PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : golf 160- golf gt - jetta 170



Arasts61
02-07-2012, 00:15
araçlar:
beyaz golf 160 DSG 7... yazılım - downpipe - orta susturucu iptal.
golf gt 170 manuel.. yazılım- faydasız son susturu cu iptali
jetta tsi 170 DSG 6 - secret spec :D
golf -- golf
2. vites 50.

1 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=vZCQqzS3MpQ&feature=plcp)

2 ve 3. denemeler 2. vites 60 da yapıldı.

2 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ayAmnGcLl0U&feature=plcp)

3 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=xS49FjMGFHo&feature=plcp)


bu deneme de (5. deneme ) beyaz golf sport modda.. (4. deneme videosu dandikdi koymadım :) )

5 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=_cEVUEpW1xA&feature=plcp)

6 . deneme
6 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=kR94HIJrFdg&feature=plcp)

son deneme , beyaz golf 160 gibi kesiliyor.

7 son - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=a2EQsKrkhtE&feature=plcp)


son 2 deneme:
jetta tsi 170 stok- golf gt yazılım

1. deneme 2.vites 70

j 1 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=zMzW9fGZLKI&feature=plcp)

2. deneme, 80 civarı jetta 5. golf gt 6. viteste. (golf gt nin 6. vitesi ile jettanın 5 i aşağı yukarı aynı oranda oldugu için)

j maks - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=p5lwPfs51E4&feature=plcp)

audilover
02-07-2012, 00:19
Masallah denemeler harika olmus ayaginiza saglik zevk aldim izlerken :):)

fangio
02-07-2012, 00:21
Özgür , yorumların beni kopardı yine ya :)

Gelen herkesin ayağına sağlık tam istediğimiz gibi uzun basamasak da keyifli bir akşamdı.

audilover
02-07-2012, 00:22
Bu arada sonunda jettayi gecen bir arac gorebildik Ozgur alicam ben bir sanzuman yavrummmm:D:D

63owen63
02-07-2012, 00:25
Maşallah çok güzel olmuş :)

Arasts61
02-07-2012, 00:31
Bu arada sonunda jettayi gecen bir arac gorebildik Ozgur alicam ben bir sanzuman yavrummmm:D:D

abi arabayı 6 ya atmayı unuttum 2. denemede.
devir 7 bine gelmiş, atsaydım alırdım ben onu arkama:D

otto985
02-07-2012, 00:38
Maşallah bütün vw lere allah kaza bela vermesin :) hepsi birbirinden hızlı :)

audilover
02-07-2012, 00:42
abi arabayı 6 ya atmayı unuttum 2. denemede.
devir 7 bine gelmiş, atsaydım alırdım ben onu arkama:D

Alirdin bence kesin 300 gorursun sen :):)

Abi ayagina saglik super olmus organizasyon...

Trance-R
02-07-2012, 00:42
vay maşallah :)
abi harikasınız , yalnız konuşmalar süper :)
hemde araba Konfor spec , konuşmalar net :D

roll değil , gezinti videosu gibi sanki :)

Arasts61
02-07-2012, 00:49
Maşallah çok güzel olmuş :)


Maşallah bütün vw lere allah kaza bela vermesin :) hepsi birbirinden hızlı :)


vay maşallah :)
abi harikasınız , yalnız konuşmalar süper :)
hemde araba Konfor spec , konuşmalar net :D

roll değil , gezinti videosu gibi sanki :)

sağolun arkadaşlar...

exca-
02-07-2012, 00:50
maşallah da kürşad abi direk eve geçtin son videodan sonra heralde öyle bi gitmişsin ki :D

özgür abi sende bi yazılım falan at artık yau stok nereye kadar :D

Arasts61
02-07-2012, 00:51
Alirdin bence kesin 300 gorursun sen :):)

Abi ayagina saglik super olmus organizasyon...

eyvallah raşit. aslında golf - golf denemeleri istediğimiz gibi olmadı tam. yoğunluk beklediğimizden fazla idi..ama olsun nasılsa tekrarları olur...

