Orijinalini görmek için tıklayınız : B16a2 Swap İçin Bu Kasalardan Hangisini Önerirsiniz ? Crx & Eg
alikarakus
07-08-2012, 02:27
crx veya eg kasaya b16a2 swap yapmayı düşünüyoruz yakın zamanda kasa konusunda kararsızız hangisini önerirsiniz artıları eksileri rüzgar direnci hafiflik motorun rahat konulabilmesi görüşlerinizi sorularınızı paylaşırsanız memnun olurum bu konuyu aradım fakat bu kıyaslamaya denk gelmedim daha önceden açılmışsa ksr bkmayın şimdiden tşk ederim ...
alikarakus
07-08-2012, 02:40
crx guzel olur :)
bizcede :) rex ağır basıyo bakalım bide tech ailesinin görüşlerini alalım .
eg de yapılır ama rex ayrı bır dunya oluyor project cars gır bak yapılmısları mevcut :)
alikarakus
07-08-2012, 02:52
yapılanları inceledim güzel olmuş hepsi rex daha çılgın oluyo.
rex hafiflikten oturu bambaska olur... Ama hem goruntu hem gerceklik hem performans diyorsan eg vtec.
Suan yapmaktayim.
alikarakus
07-08-2012, 03:00
rex hafiflikten oturu bambaska olur... Ama hem goruntu hem gerceklik hem performans diyorsan eg vtec.
Suan yapmaktayim.
görsellik arka planda rex in hafifliğide ön planda tabi
siz hangi araca uyguluyosunuz . kolay gelsin bu arada herşey umdunuz gibi olur inş
eg daha modern duruyo tahminim sürtünme katsayısı düşük olur buda sana swapladığın motordan daha çok verim almanı sağlar fakat kilolarını hiç bilmiyroum
crx çok güzel ancak parça konusunda eg daha rahat
görsellik arka planda rex in hafifliğide ön planda tabi
siz hangi araca uyguluyosunuz . kolay gelsin bu arada herşey umdunuz gibi olur inş
EG sedana yapiyorum ben.
Ikisi cok onemli ayri konu, eger durumum olsa crx alirdim crxe swaplardim :)
Ama elimde eg var, cokta guzel oldu gorseli, o yuzden eg'ye yapiyorum.
Bulut Y.
07-08-2012, 11:07
crx e cuk diye olmuyor diye biliyorum muhtelif yerlerde kesme biçme işlemi vs.
eg kaput altı 2 oda 1 salon ne koysan sıgıyor :D
ben olsam ugrasmazdım sewki nin b16b süper konyada da gordum alır geçerdim.
Eg ye cok daha rahat koyarsin ve bircokta yer kalir ilerde turbo vs isleri icin rahat edersin rex in kapit alti cok dar eg kasa olarakta daha cok prim yapar daha yakisikli hafiflik dersen rex in artisi o ama eg yi sokersin ordan kurtarmaya calisirsin
ykavcioglu
07-08-2012, 11:17
rex'e yapacağıma ef kasayı tercih ederim, gerçi 2.elde zararı'da eg'ye göre büyük olur gibime geliyor:D
Bulut Y.
07-08-2012, 11:18
ikinci el de swap para etmiyooooooooorrrrrrr yapar satarım düşünceniz varsa vazgecin :)
yaa bu iş zevk işi neyin hesabı anlamadım
ykavcioglu
07-08-2012, 12:31
yaa bu iş zevk işi neyin hesabı anlamadım
abi genelde yapıp bir süre sonra satma istekleri vs.oluyor o yüzden dedim..
eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem
rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı :)
ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla :)
eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem
rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı :)
ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla :)
nokta :D müdür agzına saglık :icon_tup:
halilkarakas
07-08-2012, 18:11
eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem
rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı :)
ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla :)
yazı için teşekkür ederiz :D
eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem
rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı :)
ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla :)
Bu formu sevıyorum abı Tecrube konusuluyo dogru bılgı paylasılıyo Agzınıza bılgınıze ve paylasımcılıgınıza saglık :icon_tup: :icon_tup: :icon_tup: :icon_tup: :icon_tup:
TurboJDM
07-08-2012, 19:38
Eg kasa olsun b16lı olsun. :)
kickbuttowski
07-08-2012, 20:25
crx'in yol tutuşu eg ve ek civicten daha mı iyi? (stock halini sormuyorum)
Ef rexten daha hafif degilmi
kickbuttowski
07-08-2012, 20:50
Ef rexten daha hafif degilmi
stockta vti motorlu crx 1105 kilo vti motorlu eg civic 1080 kilo vti motorlu ek civic 1010 kilo b16a1 motorlu ef de 1038 kilo.
stockta vti motorlu crx 1105 kilo vti motorlu eg civic 1080 kilo vti motorlu ek civic 1010 kilo b16a1 motorlu ef de 1038 kilo.
d16lı crx stock 890 kg zaten b16 koyunca ek civicden dahamı ağır oluyor inanamadım
ef yapmayın onu ben yapacağım :D
halilcan9455
07-08-2012, 22:31
ef yapmayın onu ben yapacağım :D
benimde hayalimdi.
öğrendim ki birisi çoktan yapmış :D
Honda Civic 1.6 VTi 1991 Model 21.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Beyaz renk - 80302607 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-ef9-swap-b16-yeni-sahibinden-satilik-80302607/detay)
var biliyorum ama çoğalmasın maksat :D
stockta vti motorlu crx 1105 kilo vti motorlu eg civic 1080 kilo vti motorlu ek civic 1010 kilo b16a1 motorlu ef de 1038 kilo.
stock crx 890 kilo olunca
bu nasıl bi matematiktir çözemedim :D
alikarakus
08-08-2012, 00:05
d16lı crx stock 890 kg zaten b16 koyunca ek civicden dahamı ağır oluyor inanamadım
aynen bi yanlışlık olmalı karıştırmış olabilir sedan vti zaten 1150 kilo :)
alikarakus
08-08-2012, 00:17
crx e cuk diye olmuyor diye biliyorum muhtelif yerlerde kesme biçme işlemi vs.
eg kaput altı 2 oda 1 salon ne koysan sıgıyor :D
ben olsam ugrasmazdım sewki nin b16b süper konyada da gordum alır geçerdim.
eg nin bence kaput altı avantajı var sadece bide görsellik rex te kilo artı rüzgar önemli olanda bu ilerde turbo düşünürsek taktık olmadı kesiveriz paneli :D
usta birazda işin içinde olalım diye düşünüyorum hazıra konmak istemedim biraz üstümüz başımız yağ olsun :D:D
alikarakus
08-08-2012, 00:23
ikinci el de swap para etmiyooooooooorrrrrrr yapar satarım düşünceniz varsa vazgecin :)
hayır kesinlikle öyle bir düşüncem yok yenilikçi projelere devam ederiz
alikarakus
08-08-2012, 00:24
yaa bu iş zevk işi neyin hesabı anlamadım
aynen tamamen zevk için 2.el olarak satma niyetim yok dursun köşede :D
alikarakus
08-08-2012, 00:29
eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem
rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı :)
ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla :)
paylaşımınız için tşk ederim güzel bilgiler yeni projenizde kolay gelsin ..
crx le 200 e kadar sıkarsın sonra sı ıcınden gelen butun duaları okursunn :D
kickbuttowski
08-08-2012, 03:42
stock crx 890 kilo olunca
bu nasıl bi matematiktir çözemedim :D
92' crx vti yani b16a1 1105 kg
1992 Honda Civic CRX VTi automobile technical specifications (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=38291)
87' crx 16i-16 yani d16a9
900 kg
1987 Honda Civic CRX 1.6i-16 automobile technical specifications (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=12837)
kickbuttowski
08-08-2012, 03:45
d16lı crx stock 890 kg zaten b16 koyunca ek civicden dahamı ağır oluyor inanamadım
edit:
Beefier front and rear bumper supports, door impact beams, door-mounted seat belts, floor pan reinforcements, rear sway bar and associated bracketry, larger front sway bar, a rear wiper, a rear storage compartment, larger wheels and tires, a sunroof with associated rails and electric components, a passenger side mirror, a dead pedal, larger front brake components and axles, heavier seats, heavier engine and manifolds, more sound deadening material, larger fuel tank - among other miscellaneous items.
