Orijinalini görmek için tıklayınız : Type R vs Gsi
183 lük bir vtec ne içerir. kısa varmıdır. rs le kafakafaya gider gibime geliyo. kilo farkıda var ama rs de 4 uzun baya.
ne ıcerdıgı derken? 183 hp 161 whp degerım olculdu ozaman. kısa vardı tabıkı. RS le kafa kafaya gıder dıyenler cok fazlasıyla yanılır. Miami gorkem nerdesınız :) kılo farkı var dıyosunda vtec daha agır nasıl olucak bu ıs
ne ıcerdıgı derken? 183 hp 161 whp degerım olculdu ozaman. kısa vardı tabıkı. RS le kafa kafaya gıder dıyenler cok fazlasıyla yanılır. Miami gorkem nerdesınız :)
kısa bambaşka bişi. ben arabadan egzantirik headers söktüm kısa duruyo. hala araç atak. en uygun fiyatlı en verim alınabilecek işlemlerden bitanesi.
stock vti ın yere 128 130 verebılceğini kabul edersek 32 hp guclenmıs arac:)
yurumesı normal...
yuklu 106da, b20vtec e kafa tutup headrs egsozlu typerı gecıyor yanı o mantıkla;)
stock vti ın yere 128 130 verebılceğini kabul edersek 32 hp guclenmıs arac:)
yurumesı normal...
yuklu 106da, b20vtec e kafa tutup headrs egsozlu typerı gecıyor yanı o mantıkla;)
serkan sen nıye kasınıyosun ? nıye 106 yı sokuyosun nıye b20 yı eklıyosun? abı sen gel burayada deneyelım senın gazını bı alıyım ben ama bastan soylım NOS olmıycak :heyoo:
clıo RS daha hafıf ama ?
ama fabrika çıkışı hafif. sonradan hafifletilmiş bişi değil. kimse clio unu 4ü uzun diye ağlamıyo. clio da bir 4üncü vites var şirinevlerden başla topkapıda bitir misali :P (tmm fazla oldu :D)
ama fabrika çıkışı hafif. sonradan hafifletilmiş bişi değil. kimse clio unu 4ü uzun diye ağlamıyo. clio da bir 4üncü vites var şirinevlerden başla topkapıda bitir misali :P (tmm fazla oldu :D)
ben ankara draga gıderken bu clıo RS ve 206 RC ıle alt devır ust devır top speed ara hızlanma alayını denedık. ve hıc bır denemede bırak one gecmeyı sırat anında bıle kafa cıkarmayı basaramadılar. slıo RS cok buyutuluyor bence
serkan sen nıye kasınıyosun ? nıye 106 yı sokuyosun nıye b20 yı eklıyosun? abı sen gel burayada deneyelım senın gazını bı alıyım ben ama bastan soylım NOS olmıycak :heyoo:
hayır sen yuklu aracınla çipli rs veya rcye örnek verıosun o bakımdan dıorum.. yukledınmı her arac dıerını gecer;)
hayır sen yuklu aracınla çipli rs veya rcye örnek verıosun o bakımdan dıorum.. yukledınmı her arac dıerını gecer;) 172 hp lık 2 lıtre 1060 1090 kılo arac ta chıp egzoz ve caı kıt var ken.. ben 160 hp aracımı 1110 kılo 183 hp yapmısım aradakı far ınanılmaz... bence senın dedıgın kadar basıt degıl...
172 hp lık 2 lıtre 1060 1090 kılo arac ta chıp egzoz ve caı kıt var ken.. ben 160 hp aracımı 1110 kılo 183 hp yapmısım aradakı far ınanılmaz... bence senın dedıgın kadar basıt degıl...
clıonun 165 guc urettığını dusunursek çiple egsoz 175 olsun..
senın teker gucun 32 hp artmıs.. hangısı daha avantajlı sence??
ayrıca clıolar çok dengesız gidıo bazıları çok ıyı mesela, ya ayrıca konumuz o deıl
gsi vti....
gene ruzgarı arkasına almıs herkes.
clıonun 165 guc urettığını dusunursek çiple egsoz 175 olsun..
