Orijinalini görmek için tıklayınız : Impreza STI vs S2000
http://www.youtube.com/watch?v=fM4WMnftN2c
ikiside iyi gitmiş ama s2000 bitirmiş işi.
güzel video
LosT_KmL
19-02-2008, 10:00
Yürüü beaa s2000 nasl ayırıo bea
2 side standartsa bu araba sti stickerlı yada sti kanatlı yada sti direksiyonlu bi wrx tir...
Yürüü beaa s2000 nasl ayırıo bea
ayırıyo dediğin 1 boy bilemedin 1.5 boy videoya göre tabi :)
sikibin kimin arabası bu arada?
tunbullah
19-02-2008, 11:33
deneyelim:)
tamam denetelımmm turbo su ule aynı sartlar:):):soru:
olur kanka havalar iyi olsun cıkarız bi gece..
Maşallah s2k güzel yürümüş...
Baran kardeimizin arabası :P maşallah baran ıyı yurumuşş
şama bi yanada helal be japonlar yuruyun bee
feykk :D sanmıyorum sti olduğunu.
PROMINENT
19-02-2008, 23:29
yani... :)
...........................................(edit)
tunbullah
20-02-2008, 10:06
feykk :D sanmıyorum sti olduğunu.
bencee gayett doruu sonuc ta normal :hahaha:
nie stı olamıoki araba standart sti s2000 e göre çokmu hızlı sanıosunuz hiçte öle diil yani
BMK TypeR
20-02-2008, 11:11
nie stı olamıoki araba standart sti s2000 e göre çokmu hızlı sanıosunuz hiçte öle diil yani
cok hızlı bence.
tunbullah
20-02-2008, 12:07
cok hızlı bence.
sence ole ama gercekte degıll
......................... (edit)
BMK TypeR
20-02-2008, 12:29
sence ole ama gercekte degıll
typer dc headers dc son sımota ıntake le standart s2000 2005,2006,2008 lede denedı
5 boy oluyo ama sti yakın gıdıyoruz:)) denedım gordum. standart dedıgınız egsozlu hederslı ıntakelı s2000 se o olabılır.
s2kda egsoz ıntake artı headrsda olursa böle bı sonuc cıkabilir bence...
tunbullah
20-02-2008, 14:01
typer dc headers dc son sımota ıntake le standart s2000 2005,2006,2008 lede denedı
5 boy oluyo ama sti yakın gıdıyoruz:)) denedım gordum. standart dedıgınız egsozlu hederslı ıntakelı s2000 se o olabılır.
valla bende denedım 320hp lık olanla hıc te dedıgınız gıbı olmuyo ayrıca senı ben katagorı dısında tutuyorum sen m5 le falan gıdıyosun:D:D ( bu arada benm arabada egsoz headers fıltre vardı...)
S2k modifiyelerini bilmeden yorum yapmak dogru olmaz bence, stock olarak zaten hicbir sansı yok.
BMK TypeR
20-02-2008, 14:22
valla bende denedım 320hp lık olanla hıc te dedıgınız gıbı olmuyo ayrıca senı ben katagorı dısında tutuyorum sen m5 le falan gıdıyosun:D:D ( bu arada benm arabada egsoz headers fıltre vardı...)
headers ıntake egsozla 4-5 boy fark edıyo bılıyosun dımı s2k:) standartın mumkun degıl yurumesı sti la:)
burda ki aracın sti mı olduğu,sti ise 2.0 mı yoksa 2.5 lukmu olduğunu mrk ediyorum.Eğerki 2.5 litrelik sti ise ve iki araç üzerindede egzos ve filtre uygulamalarından başka birşey yoksa üzelerek söylüorm ki STi s2000 i deler.Bunun denemesini biz izmirde sadece filtreli s2k ve 2.5 WRX i ile denedik.s2000 WRX e 180-190a doru yaklaştı ve ondan sonra yürüdü.
güzel video s2000 güzel yürüdü sonradan
M_PROJECT
20-02-2008, 18:53
valla bende denedım 320hp lık olanla hıc te dedıgınız gıbı olmuyo ayrıca senı ben katagorı dısında tutuyorum sen m5 le falan gıdıyosun:D:D ( bu arada benm arabada egsoz headers fıltre vardı...)
