Orijinalini görmek için tıklayınız : KONİ STRT kullanan varmı ?
onurdestan
27-08-2012, 17:18
arkadaşlar selam audi TT için koni strt modeli amortisör bakıyorum bu amortisörden kullanan oldumu tepkileri konforu vs nasıldır daha önce sarı koni kullandım orta sertlikte çok ama çok memnundum bunlar sertlik ayarlı değil standartlar kullanan tecrübe eden varsa paylaşabilirmi şimdiden teşekkür ederim
temsili resim
http://img528.imageshack.us/img528/9516/2925344880131a43bca1o.jpg
Tayfun-E30
27-08-2012, 19:01
bende merakla kullanıcı yorumu bekliyorum kendi sitesinden anladığım kadarıyla agresif kullanıma uygun ve spor yayla kullanılabilir yazıyor..
bunların fiyatı çok uygun oldugundan hep soru işareti bırakıyor bende takipteyim
TurboJDM
27-08-2012, 19:36
Sarı konimi vardı önceden TT'de? Bunlar orjinallerine göre konforu biraz eksi ama yol tutuşu arttığı doğru virajlarda falan tutuş artıyor ama genede sarı koninin yerini tutmaz.
rockford34
27-08-2012, 19:49
orginalleri göre daha yumusak fakat yol tutus olarak cok ii degil bilginize...
wolkanku
27-08-2012, 21:01
700 tl civarı bir fiyatı var ama direk tt için olanı yok golf 4 var,direk uyduğunu düşünüyorum.
ben de alacaktım ama kullanıcı yorumu bulamadım,bir süre daha bekliyorum.
bora1311
27-08-2012, 21:37
bende bi ara niyetlenmistim bu konilere ama sonra vazgectim. biraz daha maddi durumu ayarlayip sari konilerden alicam...
Sarı ile bunlar arasında ne fark var birisi tam olarak açıklayabilirmi? Günlük kullanıma hangsi daha uygun ? 35mm HR yay ile Golf da kullanmayı düşünüyorum.
wolkanku
27-08-2012, 22:24
sarılarda sertlik ayarı var, bunlarda yok
aslında benim kafamda bilstein var, b6.. ama fiyatını sormaya dahi korkuyorum, son 1 ayda harcanandan sonra :D
onurdestan
27-08-2012, 23:37
ben sarı koniyi orta sertlikte a4 ümde kullanmıştım bunların sarılardan eksiği sertlik ayarı olmaması ve sarıların orta sertliğiyle aynı derecede sertliğe sahipler zaten muhtemelen strt nin açılımıda street racing gibi bişeydir. ben koni konidir diye düşünüyorum bu adamlar boş iş yapmaz orjinal amortisörlere 3.5 santim yay taktım güzel oldu ama esneme ve sekme olabiliyo amortisörlü arabaya alışan insan için biraz can sıkıcı
onurdestan
28-08-2012, 00:48
orginalleri göre daha yumusak fakat yol tutus olarak cok ii degil bilginize...
daha yumuşak derken orjinallerden nasıl daha yumuşak olabilirki ?
onurdestan
28-08-2012, 00:49
700 tl civarı bir fiyatı var ama direk tt için olanı yok golf 4 var,direk uyduğunu düşünüyorum.
ben de alacaktım ama kullanıcı yorumu bulamadım,bir süre daha bekliyorum.
şuan bir takım önden çeker tt için var
TurboJDM
28-08-2012, 01:47
orginalleri göre daha yumusak fakat yol tutus olarak cok ii degil bilginize...
ben kullanıyorum şuan nasıl yumuşak oluyor? benim clio 2 modelinde mi böyle yoksa? anlamadım şimdi.
rockford34
28-08-2012, 08:23
daha yumuşak derken orjinallerden nasıl daha yumuşak olabilirki ?