Arasts61
02-07-2012, 00:53
maşallah da kürşad abi direk eve geçtin son videodan sonra heralde öyle bi gitmişsin ki :D

özgür abi sende bi yazılım falan at artık yau stok nereye kadar :D

sorma kardeşim. bi ara kayboldu sandım. telefon açacaktım nerdesin diye.:D:hahaha:
bu arada evet stoğum ama bu denemede bazı eksiklerim vardı:hahaha::hahaha:, eksikler halledilir tekrar denenir önemli değil:hahaha::hahaha:

DetailEF
02-07-2012, 01:02
Araçlara maşallah, keyifli, net ve kırıcı olmayan deneme diye buna derim :)

exca-
02-07-2012, 01:03
hahah :D çözemedim ki stok deniyosun sürekli gizliden 2.0tsi mı swaplican napıcan :D :D

fangio
02-07-2012, 01:36
maşallah da kürşad abi direk eve geçtin son videodan sonra heralde öyle bi gitmişsin ki :D

özgür abi sende bi yazılım falan at artık yau stok nereye kadar :D

:D:D:D


Özgür, harbi sen neden 6. ya atmadın ya belki gelirdin. Abi çok keyifli olmuş videolar.

Hakan'ın sorularda 10 puanlık uzman sorusu gibi olmuş. :D

En kısa zamanda kahve içmek dileğiyle,

mert_leon
02-07-2012, 02:03
masallah araçlara. 160 lık golf iştahım iyice kabardı :)

MuratGürakan
02-07-2012, 08:10
Maşallah tüm araçlara, KEyifli denemeler olmuş.

ozan cpr
02-07-2012, 10:04
maşallah güzel denemeler olmuş kazasız belasız..

efe_
02-07-2012, 10:11
Golf dsg 'nin uzunda geçilme sebebi dsg sanırım maşallah

fangio
02-07-2012, 10:23
DSG ilk 4 viteste daha avantajlı ama sonrasında o avantaj bitiyor.

efe_
02-07-2012, 10:24
Tork kısıldığı içinmi ?

fangio
02-07-2012, 10:26
hayır oranlar olarak bakıldığında daha harmonize ancak son viteslerde o avantaj kalkmış oluyor.

barisy
02-07-2012, 10:33
sedan araç yüksek hızda daha avantajlı değil mi ? Bence yakalama sebebi bu olabilir.

oldukça güzel denemeler olmuş

MuratGürakan
02-07-2012, 10:36
Tork kısıldığı içinmi ?

Özellikle 7. vites çok uzun ilk 4 vites oranları çok iyi 5 6 da o kadar iyi değil.. Ekstra olarak tork çok açılamadığı içinde yüksek vites tork düşüklüğü araç kalıyor.

audilover
02-07-2012, 21:33
Kisa sanzuman ilk 150 kmh bence avantaj ama sonrasinda kaybediyor avantaji cunku 6-7 si oldukca uzun bir sanzuman masallah ama genede cok iyi tutunmus gt ye tekrar uzun soluklu denersiniz insallah..

Arasts61
02-07-2012, 21:43
abi hakanın araç daha çabuk ısınıyor. o da etkiliyor..ilk denemede fena gitmedi mesela. 220 civarı gt ancak yaklaşabiliyordu. gerçi 2 de 50 gt için çok kötü. 2 de 70 uygun gt ye ama yinede diğer denemelerdekine göre ilk denemede araç sogukken gayet iyiydi hakan.

penguinhakan
02-07-2012, 21:44
Valla Özgür ben de videolar izlerken öldüm gülmekten...
"Ya uzunda geçersin sen bunu" demen yokmu öldürüyor beni :D

Arkadaşlar amacımız birbirimizi geçmek değil , arkadaş kazanarak muhabbet ederek , birbirimizle teknik vs konuşarak araçlarımızı tartmak.
Yoksa ikimizin aracıda stepneden tut herşey var ;)

Kürşata burdan selamlar tekrar , inşallah tekrar biraraya gelip çay kahve sonrasında uzun soluklu deneriz.