senin denedigin arac 320 hp deil , ayrica denerken 3 kere boost cuta girmis .
bu arac sti .
senin denedigin arac 320 hp deil , ayrica denerken 3 kere boost cuta girmis .
bu arac sti .
hehe kimde ne araba varsa onu savunuo zaten 5.viteste boost cut yaptı demişti sahibi öle bile olsa 1 boy anca geçmişti 5.vitese kadar
boost cut yapmayan 2 subaruyuda forumun time trial ine gelirkende geçmişti
280 hp olsa nolur 1500 kilo 4 çeker ne kadar hızlı sanıosunuz bu arabaları anlamıorum bizim s2000 de 250 hp idi biraz mantıklı düşünün anlarsınız ztn sonucu
M_PROJECT
20-02-2008, 19:59
hehe kimde ne araba varsa onu savunuo zaten 5.viteste boost cut yaptı demişti sahibi öle bile olsa 1 boy anca geçmişti 5.vitese kadar
boost cut yapmayan 2 subaruyuda forumun time trial ine gelirkende geçmişti
280 hp olsa nolur 1500 kilo 4 çeker ne kadar hızlı sanıosunuz bu arabaları anlamıorum bizim s2000 de 250 hp idi biraz mantıklı düşünün anlarsınız ztn sonucu
kimse ne araba varsa onu savunmuyor . Tamer o sti yeni aldi , ustundeki parcalari biliorum yapilan reflash i biliyoru, . o guclerde deil hatta tamer buraya geldi gecen ay bunuda konustuk biz uzun uzun . ben gecemez die iddia etmiyorum , arac dedigi guclerde deildi ve 2 3 kez boost cut a girdi , 5. vites olayini sole aciklayim , hic sti a bindin kullandinmi bilmiyorum ama sti sanzimani oldukca kisadir senin 4 un sti da 5 .
kimse ne araba varsa onu savunmuyor . Tamer o sti yeni aldi , ustundeki parcalari biliorum yapilan reflash i biliyoru, . o guclerde deil hatta tamer buraya geldi gecen ay bunuda konustuk biz uzun uzun . ben gecemez die iddia etmiyorum , arac dedigi guclerde deildi ve 2 3 kez boost cut a girdi , 5. vites olayini sole aciklayim , hic sti a bindin kullandinmi bilmiyorum ama sti sanzimani oldukca kisadir senin 4 un sti da 5 .
yani bak sana şöle bişi sölim tamer olayını açmayalım o konuda anlaştık bidaha büyümesin sorun olmasın yüzyüze bakıoruz
bnm sana söylemek istediğim tunbullahın s2000 üzerindeki parçalarla en fazla beygir çıkaranlardan biri belkide en iisi tam hatırlamıorum şimdi
yani şu bi kesin videodaki araba stock sti ise hani siz stocktuda geçemez diosunuz ya tunbullahın s2k gibi bir s2k çokta güzel geçer
sti hiç sürmedim ama ayar yapılırken filan bikaç defa bindim öyle çok aşırı etkilenmedim ama tabi zevk meselesi
M_PROJECT
20-02-2008, 20:08
yani bak sana şöle bişi sölim tamer olayını açmayalım o konuda anlaştık bidaha büyümesin sorun olmasın yüzyüze bakıoruz
bnm sana söylemek istediğim tunbullahın s2000 üzerindeki parçalarla en fazla beygir çıkaranlardan biri belkide en iisi tam hatırlamıorum şimdi
yani şu bi kesin videodaki araba stock sti ise hani siz stocktuda geçemez diosunuz ya tunbullahın s2k gibi bir s2k çokta güzel geçer
sti hiç sürmedim ama ayar yapılırken filan bikaç defa bindim öyle çok aşırı etkilenmedim ama tabi zevk meselesi
sen benim stock sti gecemez postumu bul once oyle gel yaz bana . ben ne yazdim sen neden bahsediosun . ben o arac 320 diil ve boost cuta girmis bicok kez dedim. laflari carpitma istersen . madem oakdar iyi gidio hasanla denesinler . ben o gecer bu gecer demiorum . videodaki sti ama ne oldugunu bilmiyoruz gecerde gecilirde . sti in etkileyici yanini gormen icin demedim , sanzimanin kisaligini anlamissindir sanirim bindiginde ?
