PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KW DDC Coilover degerlendirme (ACC'li tum golf vi ve sciroccolar icin)



emreozer
15-06-2012, 00:05
Yaklasik 2 haftalik bir kullanimdan sonra KW DDC coilover hakkinda bir degerlendirme yazisi yazmaya karar verdim.

Comfort Mode:

Daha once de yazdigim gibi standart ACC sisteminin sport mode'una yakin bir davranis sergiliyor. Genel olarak salinimlar daha kisa sureli, onden kayma daha dengeli ve rahatlikla kontrol edilebilir. Cukurlarda mevcut sistemden daha tok ve saglam hissettiriyor. Gayet yumusak ve konforlu. Bazi durumlarda duyulan kirilma sesi gibi olan seste kaybolmus durumda.
Genel olarak, eski sistemin ayni moduna gore konfor seviyesinde hissedilir bir degisim yok ve daha guven verici. Direksiyonun yumusakligi da eklenince eski sisteme gore daha guven veren ve gercekten gunluk kullanima uygun bir mode haline gelmis oluyor. Eskiden hic kullanmazken simdi cogunlukla bunu kullaniyorum.

Normal Mode:

Mevcut sistemde sertlik farkini cok anlayamiyordum, su anda gercekten iki mode'un tam ortasinda . Gunluk kullanimda yeterince sert ve guvenli hissettirecek bir ayar. Onden kayma ciddi bicimde az, frenlemede one dalma azaldigindan his daha hassas, dozajlama daha kolay. Hizlanmada da benzer hisler mevcut. Cukur ve kasislerde cok rahatsiz etmiyor ancak ettiginiz kufur miktarini ciddi bicimde artiriyor. Yine de tok ve saglam.

Genel olarak cukur ve bozuklugun az oldugu yollarda bu mode'u kullaniyorum, oldukca keyifli ve sportif kullanima uygun.

Sport Mode:

Bununla ilgili ilk kelimem 'inanilmaz'. Iste sadece bu mode'u kullanmak icin bile bu coilover'lari taktirmaya deger. Otomobilin kullanimi tamamen degisti, oldukca sert ve yol hissini direk avuclarinizin icine tasiyor. Onden kayma neredeyse kayboldu, frenlemede aracin yere paralelligi hemen hemen hic bozulmadigindan dururken cok daha dengeli, olcemedim ama eminim ki mesafede de kisalma var. Sifirdan akselerasyonda da ayni paralellik korundugundan cok daha dengeli. Tam bir otomobil keyfi patlamasi.
Eksileri yok degil tabi ki, bu mode'da cukurlar ve bozuk yollar tam bir kabus. Kucuk bir cakil tasini bile direk hissediyorsunuz. Hani bobrek tasi vs. varsa ameliyata gerek yok yani, dustugunu bile gormezsiniz, sallanirken camdan ucar gider.

Bu mode'da otomobil yere yapismis gibi bir his var. Gercekten cok ama cok memnunum.

Yazinin sonucu olarak, KW DDC Coilover benden 10 ustunden 9 puan almaya hak kazaniyor. Bir puani da ekstra ayar yapma imkani tanimadiklarindan dolayi kiriyorum (sadece yuksekligi ayarlanabiliyor, 3 belirlenmis mode'u disinda herhangi baska bir ayar yapilamiyor). Keyif acisindan bu mod'un REVO stage 2 mod'umla bile yarisabilecegini dusunuyorum. Cok rahatlikla otomobilin dinamiklerinin tamamen degistigini ve artik gercekten super-spor bir otomobile yakin hislere kavustugunu soyleyebilirim.


http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/b8d237ef.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/94017eec.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/18e79961.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/8304a044.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/951ffd05.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/3d4667de.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/e858cd83.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/1f3fc85c.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee361/ozer_emre/72a12a2b.jpg

dirk
15-06-2012, 01:16
polo 6r aracıma aldım bende yeni 2 ay kadar oldu . Variant 2 modelini :) camuruk lastik arası 0 a sıfır ve mükemmle bi konfor a sahibim :D yol tutuşta harika araba go kart gibi oldu :D

alper_pug
15-06-2012, 23:30
Tecrübenizi çok güzel açıklamışsınız , teşekkürler.

Velter
16-06-2012, 14:21
Montajı nerde yapıldı?

emreozer
17-06-2012, 14:34
Montajı nerde yapıldı?

Montaji ft tuning yapti. Kartalda, afb otomotiv renault servisinde..

penguinhakan
17-06-2012, 16:11
ACC mi yoksa DCC li araçlar için mi ?

emreozer
18-06-2012, 19:30
ACC, DCC ayni sey . Adaptive Chassis Control sistemin aciklamasi DCC (dynamic chassis control) de VW'nin verdigi isim. Resmi olarak "Adaptive Chassis Control System DCC" diye geciyor.

