Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.8 İntegra - 1.6 Sİ
Arkadaşlar Rolde 1-de 2 de stock halde hangisi alır TEG lerin gidişi hakkında fikir sahibi olmak istiyoruz TEG si gibi ivmelenirmi? Artı olarak filtre ne önerirsiniz TEG kullanıcılarından yardım bekliyorum.
kadir jdm civic
21-05-2012, 09:59
gecenlerde körfez dönüşü bir arkadaşın teg i ile denedik teg bir kişi Sİ 2 kişi yarım boy çıktım tege stock olarak saglıklı motor guzel gidiyormuş..
Bizde yeni TEG aldık arkadaşım aaraç çok güzel 166.000 de kapak açılmamış orjinal motor var şimdilik çok zorlamadık ama 3 tane Sİ ya bindi kendisi bende kullandım TEG i hani gidişi Sİ gibi değil sanki yinede iyi ama onu merak ettim normal şartlarda TEG geride kalıyormu yoksa açıyormu arayı
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:08
Headers+CAI+Düz boru+Güzel bir son susturucu ve yazılım ile
alt devirleri canlandırarak yürürü güzel oluyor Integra'nın
Birde araç 2009 da tüve 109.000 de girmiş 2011 de 132.000 de aldığımız adam 1 senede 33.000 km yapmış yanız 4.000 deviri hiç geçmemiş nasıl basıyomusun iyi gidiyomu dedim alırken valla çok iyi gidiyo bikaç kere 160 yaptım dedi:) Yani araba sağırmı kalmıştır acaba bu adamdan öncesini bilmiyoruz ama bu adam 33.000 km yaşlı amca modunda kullanmış arabayı.
kadir jdm civic
21-05-2012, 10:12
sagır olsada açılır o motor ilerleyen kmlerde yeterki dogru işler yapın yoksa öldürebilirsınızde.
Headers+CAI+Düz boru+Güzel bir son susturucu ve yazılım ile
alt devirleri canlandırarak yürürü güzel oluyor Integra'nın
Filtre olarak ne kullandınız siz abi.
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:14
Birde araç 2009 da tüve 109.000 de girmiş 2011 de 132.000 de aldığımız adam 1 senede 33.000 km yapmış yanız 4.000 deviri hiç geçmemiş nasıl basıyomusun iyi gidiyomu dedim alırken valla çok iyi gidiyo bikaç kere 160 yaptım dedi:) Yani araba sağırmı kalmıştır acaba bu adamdan öncesini bilmiyoruz ama bu adam 33.000 km yaşlı amca modunda kullanmış arabayı.
Bu Kayseri'de ki Bej renkli Integra'mı bahsettiğin ? Manuel ve sunrooflu ?
LPG varmıydı o araba da ? 3000-4000 devir arası kullanımda gayet ekonomik,
ama şöyle biraz asılrısan köpek gibi yakar
sagır olsada açılır o motor ilerleyen kmlerde yeterki dogru işler yapın yoksa öldürebilirsınızde.
Yok yok inşallah bi sıkıntı olmaz arkadaş öyle aşırı girmez motora zaten filtre-eksoz-düz boru-son susturucu yeterli şimdilik. Bide acil jant bakıyoruz işte
kadir jdm civic
21-05-2012, 10:16
bu antepte borda teg vardı 160 km de idi onu mu aldınız?
Bu Kayseri'de ki Bej renkli Integra'mı bahsettiğin ? Manuel ve sunrooflu ?
LPG varmıydı o araba da ? 3000-4000 devir arası kullanımda gayet ekonomik,
ama şöyle biraz asılrısan köpek gibi yakar
Evet onu aldık LPG var ama sunroof yok malesef ama araba çok çok iyi siteden Timur abi için bakmaya gittik arabaya hasta olduk içi muhteşem kasa filan orjinal koltuklar filan aşırı temiz binmişler o almayınca biz aldık hemen:)
RottingChrist
21-05-2012, 10:18
bahattin o araç lpg li değilmiydi?
simotanın balina pipisi kullan headers düz boru sona ses istemiyorsan type-r s2k egzozu birazda avansıyla oynarsan çok iyi işler çıkartır teg.. hafife alınacak bir araba değil.. ;)
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:18
Filtre olarak ne kullandınız siz abi.