sen benim stock sti gecemez postumu bul once oyle gel yaz bana . ben ne yazdim sen neden bahsediosun . ben o arac 320 diil ve boost cuta girmis bicok kez dedim. laflari carpitma istersen . madem oakdar iyi gidio hasanla denesinler . ben o gecer bu gecer demiorum . videodaki sti ama ne oldugunu bilmiyoruz gecerde gecilirde . sti in etkileyici yanini gormen icin demedim , sanzimanin kisaligini anlamissindir sanirim bindiginde ?
ben ztn cevabımın tamerle olan kısmını senin mesajına cevap alarak yazdım geri kalanını hayatta geçemez dien arkadaşlar için yazdım
şanzıman kısalğını inceliycek kdar dikkat etmedimde peki bişi sorcam sti ın 5 e kdar kısa 6 mı uzun sonuçta 250-260 gitmiomu sti s2000 de o kdar gidio
yani topspeedler eğer böyleyseki ztn avantajdırki bu sti için
yanlışmı düşünüorum
M_PROJECT
20-02-2008, 20:22
ben ztn cevabımın tamerle olan kısmını senin mesajına cevap alarak yazdım geri kalanını hayatta geçemez dien arkadaşlar için yazdım
şanzıman kısalğını inceliycek kdar dikkat etmedimde peki bişi sorcam sti ın 5 e kdar kısa 6 mı uzun sonuçta 250-260 gitmiomu sti s2000 de o kdar gidio
yani topspeedler eğer böyleyseki ztn avantajdırki bu sti için
yanlışmı düşünüorum
baskalari icin yazdikalrini benden alinti yapma senden ricam .
net bi video vericem ordan kiyasla kacinci viteste neler yaptigini , ha bu video ile 04 05 06 lari kiyaslama ama . 07 sti in 3 ve 4 oranlari degistirildi biraz daha uzun . bu iyilestirilmis hali bukadar net baska sti videosu bulursam onuda koyarim .
http://www.youtube.com/watch?v=G8lPBzANZ9s&feature=related
M_PROJECT
20-02-2008, 20:25
2004 sti
http://www.youtube.com/watch?v=Ia7jU0m6XhA&feature=related
2005 sti
http://www.youtube.com/watch?v=DPgg5GkHmNk&feature=related
fark belirgin ortada ztn 07 sti 4e 85mph lerde atarken 05 ve 04 80 altında atıyor.07 sti 235-236 gibi de 6ya çekiyo güzel ve açıklayıcı olmuş.
ben şunu hala anlamadım stock sti ın gidişini biliyorum stock s2000de gidişini gördüm binmedim daha ama 2 araçında std olup böle yan yana yürümesi bence pek inandırıcı gelmiyo.
ben şunu hala anlamadım stock sti ın gidişini biliyorum stock s2000de gidişini gördüm binmedim daha ama 2 araçında std olup böle yan yana yürümesi bence pek inandırıcı gelmiyo.
filtre egzost headers ztn vardır s2000 de tahminim ama ztn bunlar öle aman aman bişiler katmıo s2000 e 5 beygir alsan bunlarla havada sekiz takla atman lzm sevinçten
filtre egzost headers ztn vardır s2000 de tahminim ama ztn bunlar öle aman aman bişiler katmıo s2000 e 5 beygir alsan bunlarla havada sekiz takla atman lzm sevinçten
ben neyi var neyi yok bilmem tamamen std araçlardan bahsediyorum fabrika çıkışı al cıkart yanyan bas bundan kastım benim herhangi bişi yapıldıktan sonra stock durumdan cıkar benim gözümde;)
ilginç geldi banada ama stock sti'a binmedim hiç..hep dolusuna denk geldim..pek anlamadım ama geçti gözüküyor bi sebebi vardır..
s2000 fanatıgı olarak soluyorum ıkısıde stok olursa stı gecer ama ole aman aman ayıramaz dolayısıyla ufak tefek ıslemlerle s2k stı gecebılır...
tunbullah
21-02-2008, 10:02
senin denedigin arac 320 hp deil , ayrica denerken 3 kere boost cuta girmis .
bu arac sti .
benm yazdıgımm seylere senın cevap vermenı ıstemıyorum tesekkur ederımm..