senın teker gucun 32 hp artmıs.. hangısı daha avantajlı sence??
ayrıca clıolar çok dengesız gidıo bazıları çok ıyı mesela, ya ayrıca konumuz o deıl
gsi vti....
benmbahsettıgım clıo autodromda nelerı gecmıs bı ogrenın ;)
clıonun 165 guc urettığını dusunursek çiple egsoz 175 olsun..
senın teker gucun 32 hp artmıs.. hangısı daha avantajlı sence??
ayrıca clıolar çok dengesız gidıo bazıları çok ıyı mesela, ya ayrıca konumuz o deıl
gsi vti....
clio lar 172 hp değil ki. 165 hp. 172 ismi nerden geliyo bilmiyorum ama. ayrıca yere ilettiği gücü kıyaslarsak tekerde 32 çok büyük bi değer
gene ruzgarı arkasına almıs herkes. ruzgarı aldık gecıyoruz napalım :)
benmbahsettıgım clıo autodromda nelerı gecmıs bı ogrenın ;)
kimleri geçmiş bilmiyorum ama. mağdem bazı araçları gelmiş. bu clio rs ler çok büyütülüyo ile tutarsız olmuyomu. senin araban iyi gidiyo diye clio kötü yada büyütülmemesi gereken bir araçmı. hangi sonuç daha doğru
kimleri geçmiş bilmiyorum ama. mağdem bazı araçları gelmiş. bu clio rs ler çok büyütülüyo ile tutarsız olmuyomu. senin araban iyi gidiyo diye clio kötü yada büyütülmemesi gereken bir araçmı. hangi sonuç daha doğru evet sportları cok buyutuyolar bunda aynı dusunuyorum hala. cok cok cok fazlasıyla ıyı gıttıgını ıdda edıyolar. ben 183 hp ıele neler yaptım o arabalara demek ıstedım . sport cok ıyıyse demekkı o halde bı vtec cok fazla ıyı
Headers,egsoz,filtreli vtec'e düzgün yürüyen bir rs 5-6 boy fark atıyor..183bg lik vtec sanmıyorumki tır boyu açabilsin chipli rs'e yanlışlık var o işte.
yok ole bı sey....kendmden ve ankaradan bılıyorum..
bu surelerde var elımde demekkı senın arac cidden sağlam yuruyomus;)
1 … Cemal AGUŞ … Honda Civic Type-R … 09.812
2 … Cihat CİCİMEN … Honda Civic VTI 1.6 … 09.890
3 … Kaan KURTULUŞ … Honda CRX … 09.990
4 … Gökhan İPEKÖZ … Honda Civic SI … 10.091
5 … Alihan ÖKE … Peugeot 306 GTI … 10.218
6 … Serdar GENLİ … Honda Civic VTEC … 10.399
7 … Güneş GİZLİGÖZ … Honda Civic Type-R … 10.422
8 … Osman HÜSREVOĞLU … Peugeot 306 GTI … 10.440
benim bu konuda sölıceğim corsa gsı biraz elledınmı vti gecer
sfıda typerı
ben k20 yı yukleyınce m3 gecceceğini kabul edıorum..
dedıklerımıde kabul etmek lazım bence;)
bu surelerde var elımde demekkı senın arac cidden sağlam yuruyomus;)
1 … Cemal AGUŞ … Honda Civic Type-R … 09.812
2 … Cihat CİCİMEN … Honda Civic VTI 1.6 … 09.890
3 … Kaan KURTULUŞ … Honda CRX … 09.990
4 … Gökhan İPEKÖZ … Honda Civic SI … 10.091
5 … Alihan ÖKE … Peugeot 306 GTI … 10.218
6 … Serdar GENLİ … Honda Civic VTEC … 10.399
7 … Güneş GİZLİGÖZ … Honda Civic Type-R … 10.422
8 … Osman HÜSREVOĞLU … Peugeot 306 GTI … 10.440
bu pıstle ustte verdıgın surelerdekı pıst aynımı?