Tampon altına kadar inen CAI... Ucundada AEM drow flow vardı.
RottingChrist
21-05-2012, 10:19
bu aralar hani arabaya göz koysam hemen satılıyor. yakıcam çiranızı bahattin :)
Evet onu aldık LPG var ama sunroof yok malesef ama araba çok çok iyi siteden Timur abi için bakmaya gittik arabaya hasta olduk içi muhteşem kasa filan orjinal koltuklar filan aşırı temiz binmişler o almayınca biz aldık hemen:)
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:20
simotanın balina pipisi kullan headers düz boru sona ses istemiyorsan type-r s2k egzozu birazda avansıyla oynarsan çok iyi işler çıkartır teg.. hafife alınacak bir araba değil.. ;)
Olmuyor çünkü AKÜ çok moktan yerde TEG de. Akünün bagaja alınması lazım.
bu aralar hani arabaya göz koysam hemen satılıyor. yakıcam çiranızı bahattin :)
Abi valla senin için gittik sen anteptekiyle anlaştım deyince biz aldık yoksa biliyosun araba senin. LPG var ama aldığımızda bizim.
Olmuyor çünkü AKÜ çok moktan yerde TEG de. Akünün bagaja alınması lazım.
aynen öyle bagaja alacaksın.. yada 70'lik bir boruyla davrunbaza indirip boru ucuna Aem dry flow alabilirsin.. ;) o zaman aküyü kaldırmak zorunda kalmazsın
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:21
Evet onu aldık LPG var ama sunroof yok malesef ama araba çok çok iyi siteden Timur abi için bakmaya gittik arabaya hasta olduk içi muhteşem kasa filan orjinal koltuklar filan aşırı temiz binmişler o almayınca biz aldık hemen:)
Ben sunrooflu hatırlıyorum... Araba fotolarından belli ediyordu kendini ama.
mr.korhan
21-05-2012, 10:22
her iki araçta stok ise 2 de başlayan rolde 3. yarılarından itibaren teg öne çıkmaya başlar 4 sonu fark 3 boyu geçer :) ilk aldığım zaman baya bir si ile denemiştim tamamen zır stocktu benim integra , hep filtreli ve bazıları egzostlu si lerle denemiştim.
RottingChrist
21-05-2012, 10:23
o balina pipisi sesten başka bir işe yaradığı yok. iki sıkıp kaputu açıp bakın dokunamıyorsun sıcaktan. en iyisi davlumbaza sarkan cai. dikkatli kıllanır sık temizlenirse sıkıntı olmaz.
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:24
o balina pipisi sesten başka bir işe yaradığı yok. iki sıkıp kaputu açıp bakın dokunamıyorsun sıcaktan. en iyisi davlumbaza sarkan cai. dikkatli kıllanır sık temizlenirse sıkıntı olmaz.
Sık temizlemek için her defasında tamponu indirmek gerekiyor ama :D
kadirin si yarım boy öne çıktığına göre gidişi ile ilgili soruların cevabını alabilirsin :)
integra iyi bakılıp düzgün ellerde kullanıldıysa kondisyon olarak çok ciddi iyidir otomatik vites bile olsa keyif alınabilecek bir araba doğru işlemler (doğru filtre ve egzost en önemlisi )
Tampon altına kadar inen CAI... Ucundada AEM drow flow vardı.
Sesten memmunmusun abi Aem Dry flow da.
o balina pipisi sesten başka bir işe yaradığı yok. iki sıkıp kaputu açıp bakın dokunamıyorsun sıcaktan. en iyisi davlumbaza sarkan cai. dikkatli kıllanır sık temizlenirse sıkıntı olmaz.
balina pipisi orj.. carbon olanını alırsanız öyle bir sorunla karşılaşmazsınz.. sıcak hava çekmiyor içine.. ama plastik olanları filanda satılıyor.. ondan bahsetmiyorum zaten.. davrunbaz altında kullanabilirim derse tabi ki alabilir öyle birşey yaptırabilirde.. ;)
kadir jdm civic
21-05-2012, 10:26
kadirin si yarım boy öne çıktığına göre gidişi ile ilgili soruların cevabını alabilirsin :)
integra iyi bakılıp düzgün ellerde kullanıldıysa kondisyon olarak çok ciddi iyidir otomatik vites bile olsa keyif alınabilecek bir araba doğru işlemler (doğru filtre ve egzost en önemlisi )
saglık motorları guzel gidiyormuş bir vtı pistonla çok daha süper seyler yapar bence.
