Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw e 34 kasa 520 - 525 hakında
okanturan
30-05-2012, 16:33
E34 kasa bmw toplamayı düşünüyorum fakat biraz bilgi ihtiyacım var
en çok tutulan modeli
vites seçeneği
kronik sorunları
parça tedariği
motor ömrü
dikkat edilmesi gereken yerler
vs vs...
Yorumlarınızı bekliyorum çok uzun zaman hep honda yaptım bindim biraz farklı araç yapmak istiyorum uzun zamandan sonra yardımlarınız için şimdiden tşk ederim.
m50 motorlusu tutulur yani 24v olan , vitesi kesinlikle manuel al 'bana göre' .kronik sorunu yoktur ama bi yeri yaptırdınmı paraya kıyıp parça olarak orj yada kaliteli yan sanayi taktırt yoksa başın ağrır ,başıma çok geldi.her parçası var bayada ucuzdur.motor ömrü kullanıcıya bağlı ama pek 300 bini saglıklı görenini bulamazsın :D
Bnmde bildigim ve duydugum m50 motorlu olanini bulmak en mantiklisi
Stroke secenegi var 520 bile olsa strokela hacim yukseltilebilio parca sikintisi olcaiinida hc sanmiorm
Bmwnin belki en saglam kasali aracidir her turlu zevke uyar :)
Örnek olarak :
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/87986-bmw-6-silindir-stroker-yapimi-20-convert-25-28-30-a.html
Böyle bir niyetin varsa az yüksek model olsun. M20 almanı tavsiye etmem. olacaksa da m50 ve 520 değil 525i olmalı. Manuel olmadıktan sonra almanında çok bir eğlencesi kalmayacak. kronik sıkıntı araçtan araca değişir çoğunda direksiyon kutusu sıkıntısı yaşadık ama çözülmeyecek şeyler değil. motor ömrü kullanımına ve lpgdemi benzindemi kullanacağına göre değişir. sıfırdan motor toplarsan maliyetin 4-5 milyarı geçebilir. ama bakımını aksatmadıkça dikkatli kullandıkça 300bin km gideri var. parça tedariği gibi bir sıkıntısı yok. sunroof olmasıda güzel olur satarkende işine yarar. ah şöyle patlıcan moru M paketli throwing stars jantlı olsada binsek :)
* 2 konu açmışsın burayada kopyalayım.
Bmw'nin zamanında en sağlam,en güvenlikli en donanımlı en seri modellerinden birisidir.(Güvenlik konusunda ödüle doymayan)M-50 5.25 modeli en çok tutulan modeli,her hangi bir kronik sorunu yoktur alınırken aracı iyice baktırın öyle alın,yedek parçası ustası boldur arayıpta bulamadığınız parça sıkıntısı yaşamazsınız alınırken az önce yazdığım gibi iyice bir baktırın neyi var neyi yok.
h.guroglu
30-05-2012, 20:24
ozellıkle m50 alın en cok tutulan modelı votes kesınlıkle manuel olmalı yoksa baska turlu o aracın zevkı cıkmaz
arka camurluk eteklerıne dıkkat edın curumeye ılk o bolgelerden baslar eger eracta sunroof var ıse kanalların tıkalı olup olmadıgına dıkkat edın eger tıkalı ıse sunroof ıle on cam arasında kalan kısma ıyıce bakın curume yapabılıyor
ole aman aman bır kronık problemı yoktur motor omru konusunda kullanıma baglı olarak 300 ıla 400 k lı kılometrelerı gorur
okanturan
30-05-2012, 20:35
Bilgiler icin cok tsk ederim
Hocam alabiliyorsan kesinlikle 525 al, yakıtları arasında nerdeyse fark yok 520 nin hantallıgıda cabası.
Hocam alabiliyorsan kesinlikle 525 al, yakıtları arasında nerdeyse fark yok 520 nin hantallıgıda cabası.