aracın 2000-04 arası ise üstünde blistein vardır bu alacagın amartisörlerde sertlik ayarı yok ve standartına göre daha yumususak :)) daha konforlu :))
onurdestan
28-08-2012, 09:29
haydaa o nasıl iş yav :S bugün tam arabaya girişme günümdü bi arkadaşım satın almak istiyo bugün servise çağırdı nezaman heveslensem böyle olur :) ama anlaşamazsak ben amortisörleri alıcam peki koni nasıl böyle bişey yaparki adamlar görmeden bakmadan mal üretmez bence çok saçma değilmi ? sen kullanıyomusun bu amortisörleri yada kullandınmı ?
onurdestan
28-08-2012, 09:39
bu konileri getiren benim çok eskiden beri arkadaşım Onur çok çeşitli arabaya göre amortisörler var düşünenler varmış bi baksın ilanlara fiyatlar böyle bi amortisöre göre bence gayet uygun dükkanda kendileri sökme takma imkanıda var hertürlü yardımcı olur buda ilanı diğer ilanlarından bakabilirsiniz kendinize göre
- HONDA VTEC KONİ STRT Ön-Arka Amortisör Seti ONUR-OTO.NET - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com'da - 97544007 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-honda-vtec-koni-strt-on-arka-amortisor-seti-onur-oto-net-97544007/detay)
Standart amortisörden amortisör boyu farklımı? Mesela Golf 6'da spor amortisörlü araçlar aynı yayı koysanız bile daha düşük duruyor Koni aldığımızda da böle bir durum olurmu? (olmasını istiyorumda)
wolkanku
29-08-2012, 10:50
Standart amortisörden amortisör boyu farklımı? Mesela Golf 6'da spor amortisörlü araçlar aynı yayı koysanız bile daha düşük duruyor Koni aldığımızda da böle bir durum olurmu? (olmasını istiyorumda)
aynı soruyu ben soracaktım, ya da aksine yükselme vb. olur mu diye korkmuyor değilim..
wolkanku
29-08-2012, 10:54
şuan bir takım önden çeker tt için var
net fiyat nedir bilgin var mı?
net fiyat nedir bilgin var mı?
750 tl civarı
TurboJDM
29-08-2012, 13:52
ben amartisörleri patlattım almışken alıyım nasılsa ucuz dedim keşke almasaydım :mad: normallere göre sert ama bi avantajı çok kişi bindiğinde çok alçalmıyo çökmüyo lakalarda falan eskisi gibi yaylanmadığından altı eskisi gibi sürekli vurmuyo. :)
Bilstein B6 = Sarı Koni dersek sınıf olarak
Bilstein B4 = Koni STR.T diyebiliriz. Kısaca böyle özetleyebilirim ben.
OEM alternatifi denebilir yada.
Standart amortisörden amortisör boyu farklımı? Mesela Golf 6'da spor amortisörlü araçlar aynı yayı koysanız bile daha düşük duruyor Koni aldığımızda da böle bir durum olurmu? (olmasını istiyorumda)
Güncel soruya cevap yokmu beyler?
TurboJDM
29-08-2012, 20:37
Güncel soruya cevap yokmu beyler?
orjinal yayla alçalmasını mı soruyorsunuz?
TurboJDM
29-08-2012, 20:46
şu araç benim aracım koni strt var. yaylar orjinal.
http://img594.imageshack.us/img594/1489/dscf1849k.jpg
şu araçta orjinal yükseklikteki araç.
http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0002510/RENAULT/RENAULT-Clio--2000-2000-.jpg
bahsettiğin bumu?
onurdestan
29-08-2012, 22:01
benim a4 te 3.5 santim eibach yaylar vardı sonra sarı koni aldım arabayı bi indirdik dtm a4 gibi olmuştu bi 3 santimde amortisörler verdi nasıl iş bende anlamamıştım ozaman 1 cm fark olur derler hep ama bende baya fazla olmuştu. koni strt lerin fiyatı genelde 280-360 eu arası euro düşmüşken almak isteyen varsa alsın bence
benim a4 te 3.5 santim eibach yaylar vardı sonra sarı koni aldım arabayı bi indirdik dtm a4 gibi olmuştu bi 3 santimde amortisörler verdi nasıl iş bende anlamamıştım ozaman 1 cm fark olur derler hep ama bende baya fazla olmuştu. koni strt lerin fiyatı genelde 280-360 eu arası euro düşmüşken almak isteyen varsa alsın bence
Cevap için teşekkürler Onur sölemek istediğim buydu bakalım HR 35 ler ile fark edecekmi :)
Bilstein B6 = Sarı Koni dersek sınıf olarak
Bilstein B4 = Koni STR.T diyebiliriz. Kısaca böyle özetleyebilirim ben.