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:26
Sesten memmunmusun abi Aem Dry flow da.
Benim şu anki arabamda hiç bir şey yok. Sattığım KHK da vardı bu yukarıda
saydıklarım. Valla davlumbazın orda olduğundan bayağı bi böğürüyordu ama
dediğim gibi temizlemesi için tamponu sök tak yapmak lazım
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:28
saglık motorları guzel gidiyormuş bir vtı pistonla çok daha süper seyler yapar bence.
VTI Pistonla sıkı=tırması düşük kalıyor biraz.
RottingChrist
21-05-2012, 10:29
ben si da önden krikoya alıp davlumbazı söküp çıkartıyordum. haklısın teg de olmayabilir. :)
Sık temizlemek için her defasında tamponu indirmek gerekiyor ama :D
kadir jdm civic
21-05-2012, 10:30
VTI Pistonla sıkı=tırması düşük kalıyor biraz.
neden ki vtı piston tepeli integranın ki biraz çukur diye biliyorum ve siteden tolga yapmıştı vtı piston portpolish hederas egzos filtre ile vteclere 3 4 boy atıyordu ???
VTI Pistonla sıkı=tırması düşük kalıyor biraz.
abi bir yanlışın olmasın vti pistonla sıkıştırması artıyor aracın.. daha çok hatta vtec kapak koyduklarında o pistonu daha çok kullanıyorlar. ?
Motoru açmaya kıyamaz arkadaş şuanda sadece filtre eksoz düz boru olur şimdilik.
ykavcioglu
21-05-2012, 10:32
abi bu filtre marka modeli gücü nasıl etkiler ben onu anlamıyorum, soğuk hava emmeye giderse araç güç verir.
simota vs.gibi filtreler çok çabuk ısınıyor. aemv2 nin disbritör tarafı çift kat oradan avantajlı..
en iyi kit Kadir'in yaptığı wallahi, çek resim koy mrk:)
RottingChrist
21-05-2012, 10:34
evet tolganın aracı gayet güzel gidiyor. gözümle deneme görmedim ama duyduklarım çok iyi olduğu şeklinde.
neden ki vtı piston tepeli integranın ki biraz çukur diye biliyorum ve siteden tolga yapmıştı vtı piston portpolish hederas egzos filtre ile vteclere 3 4 boy atıyordu ???
b18a2 kodlu y-56 teg var bir arkadaşımda sadece filitreli araba stok si ve vti ile yürüyebiliyor aracı yeter ki motor ciğerli olsun.. :D
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:37
neden ki vtı piston tepeli integranın ki biraz çukur diye biliyorum ve siteden tolga yapmıştı vtı piston portpolish hederas egzos filtre ile vteclere 3 4 boy atıyordu ???
abi bir yanlışın olmasın vti pistonla sıkıştırması artıyor aracın.. daha çok hatta vtec kapak koyduklarında o pistonu daha çok kullanıyorlar. ?
Ben stock motora konucak pistondan bahsettim. VTI piston koyacaksan
illa bi şekilde kapakla yazılımla desteklemen lazım tabi.
Ben motorun içine girmeden dışından yapılacak ucuz maliyetli ne bilim
filtre, ekzost gibi alt devirleri iyileştirerek yazılımla biraz tüketimi düşürerek
benzinle kullanma taraftarıyım.
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:38
Motoru açmaya kıyamaz arkadaş şuanda sadece filtre eksoz düz boru olur şimdilik.
En güzeli ve mantıklısı.