Bana kalırsa 5.20 alıp 5.28 yapabilir.2000cc vergisiyle ilanlarda 94-65 5.20 çok
Bana kalırsa 5.20 alıp 5.28 yapabilir.2000cc vergisiyle ilanlarda 94-65 5.20 çok
oda olur ama 5 bin tl gibi bi para gider o işe, alacagın 520i cok dolu ve temiz bi araba ise girilir ama aksi halde ben sahsen girmezdim.
hazır bmw ciler burdayken bende bir soru patlatim sadece drift için e 34 yapılırmı komple sökük kullanılabilir sorun değil günlük kullanılmasada olur fiyatları e30 a göre cok daaha ucuz aradaki farkı motora gömebiliriz
bence e34 daha yetenekli e30 a göre , 200sx kıvamı var biraz
h.guroglu
30-05-2012, 22:12
hazır bmw ciler burdayken bende bir soru patlatim sadece drift için e 34 yapılırmı komple sökük kullanılabilir sorun değil günlük kullanılmasada olur fiyatları e30 a göre cok daaha ucuz aradaki farkı motora gömebiliriz
eger 20 25 28 dusunuyorsan ıstedıgın tepkılerı alman bıraz zor he yaparsın ama nekadar basarılı olursun orası muamma sen aracı ne kadar sokersen sok sonucta agır bır arac ama sen gıser 535 yada 540 alırsın ozmn ısler degısır ben drıft ıcın e34 alacak olsam bır m30b35 535 alır fazlada motoru mıncıkamadan keyfını surerım
hazır bmw ciler burdayken bende bir soru patlatim sadece drift için e 34 yapılırmı komple sökük kullanılabilir sorun değil günlük kullanılmasada olur fiyatları e30 a göre cok daaha ucuz aradaki farkı motora gömebiliriz
Yapılır neden yapılmasın.Drift istte 5.40 ile full stock sanırım bir arkadaşımız rahatça yapabiliyor.Gündelik ve drift için kullansan farketmez sanırım yurtdışında e34 kasa çok güzel bir şekilde drift yapanlar var. 1000hp BMW E34 M5 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=bWj4eHxrjRs) araca yapılan modifiyeyi bilmiyorum ama çok iyi gidiyor bence:D
onurdestan
30-05-2012, 23:18
ben 2 e34 sahibi oldum biri m20 520i biri m50 525i ydi alıcaksan 24v ve manuel al ve mümkünse sunroofu olsun problemlerine kronik denilmez yaşına vericeksin direksiyonda boşluk olur minibüsçü gibi yolda ama söktür tornacılar sıfır gibi yapıyolar biz yaptırdık ilk günkü gibi oldu işçiliğiyle 200-250 lira bişey kapı döşemleri şişer gerilir bu her arabada olmuyo bende birinde vardı birinde yoktu eteklere baktır çürüme falan oralarda olabiliyo ama genelde çürük olan bi araba değildir bi işlem görmediyse bunlar dışında duvar gibi bi araba parçası çok bol ve ucuz m50 motorun sağlamlığı zaten tartışılmaz. ben 3. e34 ümü yapmanın hayallerini kuruyorum
onurdestan
30-05-2012, 23:19
bu arada ilk arabamla sağlam bi kaza yaptım 3 arabayı darmaduman ettim çamurluk ezildi farın ayağı kırıldı sinyal kırıldı ama ampulü kırılmadı öle bişey tank gibi :)
okanturan
31-05-2012, 08:45
Tsekkur ederim temiz birtane bulmasi kaldi su an
bu arada ilk arabamla sağlam bi kaza yaptım 3 arabayı darmaduman ettim çamurluk ezildi farın ayağı kırıldı sinyal kırıldı ama ampulü kırılmadı öle bişey tank gibi :)
Kardeşim üst üste flood yapmışsın.:D:D.E-34 kasaların tanımı ''Safkan Alman Tankı''dır.İçine bile otururken büyük bir huzur güven verir.Aracınızın sağlam olmasında bir çok roll aktif olmuş e34 kasalar öyle kolay kolay bozulamazlar dağılamazlar.
hddsheriff
31-05-2012, 09:33
m50 motorlar hangi yıl üretilmeye başladı peki ? kaç modlden sonrası alınmalı yada ?
m50 motorlar hangi yıl üretilmeye başladı peki ? kaç modlden sonrası alınmalı yada ?
Ben 94-95 modellerde var die biliyorum e34 kasalarda
m50 motorlar hangi yıl üretilmeye başladı peki ? kaç modlden sonrası alınmalı yada ?