OEM alternatifi denebilir yada.
Yanlışın var, düzeltelim :)
Bilstein B4 = orijinal,
b6 orijinal yaylarla kullanılmak üzere tasarlanmış spor amortisör, str.t muadili denilebilir
b8 kısa strok, spor yayla kullanmak üzere tasarlanmış spor amortisör, sarı koni muadili denilebilir.
:)
Yanlışın var, düzeltelim :)
Bilstein B4 = orijinal,
b6 orijinal yaylarla kullanılmak üzere tasarlanmış spor amortisör, str.t muadili denilebilir
b8 kısa strok, spor yayla kullanmak üzere tasarlanmış spor amortisör, sarı koni muadili denilebilir.
:)
tamam doğrusu bu :) işte anlatmak istediğim anlaşılmış kabaca yine sanırım :D
tamam doğrusu bu :) işte anlatmak istediğim anlaşılmış kabaca yine sanırım :D
aynen aynen :icon_tup:
ONUR1000RR
30-08-2012, 09:22
orginalleri göre daha yumusak fakat yol tutus olarak cok ii degil bilginize...
Orjınalden kesinlikle daha sert...Sarı koni sportun orta sertlık ayarında olan versıyonudur.Fiyatın hesaplı olmasının sebebi promosyon yapılmış olmasıdır.
Sarı koni sporta bütçesi yetmeyenlerın faydalanması içindir.
ONUR1000RR
30-08-2012, 09:25
Bilstein B6 = Sarı Koni dersek sınıf olarak
Bilstein B4 = Koni STR.T diyebiliriz. Kısaca böyle özetleyebilirim ben.
OEM alternatifi denebilir yada.
Bilstein B4 amortisoru sadece orjınal yaylarla kullanabılırsınız.Spor yayla kullanılamaz.Oem bir parçadır.Koni strt hem spor yayla hemde orjınal ile kullanılabılmektedir.
wolkanku
05-09-2012, 08:24
Cevap için teşekkürler Onur sölemek istediğim buydu bakalım HR 35 ler ile fark edecekmi :)
koni strt'leri taktınız mı, düşme oldu mu?
Bilstein B4 amortisoru sadece orjınal yaylarla kullanabılırsınız.Spor yayla kullanılamaz.Oem bir parçadır.Koni strt hem spor yayla hemde orjınal ile kullanılabılmektedir.
koni strt Audi TT FWD elinizde olan takımı almak istiyorum aslında, arkalarda 1 parmak bile düşme olsa benim için yeterli olacak aslında ama sırf düşme olmayacak diye ta technix coilover'mı alsam diye gidip geliyorum.
Yazılım yaptırdığım için ona ayırdığım bütçeyi kullandım malesef daha sonra tacağım ama yinede takacağım :)
wolkanku
05-09-2012, 10:33
Yazılım yaptırdığım için ona ayırdığım bütçeyi kullandım malesef daha sonra tacağım ama yinede takacağım :)
:) düşeceği yönünde bilgi alsam sizden önce taktırırım heralde , yazarım buraya da kullanıcı yorumlarımı :)):icon_tup:
Teşekkür ederim merakla bekliyorum benden önce alırsanız.
murat_ileri
06-09-2012, 00:09
:) düşeceği yönünde bilgi alsam sizden önce taktırırım heralde , yazarım buraya da kullanıcı yorumlarımı :)):icon_tup:
düşeceğine emin olabilirsiniz ama kesinlikle spor yaylarla kullanmanızı tavsiye ederim. yol tutuş ve esneme konusunda dünyalar kadar fark oluyor.
wolkanku
06-09-2012, 07:57
düşeceğine emin olabilirsiniz ama kesinlikle spor yaylarla kullanmanızı tavsiye ederim. yol tutuş ve esneme konusunda dünyalar kadar fark oluyor.