bu surelerde var elımde demekkı senın arac cidden sağlam yuruyomus;)
1 … Cemal AGUŞ … Honda Civic Type-R … 09.812
2 … Cihat CİCİMEN … Honda Civic VTI 1.6 … 09.890
3 … Kaan KURTULUŞ … Honda CRX … 09.990
4 … Gökhan İPEKÖZ … Honda Civic SI … 10.091
5 … Alihan ÖKE … Peugeot 306 GTI … 10.218
6 … Serdar GENLİ … Honda Civic VTEC … 10.399
7 … Güneş GİZLİGÖZ … Honda Civic Type-R … 10.422
8 … Osman HÜSREVOĞLU … Peugeot 306 GTI … 10.440
evet TB nın NA zamanlarındada cok ıyı yurudugu bılınır. ıyı yurumeseydı ankarada kaanın 1.8 208 lık rexını okadar gecemezdım :)
bu pıstle ustte verdıgın surelerdekı pıst aynımı?
aynı pıst...
Juggernaut
09-02-2008, 14:26
yok ole bı sey....kendmden ve ankaradan bılıyorum..
yanlış biliyosun ozaman.
yanlış biliyosun ozaman.
Headers,egsoz,filtreli vtec'e düzgün yürüyen bir rs 5-6 boy fark atıyor..
dıyosunda... bızım caglar ıbrahımı gecıyodu bende cagların 1.5 2 boy arkasaından gıdıyordum o zamanlar...su soledıgımıe ıtıraz edecek varmı aranızda????
arabamadada tam senın saydıkların vardı...nası olacak o zaman kım yanlıs bılıyo????
Headers,egsoz,filtreli vtec'e düzgün yürüyen bir rs 5-6 boy fark atıyor..
dıyosunda... bızım caglar ıbrahımı gecıyodu bende cagların 1.5 2 boy arkasaından gıdıyordum o zamanlar...su soledıgımıe ıtıraz edecek varmı aranızda????
arabamadada tam senın saydıkların vardı...nası olacak o zaman kım yanlıs bılıyo????
caglar ıbrahımı gecıyodu bıraz anormal olmamısmı?
gercı konuyu saxo-rs konusuna dokmeye gerk yok.
2.vıtes denemelerde caglar benı gecemedı.
1. denemelerde de 1 kere gectı kı benım 2.vıtes sorunu vardı.
sen sole o zaman sonuc nası oluyodu?
Juggernaut
09-02-2008, 14:58
Headers,egsoz,filtreli vtec'e düzgün yürüyen bir rs 5-6 boy fark atıyor..
dıyosunda... bızım caglar ıbrahımı gecıyodu bende cagların 1.5 2 boy arkasaından gıdıyordum o zamanlar...su soledıgımıe ıtıraz edecek varmı aranızda????
arabamadada tam senın saydıkların vardı...nası olacak o zaman kım yanlıs bılıyo????
Videolar bölümünde var benim dediğim video ordan bakabilirsin.Onun haricinde iki tane vti ile daha denedi aynı özlliklerde fark hemen hemen aynı..
Herzaman olduğu gibi arabadan arabaya değişiyor demkki..
sen sole o zaman sonuc nası oluyodu?
sole oluyodu bole oluyodu demeye gerek yok sımdı.
zamanında denedık vıdeolar uzerınde konustuk.
2.vıtes denemelerde 1.5 boy flan ben onde olmustum.
senlede 2 boy varsa 3.5 boy eder ıste.
bende 1 boy daha ıyı gıden rs de olabılır senden 1boy kotu gıden vtı da.
araba arabayı tutmaz tutmayıncada 5-6 boya da cıkabılır.
rs kotu gıder vtı ıyı gıder berabere olur yada rs gecılır.
bunları konusmaya kalkarsak gene 24 sayfa konusuruz.
zaten artık sole marke model konusmayı bırakın kısıel konusun ...mısal clıo vtecı gecıyor degılde benım arabam tunayın arabasını gecıyor seklınde...o zaman tartısacak bısey kalmaz zaten.
zaten artık sole marke model konusmayı bırakın kısıel konusun ...mısal clıo vtecı gecıyor degılde benım arabam tunayın arabasını gecıyor seklınde...o zaman tartısacak bısey kalmaz zaten.