91 senesinin 2.yarısından itibaren 95 yılına kadar bütün modellerinde var.
oda olur ama 5 bin tl gibi bi para gider o işe, alacagın 520i cok dolu ve temiz bi araba ise girilir ama aksi halde ben sahsen girmezdim.
Bizim komşununki modelinin en dolu full(abs,asr,asc,8airbag,vanos sunroofgibi) modeliydi 95 model 5.20i 13'çe aldık.Araç çok temiz bakımlı emekli bir albayın aracı
e34 lerde 8 airbagli model var mı?
yusufbatırel
04-01-2013, 20:47
okan bostancı sanayıde elektırıcı sukrude bır 525d var e34 kasa gıt gor ılham versın yok bole bısey
m50 520 alınıp 25 yapılır en azından motorda aklın kalmaz, bir çok kaynak mevcut stroke hakkında.
parça zibil zaten tr de, vites tabi ki manuel tabi bide kilit lazım
stroke yapmakmı mantıklı olan yoksa daha yenı sıfırlanmış motora 0.5 var üflemekmi ?
onurdestan
04-01-2013, 21:15
hiçbir e34 te 2 airbagten fazlası olmadı :)
fastchild
04-01-2013, 21:31
1990 senesinin yarısında itibaren M50 motorlar E34lere koyulmaya başlandı.
M20 5.25 ve üzeri M50lerdede hepsi olur diyebilirim motor olarak tabi M30B35 3500cc ve M60 3000 ve 4000cclik motorlarada sahiptir birde 4 silindirli 5.18 modeli mevcuttur
Vites olarak uzun yol yaparım keyfime düşkünüm derseniz otomatik viteslerde hız sabitleyici olur rahat edersiniz
görüntü olarak çok güzel örnekleri var mesela şu an konuyu inceleyen peace nickli abimin meşhur RT500'ü insana E34 aldırası arabadır
M20 Motor:6 silindirli diğerlerine göre daha karadüzen daha az sensörlü motordur 2000cc'i 129 2500cc'i 170hp'dir hacim yükseltilebilir 2800 ve 3000cc örnekleri mevcuttur E30larda 1987-1990 yılları arasında bu kasaya konulmuştur.
M21:2400cc turbo dizel motordur M20 yapısına sahiptir 115 hp'ye sahiptir 1987-1991 yılları arasında kasada yerini almıştır.
M30 Motor:6 silindir BigSix denilen BMW'nin en sağlam motorlarındandır 3000cclik 188hp güce veya 3500cc'lik 211 hp güce sahiptir genel yapısı M20'ye benzer 1987-1990 yılları arasında 3000 1987-1999 yılları arasında 3500cc'lik modelleri vardır.
M40 Motor:4 silindirdir o kasada kaseyi kaldırmaz yakıtı yüksektir 1800cc 113 veya 115ilk modelleri mevcuttur ancak yetmez 1989-1994 yıllarında 113 1994-1995 yıllarında 115 hp'dir.
M50 Motor:Sensörü şuyu buyu daha fazladır 6 silindir çift egzantriktir daha teknolojiktir diyebiliriz diğerlerine göre . 2000cc 150 hp ve 2500 cc 192hp lik stock motorları vardır bu motor sonradan yapılan işlemlerle 2800cc hacime ulaştırılabilir 1990-1995 yılları arasında kasada yer almıştır.
M51:6 silindir M50 motorun dizelidir Turbo Dizel(TD) ve Turbo Dizel Sport(TDS) versiyonları bulunur TD modeli 115 TDS modeli 143 hp'dir TD modeli 1993-1995 yıllarında TDS modeli 1991-1995 yılları arasında kasada bulunur.
M60:V8 motordur 3000cc 218 4000cc 286hp motor versiyonlarına sahiptir 1992-1995 yılları arasında kasada yer almıştır.