spor yay + standart süspansiyon kullanıyorum, tutuştan yana sıkıntım yok ama arkanın yüksekliğini sevmiyorum.
siz hangi araçta kullandınız?
murat_ileri
07-09-2012, 00:20
ben clioda eibach sportline ve oem kullanıyorum oem yaylara oranla düşüklüğü gerçekten iyi yol tutuş konusunda da iyileşme var, aynı yaylarla kuzenime aldığımız ciloya konileri kullandık cidden arabamdan soğudum diyebilirim, esneme daha az olsada yolda direksiyonu sağa sola kırdığımda beşik gibi sallanma yok yol tutuşu benim aracıma göre çok çok daha iyi.
wolkanku
07-09-2012, 06:33
ben clioda eibach sportline ve oem kullanıyorum oem yaylara oranla düşüklüğü gerçekten iyi yol tutuş konusunda da iyileşme var, aynı yaylarla kuzenime aldığımız ciloya konileri kullandık cidden arabamdan soğudum diyebilirim, esneme daha az olsada yolda direksiyonu sağa sola kırdığımda beşik gibi sallanma yok yol tutuşu benim aracıma göre çok çok daha iyi.
sizde oem + eibach var
kuzeninizde koni + eibach var kuzeninizinki daha mı düşük peki?
bir de arabadan arabaya fark ediyor, vag grupta tecrübe etmiş birilerinden öğrenmem lazım.
murat_ileri
07-09-2012, 09:06
sizde oem + eibach var
kuzeninizde koni + eibach var kuzeninizinki daha mı düşük peki?
bir de arabadan arabaya fark ediyor, vag grupta tecrübe etmiş birilerinden öğrenmem lazım.
aynen dediğiniz gibi, onun aracı benimkine oranla 2-3 cm daha düşük ama tam olarak kıstas olamıyor, muhtemelen benim araç daha ağır olduğu için 1-2 cm daha düşme payı var diye düşünüyorum.
Draniela
07-09-2012, 22:02
konunun takibindeyim tamamen okudum fakat net olarak birşeyler belli değil gibi :) benimde şikayetim çok aşırı vurmasından bozuk yollarda ama 1400 lira gidip sarılara veremem 260 euro gayet uygun ama yumuşak mı olacak ya da sarıların orta sertliği nasıl :)
hiç bilmediğimiz için muallada kaldı bu iş :D
murat_ileri
07-09-2012, 23:00
spor yaylarla beraber kullanımı tam kararında sarıların orta derecesi, oem amortisörler sarının yumuşağına eşit, kesik helezon vs tarzı hoplayan araçlarda sarının sert ayarı gibi düşünebilirsin.
Draniela
08-09-2012, 10:54
spor yaylarla beraber kullanımı tam kararında sarıların orta derecesi, oem amortisörler sarının yumuşağına eşit, kesik helezon vs tarzı hoplayan araçlarda sarının sert ayarı gibi düşünebilirsin.
oem mi alsam acaba hr 5lik benzinli yayı var bende.. en çok istediğim konfor çünkü
murat_ileri
08-09-2012, 12:12
oem mi alsam acaba hr 5lik benzinli yayı var bende.. en çok istediğim konfor çünkü
ben clioda eibach takana kadar neredeyse hepsini denedim hr bana bariz bir şekilde sert geldi.
yay amortisör kombinasyonunda bir birini desteklemesi önemli, aksi takdirde aşırı salınım oluyor. 3,5 luk yaylarla oem kullanılması pek değişmesede 5lik yaylarla beraber amortisör değiştirilmeli, yay sert ve mesafe kısa olduğu için oem amortisör gerekli çalışma aralığına sahip olmuyor ve yay daha güçlendiği için yayın salınımı durdurması zorlaşıyor.
aracınızda konfor olarak düşünüyorsanız koni strt ve 3,5 luk yay ve geniş yanak lastik kullanımıyla memnun olursunuz.