bence standart duzgun bır s2000 ıle duzgun bı stı ın arasında fark olucagına ınanmıyorum.ben araba fıltre egsoz headers taktım ama ınanınn cokta fark olmadı dyno da 1 hp farkettı yolda sadece ses cogaldı...:soru:
BMK TypeR
21-02-2008, 10:46
benm yazdıgımm seylere senın cevap vermenı ıstemıyorum tesekkur ederımm..
bence standart duzgun bır s2000 ıle duzgun bı stı ın arasında fark olucagına ınanmıyorum.ben araba fıltre egsoz headers taktım ama ınanınn cokta fark olmadı dyno da 1 hp farkettı yolda sadece ses cogaldı...:soru:
bızde s2000 e headers tek cıkıs egsoz kat ıptal son susturucu ınjen cold aır ıntake le 5boy fark ettı.kac hp aldı bılmem:)
tunbullah
21-02-2008, 10:50
bızde s2000 e headers tek cıkıs egsoz kat ıptal son susturucu ınjen cold aır ıntake le 5boy fark ettı.kac hp aldı bılmem:)
gokhan abının arabasından bahsedıyosunn sanırsam bendede asagı yukarı aynı seyler var bence pek bıseey farketmedı 5 boy falan ılerı gıtmesı zor
benm yazdıgımm seylere senın cevap vermenı ıstemıyorum tesekkur ederımm..
bence standart duzgun bır s2000 ıle duzgun bı stı ın arasında fark olucagına ınanmıyorum.ben araba fıltre egsoz headers taktım ama ınanınn cokta fark olmadı dyno da 1 hp farkettı yolda sadece ses cogaldı...:soru:
Dyno Grafiğin Değişmiştir Muhtemelen S2000 den Güç çıkartmak Ole sanıldığı kadar kolay bir iş değil..... Arac zaten Limitlerinde geliyor ve Atmosferik ....
Belki şeçtiğin parçalar pek doğru olmamıştır . Benim Eski aracımda
J's Racing Beyin
J's Racing Header
İnvidia Catback Egzost ve İskender Cat İptali
İnjen Cai
Vardı Aldığım güc ve Dyno verileride Ortadaydı sonuçta ....
Ancak dynoda güç aldığım yerler ve aracın gidişi baya değişmişti ....
2005 Prodrive Sti da vardı Tamamen Standart Ve aracta baya bir Agırlık vardı fazladan :D
İki aracıda Uzun süreler kullanmış biri olarak derimki ben
STI Stock ve S2000 Stock İse TAMAMEN : S2000 Alır ust Süratlerde
STI Beyin+cai+Eksoz ve S2000 Beyin+cai+Eksoz : Sti Alır...
Sti (400 Hp Civarı olsun ) ve S2000 (Turbolansın Oda 400 Hp Civarı olsun) : S2000 Uçar Gider
Denemelerimiz ve Yaşadıklarımız ile Sabittir ....
tunbullah
21-02-2008, 11:01
Dyno Grafiğin Değişmiştir Muhtemelen S2000 den Güç çıkartmak Ole sanıldığı kadar kolay bir iş değil..... Arac zaten Limitlerinde geliyor ve Atmosferik ....
Belki şeçtiğin parçalar pek doğru olmamıştır . Benim Eski aracımda
J's Racing Beyin
J's Racing Header
İnvidia Catback Egzost ve İskender Cat İptali
İnjen Cai
Vardı Aldığım güc ve Dyno verileride Ortadaydı sonuçta ....
Ancak dynoda güç aldığım yerler ve aracın gidişi baya değişmişti ....
2005 Prodrive Sti da vardı Tamamen Standart Ve aracta baya bir Agırlık vardı fazladan :D
İki aracıda Uzun süreler kullanmış biri olarak derimki ben
STI Stock ve S2000 Stock İse TAMAMEN : S2000 Alır ust Süratlerde
STI Beyin+cai+Eksoz ve S2000 Beyin+cai+Eksoz : Sti Alır...
Sti (400 Hp Civarı olsun ) ve S2000 (Turbolansın Oda 400 Hp Civarı olsun) : S2000 Uçar Gider
Denemelerimiz ve Yaşadıklarımız ile Sabittir ....
bende senın dedıgınden farklı bısey demıyorum aynen dedıklerıne katılıyorum bende aem fıltre js headers trust komple tıtanyum egsoz (3.5kg) vardı lımıtlerde oldugu ıcın araba cok sey farketmdı yoksa ıllakı farketmıstır...
