Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.3 CDTI Boost saati nereye takılmalı?
Boost saatini corsa c 1.3 cdti da nereye takmak gerekir? wastegate ile turbo arasındaki boruya T ile bağladık 0,8- 0,9 gösteriyor. opcomda map sensörü 1,45-1.48 arası gösteriyor basıncı açarsakta kesiyor map.
doğru basıncı emme manifoldunda görebiliriz diye düşünüyorum ama emme manifolduna bağlı T alınabilecek bir boru yok?
Emme manıfolduna ufak bir vacum yeri açabılırsınız ozaman dogru basıncı gosterecegıne ınanıyorum.
TurboJDM
02-08-2012, 02:52
Genelde bağlantı yerleri olarak wastegate ile turbo arasındaki boruyu gösterirler. ama neden böyle birşey oldu açıksası bende merak ettim. aradaki farkta biraz fazla.
daha sonra kapatmak istersem nasıl kapatacağım o deliği peki?
emme nin ordan t alıcaksın basınç açarsan araç kendine safe moda alır
emülatör almanız lazım aracın şuan zaten 14-15psı falan basıyodur yaklasık 1 bar yani 1.3 barda kesme yapar
şu an en başta dediğim gibi 1,45- 1,48bar ı geçmediğinden kesmiyor.(yani 1.3 bar değil 1.5bar map sensörünün kesme limiti) yanıltıcım var söktüm. amaç basıncı açmak değil doğru basıncı saatte görebilmek.
emmenin oradan t nereden alacağım?
şu an en başta dediğim gibi 1,45- 1,48bar ı geçmediğinden kesmiyor.(yani 1.3 bar değil 1.5bar map sensörünün kesme limiti) yanıltıcım var söktüm. amaç basıncı açmak değil doğru basıncı saatte görebilmek.
emmenin oradan t nereden alacağım?
madem doğru basıncı görmuyosun nerden biliyosun 1.45 -1.48 ?
1.3 te keser buna emin ol
op-com dan :) yani direk beyinden map sensöründen
op-com dan :) yani direk beyinden map sensöründen
yarın unutmazsam resim çekip eklerimm nerden t alıcağını ;)
bu arada arabaya gt1544v koymayı düşünüyosun ne oldu ?
vazgeçtim yeterli yer yok kp35 anca sığıyor. yarım radyatör koyup yer açmak lazım manifold yaptırmak lazım vs.vs.bir sürü iş...çok maliyetli vazgeçtim.
vazgeçtim yeterli yer yok kp35 anca sığıyor. yarım radyatör koyup yer açmak lazım manifold yaptırmak lazım vs.vs.bir sürü iş...çok maliyetli vazgeçtim.
bende kp 37 kp39 turboların ikisinide kullandım basınçtan mil kırdım şuan orjinal turbom var basınca dayanmıyo hybrid turbo birde alt devirler ölü üstler dolu oluyo şehir içi cansızlaştırıyo
1,5 bara dayanıyor kp35 ler..
daha üstünde tırtlıyor.
5.turbo öyle söyleyeyim.
bendeki de artık orjinal dünden beri...
1,5 bara dayanıyor kp35 ler..
daha üstünde tırtlıyor.
5.turbo öyle söyleyeyim.
bendeki de artık orjinal dünden beri...
valla abi orjinal turboya şaka yapmıyorum iki kere 2 bar bastım sıkıntı çıkarmadı cokta güzel yurudu
4. turbom buda sıkıldım arabaya para harcamaktan daha turbo kırmak istemiyorum :)
resim çekebildin mi?
yokmu bilen nereye takarız?
neyse kendim hallettim...
Emmeden illa almana gerek yok cooler in emmeye giden borusunun uzerine tornadan ufak bi parca yaptir boost hortumu kadar olsun bitsin emmeye yakin yerden alirsan dogru deger seninle :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.