M3CSL
26-06-2012, 23:38
basarili yorum olmus..

ERK_RS
26-06-2012, 23:59
yorumlar aciklayici olmus. e tabi urun de kaliteli.

maliyeti nedir peki?

MDeniz
13-04-2013, 20:27
bu kw1 mi oluyor kw 2 mi

levent
14-04-2013, 00:58
Açıklamalar çok net olmuş, teşekkürler :)


bu kw1 mi oluyor kw 2 mi

ikisi de değil.

KW product range /// When it comes to sporty suspension systems for every use KW is one of the leading providers. (http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_productrange.php)

CTG
14-04-2013, 01:13
presletenlere, sanayi tipi coilover yapanlara, ta technixe inat çok güzel paylaşım olmuş :)

MDeniz
14-04-2013, 17:40
kw1 için ne düşünüyorsunuz yarın alacağım inşallah 4 cm düşürmek istiyorum konforda sıkıntı yaşarmıyım sekme olurmu acaba

MDeniz
14-04-2013, 18:04
kw1 için ne düşünüyorsunuz yarın alacağım inşallah 4 cm düşürmek istiyorum konforda sıkıntı yaşarmıyım sekme olurmu acaba ve bu sizin ürün kaç bin tl ve tuşlamı indirip kaldırıyorsunuz otomatik mi o 3 kademeli kullanım biraz açarmısınız acil lazım bu bilgi bana durduk yere o kadar para vermeyim bundan alırım bende

Ersin.
14-04-2013, 21:00
evet bende merak ettim mode'lar arası geçiş nasıl oluyor yükseltip indirirken olduğu gibi ayrı bi anahtarı falanmı var acaba o konuyuda biraz açarsanız dahada bilgi sahibi oluruz bu arada çok güzel bir değerlendirme olmuş teşekkür ederiz :)

emreozer
01-05-2013, 15:38
kw1 için ne düşünüyorsunuz yarın alacağım inşallah 4 cm düşürmek istiyorum konforda sıkıntı yaşarmıyım sekme olurmu acaba ve bu sizin ürün kaç bin tl ve tuşlamı indirip kaldırıyorsunuz otomatik mi o 3 kademeli kullanım biraz açarmısınız acil lazım bu bilgi bana durduk yere o kadar para vermeyim bundan alırım bende

kusura bakma biraz gec oldu ama.. kw v1 gayet basarili bir coilover, sertlik ve bounce (sekme) ayarlari ile isiniz yoksa, sadece yukseklik ile oynarim diyorsaniz optimum ayarlar ile fabrikadan cikan bir urun. v2 de sertlik ayarini kendiniz yapabiliyorsunuz, v3 te hem sertlik hem de sekme ayarlarini yapabiiyorsunuz. Bence piyasadaki en kaliteli ve performansli coilleri kw uretiyor. Kullandigi yaylar H&R, tuplerinin bir kismini koni'ye ozel olarak yaptiriyor, bir kisminin teknolojisini ise kendisi gelistiriyor. Aldiysaniz muhtemelen cok memnun olarak kullaniyorsunuzdur :)


evet bende merak ettim mode'lar arası geçiş nasıl oluyor yükseltip indirirken olduğu gibi ayrı bi anahtarı falanmı var acaba o konuyuda biraz açarsanız dahada bilgi sahibi oluruz bu arada çok güzel bir değerlendirme olmuş teşekkür ederiz :)

Anlatigim sistem aracin kendi sistemine uyumlu bir urun. Mod degisimi aracin standardinda olan dugme ile yapiliyor. Eger kendinden bu sistem olmayan bir araca takmak istiyorsaniz i phone veya android tabanli bir akilli telefonla da ayni isi yapabileceginiz bir urunleri var. kw DCC ECU adinda.. biraz pahali ama cok ise yarayabilir.

yusuf yılmaz
21-11-2013, 19:04
Guzel yorum ve aciklayici bilgi olmus ay sonu yeni parti variant bir geliyor 750 euro fiyat

HaManN
23-11-2013, 23:39
Cok aciklayici biryazi olmus elinize saglik tesekkurler.urunu ne kadara aldiniz ayiptir sormasi asagi yukari ne kadar ?

Alpero
24-11-2013, 00:11
5.600 lira diye biliyorum emin olmamakla birlikte

HaManN
24-11-2013, 00:16
Baya iyiymis fiyati:)

yusuf yılmaz
25-11-2013, 14:56
Malzeme 3 bin euro