M5:3600cc 315hp ve 3800cc 340hp'lik modelleri bulunur adı üzerinde M5dir S38 motor sıralı 6 silindirdir
fastchild
04-01-2013, 22:00
birçok parçası E32 7 serisi ile aynıdır aırbag sadece sürücü ve ön yolcu için vardır donanım olarak birçok çeşidi vardır en çok görülen
Sunroof
Klima veya Dijital klima
Elektrikli koltuk , Isıtmalı koltuk , Recaro spor koltuk
Arka perde elektrikli veya elektriksiz
Arka yan cam perdeleri
en çok bulunan 4 tuşlu saat - tarih - sıcaklığı gösteren bilgi ekranıdır
Yolcu tarafında ayak koyulan yerin sol yanında eşya filesi bulunabilir
Arka reflektörlü plakalık olabilir
M tampon felan bulmak zordur anca tampon yapısı nedeniyle metrelik lip felan uyar E36 GT köşe lipleri koyulabilir
Jant her model uymaz ET20 olması gerekir 5-6-7-8 serileri jantları olur Z,X,1,3 jantları olmaz flanş gerekir
Drifte uygun bir şasisi vardır ama 2000 cc felan ağır gelebilir 2500 üstü ve sökük olmalıdır en azından
6 senelik hort olacak ama konu kirliliği yapmamak için buraya yazıyorum. m50 motolu e34 alma planım var. bir kaç soru soracağım bilgisi olanların cevaplaması ricamdır.
1- 5.25 temizini bulmak oldukça zor. 2.0'dan stroke yapılan motorların tüketimleri orjinal 525'lere göre yüksek oluyor diye duydum. doğruluk payı var mı?
2- her manuel 525i de lsd var mı?
3- otomatik 520i alıp manuele çevirirsem güncel durumda proje çizdirmem gerekir mi?
4- stroke yapılacaksa motorun sağlıklı olup olmamasının bir önemi var mı?
5- otomatik 520i'yi manuel'e çevirip, stroke'layıp, lsd uygulamanın maliyeti ne olur?
6- çevirme işleriyle uğraşma ben sana uygun fiyata, temiz m50b25 motorlu, lsd'li, manuel, jantına kadar orjinal orjinal e34 vereyim diyen var mı? :)
Emirhancakir
04-08-2018, 10:30
6 senelik hort olacak ama konu kirliliği yapmamak için buraya yazıyorum. m50 motolu e34 alma planım var. bir kaç soru soracağım bilgisi olanların cevaplaması ricamdır.
1- 5.25 temizini bulmak oldukça zor. 2.0'dan stroke yapılan motorların tüketimleri orjinal 525'lere göre yüksek oluyor diye duydum. doğruluk payı var mı?
2- her manuel 525i de lsd var mı?
3- otomatik 520i alıp manuele çevirirsem güncel durumda proje çizdirmem gerekir mi?
4- stroke yapılacaksa motorun sağlıklı olup olmamasının bir önemi var mı?
5- otomatik 520i'yi manuel'e çevirip, stroke'layıp, lsd uygulamanın maliyeti ne olur?
6- çevirme işleriyle uğraşma ben sana uygun fiyata, temiz m50b25 motorlu, lsd'li, manuel, jantına kadar orjinal orjinal e34 vereyim diyen var mı? :)
Herkes stroke dan yana ama ben de orjinal blokcuyum :) M20 ve M50 motor arasında tercih yapmak sana kalmış. M20 motorun sesi çok çok çok güzeldir, efsanedir hatta. Stroker yerine turbo yapan da çok var. İki türlü de güzel güçler alınan motorlar ve sağlamlık konusunda gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla kendini kanıtlamışlar. Stroker'ın yakıt tüketimi, normale göre daha fazla olduğunu her yerde okuduydum ben de. Dezavantajı bu sanırım. Motor bitikte alsan olur, çünkü zaten honlanacak genişletilcek, yeni pistonlar segmanlar kollar krank vs.. bir sürü iş girecek işin içine. Yazılım yapılmadan da güç falan alınmıyor stroker da. İşlemler bitince yazılım yapılcak onu da atlamayın :)
osmanaydo
04-08-2018, 11:29
Benim arabada M52 üzerine 2,5tds krank, 2,8 kol ve pistonlar var.
Eski sahibi yaptırmış.
Yakıtı da gidişi de çok güzel.
daha fazla yakmasının sebebi pistonu 80 den 84'e çıkarmak olabilir mi? daha fazla yakıp yakmaması çok derdim değil aslında neden daha fazla yaktığı önemli. m50b20 motoru birebir m50b25 orjinal parçalarıyla toplarsanda mı stroke yapılan motor daha fazla yakıyor acaba?