BMK TypeR
21-02-2008, 11:15
gokhan abının arabasından bahsedıyosunn sanırsam bendede asagı yukarı aynı seyler var bence pek bıseey farketmedı 5 boy falan ılerı gıtmesı zor
ben urfa standartta denedım egsozlu halıylede fark ortada:)
BMK TypeR
21-02-2008, 11:16
Dyno Grafiğin Değişmiştir Muhtemelen S2000 den Güç çıkartmak Ole sanıldığı kadar kolay bir iş değil..... Arac zaten Limitlerinde geliyor ve Atmosferik ....
Belki şeçtiğin parçalar pek doğru olmamıştır . Benim Eski aracımda
J's Racing Beyin
J's Racing Header
İnvidia Catback Egzost ve İskender Cat İptali
İnjen Cai
Vardı Aldığım güc ve Dyno verileride Ortadaydı sonuçta ....
Ancak dynoda güç aldığım yerler ve aracın gidişi baya değişmişti ....
2005 Prodrive Sti da vardı Tamamen Standart Ve aracta baya bir Agırlık vardı fazladan :D
İki aracıda Uzun süreler kullanmış biri olarak derimki ben
STI Stock ve S2000 Stock İse TAMAMEN : S2000 Alır ust Süratlerde
STI Beyin+cai+Eksoz ve S2000 Beyin+cai+Eksoz : Sti Alır...
Sti (400 Hp Civarı olsun ) ve S2000 (Turbolansın Oda 400 Hp Civarı olsun) : S2000 Uçar Gider
Denemelerimiz ve Yaşadıklarımız ile Sabittir ....
standart sti yı standart s2000 mi gecıcek guldurme benı:))
tunbullah
21-02-2008, 11:54
[QUOTE=BMK TypeR;225617]ben urfa standartta denedım egsozlu halıylede fark ortada:)[/QUOTE
eee sonuc ne oldu:soru:
dragon07
21-02-2008, 12:02
s2000 üst süratlerde 220den sonra gecebilir diorum.ama tabi 220ye kadar sti ne kadar fark atar bilmiorum.ikisindede eksoz filtre olursa sti içinden gecer
s2000 üst süratlerde 220den sonra gecebilir diorum.ama tabi 220ye kadar sti ne kadar fark atar bilmiorum.ikisindede eksoz filtre olursa sti içinden gecer
Filtre deılde ikisindede Eksoz ve yazılımla Aynen ole ....
stock typerın rollde wrx gececeğini iddia ettığım gibi..
s2knın da yuksek hızlarda stı ı gecebılceğini görucez sanırım:)
kı bende gecebilir dıorum
ikisinde egsoz olsun stida(76mm) , stı gecer dıorum:)
idda etmeye gerek yok sekocum Efenin TypeR ın ( Ex: UL Typer ) boranın 2.5 wrx i geçtiğini bilmen lazım :)
http://www.youtube.com/watch?v=PNbwKkhWDUE
Gerçi bu hondatalısı :p
ya sende bizim ezbere işyaptığımızı sanıon ılla koyacan dimi videoyu:)
hondataya gerek yok er yıde getırsen oda gecerdı:);)
ayıp sana kanka niye ezbere yaptıını saniim :D yürü be seko kim tutar seni :D:D:D
bu s2000 de yapılacak modıfakasyonların ole ahım sahım sonuclar verecegını bende dusunmuyorum.
adamlar zaten kolay kolay modlayarak cıkayacak hp lerı standartta vermısler.
ama headers,cai,egzoz vs. ufak tefek oynamalarla max hp daha ıyı devırlere cekılebılır.
bu gidişi etkileyebılır ama 5-6 boy cok ucuk farklar eger rakıpte bı anormallık yoksa.
bu vıdeodakı sti vs. s2000 arasında s2000 lehine modifikasyonlar oldugunu dusunuyorum.
stock ta boyle olmamalı gıbı gelıyor bana.