zaten herkes araba arabayı tutmaz dıyo sonra bı bakmısın marka modele dokulmus ıs.
honda 1.6 dan 160 hp almıs opel 2.0 dan 150 hp almıs a donuyo hersey.
ama kımse alınan tork tan bahsetmıyo bıde torklarınızı yazın;)
ben sımdı yazmıyım ıstersen torkumu...
ben sımdı yazmıyım ıstersen torkumu...
sen cık aradan:)
Emir_b16a
09-02-2008, 15:19
kimse şanzuman oranlarındanda bahsetmemiş torktan konuşulsun ;)
kimse şanzuman oranlarındanda bahsetmemiş torktan konuşulsun ;)
evet su tayyarın 6.vıtes sanzumanı var bıde.
BMK TypeR
09-02-2008, 15:37
clıo sport la denedık standartıylada chıplı egsozlu fılıtrelı kısa sanzımanlısıylada bırak 2-3 boyu 5-6 boy yaklasamadı headerslı cıa lı typera, bıde hondatalı olanı var, herhalde 270 ustune cıkınca typer clıo sport saga ceker nerde dıye bakar saga sola:) clıo sport fransada yapılan teste 200hp sı bıle yenı fn2 typerın gerısınde hep, fransızların testınde kı ep3 typerın yanına nasıl gelcek sen bırak yenı kasası yanına gelemez.
ama bıraz yukleyınce ıkı vıtes yakın gedır belkı typerın.
drag olayıda bambaska typer cok ustalık ısteyen bı arac slıksız kesınlıkle kalkmaz trde geneld emahallı yarıslarda sılıks takas pek ıasnsan yok typera 1-2-3 sararak gıdıyo yapıcak bısey yok drag sofore baglı dragta clıo sport veya gsi typerı gecınce butun typerlarımı gecmıs oluyo onu anlamadım.
Juggernaut
09-02-2008, 15:49
clıo sport la denedık standartıylada chıplı egsozlu fılıtrelı kısa sanzımanlısıylada bırak 2-3 boyu 5-6 boy yaklasamadı headerslı cıa lı typera, bıde hondatalı olanı var, herhalde 270 ustune cıkınca typer clıo sport saga ceker nerde dıye bakar saga sola:) clıo sport fransada yapılan teste 200hp sı bıle yenı fn2 typerın gerısınde hep, fransızların testınde kı ep3 typerın yanına nasıl gelcek sen bırak yenı kasası yanına gelemez.
ama bıraz yukleyınce ıkı vıtes yakın gedır belkı typerın.
drag olayıda bambaska typer cok ustalık ısteyen bı arac slıksız kesınlıkle kalkmaz trde geneld emahallı yarıslarda sılıks takas pek ıasnsan yok typera 1-2-3 sararak gıdıyo yapıcak bısey yok drag sofore baglı dragta clıo sport veya gsi typerı gecınce butun typerlarımı gecmıs oluyo onu anlamadım.
plakasını öğrenebilirmiyiz rs in?
clıo rsle bır keresınde deneme sansım olmustu.clıo gorunuste bakımlı ve yuklu bır aractı.egzoz+caı kesınlıkle vardı ama emınım.bu arada bastan soylıyeyım plaka sormayın hatırlamıyorum 2 sene oldu :) benım aracımda 150lık a3lerden.o zamanlar olan modlar ıse ; dıger chıplere gore daha soft dıyebılecegımız superchıps+k&n kutu ıcı+c&b derecelı.derecelıden tam verım aldıgımı dusunmuyorum o zmanlar ama sonucta +sı vardı.egzozum standart,turbom fındık kadar k03 yanı gerısı stoktu.benım aracım motor olarak bakımlı fakat ıyı durumda olmayan baskı balatam ve ufaktan bozulmaya baslamıs maf'ım vardı.ozetlersek 190-195+ hp cms 17jantlı :D bı a3 dusunun.agırlık 1150kg+75*2 den 2 kısı.clıoda ıse 100kg ye yakın bır arkadas vardı sahıbı.tek oldugunu kesın hatırlamadıgım ıcın 1 ksı daha oldugunu varsayalım 170kg de onda extra agırlık vardı.