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:38
b18a2 kodlu y-56 teg var bir arkadaşımda sadece filitreli araba stok si ve vti ile yürüyebiliyor aracı yeter ki motor ciğerli olsun.. :D
Kaan'ın arabasının maşallahı var. Beyaz spoonlarda güzel olmuş
kadir jdm civic
21-05-2012, 10:39
abi bu filtre marka modeli gücü nasıl etkiler ben onu anlamıyorum, soğuk hava emmeye giderse araç güç verir.
simota vs.gibi filtreler çok çabuk ısınıyor. aemv2 nin disbritör tarafı çift kat oradan avantajlı..
en iyi kit Kadir'in yaptığı wallahi, çek resim koy mrk:)
kanka baktımda fotosu yok olsaydı koyardım.
hiç markaya para vermenıze gerek yok tabi takıntısnız yoksa. 110 tl ye komple kit sizde yapabilirsınız.
ben bostancıdan
45cm boyunda 65mm çapında alümınyum boru aldım 50 tl ye
normal bir filtre aldım 35 tl ye
praktikerden evdeki radyatörlerın arkasına koyulan ısı izalasyonundan aldım 5 tl
birde 65 mm plastik direk aldım 15 tl ye
tamamdım en iyi kitten çok daha iyi iş yapıyor ....
ykavcioglu
21-05-2012, 10:41
SUdan simota'yı söküp o kiti yaptığımızda alt devirlerde gaza tepkisi daha iyiydi ve üstüne para bırakmıştı:D:D
kanka baktımda fotosu yok olsaydı koyardım.
hiç markaya para vermenıze gerek yok tabi takıntısnız yoksa. 110 tl ye komple kit sizde yapabilirsınız.
ben bostancıdan
45cm boyunda 65mm çapında alümınyum boru aldım 50 tl ye
normal bir filtre aldım 35 tl ye
praktikerden evdeki radyatörlerın arkasına koyulan ısı izalasyonundan aldım 5 tl
birde 65 mm plastik direk aldım 15 tl ye
tamamdım en iyi kitten çok daha iyi iş yapıyor ....
Sağda solda bi foto varsa bizde görebilirmiyiz acaba fikir açısından bizde öyle yapalım olmadı.
kadir jdm civic
21-05-2012, 10:49
Sağda solda bi foto varsa bizde görebilirmiyiz acaba fikir açısından bizde öyle yapalım olmadı.
akşam çeker koyarım kendı aracımda da aynısını kullanıyorum gercekten çok verim alıyorum ses olsun gidişi olsun
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:52
http://img15.imageshack.us/img15/4668/dscf2098wqf.jpg (http://img15.imageshack.us/my.php?image=dscf2098wqf.jpg)
http://img15.imageshack.us/img15/3648/dscf2080k.jpg (http://img15.imageshack.us/my.php?image=dscf2080k.jpg)
http://img13.imageshack.us/img13/7686/dscf2086h.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=dscf2086h.jpg)
Bu CAI den esinlenebilirsiniz.
çok kıvrımlı dirsekli.. :D aküyü arkaya alıp direk aşağı boru daha verimli olur.. :D
SOMEONESPECIAL
21-05-2012, 10:56
çok kıvrımlı dirsekli.. :D aküyü arkaya alıp direk aşağı boru daha verimli olur.. :D
Şimdi olsa hiç bu kadar uğraşmam orjinal fitre kazanının içine koyarım
filtreyi geçer giderim.
simotanın balina pipisi kullan headers düz boru sona ses istemiyorsan type-r s2k egzozu birazda avansıyla oynarsan çok iyi işler çıkartır teg.. Hafife alınacak bir araba değil.. ;)
bende de teg var öncelikle çok keyifli bir araç yeni model birçok araaca taş çıkartır.
Düz boru falan iyi ancak sona type-r ın son susturucusu olmuyor s2k nın kide denemek lazım ince kazan gerekli. çünkü teglerin egsozu yatık ve stepne çıkıntısının gerisinde. Egsoz seçimi biraz kısıtlı.dikkate alın derim.
Araçtan keyf almak istiyorsanız muhakkak coil over takın derim ben bir kaç aylık uğraşlar neticesinde k-sport taktım. Inannın müthiş keyyifli hele intera da ayrı bir şey.motordaki gücü direkt lastiklere aktarıyor.... Kazasız günler diliyorum
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.