PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bankanın hatası ve olanlar, çözüm için ne yapmalı?



cagri-35
22-05-2012, 17:46
Merhaba arkadaşlar başımıza saçma sapan bir durum geldi aktarıyorum fikri olan varsa yardımcı olursa sevinirim.

Doğalgaz faturamızı migrostan yatırdık geçtiğimiz aylarda. Geçen hafta telefon geldi, bir bankanın çalışanı kendi müşterilerinden birisinin numarasının sonunu yanlış yazdıkları için bizim borcumuzu ödediğini bunu vermemiz gerektiğini söyledi. Ben konuşurken sizin operasyonel hatanızı neden ben üstleniyorum dedim? Karşımda telefondaki arkadaş mavi ekran verdi. Sonra başka bir yetkili aradı, işte dava açıcak müşterimiz vs. diyor. Bende buyursun açsın sonuçta bizlik birşey değil biz neden dahil oluyoruz kendi aranızda çözün diyoruz. Biz aracıyız diyor... Ama aynı aracı anneme telefonda gazınızı kestiririz, dava ederiz demeyide biliyordu. Bir kaç kelime arka arkaya haklı olduğum konularda laf sokunca mavi ekran verdiler :)

Sonuç olarak, şimdi meblağ büyük birşey değil ancak zaten doğalgaz tüketimimiz toplasan ayda yaz geldiğinden 4-5 lira kadar anca geliyor. Söz konusu para 102 tl. Şimdi ben açıkçası bunların yaptığı hata yüzünden para ödemek zorundamıyım? Varmı böyle saçmalık? Toplasan bir dahaki kışa kadar o kadar doğalgaz yakmam bile... Bana elemanın maaşından kesilicek gibi geldi, bize paslamaya çalışıyor konuşmalarında böyle sezdim.

konu hakkında bilgisi olan varsa, başına gelen yada yorum yapabilecek bir avukat arkadaş vs. yorum yaparsa sevinirim, dava ediyorsanız buyurun edin, benim dışımda gelişen bir olay , sizin yaptığınız hata için bu parayı ödemiyorum demeyi düşünüyorum.

Çünkü çok saçma o ödenen borç 102 tl değilde 2002 tl de olabilirdi?

onursumer
22-05-2012, 17:53
Sizin dogalgaz faturaniz 2 keremi odenmis oldu ? Yani fazladan yatirilabiliyormu?

Cunku sonucta fatura yatirmaya gidiyorz abonman numarani giriyorlar borcun cikiyo yatirilirken nasil yapilmis bu

Ayrica bence sizin yaptiginiz birsey yokken nasil dava acicaklar size :)

metin
22-05-2012, 17:54
Ortada bir hata var banka çalışanının hatası büyük bir meblağ değil büyük ihtimalle çalışandan kesilecek bence geri ödemelisiniz sonuçta kul hakkı sen 100 tl vermessın sonra senden 1000 tl çıkar

onursumer
22-05-2012, 17:59
Dogalgaz bakiyesinde +hesaba gecme diye birsey varmi ilk olarak bunu ogren yani sizin odemenizi istedikleri mebla hesabiniza gecmis ve sonraki faturalarinizdan dusucekse odeyin

Eger oyle birsey yoksa sizin bir sucunuz yokken odemek zorunda degilsiniz

emp:)
22-05-2012, 18:01
Anladığım kadarıyla doğalgaz şuan +102 tl'de içerde fazladan para var. Ben olsam bende vermem(öğrenciyim o mantıkla yaklaşıyorum) yaz gelmiş, doğru düzgün fatura gelmeyecek ve ben durup dururken fazladan nakit 100 liramı oraya vermiş olucam. Bekle her ay gelen fatura kadar ödeyeyim derdim. Bir çalışanın hatası yüzünden 100tl olan faturamı neden 200 tl olarak ödeyeyim kendimi zora sokayım o fazla para 5 ay sonra anca bitecek neden peşin vereyim diye düşünürdüm.


Numarayı yalnış yazmış hadi neyse fatura tutarıda aynı mıydı? isme baksaydı. Kendim olduğunu düşündüm vermezdim nakit 100 tl, her ay gelen fatura kadar verirdim o da işine gelirse...

cagri-35
22-05-2012, 18:03
Aynen o şekilde, banka çalışanının dediği farklı kurumdan yatmış kendileri kontrol etmiyormuş sistem gelen faturayı ödüyormuş. Bana dedikleri bu, tamam zaten kul hakkı yiyecek bir yapım vs. yok. Ama bunu ödedikleri gibi geri tahsilinide yapabilmeleri gerekli. Ben gün içinde o kadar koşuşturmaca arasında izmirgaza gidicem bankaya gidicem vs. Paradan önemli şeyler var, zaman gibi...

Kaldıki diyorum bizim olan bitenden haberimiz bile yokken böyle bir durumla karşı karşıya kaldık. Otomatik ödemede daha farklı bir ödeme olsaydı yada fatura 2000 lira olsaydı? Aaa kusura bakmayın biz sizin için 2000 tl ödemişiz, 1buçuk yıl kadar fatura gelmeyecek ödeyiverin bir zahmetmi diyeceklerdi? Ben banka çalışanının yaptıgı hatadan dolayı peşinen kullanmadığım gazın faturasını geleceğe dönük yatırıyorum. Ee buda kul hakkı değilmi :) ?