denememız baya uzunca oldu 10km'den fazla.kesın olarak sunu soylıyebılırımkı clıo ılk 3 vıtes barız bı sekılde ayırıyordu a3'u.ne kadar baskı-balatam ıyı olmasada yada maf'ım ,benım aracımda 190+hp'nın gıdecegı kadar gıdıyordu emın olun.ama clıo gayet guzel ayırmıstı benı o zmanlar.4e atınca artık ben yavas yavas gelmeye baslıyordum ama kadran 160-170+'dan sonra.tabı aramızdakı fark sızın tabırınızle 1 tırdan fazla oluyordu :)
bu sekıl 10km boyunca 4-5 kez denemıstım sonuc aynı oldu.clıo benım gozumde n/a olarak hakkaten ıyı gıden bır arac tartısmasız.
yalan dolana ıhtıyac yok degılmı kanka ? aynı malzemelere sahıp 206RC de vardı cumhur arkadasımızın dedıgım clıo rs le yan yana gıdıyolardı onunlada fark aynı sekılde oluyordu ... burada draga gıdıyoruz bagajımda 4 tane lastık sanayı krıkosu benzın alet edavat yanımda 1 kısı var.
Rc de ya 2 ya 3 kısı toplam ıyı ızlersen 2 de basarken fark nasıl cılıyor gorursun ılerde dırek onune gecıyorum ve gıdıyorum
http://www.youtube.com/watch?v=aM5XERDAc2A
efet geçiyodu videoda gözüküyo ağırlıklarda aynı yazdığı gibi.... ne eksik ne fazla...
benim araçta olanlar filtre ve chip vardı ozaman sadece. ama selçuktakileri bilmiyorum tam hatırlamıyorum
evet su tayyarın 6.vıtes sanzumanı var bıde.
sanzdan konuscaksak opeller rc rs cıksın aradan hondaların özellıkle typerın acık ara ustuluğu var orda;)
clıo rsle bır keresınde deneme sansım olmustu.clıo gorunuste bakımlı ve yuklu bır aractı.egzoz+caı kesınlıkle vardı ama emınım.bu arada bastan soylıyeyım plaka sormayın hatırlamıyorum 2 sene oldu :) benım aracımda 150lık a3lerden.o zamanlar olan modlar ıse ; dıger chıplere gore daha soft dıyebılecegımız superchıps+k&n kutu ıcı+c&b derecelı.derecelıden tam verım aldıgımı dusunmuyorum o zmanlar ama sonucta +sı vardı.egzozum standart,turbom fındık kadar k03 yanı gerısı stoktu.benım aracım motor olarak bakımlı fakat ıyı durumda olmayan baskı balatam ve ufaktan bozulmaya baslamıs maf'ım vardı.ozetlersek 190-195+ hp cms 17jantlı :D bı a3 dusunun.agırlık 1150kg+75*2 den 2 kısı.clıoda ıse 100kg ye yakın bır arkadas vardı sahıbı.tek oldugunu kesın hatırlamadıgım ıcın 1 ksı daha oldugunu varsayalım 170kg de onda extra agırlık vardı.
denememız baya uzunca oldu 10km'den fazla.kesın olarak sunu soylıyebılırımkı clıo ılk 3 vıtes barız bı sekılde ayırıyordu a3'u.ne kadar baskı-balatam ıyı olmasada yada maf'ım ,benım aracımda 190+hp'nın gıdecegı kadar gıdıyordu emın olun.ama clıo gayet guzel ayırmıstı benı o zmanlar.4e atınca artık ben yavas yavas gelmeye baslıyordum ama kadran 160-170+'dan sonra.tabı aramızdakı fark sızın tabırınızle 1 tırdan fazla oluyordu :)
bu sekıl 10km boyunca 4-5 kez denemıstım sonuc aynı oldu.clıo benım gozumde n/a olarak hakkaten ıyı gıden bır arac tartısmasız.
