PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ayc 79 Rocco dyno sonucu



Durango
16-05-2012, 23:46
Araç üzerindeki specler;

-Revo stage 1
-İtg cai
-Jetex catback 76mm
-Forge intercooler
-Forge dump valve
(Araç manueldir)

Bundan sonraki aşama dp ve komple 63.5 mm egsoza dönmek...

Olumlu olumsuz tüm yorumlara şimdiden teşekkürler :)

http://g1205.hizliresim.com/x/k/60lld.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Arasts61
17-05-2012, 00:07
Masallah....

Durango
17-05-2012, 00:14
Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?

34tb9544
17-05-2012, 00:17
Massallah Sari skodayla yürüyen rocco sanirim bu maşallah cok iyiymis

Shadow_Dancer
17-05-2012, 00:23
Kankam maşallah.

BAR22
17-05-2012, 00:23
Maşallah güzel değer

Fazıl T.
17-05-2012, 01:42
maşallahhh

levent
17-05-2012, 02:18
maşallah abi, düşen teker gücüne istinaden, düşen torkla alakası yüksek bence eğer debriyajında herhangi bi sıkıntı yoksa

Vlkn
17-05-2012, 02:26
Maşallah. .

Mert G
17-05-2012, 08:33
Kardeşim maşallah, çok iyi değerler. Artık yavaş yavaş koysak şu dp ile egzosu:)

Kekuti*
17-05-2012, 08:55
güzel değerler, bence 100-200 ölçün daha verimli olur dyno'ya pek güvenmiyorum ben :)

MuratGürakan
17-05-2012, 09:31
Bence yüksek devirde tekerlekte kaybın artmasının sebebi, mekanik parçaların fazla hareketten ötürü ısınması ve sürtünmesinin artmasıyla alakalıdır. Sonuçta motorun kendi içinde de patlamaya dönmeye karşı bir direnç var ve ısındıkça yada devir artıp daha şiddetli hareket etmeye zorlandıkça bu dirençte artacaktır.
----
Öyle dyno göstermekle olmuyorki gel deneyelim :)) Yada ben geleyim deneyelim olmuyor böyle uzaktan yorumlaşmak :))
Ama maaşalahh allah kaza bela vermesinn

Harunde
17-05-2012, 09:39
maşallah güzel değerler... manuel şanzumandan dolayı gidişi baya iyi...

MECOO
17-05-2012, 09:45
Maşallah Allah kaza bela vermesin. Gidişini biliyorduk zaten, dyno sonucunuda gördük şimdi. Son zamanlarda çok ara verdik Duhan kardeşim, haberleşelim :) açmayalım arayı :D

cnzdmr
17-05-2012, 10:04
stage 2 ye geçin bence egzoz ve dp ile birlikte

***** altyapı hazır

F.Dogan
17-05-2012, 10:25
maşallah güzel değerler

HUSNU
17-05-2012, 10:38
Duhan cığım maşallah.

CeM öZeR
17-05-2012, 11:07
Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir. :)

CLIORS
17-05-2012, 11:30
Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?

Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.

Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.

Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.

Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.

Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.

Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.

audilover
17-05-2012, 12:12
Masallah Duhancigim daha ne olsun :)
6000-7000 arasindaki dalgalanma oralarda retard aldigina isaret ediyor ama tabi bakmak lazim oralarda bir git geller yasanmis:)
bir 100-200 olcsen super olucak aslinda.

Gürkan
17-05-2012, 12:16
Birde bilgili arkadaşlara bir sorum var. Motor gücü 6000 rpm civarında ürettiği gücü yaklaşık olarak korurken neden tekerlek gücünde iniş yaşanmaya başlar?

aktarma kaybı oluyoo çunku

Gürkan
17-05-2012, 12:20
Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.

Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.

Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.

Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.

Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.

Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.

olay bundan ibaret işte:icon_tup:

TYPERHAKAN
17-05-2012, 16:34
Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir. :)

cem buji yi neden değiştirdin,revo buji yi değiştiriyo diye eleştirmiyormuydun,yanlış mı hatırlıyorum

BlackEmperor
17-05-2012, 16:44
gayet başarılı turbo back egzoz ile 240 lara yaklaşır

M3CSL
17-05-2012, 17:32
Teker gucundekı durum anlatılmış,her aracta oyledır ztn.. gercek gucu gormek ıstıyorsanız teker gucu egrısıne bakın sona kdr duz gıdıyorsa cok ıyıdır..:)

Durango
18-05-2012, 00:01
Kardeşim maşallah, çok iyi değerler. Artık yavaş yavaş koysak şu dp ile egzosu:)
İnşallah kardeşim yakın zamanda ;)

güzel değerler, bence 100-200 ölçün daha verimli olur dyno'ya pek güvenmiyorum ben :)
ilk fırsatta bir p-box yakalayabilirsem bende çok istiyorum

Bence yüksek devirde tekerlekte kaybın artmasının sebebi, mekanik parçaların fazla hareketten ötürü ısınması ve sürtünmesinin artmasıyla alakalıdır. Sonuçta motorun kendi içinde de patlamaya dönmeye karşı bir direnç var ve ısındıkça yada devir artıp daha şiddetli hareket etmeye zorlandıkça bu dirençte artacaktır.
----
Öyle dyno göstermekle olmuyorki gel deneyelim :)) Yada ben geleyim deneyelim olmuyor böyle uzaktan yorumlaşmak :))
Ama maaşalahh allah kaza bela vermesinn
Kardeşim valla bende seninle çok denemek istiyorum, inşallah tez zamanda yollarımız kesişir ;)

Maşallah Allah kaza bela vermesin. Gidişini biliyorduk zaten, dyno sonucunuda gördük şimdi. Son zamanlarda çok ara verdik Duhan kardeşim, haberleşelim :) açmayalım arayı :D
Evdeki press kalktı üzerimden abi :D ilk uygun olduğum hafta sonu çıkabiliriz, yanlız hep benim arabaya roll konusu açıyoruz sıra sende artık :D

stage 2 ye geçin bence egzoz ve dp ile birlikte

***** altyapı hazır
Hocam .14 tsi manuel için Revo'da stage 2 çıkmadı daha :(

Duhan abi maşallah. Daha da iyi olabilir. :)
İnşallah Cem

Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.

Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.

Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.

Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.

Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.

Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.
Değerli yorumların için teşekkür ederim.

Masallah Duhancigim daha ne olsun :)
6000-7000 arasindaki dalgalanma oralarda retard aldigina isaret ediyor ama tabi bakmak lazim oralarda bir git geller yasanmis:)
bir 100-200 olcsen super olucak aslinda.
Raşit abi görüştüğümüz zaman loglarıda alırsak süper olur ;)

emre_
18-05-2012, 00:31
Sonuc guzel bence egzostun degismesi iyi olur :)

ChtArdARSL
18-05-2012, 11:02
Masallah abıcım hızlanmadan bır deneyelım bakalım aradıkı farkı kapatabılcekmı :)

Durango
18-05-2012, 11:33
Masallah abıcım hızlanmadan bır deneyelım bakalım aradıkı farkı kapatabılcekmı :)

Yok Cahit o geceki speclerle aynı bu sonuç , aradaki fark kolay kolay kapanmaz :D

CLIORS
18-05-2012, 14:23
Konuyu alevlendirmek istemem fakat şunu sorayım, mesela bu 6000-7000 devir arası soruna 1 e 1 revo karışabiliyor mu? Custom yazdırma şansınız var mı?

Yoksa şayet Özgün gibi 1 e 1 yüzyüze görüşebileceğin bir tuner tavsiye ederim.

ChtArdARSL
18-05-2012, 15:35
belkı tutnurum abı golgelerın gucu adına :D:D Ptesı kısmetse ayar yapcak oznm denerız abım

Durango
18-05-2012, 16:24
Konuyu alevlendirmek istemem fakat şunu sorayım, mesela bu 6000-7000 devir arası soruna 1 e 1 revo karışabiliyor mu? Custom yazdırma şansınız var mı?

