PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw 530d Hakkında



Sert@ç
06-08-2012, 01:51
Aracı bir süredir stock halde kullanıyorum ancak artık azıcıkda olsa yükleme vakti geldiğini gördüm :)
Şimdilik çok soft şeyler düşünüyorum ancak ne yapacağım hakkında hiç bi fikrim yok ***** bu m57 motorla oynayan hiç görmedim
Ilk başta egzozdan başlıyım diyorum ama kaç mm olması gerektiğini hiç bilmiyorum ?
Sonrasında yetmezse filtre-yazılım en son turbo diye gitmeyi düşünüyorum
Yakıt tüketimini minimum düzeyde arttırarak neler yapmamı önerirsiniz ?

ates
06-08-2012, 08:06
dızelde en mantıklısı yazılım olacaktır egzos konusunda bılene danısmak en ıyısı guc kaybı yasatabılır

emre_
06-08-2012, 08:12
egzost sisteminde downpipe ile başlayıp sonda orjinal son susturucu kalsın orjinal borular kalsın kat iptal olsun tamamen (elektronik olarakda iptal edilmeli)
daha sonrasındada yazılım ile ciddi hareket alırsın turboyla oynamana gerek yok yazılımına göre ileride daha büyütürüm yürütürüm dersen egzost borularını genişletebilirsin ama ilk etapta gereği yok yazılım ile ciddi değerler alınıyor beklentine baplı birazcık bi m5 olmaz sertaç ama can yakıcı dizel olur :D

Eyup Duygun
06-08-2012, 08:17
Bende Emre'ye katılıyorum.Turbo ısıne pek girilmesine gerek yok ama beklentide onemlı.

Zaten hacım var aracda elini sallasan 80nm gelir cokda zevklı olur.Ben 525D yapmıstım E60 kasa cok keyifli oluyor tork cizgisi stabil.Uzun yolda 1350 devirle bile cruise yokus asagı yukarı aracda ki insan sayısı hic birsey farketmıyor :)

Sert@ç
06-08-2012, 20:49
dızelde en mantıklısı yazılım olacaktır egzos konusunda bılene danısmak en ıyısı guc kaybı yasatabılır
Aynen ilk egzozla girmek istiyorum ancak kaç mm olcak hiç bi fikrim yok

egzost sisteminde downpipe ile başlayıp sonda orjinal son susturucu kalsın orjinal borular kalsın kat iptal olsun tamamen (elektronik olarakda iptal edilmeli)
daha sonrasındada yazılım ile ciddi hareket alırsın turboyla oynamana gerek yok yazılımına göre ileride daha büyütürüm yürütürüm dersen egzost borularını genişletebilirsin ama ilk etapta gereği yok yazılım ile ciddi değerler alınıyor beklentine baplı birazcık bi m5 olmaz sertaç ama can yakıcı dizel olur :D
Yazılım şu aralar düşünmüyorum ancak e60 postta filan okuduğum kadarıyla dpf ve downpipe ile güzel güçler elde edilebiliyomuş ama kimse boru ölçüleri hakkında bilgi vermemiş...
Yok ya zaten m5 olsun istemiyorum bunu sakin kullanırım diye düşünüyodum eski lastikleri kullana kullana drifter oldum hazır olmuşken el atıyım dedim :D

Bende Emre'ye katılıyorum.Turbo ısıne pek girilmesine gerek yok ama beklentide onemlı.

Zaten hacım var aracda elini sallasan 80nm gelir cokda zevklı olur.Ben 525D yapmıstım E60 kasa cok keyifli oluyor tork cizgisi stabil.Uzun yolda 1350 devirle bile cruise yokus asagı yukarı aracda ki insan sayısı hic birsey farketmıyor :)

Tork 1500gibi çok iyi ancak 3500e yakın kesiliyo ve manuelden vites arttırsan bile kickdown modu yüzünden vites arttırmıyo o yüzden o devri biraz daha uzatırsam en azından 4000in biraz üstü süper olur

bond777
17-08-2012, 09:02
gelismeleri merak ediyoruz

Sert@ç
18-08-2012, 01:13
Sudanlım bir gelişme yok ancak Ankara'ya dönünce çift 70mm düz boru dusunuyorum

dark
18-08-2012, 13:51
Çift 70 çok olur sertaç lag a kalır bence. Orjinal çapı 55 lik olması lazım 63 mm cillop gibi olur :)

Sert@ç
20-08-2012, 10:50
Çift 70 çok olur sertaç lag a kalır bence. Orjinal çapı 55 lik olması lazım 63 mm cillop gibi olur :)

Ya cok fena kararsizim ornek olacak arabada yok almanyada 535d yukleyen var ama makina cok farkli
Biliyosun kisin muhabbet ettigimizde de leonu yuklemek icinde asiri kararsizdim

Orjinal capi 63den fazla gibi geliyo leonun standart egzoz bile 63 alttan bakinca net 530un tek egzoz borusu 70

emre_
20-08-2012, 11:19
eğer arabada egzost sisteminde iptalleri yapıcaksan son susturucu standartın üzerinde kalıcak şekilde 70 lik boru yapabilirsin ama yazılım yapman şartı ile yazılımsız biniceksen egzost boru ebatını değiştirme

Sert@ç
20-08-2012, 12:31
Aslinda yurt disi bi kac ornekde manifold 3-3 ayrildigi icin cift yapip onlarida 63 veya 70 yapmislar tabii 70 yapanlar buyuk turbo+yazilim filan girmisler
Eger oneri varsa hazir eski turbo yavas yavas uflemeye baslamisken buyuk turbo+ yazilim yapiyim diyorum ama hangi turboyu takcam ? Suan yanlis bilmiyorsam gtb veya gbx 2256 var
Aslinda asil sorun 3500 sonrasi hafif solugun kesilmesi

Sert@ç
20-08-2012, 12:32
3500 devir dizel icin fazla diyenler olcaktir ancak yanlarken aninda 3500e geliyor sonrasinda solugu kesildigi icin + hafif dsc de yavaslatiyor gucten dusmeye basliyo

emre_
20-08-2012, 12:50
Araca kesinlikle yazılım yap sertaç sonrasında bunu değerlendir şimdi büyük turboyu taksanda şu halinden daha geri düşer

cenk
19-09-2012, 08:19
dizel arabanza , mutlaka yazılım yaptırın.
ciddi derecede fark ediyor.

Kutluhan
19-09-2012, 09:54
Yazilim yaptirmadiginiz surece araba sizi yine tatmin etmiyecektir downpipe + kat iptal + yazilim turbonuz ufluyorsa biraz boyle kullanip ilerde orjinal turbonuzun ustunde oynayabilirsiniz can alici bir makina olur bence

efe_
19-09-2012, 09:59
dp egzos felan bmw de hoş olmayan seslere sebep olabilir böyle bir araçta hiç gerek yok.
Sadece yazılım yeterli olacaktır , kutu içi filtrenizi ve yağınızı de 5-6k'da bir yenilerseniz mis gibi