Orijinalini görmek için tıklayınız : Porsche GT3 RS vs. Carrera 4S vs Manimillion
Manimillion
18-07-2012, 15:58
E2K4sDVOIEw
Adamlar şaşırmış olmalı ulan arkamızdan contour geliyor :D
coolvtec
18-07-2012, 16:55
süper, manevi bir yanı yoksa yandaki arkadaşın da bir faydası olmamış, atsaydın kilodan kazanırdın:)
tebrikler, yandaki arkadas manevi destek veriyormus :D
RafetAraç
18-07-2012, 17:28
aracınızın güç bakımından sahip olduğu değerler nelerdir?
Olay bu.. Madem türksün, göster ürksün. Tebrikler :D
Manimillion
19-07-2012, 08:11
aracınızın güç bakımından sahip olduğu değerler nelerdir?
254 whp 302Nm tork tekerde
Agirligi 1400kg civari bisi.
63owen63
19-07-2012, 08:46
Çok eğlenceli olmuş tebrikler
Mani bileğine saglık oynamışsın hakkaten adam kriz gecirmiştir :)
Hala koniler ve ground control yaylar mı var? Baya kontrollü görünüyor benimkine göre.
Bende de sarı koniler var ancak ani ağırlık transferlerinde baya savruluyorum seninkinin aksine:)
Şimdilik H&R yay takmayı planlıyorum ama frenler berbat. Ona da 300 mm disk ve mk3 kaliperleri gelecek.
Süspansiyonda ekstra bişeyler daha var mı tavsiye edebileceğin? Özellikle direksiyon çok yavaş kalıyor virajlarda turu çok uzun.
Manimillion
19-07-2012, 21:22
Hala koniler ve ground control yaylar mı var? Baya kontrollü görünüyor benimkine göre.
Bende de sarı koniler var ancak ani ağırlık transferlerinde baya savruluyorum seninkinin aksine:)
Şimdilik H&R yay takmayı planlıyorum ama frenler berbat. Ona da 300 mm disk ve mk3 kaliperleri gelecek.
Süspansiyonda ekstra bişeyler daha var mı tavsiye edebileceğin? Özellikle direksiyon çok yavaş kalıyor virajlarda turu çok uzun.
Hala Ground Control ve Koni ler duruyor. Bende subframe connectors, vede rollbar oldugundan belki biraz daha degisik sonuclar verebiliyor olabilir. Sertlik ayarlarini nede tutuyorsun, vede lastik lerin basinclari nasil?
Lastik basinci arabanin dengesini bayagi bi fark ettiriyor acikcasi.
Pistten her cikinca, lastik basinclarina daha lastikler sicakken hemen bir bak. Lastik ten lastige basinc ayarlari degisiyor. Tam olarak ayarini yapmak vede emin olmak icin pyrometer gerekebilir. Lastigin ortasinin ve yanlarinin sicakligina bakip hava az mi, fazla mi gibi bilgiler edinebilirsin.
Hala Ground Control ve Koni ler duruyor. Bende subframe connectors, vede rollbar oldugundan belki biraz daha degisik sonuclar verebiliyor olabilir. Sertlik ayarlarini nede tutuyorsun, vede lastik lerin basinclari nasil?
Lastik basinci arabanin dengesini bayagi bi fark ettiriyor acikcasi.
Pistten her cikinca, lastik basinclarina daha lastikler sicakken hemen bir bak. Lastik ten lastige basinc ayarlari degisiyor. Tam olarak ayarini yapmak vede emin olmak icin pyrometer gerekebilir. Lastigin ortasinin ve yanlarinin sicakligina bakip hava az mi, fazla mi gibi bilgiler edinebilirsin.
pyrometer icin onerebilecegin bir marka varmidir fiyat/performance i iyi olan
Hala Ground Control ve Koni ler duruyor. Bende subframe connectors, vede rollbar oldugundan belki biraz daha degisik sonuclar verebiliyor olabilir. Sertlik ayarlarini nede tutuyorsun, vede lastik lerin basinclari nasil?
Lastik basinci arabanin dengesini bayagi bi fark ettiriyor acikcasi.
Pistten her cikinca, lastik basinclarina daha lastikler sicakken hemen bir bak. Lastik ten lastige basinc ayarlari degisiyor. Tam olarak ayarini yapmak vede emin olmak icin pyrometer gerekebilir. Lastigin ortasinin ve yanlarinin sicakligina bakip hava az mi, fazla mi gibi bilgiler edinebilirsin.
Anladım, gerçi lastikler pek performans tipi değil ama basınçları kontrol ederim bir dahaki sefere.
Arkadaki viraj demiri de sanırım eski model olduğundan baya ince, ona da bakabilirim.
İlk başta komple powerflex bushing kit alayım diyodum ancak 500 pound a yakın tutuyor vazgeçtim o yüzden.
Bir kıvama getirirsem bende video eklerim inşallah:D Yapacak çok şey var.
Manimillion
30-07-2012, 05:46
pyrometer icin onerebilecegin bir marka varmidir fiyat/performance i iyi olan
Longacre inkilere bir goz at.
Anladım, gerçi lastikler pek performans tipi değil ama basınçları kontrol ederim bir dahaki sefere.
Arkadaki viraj demiri de sanırım eski model olduğundan baya ince, ona da bakabilirim.
İlk başta komple powerflex bushing kit alayım diyodum ancak 500 pound a yakın tutuyor vazgeçtim o yüzden.
Bir kıvama getirirsem bende video eklerim inşallah:D Yapacak çok şey var.
Arka sway bar i buyutursen araba daha fazla oversteer a yonelcek.
percussionali
31-07-2012, 02:09
yaw keyfe baksen lüks arabanın verdiği güven valla hiç bişyde yok bizde 106 tının arkasını toplamakla uğraşalım 200 lerde:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.