M_PROJECT
21-02-2008, 15:28
benm yazdıgımm seylere senın cevap vermenı ıstemıyorum tesekkur ederımm..
bu nedemek simdi :D istedigim yere yorum yapabilirim ki sahsina hakaret , kufur vsvs yok .. ok :heyoo:
M_PROJECT
21-02-2008, 15:48
stock typerın rollde wrx gececeğini iddia ettığım gibi..
s2knın da yuksek hızlarda stı ı gecebılceğini görucez sanırım:)
kı bende gecebilir dıorum
ikisinde egsoz olsun stida(76mm) , stı gecer dıorum:)
typer biraz zor stock olursa , gelse gelse 200den sonra gelir .ama gecemez . okadar da degil yani :D
idda etmeye gerek yok sekocum Efenin TypeR ın ( Ex: UL Typer ) boranın 2.5 wrx i geçtiğini bilmen lazım :)
http://www.youtube.com/watch?v=PNbwKkhWDUE
1. standart diil
2. yanlis kullanilmis parcalarla yuruyen bi wrx di :icon_tup:
Ne kadar uzadı bu konu yauu s2000 denildiği gibi limitinde üretilip keyif için üretilen bir arac.sedan subaruyla karışılaştırmamak lazım.subaru s2000 i gecer evoda subaruyu gecer s2000 de üstünü acar dolanır olay biter ahahaha
typer biraz zor stock olursa , gelse gelse 200den sonra gelir .ama gecemez . okadar da degil yani :D
1. standart diil
2. yanlis kullanilmis parcalarla yuruyen bi wrx di :icon_tup:
standart olmadıını bende biliorum benim gibi burda olan bir kaç arkadaşımızda biliyor mustafa.
Benim anlamadığım niçin yanlış parçalar kullanılmış bir wrx olsun?Şimdi aracı kötülemenin bir manası yok o aracın ne kdr iyi yürüdüğünü bilenler biliyor az m3ün canını yakmadı değil.Kaldı ki araç üzerinde yanlış olan bir parça yok tam tersi üzerinde olması gerekipte olmayan parçaları var.O WRX komple 76lık ara boru,HKS 76lık catback ve HKS Downpipe la yürüyodu sadece.Yani bırak kol,piston u üstündede daha up-pipe yoktu.Ona rağmen 1bar cont. yürüyen bi araçtı.En son filtre takıldıında araç nefes aldıı için araç 1 bar üstü yürümeye çalıştı ama wg selenoidi izin vermedi yürümesine ve sürekli check enginee yapıodu.Eğer sorun buysa filtresi söküldü düzeldi ztn.O videodada üzerinde filtre yoktu.1gün fln durmuştu filtresi
M_PROJECT
21-02-2008, 19:53
yok ole diil ben araci kotulemiorum ; ben borayada soyledim zamaninda . bikere bizi maraclar icin hks dp yanlis bi secim . en onemli parcalardan biri sonucta dp , ve vasat hks nin mali malesef ( http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=445812&page=4 ) inan 06 wrx icin bizim kadar ( ben ve tool ) arastiran yoktur . bizim 2.5 lerde up pipe a gerek yok , cnk zaten uzerinde cat yok . tercihen degistirilebilinir ama , ben almistim . ben sadece cat back le evc den cont 1 bar yurutebiliyordum . sorunsuz ama tam limitti .cnk 1.05 oldugunda dirrek boost cut oluyordu . intake olayina gelince , subaruya gore deil intake ve bov . maf cok cabuk sapitiyor. ancak reflash yaparsaniz tavsiye edilen intake leri kullanin diyorlar . panel filtreler daha iyi bu yuzden .
demek istedigim cok cok daha iyi gidebilirdi o arac , maksat kotulemek diil . m3 felan gecebiir , ama daha da iyi gidebilirdi .
s 2000 iyi ayırmış..helal:)
down da hks nin kötü bi tercih olduğunu bizde aldıktan sonra farkettik malesef.Tabi araç daha iyi yürüyebilirdi ama satıldı işte satılmasa ztn reflash olaylarına girmeyi düşünüodu oda
teessuf ederim musti:)
tr de ki ilk 2006 wrx reflashini biz yaptik. 2006 wrxlerde digerlerinden farkli olarak AVCS mevcut, sti ile shortblok ayni sadece sikistirmasi yuksek sti a gore:) fark kapakta. uzerinde 550cc bluelar var:) yani 2006 wrx yapilan en iyi wrx bu gune kadar:)
ben invidia dp(bence en iyi DP dir, sirf cat degil belmouth yapi cok onemli), greddy evo2, invidia up, intake, turbo inlet, maf hose, ppp 3 port selenoid ve ivir zivirla 1.5 continuos yuruttum. 30K kilometre oldu hic bir sikintisi yok simdi green setup yapicaz ayni arabada:) kirilmadan piston degisecek ama yeni setupta.
