Orijinalini görmek için tıklayınız : Pro Cee'd Crdi egsoz
Kutluhan
21-08-2012, 21:29
Merhabalar kendi aracıma Pro Cee'd 1.6 crdi 51 komple egsoz yaptırmak istiyorum ama kafam karışık aracımda yazılım var egr,kat iptal bu aralar kaşıntı tuttu turbodan itibaren komple sona kadar 51 sona ufak bir susturucu bu tarz bir sistem düşünüyorum nasıl bir farklılık olur ses falan beklentim yok performans ve aracımın rahatlaması açısından ne kazanırım değer mi ? aracımda olumlu olumsuz ve yakıt durumumu nasıl etkiler ?
(İskender usta yapacak sistemi)
Hayırlı geceler yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Gayet güzel olur pişman olmazsınız. Turbonuz daha rahat dolar üst devirlerde güç artışı olur. Yakıtta hissedilir bir fark olmaz tamamen sizin kullanımız ile alakalı. Düşebilirde çıkabilirde ama çok hassas hesap yapmıyorsanız fark etmezsiniz.
Susturucuyu bosver direk 60 geç 51 ufak gelir .
Gayet güzel olur pişman olmazsınız. Turbonuz daha rahat dolar üst devirlerde güç artışı olur. Yakıtta hissedilir bir fark olmaz tamamen sizin kullanımız ile alakalı. Düşebilirde çıkabilirde ama çok hassas hesap yapmıyorsanız fark etmezsiniz.
ankrada ucuz ve iyi yapacak yer önerisi dark kardeş
ankrada ucuz ve iyi yapacak yer önerisi dark kardeş
ucuz olsun dersen çopur eksoz Yücel abi :)
param var dersen koç eksoz :)
Kutluhan
22-08-2012, 08:11
Susturucuyu bosver direk 60 geç 51 ufak gelir .
- susturucuyu niye boşveriyim ?
- 60 olunca sıkıştırma problem olmaz mı niye 60 ?
kafam karıştı şimdi :icon_wack
Kutluhan
22-08-2012, 08:14
Gayet güzel olur pişman olmazsınız. Turbonuz daha rahat dolar üst devirlerde güç artışı olur. Yakıtta hissedilir bir fark olmaz tamamen sizin kullanımız ile alakalı. Düşebilirde çıkabilirde ama çok hassas hesap yapmıyorsanız fark etmezsiniz.
teşekkür ederim..
bir kaç sorum daha var bu işe bulaşacam bu gidişlede acaba ufak bir susturucu kullanmalımıyım ölçü 51 doğru seçim midir :soru:
- susturucuyu niye boşveriyim ?
- 60 olunca sıkıştırma problem olmaz mı niye 60 ?
kafam karıştı şimdi :icon_wack
Hiç bi sıkıntı olmaz dostum susturucu koymadıgın için istediğinden fazla ses alıcaksın :)
Hiç bi sıkıntı olmaz dostum susturucu koymadıgın için istediğinden fazla ses alıcaksın :)
dizel den pek anlamam ama sıkıştırmayada ihtiyacı yokmu ? altları öldürmezmi ozaman
Kutluhan
22-08-2012, 10:10
Hiç bi sıkıntı olmaz dostum susturucu koymadıgın için istediğinden fazla ses alıcaksın :)
ses dert değil de performans kaybımız olmasın şimdi kaş yapalım derken gözü çıkarmayalım :)
Kutluhan
22-08-2012, 10:31
birde orjinal egzoz sisteminde sadece sonda susturucu var araçta ölçüsü tam emin değilim ama orjinal 57mm olması lazım
- sadece downpipe yapsam ne farkımız olur ?
veya komple 51 lik sonda yine orjinal susturucu kalsa bana ne faydası olur ?
amaç performansı biraz gıdıklamak
orjinal capina gore karar verin orjinal boru capi 51 den buyuk ise 60 yapin yoksa 51lik iyidir sonda mutlaka capi daraltmayan rahat bir susturucu olsun yoksa sikistirma gittiginden altlar zayifliyor
Emre Akçay
22-08-2012, 13:38
Orjinal 57mm aga. Baktım ben.
dizel den pek anlamam ama sıkıştırmayada ihtiyacı yokmu ? altları öldürmezmi ozaman
Benim arabayı biliyosun abi bi sıkıntı yok cok sukur 2dd ye kadar ölü sonra canlı böyle oluyor d ye alınca o sıkıntımda gidiyor ses konusunda videolu yaptık zaten :D
Orjinali 57 se 51 e düşürme :)
Kutluhan
22-08-2012, 23:42
Kesin bir bilgim yok benim ustundeki orjinal 57 cikarsa 60 yapicam orasi kesinlesti peki sonda orjinal susturucu kullansam nasil olur ?
ses olmaz biraz kayip olur rahat bi susturucu olursa daha guzel olur ses istiyorsaniz
Kutluhan
23-08-2012, 09:19
ses olmaz biraz kayip olur rahat bi susturucu olursa daha guzel olur ses istiyorsaniz
Tesekkur ederim bilgilendirdiginiz icin deniyip gorucez artik insallah heba olmaz paramiz :)
ErenDurmus
30-09-2012, 16:38
aynı araçtan bende kullanıyorum , egr iptal + yazılım + kattan sonra düz boru var ; bu şekilde hem performans hem ses olarak memnunum . dp yaptırmaya kıyamadım şimdilik :)
fazla büyük yaparsan bence üstlerde ölür turbo dolduramıcak dizel araba sonucta , devirle degil turbo ve yakıtla turuyor ...