Draniela
08-09-2012, 17:11
ben clioda eibach takana kadar neredeyse hepsini denedim hr bana bariz bir şekilde sert geldi.
yay amortisör kombinasyonunda bir birini desteklemesi önemli, aksi takdirde aşırı salınım oluyor. 3,5 luk yaylarla oem kullanılması pek değişmesede 5lik yaylarla beraber amortisör değiştirilmeli, yay sert ve mesafe kısa olduğu için oem amortisör gerekli çalışma aralığına sahip olmuyor ve yay daha güçlendiği için yayın salınımı durdurması zorlaşıyor.
aracınızda konfor olarak düşünüyorsanız koni strt ve 3,5 luk yay ve geniş yanak lastik kullanımıyla memnun olursunuz.
keşke bunları hiç yay olayına girmeden önce konuşmuş olsaydık. artık 2 defa yay taktırmakla uğraştım sinir bozucu şimdi de direksiyonu tam kırdığımda yay sürtmesi gibi ses oluyor ayar oluyorum. böyle şeyler oluyor can sıkıcı üstüne yay değiştirsen 3.5 luk alsak bu defa yine masraf direkt amortisör alırım diyordum ama kafam karıştı gerçekten
murat_ileri
08-09-2012, 18:14
keşke bunları hiç yay olayına girmeden önce konuşmuş olsaydık. artık 2 defa yay taktırmakla uğraştım sinir bozucu şimdi de direksiyonu tam kırdığımda yay sürtmesi gibi ses oluyor ayar oluyorum. böyle şeyler oluyor can sıkıcı üstüne yay değiştirsen 3.5 luk alsak bu defa yine masraf direkt amortisör alırım diyordum ama kafam karıştı gerçekten
direksiyonu çevirdiğinde gelen ses yaydan değil lastiğin bir yere sürtmesinden kaynaklıdır. oem jant ebatlarında bu sorunu yaşıyorsan komple bir kontrol ettirmen iyi olur. et değeri, taban genişliği çapı büyük jant lastik takımında olası bir durumdur bu. genel anlamda şu yorumu yapacağım sadece amortisörlerini değiştirirsen şuanki sisteme oranla biraz daha fazla yolu hissedersin ama bunu kesme biçilme yapılmış yaylarla aynı kefeye koyma, bence konfor kaybı çok fazla olmuyor.
Draniela
08-09-2012, 18:50
direksiyonu çevirdiğinde gelen ses yaydan değil lastiğin bir yere sürtmesinden kaynaklıdır. oem jant ebatlarında bu sorunu yaşıyorsan komple bir kontrol ettirmen iyi olur. et değeri, taban genişliği çapı büyük jant lastik takımında olası bir durumdur bu. genel anlamda şu yorumu yapacağım sadece amortisörlerini değiştirirsen şuanki sisteme oranla biraz daha fazla yolu hissedersin ama bunu kesme biçilme yapılmış yaylarla aynı kefeye koyma, bence konfor kaybı çok fazla olmuyor.
175 65 15 le de sürtme olacağını hiç düşünmüyorum aslında demirimsi bir ses geçenlerde daha fazlası vardı direksiyonu tam kırdığımda kalkış anında hem direksiyondan hem debriyajdan hissediyordum takozdur dedim öyleymiş değişti o kesildi şimdi çok nadir olan o bahsettiğim kaldı ustaya gösterdim yaydan bu dedi sıkıntı olmaz ama ses artarsa işte o zaman detaylı şekilde bakarız bir şekilde keseriz sesi dedi.
aslında benim istediğim tek şey bu aşırı sekme ve güm güm vurmasının azalması araçta. çünkü aşırı hızda şehir içinde basarken koltukla temasım kesiliyor birde güüüüm güüüm vuruyor ya onlar sinir bozucu :)
m. ali öz
08-09-2012, 23:36
semih 50mm Hr kullanıyorsun T lastiklerle ne bekliyorsun :)
Draniela
09-09-2012, 02:29
semih 50mm Hr kullanıyorsun T lastiklerle ne bekliyorsun :)
t lastik derken kardeşim ?