Türkçeye çevirmekle uğraşmak istemediğim bu parçalar yüzünden crx vti normal crxten daha ağır. Bunların bazıları güvenlik, bazıları yol tutuşu ve bazıları performansa yönelik parçalar olup sökülememektedir. Sökülmesindir de zaten bence.
crx'in yol tutuşu eg ve ek civicten daha mı iyi? (stock halini sormuyorum)
bir soru sordum ama :confused:
eg yada crx ten yana ise tercih mutlaka crx olmalı hızlı olması için,
kickbuttowski b16 crx hepsinden daha hafif, sağda solda yazana bakma kantar denen birşey var.
b16 nın crx le ek kasa üzerinde olmsı arasında dünyalar kadar fark var, ek vti ile 2. viteste denerken neden basmıyo vti falan dersin :) yada 2. viteste zevk almazsın crx 3 te vti 2 te basar :D
ef yapmayın onu ben yapacağım :D
hayalini çaldım ben yapıyorum :D arabayı aldım motor alıcam şimdide, b den aşağı motor olmucak üzerinde, k da olabilir :D
kickbuttowski
92 model crx yok senin orada gördüğün araç 92 model CRX DELSOL ed9 kasa crx ler 890kg
birisi daha yazmış evet stock crx eg dende vti danda cok daha iyi yol tutuyor tek eksisi frenleri frene basmadığınız sürece sıkıntı yok :)
92' crx vti yani b16a1 1105 kg
1992 Honda Civic CRX VTi automobile technical specifications (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=38291)
87' crx 16i-16 yani d16a9
900 kg
1987 Honda Civic CRX 1.6i-16 automobile technical specifications (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=12837)
bahsi geçen D16a9 crx sen karıştırdın sanırım
aynen arkadaş karıştırmış
kickbuttowski
08-08-2012, 14:39
kickbuttowski
92 model crx yok senin orada gördüğün araç 92 model CRX DELSOL ed9 kasa crx ler 890kg
birisi daha yazmış evet stock crx eg dende vti danda cok daha iyi yol tutuyor tek eksisi frenleri frene basmadığınız sürece sıkıntı yok :)
crx del sol değil del sol için speclerde cabrio yazar bunda 2+2 coupe yazıyo.
bahsi geçen D16a9 crx sen karıştırdın sanırım
yazdığım postu kaçımış olduğunuzu düşünerek tekrar yazıyorum 92'de crx si vardı üzerinde b16a1 motorla üretildi ve aşağıdaki ekstra parçalar yüzünden daha ağır.
d16a9 la üretilen 16i-16 crx te bu parçalar olmadığı için bizdeki crxler daha hafif.
edit:
Beefier front and rear bumper supports, door impact beams, door-mounted seat belts, floor pan reinforcements, rear sway bar and associated bracketry, larger front sway bar, a rear wiper, a rear storage compartment, larger wheels and tires, a sunroof with associated rails and electric components, a passenger side mirror, a dead pedal, larger front brake components and axles, heavier seats, heavier engine and manifolds, more sound deadening material, larger fuel tank - among other miscellaneous items.
Türkçeye çevirmekle uğraşmak istemediğim bu parçalar yüzünden crx vti normal crxten daha ağır. Bunların bazıları güvenlik, bazıları yol tutuşu ve bazıları performansa yönelik parçalar olup sökülememektedir. Sökülmesindir de zaten bence.
bir soru sordum ama :confused:
e zaten adam kalkıpta crx vti kasası bulamayacağından problem yok.