M_PROJECT
21-02-2008, 21:53
teessuf ederim musti:)
tr de ki ilk 2006 wrx reflashini biz yaptik. 2006 wrxlerde digerlerinden farkli olarak AVCS mevcut, sti ile shortblok ayni sadece sikistirmasi yuksek sti a gore:) fark kapakta. uzerinde 550cc bluelar var:) yani 2006 wrx yapilan en iyi wrx bu gune kadar:)
ben invidia dp(bence en iyi DP dir, sirf cat degil belmouth yapi cok onemli), greddy evo2, invidia up, intake, turbo inlet, maf hose, ppp 3 port selenoid ve ivir zivirla 1.5 continuos yuruttum. 30K kilometre oldu hic bir sikintisi yok simdi green setup yapicaz ayni arabada:) kirilmadan piston degisecek ama yeni setupta.
ilk ben aldim ama :D ben ole genellemiorum cok fazla ilk milk die ama onurla bisi almadan once en az 1 hafta arastiriyoruz . green setupini bilare benle paylasirsan sevinirim :D
hahhaah benim de ilk milk derdim yok niye oyle yazmisim bilemedim. heralde yazdiklarimi guclendirmek acisindan:)
siz bir haftada aliyorsaniz, iyi ben yillardir arastiriyorum, almayacagim seyleri bile meraktan arastirdim baya:)
typer biraz zor stock olursa , gelse gelse 200den sonra gelir .ama gecemez . okadar da degil yani :D
1. standart diil
2. yanlis kullanilmis parcalarla yuruyen bi wrx di :icon_tup:
fabrıka verısı 235km typer
232km 03 wrx vermıs
gene 03 sti 238km
s2k ıse 241km;)
sonuclarda görulduğu uzere 200km ve ustunde typer s2k ustun;)
M_PROJECT
22-02-2008, 01:03
0 400 lere baksak daha net bi sonuca ulasamazmiyiz . topspeed kimin umrundaki ?
hakkaten wrx ve stı ın 0 400 ne mustafa? ben s2k ın kını bılıyorum 14.0 sn...hatta sadece fıltre ıle 13.8 yapanlarda var ama 14 olarak kabul edelım bence...sen de yaz bıldıklerını merak ettım...
Ne kadar uzadı bu konu yauu s2000 denildiği gibi limitinde üretilip keyif için üretilen bir arac.sedan subaruyla karışılaştırmamak lazım.subaru s2000 i gecer evoda subaruyu gecer s2000 de üstünü acar dolanır olay biter ahahaha
konunun özeti burda ..
bu mesajdan sonra konu kapatılmalı :D
teşekkürler baran :heyoo:
wrx ın 400metresı 14.3 fılanmıydı ya??
stı ında 13.7lerde fılan olması lazım...
M_PROJECT
22-02-2008, 15:07
hakkaten wrx ve stı ın 0 400 ne mustafa? ben s2k ın kını bılıyorum 14.0 sn...hatta sadece fıltre ıle 13.8 yapanlarda var ama 14 olarak kabul edelım bence...sen de yaz bıldıklerını merak ettım...
wrx ın 400metresı 14.3 fılanmıydı ya??
stı ında 13.7lerde fılan olması lazım...
wrx in degerleri .
14.2 sec @ 97.4 mph
0-60 : 5.6 sec
sti in degerleri
1/4 mile 13.2 at 100.1mph
0-60 4.7
wrx de stock sekilde lastik le 13.8 cikaran var .
wrx in degerleri .
14.2 sec @ 97.4 mph
0-60 : 5.6 sec
sti in degerleri
1/4 mile 13.2 at 100.1mph
0-60 4.7
wrx de stock sekilde lastik le 13.8 cikaran var .
eywallah mustafa...demekkı s2k wrx ı gecıyormus...ama stı s2k e hoscakal dıyomus...kalkısta...rollıng de s2k ıllakı daha avantajlı ama yıne stok olarak stı yıne hoscakal dıyecektır...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.