Yoksa şayet Özgün gibi 1 e 1 yüzyüze görüşebileceğin bir tuner tavsiye ederim.
max. olarak 6000 rpm çevirip bir üst vitese geçiyorum , 6000 rpm sonrası teker gücünde düşüş başlıyor. Kısacası 6000 rpm üzeri uğraş benim adıma çokta önemli değil. Yazılımımdan memnun olduğum için herhangi bir değişim düşünmüyorum. Tavsiyeniz için yinede teşekkür ederim ;)

belkı tutnurum abı golgelerın gucu adına :D:D Ptesı kısmetse ayar yapcak oznm denerız abım
Cahit ben arabamın stock yazılımlı hali için konuşmuştum :D Stock yazılımlı hali ile benim seni yakalamam imkansız :D Kuzu'nun maaşallahı var stock 1.4 tsi'cılara pek denemelerini tavsiye etmiyorum :D

63owen63
18-05-2012, 16:43
Abim maşallah, Allah nazarlardan korusun, daha iyi olacak inşallah

ChtArdARSL
18-05-2012, 17:05
max. olarak 6000 rpm çevirip bir üst vitese geçiyorum , 6000 rpm sonrası teker gücünde düşüş başlıyor. Kısacası 6000 rpm üzeri uğraş benim adıma çokta önemli değil. Yazılımımdan memnun olduğum için herhangi bir değişim düşünmüyorum. Tavsiyeniz için yinede teşekkür ederim ;)

Cahit ben arabamın stock yazılımlı hali için konuşmuştum :D Stock yazılımlı hali ile benim seni yakalamam imkansız :D Kuzu'nun maaşallahı var stock 1.4 tsi'cılara pek denemelerini tavsiye etmiyorum :D

Yok abım sımdı yazılım guncellencek ya revolu farkı kapatmak ıcın dedım ben revoda kayboluyorsun ya obakımdan hıc degılse 200 lere kdr kopup gıtmesen..

CLIORS
18-05-2012, 20:29
1.4 motor için çok başarılı sonuçlar, araç hem de manuelmiş tam benim kalemim, güle güle kullan aracını.

MECOO
18-05-2012, 21:00
Evdeki press kalktı üzerimden abi :D ilk uygun olduğum hafta sonu çıkabiliriz, yanlız hep benim arabaya roll konusu açıyoruz sıra sende artık :D

ooo süper o zaman, beni tanıyorsun öyle konu filan yapmam, ama çağırıldığım heryere elimden geldiğince yetişirim :D

Oz`
19-05-2012, 07:24
tgelin bende Teker gücü var :D

Arenimo
20-05-2012, 10:08
Oncelikle masallah kazasiz belasiz binin ama benim anlamadigim birsey var 228 HP ler egzost takinca 240 HP ler bana inandirici gelmiyo

bu gune kadar bircok rocco ile denedim 240 HP olan ustuyum diyen ile aynada gormekte zorlandim dbn ve yolda denemeden dyno bana pek birsey ifade etmiyo

bu gune kadar hic bir aracimi cikarmadim ama Özgunlerin dukkanda araci cikarticam cunki oldukca gercek sonuclar cikartiyo pasaoglunun dyno bana biraz bol keseden gibime geliyo

camaro rs 01
07-09-2012, 11:35
maşallah güzel degerler

B.Battal
07-09-2012, 11:42
Cok guzel deger maşallah

ErmanArseven
07-09-2012, 11:43
masallah güzel değer

orhan_guney
07-09-2012, 11:46
Maşallah..

Rabbit33
22-09-2012, 09:03
Aktarım kaybını normalde % olarak neye göre hesaplıyoruz ? nereden biliyoruz ?,ortalama bir araç için kayıp %15 le %25 arası diyorlar maxsimum ? aydınlatan olursa sevinirim