crx vti kasasıda 960 kg emre tartıldı zamanında swap yapılan d16a9 crx te b16a2 ile 930 kg geldi
ama arkadaş araştırmış sitelerde öyle yazıyormuş daha iyi bilir :)
kickbuttowski
92 model crx yok senin orada gördüğün araç 92 model CRX DELSOL ed9 kasa crx ler 890kg
birisi daha yazmış evet stock crx eg dende vti danda cok daha iyi yol tutuyor tek eksisi frenleri frene basmadığınız sürece sıkıntı yok :)
dediklerinize harfi harfiyen katılıyorum tüm konuyu okudum ama bendeki crx 92 modeldi şu an istanbulda, bilin istedim :)
dediklerinize harfi harfiyen katılıyorum tüm konuyu okudum ama bendeki crx 92 modeldi şu an istanbulda, bilin istedim :)
şasi kodundan bakın 91 de üretildiğini görürsünüz türkiyede 6cı aydan sonra cıkan araçlar bir üst model diye yazılır yani burdan gelir honda fabrikası 91 yılında crx in üretimine son verdi..
soruna gelince cevapladık ama yine yazayım stock halide eg den ek dan cok daha iyi yol tutar modifikasyon yaparsanda rex yine daha iyi tutacaktır
driftboy
08-08-2012, 15:44
Okan abi alayım bi kümes rex koyalım b18 turbolayalım :D yada taunusa F20 koyalım ahahahaa :D
kickbuttowski
08-08-2012, 15:46
şasi kodundan bakın 91 de üretildiğini görürsünüz türkiyede 6cı aydan sonra cıkan araçlar bir üst model diye yazılır yani burdan gelir honda fabrikası 91 yılında crx in üretimine son verdi..
soruna gelince cevapladık ama yine yazayım stock halide eg den ek dan cok daha iyi yol tutar modifikasyon yaparsanda rex yine daha iyi tutacaktır
92 model arabalar zaten 91'in ikinci yarısında üretilmedi mi? 2013 model arabaların şimdiden üretilmeye başlanması gibi?
crx'in yol tutuşunun ek yada eg'den daha iyi olması ilginç geldi bana nedense hep eg, ek civicler daha iyi yol tutar diye kalmış aklımda..
bilgi paylaştıkça güzeldir
seviyom tech turkeyi
seviyom pro stock garage Okanı
92 model arabalar zaten 91'in ikinci yarısında üretilmedi mi? 2013 model arabaların şimdiden üretilmeye başlanması gibi?
crx'in yol tutuşunun ek yada eg'den daha iyi olması ilginç geldi bana nedense hep eg, ek civicler daha iyi yol tutar diye kalmış aklımda..
ee neymiş 92 model crx yokmuş :) fabrikada 91 in 2 ci ayında banttan kaldırıldı crx.. tr de veya başka bir ülkede 91 in 6 cı ayından sonra tescil edilmesi o aracı 92 model yapmaz crx in en ağır modeli exclusive dir oda 1050 kilodur donanımdan dolayı
ek nın ve eg nin yol tutuş konusunun ilginç gelmesine pek anlam veremedim daha önce pist rekorları kıran eg ve ek varda bizmi görmedik bu kadar basit honda marka time trial rekorlarına bakarsan rex lerin açık ara önde olduğunu görürsün
Genelde eski (2005 veya öncesinden beri forum takip eden) japon severler bilir, en kötü ihtimalle duymuştur EF kasa Civic'ler EG veya EK dan daha iyidir yol tutuş konusunda ki EK en kötüleridir hatta :)
AtmoSpheriC
11-08-2012, 11:42
crx daha iyi olur hafif hafif :D
alikarakus
11-08-2012, 17:49
bu güzel yorumlarınız için herkese ayrı ayrı tşk ederim karar crx te kılınmıştır crx+b16a2 swap projemizi yakın zamanda bitirmeyi düşünüyoruz herkese saygılar...
hadı hayırlı olsun,bence ıyı tercıh,en kısa zamanda emegınızın hakkını alırsınız..
alikarakus
13-08-2012, 00:58
hadı hayırlı olsun,bence ıyı tercıh,en kısa zamanda emegınızın hakkını alırsınız..
tşk ederim. inş
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.