Herkes stroke dan yana ama ben de orjinal blokcuyum :) M20 ve M50 motor arasında tercih yapmak sana kalmış. M20 motorun sesi çok çok çok güzeldir, efsanedir hatta. Stroker yerine turbo yapan da çok var. İki türlü de güzel güçler alınan motorlar ve sağlamlık konusunda gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla kendini kanıtlamışlar. Stroker'ın yakıt tüketimi, normale göre daha fazla olduğunu her yerde okuduydum ben de. Dezavantajı bu sanırım. Motor bitikte alsan olur, çünkü zaten honlanacak genişletilcek, yeni pistonlar segmanlar kollar krank vs.. bir sürü iş girecek işin içine. Yazılım yapılmadan da güç falan alınmıyor stroker da. İşlemler bitince yazılım yapılcak onu da atlamayın :)
genelde m50 tercih ediliyor. e30 lara filan m50 swap yapılıyor. Bir bildikleri vardır heralde :) m50 parçası vs de daha bol sanırım. temiz bmw bulmak çok zor, motoru bitik olanlarında her şeyi bitik oluyor. bana sağı solu kurcalanmamış, modifiye edilmemiş temiz bir araç lazım. sadece altyapıyı, motoru güçlendireceğim, görsel olarak orjinal bir araç olsun istiyorum.
osmanaydo
04-08-2018, 11:53
görsel olarak orjinal bir araç olsun istiyorum.
Kesenin ağzını biraz açman gerekecek.
Bu stroker olaylarıyla ilgili forumda güzel bir başlık var.
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik_besleme/87986-bmw_6_silindir_stroker_yapimi_2_0_convert_2_5_2_8_ 3_0_.html
Bu aracı baya baya Düşünüyor ama fiyatı düşünemiyom :D
BMW / 5 Serisi / 525i / Standart / ECZACIDAN-TAMAMEN ORJINAL-SON KALANLARDAN sahibinden.comda - 592749368 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-eczacidan-tamamen-orjinal-son-kalanlardan-592749368/detay)
He bide bişey sorcam bu otomatik olanlar da kilit var mı
e39’ların hiç birinde kilit yok m5 hariç
Birkan61
04-08-2018, 16:22
Bu aracı baya baya Düşünüyor ama fiyatı düşünemiyom :D
BMW / 5 Serisi / 525i / Standart / ECZACIDAN-TAMAMEN ORJINAL-SON KALANLARDAN sahibinden.comda - 592749368 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-eczacidan-tamamen-orjinal-son-kalanlardan-592749368/detay)
abi araba gerçekten çok temiz çok güzel kalmış ama aynısının bej rengi tamponuna kadar orjinal olanını 210 km değişensiz 5 parça boyalısını 44 liraya aldım cuma günü :)
benimki 5.20 evet bu araba 5.25 ama edeceği rakam benim gözümde maksimum 52 - 54 liradır ilandaki aracın
Örnek bir ilan göstereyim, şu araç gümrük girişli ama bizzat bakmaya gittik ciddi temiz bir araç. Gittiğimizde lpg yoktu onuda taktırmış lpg yok iken son 44 liraya bırakmıştı arabayı
Birkan61
04-08-2018, 16:23
Linki koymamışım özür :D
BMW / 5 Serisi / 525i / Standart / SAHİBİNDEN 2003 5.25 LPG'YENİ TAKILMIŞTIR. sahibinden.comda - 515194649 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-2003-5.25-lpg-yeni-takilmistir-515194649/detay)
Kullanıcı
04-08-2018, 16:24
Bu aracı baya baya Düşünüyor ama fiyatı düşünemiyom :D
BMW / 5 Serisi / 525i / Standart / ECZACIDAN-TAMAMEN ORJINAL-SON KALANLARDAN sahibinden.comda - 592749368 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-eczacidan-tamamen-orjinal-son-kalanlardan-592749368/detay)
Diğer konuda da gördüm arabayı bence öyle ahım şahım bir durumu yok standart ve ara motor asla o paralar verilmez bana göre yapacağı 45
Hem maden bu paralara çıktık diyelim o zaman bu aracı düşünürüm