Özgür sana da ayrıca teşekkürler , beni bu insanlar ile tanıştırdığın için ve bu güzel produksiyon için...
Onur sana da teşekkürler log ve kamera çekimlerin için , benim iphone videolar ters olmuş gerçi ;)

Burdan şu sonuç çıkıyor
1 - İlk denemede 2.vites 50 de biraz erken bastım galiba o yüzden bu kadar fark oldu , diğerlerinde de görüldüğü gibi Golf GT bir fırt önde , birazda özgür farkı mı var ne (kg olarak).
2 - Aracım gerçekten çabuk ısınıyor , ilk denemelerde iyi gidiyor , intercooler ile çözeceğiz galiba bunu
3 - Manuel kısa - DSG farkı 180 den sonra ortaya çıkıyor resmen

Herkese teşekkürler tekrar iyi seyirler...

SONE-R
02-07-2012, 21:48
TSi'lar çok iyiymiş ya... şu benzin ucuzlasa da hemen alsam 1 tane... :D

fangio
02-07-2012, 21:48
selamlar Hakancım, bakalım senin Cooler gelsin. Ondan sonra da bakarız duruma... Keşke vakit olsaydı daha uzun muhabbet etseydik. Özgür ile denememizde olduğu gibi trafik rahat değildi. Ama yine de çok keyifliydi. Özgür işin içindeyse zaten o işten keyif almamak mümkün değil. Onur'dan hiç ses çıkmıyor :)

audilover
02-07-2012, 21:59
Valla Özgür ben de videolar izlerken öldüm gülmekten...
"Ya uzunda geçersin sen bunu" demen yokmu öldürüyor beni :D

Arkadaşlar amacımız birbirimizi geçmek değil , arkadaş kazanarak muhabbet ederek , birbirimizle teknik vs konuşarak araçlarımızı tartmak.
Yoksa ikimizin aracıda stepneden tut herşey var ;)

Kürşata burdan selamlar tekrar , inşallah tekrar biraraya gelip çay kahve sonrasında uzun soluklu deneriz.

Özgür sana da ayrıca teşekkürler , beni bu insanlar ile tanıştırdığın için ve bu güzel produksiyon için...
Onur sana da teşekkürler log ve kamera çekimlerin için , benim iphone videolar ters olmuş gerçi ;)

Burdan şu sonuç çıkıyor
1 - İlk denemede 2.vites 50 de biraz erken bastım galiba o yüzden bu kadar fark oldu , diğerlerinde de görüldüğü gibi Golf GT bir fırt önde , birazda özgür farkı mı var ne (kg olarak).
2 - Aracım gerçekten çabuk ısınıyor , ilk denemelerde iyi gidiyor , intercooler ile çözeceğiz galiba bunu
3 - Manuel kısa - DSG farkı 180 den sonra ortaya çıkıyor resmen

Herkese teşekkürler tekrar iyi seyirler...


Boyle olgun denemeler olunca izlemesi sohbet etmesi ayri bir keyif oluyor Tekrar bize bu keyfi yasattiginiz icin tesekkurler..

Gokhan43
02-07-2012, 22:05
Çok güzel herşey maşallah hepinize :)

S3 Cooler geç kalmadan takın artık :)

penguinhakan
02-07-2012, 22:12
Çok güzel herşey maşallah hepinize :)

S3 Cooler geç kalmadan takın artık :)

Yolda geliyor :)

Özgür ben de egzoz yok yav , orta susturucu iptali var onu da ses için yaptık , varmıdır bir etkisi acep ;)

Gokhan43
02-07-2012, 22:17
Yolda geliyor :)

Özgür ben de egzoz yok yav , orta susturucu iptali var onu da ses için yaptık , varmıdır bir etkisi acep ;)

Gelsin gelsin :)

Arasts61
02-07-2012, 23:09
Yolda geliyor :)

Özgür ben de egzoz yok yav , orta susturucu iptali var onu da ses için yaptık , varmıdır bir etkisi acep ;)

abi pardon. karıştırdım.

mrtsnr
02-07-2012, 23:10
Golf GT'nin şanzımanı ile TSI şanzımanı o kadar etki ediyor mu ya.?