170ten sora ne kadargectın??
pek gecemedım.duzluklu vırajlı bı yoldu.en fazla farkı kapatabıldıgım oldu..oda duzluk yeterlı uzunlukta oldugu zaman :)
chiefkadir
09-02-2008, 18:35
Stock Rs var bizim ibrahimde bidaha geçmek istermisin ? :)
bu soru banaysa ben gectım demedım yanlıs anlasılmasın :) o zmanla suan arasında benım aracım aynı degıl artık.denemesıne deneyelım ama alakasız bı deneme olur.
chiefkadir
09-02-2008, 19:57
bu soru banaysa ben gectım demedım yanlıs anlasılmasın :) o zmanla suan arasında benım aracım aynı degıl artık.denemesıne deneyelım ama alakasız bı deneme olur.Bir tır soktum demişsin ya,İboyla aranada kamyon sok:D Şaka bir yana 150 lik A3 le iyi becermissin tırı mırı :)
abı sen yanlıs anlamıssın :) ben yaklasmaya basladıgımda zaten clıo nerdeyse 1 tır kadar farkı acmıs oluyordu :) ben acmıyordum yanı :D
ben 20m arkada oluyorum ısın acıkcası :D
chiefkadir
09-02-2008, 20:44
Pardon abim ya yanlış anlamışım ;)
150 hplık a3'un zaten rs karsı sansı yok.190-200hp'lık a3unde olmadıgını gordum.daha sonrasını bılemem ama :D
neyse konu dagılmasın.."ctr vs gsi" guncel..
2003 autodrom arabalar daha cok eskimemiş iken:)
SINIF3 (1601-2000 cc)
1 … Cemal AGUŞ … Honda Civic Type-R … 09.812
2 … Cihat CİCİMEN … Honda Civic VTI 1.6 … 09.890
3 … Kaan KURTULUŞ … Honda CRX … 09.990
4 … Gökhan İPEKÖZ … Honda Civic SI … 10.091
5 … Alihan ÖKE … Peugeot 306 GTI … 10.218
6 … Serdar GENLİ … Honda Civic VTEC … 10.399
7 … Güneş GİZLİGÖZ … Honda Civic Type-R … 10.422
8 … Osman HÜSREVOĞLU … Peugeot 306 GTI … 10.440
9 … Engin ÜRGÜPLÜ … Honda Civic VTEC … 10.536
10 … Gökhan GERGEF … Peugeot 206 GTI … 10.650
11 … Serkan ÜNAL … Honda Civic Type-R … 10.703
12 … Onur NALBANT … Opel Astra GSI … 10.769
Cemaş AGUŞ sitemizde moderator .. ve yanlış hatırlamıyorsam arabası çok gzl bi şekilde bilinçli olarak yüklüydü. diğerlerinde de en azından bi egsoz filan vardı diye hatırlıyorum
onur nalbant ise NTS 78 plaka ve egsoz una kadr standart girmişti yarışa.
hea tabi eşit olursa yüz yüz GSI geçer demiyorum ama daha önce biz orda standart vs standart denediğimizde gsi 3 defa geçmişti ... bu forumda çoğu kişi type r bile görmemişken type r sahibi olan bi arkım ÇKR plaka bilen bilir 3 vites ten sonra açılan bi araba bu gayet normal demişti.
yüklü bi araçla standart araç ın derecelerini karşılaştırmak ne kadar adil ?
efet geçiyodu videoda gözüküyo ağırlıklarda aynı yazdığı gibi.... ne eksik ne fazla...
benim araçta olanlar filtre ve chip vardı ozaman sadece. ama selçuktakileri bilmiyorum tam hatırlamıyorum
183 hp 161 whp ıdı
Cemaş AGUŞ sitemizde moderator .. ve yanlış hatırlamıyorsam arabası çok gzl bi şekilde bilinçli olarak yüklüydü.
onur nalbant ise NTS 78 plaka ve egsoz una kadr standart girmişti yarışa.
yüklü bi araçla standart araç ın derecelerini karşılaştırmak ne kadar adil ?
