PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CLIO 1.5 DCI Çözümsüz Problem



silentmaster
15-06-2012, 09:34
Herkese iyi günler.

Clio 1.5 DCI aracımızla kaza yaptıktan sonra bi takım ilginç problemlerle karşılaşmaya başladık. Sanayide (Şaşmaz / ANKARA ) gitmediğimiz usta kalmadı ama malesef bi sonuç alamadık. Araçtaki problem ilk çalıştığı anda 5-7 sn kadar gaz pedalına tepkisiz ve motor yarım devirde hırıltı yaparak çalışıyor. Belli bi zaman geçtikten sonra aracın saat göstergesi yada gece ise aydınlatmaları bir anlık bi gidip gelmeden sonra motor normale dönüyor. Sonrasında ise tam gaz verilmeyen devirlerde(örn: 2000 devirde ) sabit hızla giderken de titriyor. Bağlamadığımız computest gitmediğimiz usta kalmadı.
En son gittiğimiz yerde yakıt filtresinden olduğunu ve kessinlikle orjinal ile değişmeli dediler, aldık taktık sonuç aynı.

Daha önce benzeri problem yaşayan ve değerli bilgilerini paylaşabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim. Hayırlı Günler.

erh
15-06-2012, 10:20
sasmazda senin bu sıkıntını çözebilecek bircok kişi tanıyorum.. istersen yardımcı olabilirim seni onlarla tanıstırabilirim.

Osman Bahadır
15-06-2012, 18:47
Aracın şarj dinamosunda bir değişiklik veya tadilat yapılmışsa bunu yaptığını 1.5 DCi'da bizzat gördüm, tecrübe ettim. Voltaj sorunu olarak düşünüyorum. Şarj dinamosunu sıfır oem ile değiştirince sorun çözüldü. Sizde de kaza sonrası değiştirmiş veya revize etmiş olabilirler.

silentmaster
15-06-2012, 19:27
Aracın şarj dinamosunda bir değişiklik veya tadilat yapılmışsa bunu yaptığını 1.5 DCi'da bizzat gördüm, tecrübe ettim. Voltaj sorunu olarak düşünüyorum. Şarj dinamosunu sıfır oem ile değiştirince sorun çözüldü. Sizde de kaza sonrası değiştirmiş veya revize etmiş olabilirler.


Aynen dediğin gibi bizim şarj dinamosu onarılmıştı önceden şimdi hatırladım. :confused: .

Osman Bahadır
15-06-2012, 19:33
O zaman muhakkak şarj dinamosunu değiştirin, sonra da gelip bana teşekkür edin :)

Araç şu durumda hiçbir arıza kaydı vermez. Ve bu sorun hiçbir şekilde tespit edilemez. Tecrübe hariç :)

selimvarli
15-06-2012, 19:53
ben dci da değiştirmiştim, altarnatör kömürleri konjektör vs. hiç bir sorun olmamıştı.araç çalışırken farları ve fanı açın yanında 4 lüleride yakın devir düşme gibi sorunlar oluyormu?

mehmetRS
15-06-2012, 19:57
hocam buna benzer bir sorunu benzinli clio'mda yaşamıştım üç sene evvel.. arka stopları değişmiştim, yan sanayi olmasından mütevelli, soketinde problem vardı.. direk bağladık herşey normale döndü, yani ne alaka diyebilirsiniz ama, olur ya belki diye yazmak istedim, bende kalmasın