Orijinalini görmek için tıklayınız : Ayc 79 Rocco dyno sonucu
Araç üzerindeki specler;
-Revo stage 1
-İtg cai
-Jetex catback 76mm
-Forge intercooler
-Forge dump valve
(Araç manueldir)
Bundan sonraki aşama dp ve komple 63.5 mm egsoza dönmek...
Olumlu olumsuz tüm yorumlara şimdiden teşekkürler :)
http://g1205.hizliresim.com/x/k/60lld.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Arasts61
17-05-2012, 00:07
Masallah....
Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?
34tb9544
17-05-2012, 00:17
Massallah Sari skodayla yürüyen rocco sanirim bu maşallah cok iyiymis
Shadow_Dancer
17-05-2012, 00:23
Kankam maşallah.
Fazıl T.
17-05-2012, 01:42
maşallahhh
maşallah abi, düşen teker gücüne istinaden, düşen torkla alakası yüksek bence eğer debriyajında herhangi bi sıkıntı yoksa
Kardeşim maşallah, çok iyi değerler. Artık yavaş yavaş koysak şu dp ile egzosu:)
güzel değerler, bence 100-200 ölçün daha verimli olur dyno'ya pek güvenmiyorum ben :)
MuratGürakan
17-05-2012, 09:31
Bence yüksek devirde tekerlekte kaybın artmasının sebebi, mekanik parçaların fazla hareketten ötürü ısınması ve sürtünmesinin artmasıyla alakalıdır. Sonuçta motorun kendi içinde de patlamaya dönmeye karşı bir direnç var ve ısındıkça yada devir artıp daha şiddetli hareket etmeye zorlandıkça bu dirençte artacaktır.
----
Öyle dyno göstermekle olmuyorki gel deneyelim :)) Yada ben geleyim deneyelim olmuyor böyle uzaktan yorumlaşmak :))
Ama maaşalahh allah kaza bela vermesinn
maşallah güzel değerler... manuel şanzumandan dolayı gidişi baya iyi...
Maşallah Allah kaza bela vermesin. Gidişini biliyorduk zaten, dyno sonucunuda gördük şimdi. Son zamanlarda çok ara verdik Duhan kardeşim, haberleşelim :) açmayalım arayı :D
stage 2 ye geçin bence egzoz ve dp ile birlikte
***** altyapı hazır
CeM öZeR
17-05-2012, 11:07
Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir. :)
Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?
Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.
Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.
Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.
Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.
Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.
Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.
audilover
17-05-2012, 12:12
Masallah Duhancigim daha ne olsun :)
6000-7000 arasindaki dalgalanma oralarda retard aldigina isaret ediyor ama tabi bakmak lazim oralarda bir git geller yasanmis:)
bir 100-200 olcsen super olucak aslinda.
Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?
aktarma kaybı oluyoo çunku
Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.
Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.
Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.
Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.
Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.
Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.
olay bundan ibaret işte:icon_tup:
TYPERHAKAN
17-05-2012, 16:34
Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir. :)
cem buji yi neden değiştirdin,revo buji yi değiştiriyo diye eleştirmiyormuydun,yanlış mı hatırlıyorum
BlackEmperor
17-05-2012, 16:44
gayet başarılı turbo back egzoz ile 240 lara yaklaşır
Teker gucundekı durum anlatılmış,her aracta oyledır ztn.. gercek gucu gormek ıstıyorsanız teker gucu egrısıne bakın sona kdr duz gıdıyorsa cok ıyıdır..:)
Kardeşim maşallah, çok iyi değerler. Artık yavaş yavaş koysak şu dp ile egzosu:)
İnşallah kardeşim yakın zamanda ;)
güzel değerler, bence 100-200 ölçün daha verimli olur dyno'ya pek güvenmiyorum ben :)
ilk fırsatta bir p-box yakalayabilirsem bende çok istiyorum
Bence yüksek devirde tekerlekte kaybın artmasının sebebi, mekanik parçaların fazla hareketten ötürü ısınması ve sürtünmesinin artmasıyla alakalıdır. Sonuçta motorun kendi içinde de patlamaya dönmeye karşı bir direnç var ve ısındıkça yada devir artıp daha şiddetli hareket etmeye zorlandıkça bu dirençte artacaktır.
----
Öyle dyno göstermekle olmuyorki gel deneyelim :)) Yada ben geleyim deneyelim olmuyor böyle uzaktan yorumlaşmak :))
Ama maaşalahh allah kaza bela vermesinn
Kardeşim valla bende seninle çok denemek istiyorum, inşallah tez zamanda yollarımız kesişir ;)
Maşallah Allah kaza bela vermesin. Gidişini biliyorduk zaten, dyno sonucunuda gördük şimdi. Son zamanlarda çok ara verdik Duhan kardeşim, haberleşelim :) açmayalım arayı :D
Evdeki press kalktı üzerimden abi :D ilk uygun olduğum hafta sonu çıkabiliriz, yanlız hep benim arabaya roll konusu açıyoruz sıra sende artık :D
stage 2 ye geçin bence egzoz ve dp ile birlikte
***** altyapı hazır
Hocam .14 tsi manuel için Revo'da stage 2 çıkmadı daha :(
Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir. :)
İnşallah Cem
Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.
Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.
Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.
Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.
Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.
Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.
Değerli yorumların için teşekkür ederim.
Masallah Duhancigim daha ne olsun :)
6000-7000 arasindaki dalgalanma oralarda retard aldigina isaret ediyor ama tabi bakmak lazim oralarda bir git geller yasanmis:)
bir 100-200 olcsen super olucak aslinda.
Raşit abi görüştüğümüz zaman loglarıda alırsak süper olur ;)
Sonuc guzel bence egzostun degismesi iyi olur :)
ChtArdARSL
18-05-2012, 11:02
Masallah abıcım hızlanmadan bır deneyelım bakalım aradıkı farkı kapatabılcekmı :)
Masallah abıcım hızlanmadan bır deneyelım bakalım aradıkı farkı kapatabılcekmı :)
Yok Cahit o geceki speclerle aynı bu sonuç , aradaki fark kolay kolay kapanmaz :D
Konuyu alevlendirmek istemem fakat şunu sorayım, mesela bu 6000-7000 devir arası soruna 1 e 1 revo karışabiliyor mu? Custom yazdırma şansınız var mı?
Yoksa şayet Özgün gibi 1 e 1 yüzyüze görüşebileceğin bir tuner tavsiye ederim.
ChtArdARSL
18-05-2012, 15:35
belkı tutnurum abı golgelerın gucu adına :D:D Ptesı kısmetse ayar yapcak oznm denerız abım
Konuyu alevlendirmek istemem fakat şunu sorayım, mesela bu 6000-7000 devir arası soruna 1 e 1 revo karışabiliyor mu? Custom yazdırma şansınız var mı?
Yoksa şayet Özgün gibi 1 e 1 yüzyüze görüşebileceğin bir tuner tavsiye ederim.
max. olarak 6000 rpm çevirip bir üst vitese geçiyorum , 6000 rpm sonrası teker gücünde düşüş başlıyor. Kısacası 6000 rpm üzeri uğraş benim adıma çokta önemli değil. Yazılımımdan memnun olduğum için herhangi bir değişim düşünmüyorum. Tavsiyeniz için yinede teşekkür ederim ;)
belkı tutnurum abı golgelerın gucu adına :D:D Ptesı kısmetse ayar yapcak oznm denerız abım
Cahit ben arabamın stock yazılımlı hali için konuşmuştum :D Stock yazılımlı hali ile benim seni yakalamam imkansız :D Kuzu'nun maaşallahı var stock 1.4 tsi'cılara pek denemelerini tavsiye etmiyorum :D
63owen63
18-05-2012, 16:43
Abim maşallah, Allah nazarlardan korusun, daha iyi olacak inşallah
ChtArdARSL
18-05-2012, 17:05
max. olarak 6000 rpm çevirip bir üst vitese geçiyorum , 6000 rpm sonrası teker gücünde düşüş başlıyor. Kısacası 6000 rpm üzeri uğraş benim adıma çokta önemli değil. Yazılımımdan memnun olduğum için herhangi bir değişim düşünmüyorum. Tavsiyeniz için yinede teşekkür ederim ;)
Cahit ben arabamın stock yazılımlı hali için konuşmuştum :D Stock yazılımlı hali ile benim seni yakalamam imkansız :D Kuzu'nun maaşallahı var stock 1.4 tsi'cılara pek denemelerini tavsiye etmiyorum :D
Yok abım sımdı yazılım guncellencek ya revolu farkı kapatmak ıcın dedım ben revoda kayboluyorsun ya obakımdan hıc degılse 200 lere kdr kopup gıtmesen..
1.4 motor için çok başarılı sonuçlar, araç hem de manuelmiş tam benim kalemim, güle güle kullan aracını.
Evdeki press kalktı üzerimden abi :D ilk uygun olduğum hafta sonu çıkabiliriz, yanlız hep benim arabaya roll konusu açıyoruz sıra sende artık :D
ooo süper o zaman, beni tanıyorsun öyle konu filan yapmam, ama çağırıldığım heryere elimden geldiğince yetişirim :D
tgelin bende Teker gücü var :D
Oncelikle masallah kazasiz belasiz binin ama benim anlamadigim birsey var 228 HP ler egzost takinca 240 HP ler bana inandirici gelmiyo
bu gune kadar bircok rocco ile denedim 240 HP olan ustuyum diyen ile aynada gormekte zorlandim dbn ve yolda denemeden dyno bana pek birsey ifade etmiyo
bu gune kadar hic bir aracimi cikarmadim ama Özgunlerin dukkanda araci cikarticam cunki oldukca gercek sonuclar cikartiyo pasaoglunun dyno bana biraz bol keseden gibime geliyo
camaro rs 01
07-09-2012, 11:35
maşallah güzel degerler
B.Battal
07-09-2012, 11:42
Cok guzel deger maşallah
ErmanArseven
07-09-2012, 11:43
masallah güzel değer
orhan_guney
07-09-2012, 11:46
Maşallah..
Rabbit33
22-09-2012, 09:03
Aktarım kaybını normalde % olarak neye göre hesaplıyoruz ? nereden biliyoruz ?,ortalama bir araç için kayıp %15 le %25 arası diyorlar maxsimum ? aydınlatan olursa sevinirim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.