Orijinalini görmek için tıklayınız : İntegraya Vtec açtırma yolları?
arakdaşlar integrayı yürütenler cok ama aracımdan en iyi performansı almam için siz ne önerirsiniz Turbo dışında? vtec üst kapak ve beyini değiştirdiğimizde olay bitiyormu başka bir işlem olacakmı yaptıranlar yardımcı olabilirmi?
BAŞLI başına vtec kapak olayı 5-7 bin arası
kapakla bıtmıyor o iş , bı kere sıkıştırmayı yükselteceksın , şanzıman uzun vtec şanzıman takman şart ziira her vites attıgında vtec altı kalıyor orjınal şanzıman oranlarıyla, dist değişecek tesisat değişecek remap yapılacak , zaten vtec kapaga işlem yapılması gerekıyor b18e takman için , eger meslegin motor ustalıgı değilse elektrik tesisat işinden anlamıyosan cem abının dediği paralar bıle az görünüyor
fsunnetci
16-07-2012, 14:42
Vtec olayına hiç girişme eğer köşede 7000-8000TL ayırmadıysan işin yarım kalır yaptığın iştende zevk alamazsın,vtec kapak altmakla B18a2 vtec olmuyor Stlegal sana bu durumu çok daha iyi açıklar ...
hmm. anladım. birde hep bir agızdna şu olay var düz boru ve headersla bu araç vteclerle yürürmü? düz borunun ve headersin araca taş çatlasa 15 beygir katacagını düşünüyorum. ama muayene sorununu atlaktıktan sonra herşeyy daha güzel olacak?
üst kapak olayı çok maliyetliymiş ama ya :(
valla hondadan hiç anlamam ama öle bi egsoz bi headersla yürüyecek olsaydı emin ol şuan +20 lerde idi teg lerin piyasası :)
15 hp çok iyiser miş ama dedikelerine zor kardeşim
integralar saten güzel pirim yaptı. biz 1 yıl önce 7 bin liraya begenmemiştik. ama döndük baktık aldık. ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyim iyiki almışım. birde araç temizse tadından yenmez
Mikrop_Ali
16-07-2012, 19:45
Aracin ustundeki motorunu 3.5-4 lira civarina satip b16a2 koyman en mantikli sey olur
boyaya soktuk aracı. boyadan çıksın inş. yavaş yavaş çok iddalı bişey yaparız
non vtec de guc alman mumkun kardesim amac eger guc ise illa vtec actirmak istiyorsan vtec kapak koymalisin
Arabani komple b16 ya cevirsen motoruda biraz minciklayip takarsan istedigin durumlar o zaman gerceklesir fazlasiyla
zaten doğuştan hacimli bir arabaya neden b16 atmayı tavsiye ediyorsunuz ? ki bu ülkede motor swap başlı başına bir dert ..en mantıklısı integrada stock makina turbo yapmak .hem aynı paraya gelir hemde daha fazla güç tabi motorunuz iyi durumda ise..
Cem abi turbo haric diye belirtmis ozellikle o sebepten dedim :)
Cem abi turbo haric diye belirtmis ozellikle o sebepten dedim :)
turbo hariç demiş ama onu irdelemek lazım neden turbo hariç ? düzgün yapılırsa gayet mantıklı turbo :)
timuçin38
17-07-2012, 12:44
benim integraya 0 motor yaptırdım. 81.00 mm orj pistonları. 81.50 piston takıldı ve motoru kapattık. dc 4-1 headers, 51 lik düz boru, skunk2 megapower sonsusturucu ve hks mantar filtre var. stock vtı 4 boy kovalıyorum ve aracım otomatik :) Fatih sünnetci iyi bilir benim aracın akibetini :) vtec masraflı ama bütün işlerini harbi ustaya yaptırman lazım. en ufak bir pürüz sorun çıkarır ve tat aldırmaz. bunun içinde para lazım tabiki :) burada işinin ehli epey insan var. o yüzden tam net cevaplar vereceklerdir. vermişlerde zaten :)
kickbuttowski
17-07-2012, 13:03
Madem kapak değiştirmek 7-8 bine mal oluyor neden b18c swap yapmıyorsunuz ki? zaten 10 bin lira civarı değil mi o motorlar?
amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok Stlegal Cem abi yi dinle. motoruna en kötü bi segman yatak düşük sıkıştırma conta alırsın bolt on turbolarsın dadından yinmez. Hatta Cem abinin yaptığı Haluk abi ye ait integra vardı videolarını bulup koyucam.
http://www.techturkey.com/forum/videolar/121540-integra-turbo.html
aliburma
17-07-2012, 13:22
aynen, yorumların hepsine katılıyorum. atmosferik araç yürütmek çok güzel, ancak hepsi bir yere kadar. vtec üst kapak artık tat vermemeye başlayınca eminim ki turbo işine girişme fikri aklınızı kurcalayıp durur. (ben de şu an için böyle düşünüyorum. vtec olmasaydı da turbolasaydık daha bir zevkli olur muydu acaba? diye her gün aklımdan geçiriyorum) stock motora hafif bi üfleme en iyisi olur...
turboya karşı biri değilim ama araç 91 model 21 yıllık araç yarın birgün 3'ün 3 ünü isterken 3'ün 2 sinden olamayak. :) ama düşünceler gayet mantıklı inş. zamanla düşüncelerimizi gerçekleştiririz.
yataklarına baktır hatta değiştir yağ pompana baktır itr filan bakabılırsın
block guard caktır arp la sık kapat motoru dusuk basıncda 1in altı bas gitsin :)
devilboy
17-07-2012, 21:16
yataklarına baktır hatta değiştir yağ pompana baktır itr filan bakabılırsın
block guard caktır arp la sık kapat motoru dusuk basıncda 1in altı bas gitsin :)
ağızdan bi çırpıda çıkıyor nekadar güzel :D:D maliyet hesaplaması yapıldımı hiç ?
ağızdan bi çırpıda çıkıyor nekadar güzel :D:D maliyet hesaplaması yapıldımı hiç ?
cüzdandan daha hızlı cıkıyo :)
yataklarına baktır hatta değiştir yağ pompana baktır itr filan bakabılırsın
block guard caktır arp la sık kapat motoru dusuk basıncda 1in altı bas gitsin :)
bu işlemin ne kadar sağlıklı ve maliyeti hakkında net bılgı verebılecek kımse varmı pekı?
ıntegra sahıbı degılım 2.0 ex amerıkan kasa accord sahıbuyım ve arabam doğası gereği cok hantal f20b5 motor var.. bu motor ıcın yukarıdakı gıbı bır ısleme gıdılmesı ne kadar mantıklı olur? bu arada ıntegra'yı hazırlayanların elıne saglık gercekten guzel olmus..
bu işlemin ne kadar sağlıklı ve maliyeti hakkında net bılgı verebılecek kımse varmı pekı?
ıntegra sahıbı degılım 2.0 ex amerıkan kasa accord sahıbuyım ve arabam doğası gereği cok hantal f20b5 motor var.. bu motor ıcın yukarıdakı gıbı bır ısleme gıdılmesı ne kadar mantıklı olur? bu arada ıntegra'yı hazırlayanların elıne saglık gercekten guzel olmus..
eğer motorun sağlıklı durumdaysa aynı işlemler senin aracada yapılır sıkıntısız şekilde sonuçta oda bir honda :)
bu işlemin ne kadar sağlıklı ve maliyeti hakkında net bılgı verebılecek kımse varmı pekı?
ıntegra sahıbı degılım 2.0 ex amerıkan kasa accord sahıbuyım ve arabam doğası gereği cok hantal f20b5 motor var.. bu motor ıcın yukarıdakı gıbı bır ısleme gıdılmesı ne kadar mantıklı olur? bu arada ıntegra'yı hazırlayanların elıne saglık gercekten guzel olmus..senın aracına h22 nın kapagı uyuyor eger sende 6-7 bın lırayı harcamaya göze alırsan aracın vtec açar ama değermi bence deymez en güzeli üfle gitsin
aliburma
19-07-2012, 10:33
bu iyiymiş: üfle gitsin :)
ben de bir integra cı olarak v-tec yapma peşinde olanlardanım. şimdi c kapak aldım,orjinal b16bnin jasma headers ını da aldım. şimdi sırada 81 mm vti pistonu ıtr yağ pompası arp saplamalar ve elektrik tesisatı ....
sonrasında ne olacak bende merakla bekliyorum.ancak parça temini biraz zaman alacak gibi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.