BMW / 5 Serisi / 530i / Standart / Sahibinden "eşsiz" e39 530i sahibinden.comda - 591581385 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-essiz-e39-530i-591581385/detay)
sansar34
04-08-2018, 21:18
eski bir e34 m20b20 kullanıcısı olarak e34 dikkat edilmesi gereken hususlar en önemlisi temiz tirimlerleri ve dösemeye sahip olması iki alt şaseden arka koltuk altından ve surucu ve yolcu ayaklarının oldugu yerden cürüme varmı onlara bakılması sonrasında kaportasının duzgun olması mekanın ve motoru basıt yapılıp sonradan toparlanabilecek parcalar mevcut ama tirim ve dosemesı cok zor. ben 2014yılında komple alt yuruyenı işçilik dahil 1500tl yaptırdım salıncaklar ön arka taşıyıcı burcları amortisorler falan aklınıza gelebilecek butun alt takım. ve sunada değinmek istıyorum özellıkle o dönemde audı servısınde calısıyordum konfor bakımından ınanılmaz konforlu ve surus hıssıyatı yuksek bır araba. ben motora 366bınde oldugu için sadece ust kapak contası değiştirmekten baska birsey yapmadım arabamı ilk sahibinden aldım sayılır zaten. bilmeyenler için hararet kolay kolay yapmaz ama ya dur suyu azalmıs dersın su tamamlarsın havasını almayı unutursan 2 km sonra kapak kaldırırsın farkında olmadan.
motor olarak ise cok arastırdım cok baktım en verımlı stroker m20 ve m50 b20 motorlarda 80mm orjınal sılındır hacımı asınmadan dolayı 80.25 veya 80.50lerı bulabılıyor yag yakma yapabılıyor yurt dısı formlarında 81mm piston orjınal krak ve 525 130mm kollardı sanırım yanlıs hatırlamıyorsam onları kullanarak kapakta ufak defek oynama yaparaak güzel sonuclar alınıyor ve ust devırlere cıkıp daha lıner tork bandına sahıp olabılıyorsun hacım olarakda 2300cc kusuratıda var ama o hacımde oluyor zaten bmw nın m20b23 leri ve m20b27eta ları efsanedır bırı torklu ust devır cevirir biri hacımıne gore az yakar tatmın edıcıdır.
m50 konusunda bence aynı 81 mm yada cok asınma yoksa 80.50mm piston ve kol kombinasyonuyla güzel sonuçlar alınır ve ileriye dönuk ufak capta 350+ hp turbo ile alınabilir. ust kapak contası 81mm kurtarırmı bılmıyorum ama 2.300cc motor 520 için en ideal stroker
525 içinse krank ve kol kombinasyonu ile 2700 - 2800 cc lere cıkıyor yazılımda ufak bir degısıklıkle daha performanslı gıdıyor aynı yakıt ortalamasıyla.
bmw e39 hakkında tecrubem yok ama yuruyen alt takım bıraz daha rıjıt direksiyon hissiyatı tahmınım anıdır alt yuruyen maliyetı ve bkımı bıraz daha masraflı olabılır.
suan piyasada hafıf toplu elı yuzu duzgun dıyebilecegin e34 fiyatlari 22den baslıyor 27 28 bın tl lerı buluyor bundan sonrası zaten o fıyatları nasıl yazıyorlar aklım almıyor ozel bır araba olmadıktan sonra örnek olarak (530i - 535i veyada 530i v8 m60b30 ) benim nacızane fikrim bir e34 ederi 15binden 25 bin tl kadar olmalı ben ilk sahibinden almıstım 2014 yılında o zamanda 25 yazan vardı hala satılıkta araba ben daha temız araba aldım 14.500tl.
sıradan bir e39 icinse su piyasada binerim cok sıkıntı yasatmaz dedıgın arabalar ıse 38- 40 dan baslıyor 55 kadar gidiyor zaten sonrasında verılercek para ya orjinal individual yanı sitikırla yapılanlardan degl yada sonradan cevirme olanlardan degil 530 535 528 veyada v8 m60 m62 motorlara sahıp e39 5 serisidir. kendimcede dusuncem e39 ların hakkıdır dedıgım fiyatları 35 bın ile 45 bin tl arası özel arabalar içinse 55 - 60 max olmalı
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.