7DSG'ler yüksek hızda düz vitese tutunamıyor. 50-200 denemesinde 7DSG alır. 60-200 denemesinde de aynı şekilde. Ama 100-200 denemesinde manuel vites alıyor.
180'den sonra düz vites geliyor.

Peki bilen var mı Golf GT ile Jetta 170 Manuel, şanzıman oranları aynı mı.
Bildiğim kadarıyla golf gt 6.vites 140la giderken 3500dd/dk'da oluyor.
Benim aracım ise 3000dd/dk'da oluyor. Bu durum Jetta'da nasıl?

Arasts61
02-07-2012, 23:21
Golf GT'nin şanzımanı ile TSI şanzımanı o kadar etki ediyor mu ya.?

7DSG'ler yüksek hızda düz vitese tutunamıyor. 50-200 denemesinde 7DSG alır. 60-200 denemesinde de aynı şekilde. Ama 100-200 denemesinde manuel vites alıyor.
180'den sonra düz vites geliyor.

Peki bilen var mı Golf GT ile Jetta 170 Manuel, şanzıman oranları aynı mı.
Bildiğim kadarıyla golf gt 6.vites 140la giderken 3500dd/dk'da oluyor.
Benim aracım ise 3000dd/dk'da oluyor. Bu durum Jetta'da nasıl?

gt şanzımanı tam kadrana göre yapılmış. 5. vites 220, 6 . vites 260.
o şanzıman 170 gt manuelin, 190-200 ps civarlarındaki yazılımlı golflere 200 civarlarına kadar tutunmasını sağlıyor.

7 ileri dsg orandan dolayı değil tekere gücü aktarmasından kaybediyordur belki. sizin 6 ileriler uzun çünkü. bi de şu var. dsg kullananlarda aracı manuele çekip oyle basmak gibi bir hata oluyor. aracı manuele alırsan her viteste 200 devir fazla cevirir. özellikle 4. vitesten sonra bu kayba neden oluyor. araç boşu boşuna devrin bitmesini bekliyor . halbuki bırak devrin bitmesini 4. vitesten sonra normalden biraz daha once atmak lazım..

fangio
03-07-2012, 00:12
Özgür ne iş :) otomobil kısmında clio yazıyor...

mrtsnr
03-07-2012, 01:19
Jetta 170liğin ki nasıl normal TSI şanzımanı gibi 300'de mi bitiyor. Yoksa 260ta mı?

Gokhan43
03-07-2012, 01:26
170'lik manuel Jetta ile, Golf GT şanzumanı aynı benim bildiğim.

Hatta 140'lıklar da aynı değil mi?

onur_S
03-07-2012, 01:27
Jetta 170liğin ki nasıl normal TSI şanzımanı gibi 300'de mi bitiyor. Yoksa 260ta mı?

250-255 te 6500 civarıydı

mrtsnr
03-07-2012, 06:16
250-255 te 6500 civarıydı

Eğer böyleyse aynı Onur, GT ve Jetta 170. Ama mesela bende 5.vites 245le giderken 6500 civarında oluyor :)

exca-
03-07-2012, 11:25
170'lik manuel Jetta ile, Golf GT şanzumanı aynı benim bildiğim.

Hatta 140'lıklar da aynı değil mi?

140ların farklı,biraz daha uzun..

Kürşad abi ne şanzıman varmış senin arabada herkesi geçiyosun sayesinde :hehe: :hehe:

Gokhan43
03-07-2012, 12:01
140'lıklar farklıymış hmm :D

mrtsnr
03-07-2012, 12:16
140'ların şanzıman 160'lıklarınkiyle aynı :) ömürlük vites değişimi yapıyorsunuz. :) 4.vites 215'te bitiyor mesela.