175 65 15 le de sürtme olacağını hiç düşünmüyorum aslında demirimsi bir ses geçenlerde daha fazlası vardı direksiyonu tam kırdığımda kalkış anında hem direksiyondan hem debriyajdan hissediyordum takozdur dedim öyleymiş değişti o kesildi şimdi çok nadir olan o bahsettiğim kaldı ustaya gösterdim yaydan bu dedi sıkıntı olmaz ama ses artarsa işte o zaman detaylı şekilde bakarız bir şekilde keseriz sesi dedi.
aslında benim istediğim tek şey bu aşırı sekme ve güm güm vurmasının azalması araçta. çünkü aşırı hızda şehir içinde basarken koltukla temasım kesiliyor birde güüüüm güüüm vuruyor ya onlar sinir bozucu :)
Al benden de o kadar. Tek sıkıntı sekme ve ani derin çukurlarda tak die vurması :)
Bu arada yayları takarken uçlarına hortum geçirdinizmi oda ses yapar ?
Draniela
09-09-2012, 15:57
Al benden de o kadar. Tek sıkıntı sekme ve ani derin çukurlarda tak die vurması :)
Bu arada yayları takarken uçlarına hortum geçirdinizmi oda ses yapar ?
eibachların orjinalinde vardı arkalar hortumluydu hr lerde yoktu onlar gerek yok dediler ki arkadan yana sıkıntı yok bariz belli önden oluyor.. öne de hortum takmak mı gerekir nedendir acaba çözemedim ama bulacağım çaresini :D
şu kapıyı komple söküp izolasyon mu yapsam acaba diye de düşünüyorum :D eski arabalardaki lak luk sesinin başlangıcı oldu yani
Arkadaslar sertlik yumusaklik ayari yok orta sertlikte diyorsunuz okey
Yukseklik alcaklik ayari varmi peki bunlarin??
atakanakdeniz
27-11-2016, 20:34
Konuya bi hort cekeyim strt kullanan tecrube eden var mi. Volvo c30 icin kullanacagim suan vogland yay var amortisorlerim lahmacunlasmaya basladi strt icinde 700 lira gibi bi fiyat var
Konuya bi hort cekeyim strt kullanan tecrube eden var mi. Volvo c30 icin kullanacagim suan vogland yay var amortisorlerim lahmacunlasmaya basladi strt icinde 700 lira gibi bi fiyat var
Daha kullanmadım ama aldım, odamda duruyor. Kışın geçmesini bekliyorum takmak için. Tein yaylarla kullanacağım.
Sarı ile tek farkı, sertlik ayarının olmaması. Sarının en yumuşak haline sabit ayarlı gibi düşünün.
Sarılardan iyi yanı ise, Honda için konuşuyorum, ön amortisörler direk al tak şeklinde olması ve işleme ihtiyaç duymaması.
Sürekli piste çıkmıyorsanız sertlik ayarına zaten ihtiyacınız yok. Yol araçlarında önerebilirim kesinlikle.
atakanakdeniz
27-11-2016, 22:35
Daha kullanmadım ama aldım, odamda duruyor. Kışın geçmesini bekliyorum takmak için. Tein yaylarla kullanacağım.
Sarı ile tek farkı, sertlik ayarının olmaması. Sarının en yumuşak haline sabit ayarlı gibi düşünün.
Sarılardan iyi yanı ise, Honda için konuşuyorum, ön amortisörler direk al tak şeklinde olması ve işleme ihtiyaç duymaması.
Sürekli piste çıkmıyorsanız sertlik ayarına zaten ihtiyacınız yok. Yol araçlarında önerebilirim kesinlikle.
Bakalim alip kullanip ogrenicez o zaman. Zaten ne olursa olsun sonucta orj amortisor spor yay kombininden daha iyi olacagini dusunuyorum
Ben roccomda Sarı koni HR yay kullanıyorum.
Önler en yumuşak arkalar ortada. Konfor açısından ve yol tutuş açısından optimum düzeyde aracım.
Turuncu koniler sarılara göre sertlik yumuşaklık ayarı yok. Sarının orta sertliği neyse turuncuda o sabit oluyor.