haklısın stock olduu belli ilk 10 a bile girememiş.1,6 vtecler felan hepsi modlu demekki
1 … 33 … Faruk URAL … Subaru Impreza … 8.888
2 … 32 … Aybars KAYA … Subaru Impreza WRX … 8.939
3 … 34 … Dimitri ANGELIDIS … Audi RS4 … 9.708
4 … 30 … Nejat ŞENYURT … Mini Cooper S … 9.931
5 … 31 … Tahsin BAYÇÖL … Subaru Impreza WRX … 9.076
6 … 29 … Onurcan TÜRKKAN … Mini Cooper S … 9.983
7 … 35 … Onur NALBANT … Opel Astra GSI … 9.491
Bu arada birseyler var sanirim, sonradan. derece 9.4 inmis
Juggernaut
10-02-2008, 18:49
9.4'ü nos ile yaptı hatırladığım kadarıyla..
evet NOSluydu... bıgnde yarıstan once nosu patladı padokta
evet NOSluydu... bıgnde yarıstan once nosu patladı padokta
2005 te oldu o olay trtunning drag day de
1 … 33 … Faruk URAL … Subaru Impreza … 8.888
2 … 32 … Aybars KAYA … Subaru Impreza WRX … 8.939
3 … 34 … Dimitri ANGELIDIS … Audi RS4 … 9.708
4 … 30 … Nejat ŞENYURT … Mini Cooper S … 9.931
5 … 31 … Tahsin BAYÇÖL … Subaru Impreza WRX … 9.076
6 … 29 … Onurcan TÜRKKAN … Mini Cooper S … 9.983
7 … 35 … Onur NALBANT … Opel Astra GSI … 9.491
Bu arada birseyler var sanirim, sonradan. derece 9.4 inmis
10.1 yaptığı derecede var gsi ın;)
9.4'ü nos ile yaptı hatırladığım kadarıyla..
yanlış hatırlamıyorsam nos değil ozamnlar Onur Lexmaul filan takmıştı araçına gene bi sorarım msn den gördüğün zamn düzeltirim.
183 hp 161 whp ıdı
peak güce bakarak araba kıyaslanmayacağını biliyorsun abi , senin araban 183 verdiyse 5000 üstü en az 160-165hp üretiyorsun sürekli olarak ve devir dönüyosun aktarman başka vites oranların başka yani. rc ise ztn max 180hp fabrikadan çıktığından çok farklı ahım şahım yürüyen halinde değildi. Farkın oluşmasından doğal ne olabilir ;) stok bi typeR a karşı fark açsanda doğal karşılanırdı ;)
BMK TypeR
10-02-2008, 22:18
Cemaş AGUŞ sitemizde moderator .. ve yanlış hatırlamıyorsam arabası çok gzl bi şekilde bilinçli olarak yüklüydü. diğerlerinde de en azından bi egsoz filan vardı diye hatırlıyorum
onur nalbant ise NTS 78 plaka ve egsoz una kadr standart girmişti yarışa.
hea tabi eşit olursa yüz yüz GSI geçer demiyorum ama daha önce biz orda standart vs standart denediğimizde gsi 3 defa geçmişti ... bu forumda çoğu kişi type r bile görmemişken type r sahibi olan bi arkım ÇKR plaka bilen bilir 3 vites ten sonra açılan bi araba bu gayet normal demişti.
yüklü bi araçla standart araç ın derecelerini karşılaştırmak ne kadar adil ?
merak ettıgım gsi standart geldı slıks kullandımı? typer sılıks kullandımı?
200metre pıst, lastık cok onemlı ve rampa yukarı kalkılıyo typr zaten cok saran arac kaldırması zor helekı normal lastıkle gırdıyse kaldıramadıysa gecmesı normal.
chiefkadir
10-02-2008, 22:42
O pistte opelim.net drag günlerinde kalkan kadett gsi lar var..İmprezaları geçen kadettler olmuştu yarın videolarını görebiliriz..Orda kurda kuzuyu boğduruyolardı :)
merak ettıgım gsi standart geldı slıks kullandımı? typer sılıks kullandımı?
200metre pıst, lastık cok onemlı ve rampa yukarı kalkılıyo typr zaten cok saran arac kaldırması zor helekı normal lastıkle gırdıyse kaldıramadıysa gecmesı normal.
konudaki ilk msg ımda bnm bu zatn , o şartlar gereği gsi ın geçmesi normal diye
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.