GT'de ise 180'de 4 biter :)

Biri 300'de bitiyor. Diğeri 260'ta :)

MuratGürakan
03-07-2012, 12:27
4 160 170 de bitiyor arkadaşlar. 260 da da 7000dd ye yakın geliyor.
160 lıkların şanzımanı ise 300 de bitiyor aynen. İkisini kullanmış biri olarak en iyi ben bilirimi heralde :D
160 lıkların 4. vitesi 6800dd'de 220 yapıyor. 6. vites 5800 dd 'de 270 yapmıştım. Acayip uzun bir şanzıman

efe_
03-07-2012, 12:47
4 160 170 de bitiyor arkadaşlar. 260 da da 7000dd ye yakın geliyor.
160 lıkların şanzımanı ise 300 de bitiyor aynen. İkisini kullanmış biri olarak en iyi ben bilirimi heralde :D
160 lıkların 4. vitesi 6800dd'de 220 yapıyor. 6. vites 5800 dd 'de 270 yapmıştım. Acayip uzun bir şanzıman

Murat işte anlamadığım yani , golf VI 160 , dsg ile manuel denense , dsg uzunda nasıl geçilecekki? Baksana manuel'in yaptığı hızlara stock motorla nasıl dönecek o oranları tıkanır kalır? Dsg 7 ilerinin hızlarını bilen varmı acaba ?

mrtsnr
03-07-2012, 14:22
2.vites 80
3.vites 110-120
4.vites 150-160
5.vites 200 filan
diye biliyorum

DSG7 ile benim aracı ne zaman denesek 50'den başlarsak DSG çok avantajlı. 60-70 gibi başlarsak biraz kaybediyo o avantajı. 100'de başlarsak tamamen kaybediyor :)

Ben aracı alırken bilmiyordum bunu yükleme açısından düz vites almıştım. Ama bunu öğrendikten sonra sevindim.

180'den sonra manuel alıyor :) bi golf6 160 dsg ile giderken, 180'e gelince yaklaştım, 200'de duvara çarpmış gibi kaldı DSG :) 210 gibiyken gazdan ayağımı çektim kaputu öne çıkarmıştım, arkadaş biraz geldi, tekrar gaza bastım tekrar hiç zorlanmadan geçmiştim :)

Üst hızda anlayamadığım bir kayıp yaşıyor. Kuru kavrama sisteminden olabilir mi diye düşündüm. Isıdan dolayı olabilir mi diye düşündüm ama bulamadım :)

SONE-R
03-07-2012, 14:34
o zaman 160 ve 170 likte performans için DSG almıyoruz değil mi? :)

MuratGürakan
03-07-2012, 14:37
dsg aldınızmı çok fazla tork da verilemiyor böylece üst viteslerde az tork olunca araç çeviremiyor birde oran uzun olduğundan araba yığılıp kalıyor. Dsg oranında atıyorum çok dayanıklı olsa büyük turbo konsa acaipte tork verilebilse eğey keyifli bir makine olabilir. Ancak hassas ve narin olduğu için efendi gibi binilmediği sürece bulaşılmaması gereken bir teknoloji.. BENCE...

SONE-R
03-07-2012, 14:39
peki 180 lik polo GTi'lar yüklenince sorun olmuyor.. onlarınki de DSG... :confused:

MuratGürakan
03-07-2012, 14:43
Onların oranları falanda değişik kırılma konusunda belki biraz iyileştirmeye gidilmiştir. Performans konusunda çok iyiler 180 likler oda dediğim gibi oranlardan ama hassaslık konusunda yine aynı diye biliyorum. Ama 160 lıklarınkine göre iyileştirmeler yapılmış diye duymuştum.

fangio
03-07-2012, 15:03
murat yanlışın var gt şanzımanı 4. Vitesi 180'de bitiriyor. 250km/h de 6.vites 6500rpm...