Kutluhan
30-09-2012, 21:06
aynı araçtan bende kullanıyorum , egr iptal + yazılım + kattan sonra düz boru var ; bu şekilde hem performans hem ses olarak memnunum . dp yaptırmaya kıyamadım şimdilik :)
benimde öyle sonda düz değilde orjinal susturucumda duruyor kıyamadım ben oynamaya böyle iyiyiz :icon_tup:
Kutluhan
30-09-2012, 21:08
fazla büyük yaparsan bence üstlerde ölür turbo dolduramıcak dizel araba sonucta , devirle degil turbo ve yakıtla turuyor ...
orjinal 57 lik hiç bozmadım ben iskender abide sadece dp yaparız gerisi dursun gereksiz masraf dedi bakalım şuan askıda fuzuli masraf gibi görünüyor uzaklardan ;)
By_HaNNibaLL
30-09-2012, 21:48
dizel den pek anlamam ama sıkıştırmayada ihtiyacı yokmu ? altları öldürmezmi ozaman
Ya bu bebe ne anlar eksozdan dizelden sen ona git gözlük sor :D :D
51lik uygun olur gaz cıkışı cok fazla da rahat oldu mu rahatsiz eder sonra motoru :D bi susturucu yada freeflow tüp takmak lazim eksoz gazi gitmesin diye
Osman Bahadır
30-09-2012, 21:52
Orjinali 57'likse, orta susturucu yok, sadece son susturucu varsa, komple düz boru yapmanın hiçbir manası yok. Bence downpipe ve sona da freeflow bir son susturucu güzel olur. Başka bir masrafa gerek yok. Ölçü de bozulmamış olur hem.
era dizelde son susturucuyu değiştirmiştim.araç bariz şekilde yavaşlamıştı.cilenceri takınca daha iyi gidiyodu. baktık rahatlık iyi gelmedi, orjinal sonu tekrar taktık.o yüzden önce son susturucu yap, baktın daha iyi gidiyo o zaman dp, düz falan yaparsın. bu şekilde daha az zarar edersin=)
çalıştığım yerin önünden arasıra sizin aracınızdan geçiyor beyaz renk ne yapmış bilmiyorum ama çok güzel sesi var :)
ErenDurmus
04-10-2012, 00:51
benimde öyle sonda düz değilde orjinal susturucumda duruyor kıyamadım ben oynamaya böyle iyiyiz :icon_tup:
bende düz boru derken orj susturucu söküldü sadece o kısma aynı ölçüde ek yapıldı , kat da durdugundan pek sıkıntı olmuyo :rolleyes:
aligoldenstone
28-10-2012, 12:28
Gerçek bir farkı downpipe yaparak alırsınız.. sonrası size kalmış..
twinkerem
30-10-2012, 14:06
işin arkasında iskender usta warsa korkma derim
ErenDurmus
30-10-2012, 14:39
Gerçek bir farkı downpipe yaparak alırsınız.. sonrası size kalmış..
kaç k devirden sonra güç hissedilir ? daha doğrusu geriler denilen devir aralığı nedir ?:beuj:
berkoral
04-11-2012, 20:01
Downpıpe sonrası 2500-3200 arası cok fark ettı bende
BurakUckun
04-11-2012, 20:53
Aynı specleri ben aracıma yaptım 1.6 tdcı focus aşırı yakıt artışı oldu nerdeyse 750 800 krş yaktı turbodan Sona kadar dümdüz boru sadecebı krom kafalık vardı yakıttan dolayı orj egzos ayarlarına döndüm... Şunu da söyliyim ses aynı imprezzaydı:)
dp yapın gerisi oem kalsın..
ErenDurmus
06-11-2012, 21:05
dp yapın gerisi oem kalsın..
oem dediğin zaten 1 tane susturucu var sonda , onun yerine de free-flow birşey taksak fena olmaz herhalde ? :confused:
bektas_talay
27-12-2012, 13:18
daya 60 lık düz boruyu dizelde son susturucunun ne işi var boğ dumana arkandakiniki korksun senden :)
bendede downpipe ve düz boru var egr iptal
dpf li egr iptal benimkiyle aynı yazılıma sahip aracı 10-20 cm geçiyorum yani ahım şahım bir fark olmuyor ama yaparsan iyi olur
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.