Tek başına spor yay takıp aracın dinamiklerini bozmak yerine kesinlikle konilerle kullanılmalı.
mikelazi
28-11-2016, 10:59
2005 clio da strt turuncu ve koni yay kullandım.fiyatına göre çok iyi.bence sertlik ayarına hiç ihtiyacı yok.cadde kullanımı için inanılmaz ideal.şuanki aracıma göre olanı bulsam kesin alırdım.
Rockford
29-11-2016, 06:44
Fiyatlari nasil internette pek bilgi bulamadim
rain man
29-11-2016, 06:57
Ömür konusunda sorun yaşadınız mı peki? Bilstein b8 mi koni fsd veya sarılar ikileminde beni rahatsız eden konilerin çabuk bozuluyor bilgisi idi. Acaba fsd'ye mi özgü o durum.
Ömür konusunda sorun yaşadınız mı peki? Bilstein b8 mi koni fsd veya sarılar ikileminde beni rahatsız eden konilerin çabuk bozuluyor bilgisi idi. Acaba fsd'ye mi özgü o durum.
Koni'lerin patlamasının esas sebebi 5 cm yaylarla kullanmaktır. İsterse dünyanın en iyi amortisörü olsun, orjinal mil uzunluğuyla aynı ise ve siz 5 cm yay takarsanız bir süre sonra patlar.
Koni Kuzey Amerika'da ömür boyu garanti veriyor amortisörlerine. Üstelik servis ve teknik destek konusunda gerçekten çok başarılılar. Sırf bu sebepten bile tercih edilir. Avrupa'da neden ömür boyu garanti geçerli değil bilmiyorum.
mikelazi
29-11-2016, 10:21
std. yaylarımla sarı koniler sadece önler 1 senede patlamıştı.
araç alfa 33 tü
jnrjames
29-11-2016, 15:13
hemen hemen 6 aydır kullanıyorum. Araçta yaptığım en mantıklı değişiklikti. Tavsiye ederim her şekilde. 3cm kw yay ile kullandım. sonra begenmedim H&R 3.5 liklere geçtim. daha uyumlu çalışıyor. ki zaten koninin kendi sitesindede h&r ile uyumdan söz ediliyor.
FSDler orj yaylarla kullanılmak için. Turuncular sarıların en yumuşak hali değil. Orta sertlikte sabitlenmiş hali diye biliyorum. bence gayet keyifli memnunum.
rain man
29-11-2016, 16:23
Genelde farklı marka yay amortisör birlikte kullanımları oldukça uyumlu olabiliyor.
Alfa romeo 147 için yurtdışında koni fsd'den çok güzel bahsetmişlerdi. Ancak hatırı sayılı kullanıcı bazı sorunların koni'de daha çok yaşanabildiğini vurgulayınca vazgeçmek zorunda kalmıştım. Yaptığı göreve diyecek yok, bugüne kadar bir kez koni ile ilgili (hem sarı hem de fsd) kullanış yönünden olumsuz bir şey okuduğumu hatırlamıyorum.
Ama absürt yollarımızı vs düşününce vazgeçip ortalama bir coilover'ın sadece yay veya değişik marka amortisör+yay kombinasyonundan daha iyi geleceğine karar verip D2'ye karar kıldım.
Düşünen olursa eğer, benim gibi yurtiçinde coilover'ı bulunmayan bir araç kullanıyorsanız D2'nin resmi eu sitesinde christmas sebebiyle coilover (ayrıca big brake kit) fiyatları yüzde 10 inmiş durumda. Üyelik açıp support'a türkiye'den sipariş edeceğinizi söylerseniz üyeliğinize VAT harici fiyatı da tanımlıyorlar. Haliyle bayağı ucuza gelmiş oluyor normal fiyatından. Konuya yazmış bulununca belirteyim istedim.
silent furious
04-12-2016, 09:34
Vtec te kullandım koni Amortisör ve koni yay 3,5 luk şöyle diyebilirim orjinal Amortisör + 3,5 yay kombininden daha güzel yol tutuşu ben coilover a geçtiğim için söktüm coiller bi tık üstte isteyen olursa konileri uygun fiyata verebilirim ek kasa Honda için
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.