MuratGürakan
03-07-2012, 15:18
Benim kesicim 6800 dd .
ben 180 göremiyorum 170 civarları bitiyor kesicide..

penguinhakan
03-07-2012, 15:31
DSG 7 oranları ise şu şekilde ;

6300 devir çeviriyor bu arada

2.vites 80km
3.vites 120km
4.vites 160km
5.vites 200km
6.vites sonuna kadar (238 km gördüm son)

efe_
03-07-2012, 16:06
DSG'nin oranları çok güzel gözüküyor .... Lakin uzunda manuel'in geçtiği belli oldu , herkes öyle söylediğine göre...Demekki uzunda kesen unsurlar var DSG'yi ... ilginç ....

efe_
03-07-2012, 16:07
Onların oranları falanda değişik kırılma konusunda belki biraz iyileştirmeye gidilmiştir. Performans konusunda çok iyiler 180 likler oda dediğim gibi oranlardan ama hassaslık konusunda yine aynı diye biliyorum. Ama 160 lıklarınkine göre iyileştirmeler yapılmış diye duymuştum.

Murat iyileştirme yapılsa , günümüz golf'lerinede aynını koyardı , belkide aynısı var , yüklü 2011 ve üstü dsg golf'lere bakalım kıran olacakmı ...

MuratGürakan
03-07-2012, 16:11
Murat iyileştirme yapılsa , günümüz golf'lerinede aynını koyardı , belkide aynısı var , yüklü 2011 ve üstü dsg golf'lere bakalım kıran olacakmı ...

Kırılma konusunu bilemiyorum yeni nesil 160 lıklarda. Belkide dediğin gibidir umarım..
180 liklerle Oranları farklı ama o kesin. 180 likler üst hızlarda öyle kesilme yapmıyor ;)

efe_
03-07-2012, 16:14
Murat polo gti ile golf 160 farkıda var , sadece şanzuman değilki..
Golf oturaklı , dünya kadar donanımlı C segmenti bir araç ... Diğeri GTİ

Arasts61
03-07-2012, 17:53
dsg 7 nin kesilmesi diye bir şey olamaz bence. sadece 2 neden olabilir.
1. ne kadar kısa olursa olsun motor gucunu tekere manuel gibi aktaramaz. dolayısyla uzunda manuel teker gücü ile öne gecer.
2. dsg daha ağır.
bu iki faktör nedeniyle dsg geri kalabilir.
mesela 6 ileri dsgler,aynı aracın manuel viteslisine göre 2 km daha yavaştır son suratte. benim aracımın maks surati 220 , manuelde bu 222. aynı şekilde golf gt manuel 220, golf gt DSG 218.
O Süratlerde şanzıman oranı anlamsızlaşıyor çünkü artık hangi viteste olursan ol o vitesi tam biteremediğin için sadece teker gücü öne çıkıyor.

diğer taraftan,
DSG 6 lar 7 lere göre daha sağlam. kabaca dsg 7 ler 250 nm 6 lar ise 350 nm için ideal, ama bu tabiki aşılabilecek bir değer.

dsg 7 dsg6 ya göre teker gücünü yere daha iyi aktarıyor. daha az yakıyor ve saha seri. bakım maliyeti de düşük. ama daha sağlam değil malesef.

DSG6 larda launch control var. 7 lerde yok.

son olarak GOLF R ın şanzımanı DSG 6 dır. bu da bi fikir uyandırır heralde..:)

penguinhakan
03-07-2012, 18:14
Uyandı uyandı ben de çok fikir uyandı :(
Ama yükleyeceğim ne kadar giderse artık ;)

mrtsnr
03-07-2012, 18:34
Transporterda kullanılan 550nm torka dayanan DSG7'yi kullansalar güzel olur aslında :D

BlackEmperor
03-07-2012, 18:35
insignia denemesi vardı bi ara noldu o merak ettim

penguinhakan
03-07-2012, 20:36
insignia denemesi vardı bi ara noldu o merak ettim

Benim golflemi yoksa jetta ile mi, 4-5 boy benim arac geciyor chipli olan ile denememizde.

Golf benim araç - polo gti stock - insignia 180 yazılım

http://www.youtube.com/watch?v=sIffMpa2Yn0

Arasts61
04-07-2012, 18:38
insignia denemesi vardı bi ara noldu o merak ettim

yakında izmirde olacak inşallah..:)

Görkem
04-07-2012, 19:46
TSİ çılgınlığı devam ediyorr :) elinize sağlık güzel denemeler olmuş cidden keyifle izledim ,,tüm araçlara maaşallah ............