Orijinalini görmek için tıklayınız : stok linea 1.4 t-jet ve stok honda fd6 denemek
arkadaşlar epey zamandır denemek isteyip de bir türlü araç bulup deneyemediğimiz honda civic fd6 ile aracımı denemek istiyorum.denemek isteyen arkadaşlar buyursunlar.aracım tamamen stok.
gecersin hocam deneme bile
Linea gecer rahatca.ist neresindesiniz yakinsak biz deneyek:)
ben ataşehirdeyim sizin araç avatardakimi.
turkerrr
19-09-2012, 10:50
linea 1.4 yeni çıktığında bir dergi fd6 ile karşılaştırmasını yapmıştı linea fd6 yı geçiyordu....
stock değilde f/h/e fd6 bulursan olabilir stock olanı kolay geçersin...
Evet 130 luk agir makine :D bende pendikteyim
130luk passat kalkışta olmaz, ama rollde alır bence
Rolde sikinti lineanin degerleri iyi arti hafif:)
kalkış senin için daha sıkıntı 1. vites yok :)
rollde lineanın ağırlık hafif ama senin kendi ağırlığını kaldıracak bir torkun var, benim yorumum bu
vitesi doğru atarsan ezdirmezsin vagı :)
Evet 130 luk agir makine :D bende pendikteyim
bostancı taraflarında buluşabilirsek neden olmasın.maksat muhabbet bu arada civic vtec 2 fd6 deneyecek yok mu.
İbrahim33
19-09-2012, 17:02
Linea çok ama çok rahat geçer...
En azindan bi filtreli falan civic cikarsa daha iyinolur senin acindan:) denicek arkadas bulursaniz yazin musayitsem bende gelirim
En azindan bi filtreli falan civic cikarsa daha iyinolur senin acindan:) denicek arkadas bulursaniz yazin musayitsem bende gelirim
filitre olur tabi onu modifiyeden saymıyorlar artıkın.ne demek her zaman.
redbaron
19-09-2012, 17:41
Linea alır.
deneyecek adam cıkmaz konu bosa olmus :)
Hondacilar cokmu korktu acaba tjetten:D valla bence 122 tsi ile dene derim. Ki onu bile gecebilirsin.
tdipower
19-09-2012, 22:23
kadir orda olsaydım benim gofle senin arabayı denerdik :) sonuç şaşırtıcı olabilirdi
Benle niye deniyosun ya bende bisi yokki stokum ben:D meg 130 la denicez musayit bi zamanda cok merak ediyoruz
tdipower
19-09-2012, 22:35
bende stokum 68hp yazıyor fabrika verisi :D bilmem zevkli olurdu ahaha
volume16
19-09-2012, 22:52
Punto T-jet ile denendi kalkıştan 200 e kadar.180 den sonra yavaş yavaş geliyor fd6 200 e kadar 1 1,5 boy kalıyor 220 e kadar yürünse fd6 geçer.(190 dan sonra t-jet te turbo bitiyor.)
Punto T-jet ile denendi kalkıştan 200 e kadar.180 den sonra yavaş yavaş geliyor fd6 200 e kadar 1 1,5 boy kalıyor 220 e kadar yürünse fd6 geçer.(190 dan sonra t-jet te turbo bitiyor.)
bencede güzel deneme olur ama aksine t-jet 210 km ye kadar çok istekli çıkıyor.hafif eğimde 235 km leri görebiliyor.acaba sedan oluşundan mı.çünkü punto t-jet ile şanzuman oranları herşey aynı.sadece 40 kg daha ağır.
volume16
19-09-2012, 23:17
bencede güzel deneme olur ama aksine t-jet 210 km ye kadar çok istekli çıkıyor.hafif eğimde 235 km leri görebiliyor.
Görmeye görüyor o hızları da eğimde ama düz de 190 a kadar geldiği gibi atik olmuyor 200 den sonra.
Osman Bahadır
19-09-2012, 23:18
T-jet stock fındık turbo ile 5500'den sonra sıradan bir atmosferiğe dönüşüyor. 5500-6000 devirden itibaren R16 daha istekli olabilir. 200km/h'den sonra da iş o devirlere düşer. Ama oraya kadar sonuç belli.
T-jet stock fındık turbo ile 5500'den sonra sıradan bir atmosferiğe dönüşüyor. 5500-6000 devirden itibaren R16 daha istekli olabilir. 200km/h'den sonra da iş o devirlere düşer. Ama oraya kadar sonuç belli.
aynen öyle max gücü 5000 devirde veriyor.5000 devirdeki hız tablada 205 km 1000 devirdeki hız 195-60-15 lastikler ile 41 km 5500 devirde 225 km lere tekabül ediyor kadranda ben 5800 devirleri hafif eğimlerde görebiliyorum devir kesici 6250 devirde devreye giriyor ama 6000 den sonrası boş.ama dediğim gibi maksimum güç olan 5000 devirlerde 205-210 km hiç zorlanmadan çıkıyor benim araç.
berkay_aydin
19-09-2012, 23:40
Puntoyla linea'nın şanzıman oranları aynı mı ?
volume16
19-09-2012, 23:44
Bende 205*65*15 lastik var.Ondan da kaynaklana bilir.Şanzıman için bir bilgim yok.
Puntoyla linea'nın şanzıman oranları aynı mı ?
son dişlisine kadar aynı.
Bende 205*65*15 lastik var.Ondan da kaynaklana bilir.Şanzıman için bir bilgim yok.
o kardeşim sen öldürmüşsün aracı o lastiklerle bende orjinal 195-60 15 çok farkeder yoksa dediğim gibi bu araç 210 km lere çok istekli çıkıyor.
berkay_aydin
19-09-2012, 23:47
o kardeşim sen öldürmüşsün aracı o lastiklerle bende orjinal 195-60 15 çok farkeder yoksa dediğim gibi bu araç 210 km lere çok istekli çıkıyor.
Dedim farklıysa son hızları farkedebilir ama lastik çapıymış olay :)
volume16
19-09-2012, 23:48
%4 büyük görünüyor.185*65*15 e göre(orj. ebat) büyük ihtimal le lastikten.Böylede güzel yol tutuyor.
[QUOTE=berkay_aydin;6222837]Dedim farklıysa son hızları farkedebilir ama lastik çapıymış olay :)[/QUOTEaynen öyle görünüyor.
%4 büyük görünüyor.185*65*15 e göre(orj. ebat) büyük ihtimal le lastikten.Böylede güzel yol tutuyor.
sizin aracın kondisyonu nasıl km si bakımı felan .benim araç en verimli çağında 35 binde.ondan da olabilir bel ki.
volume16
19-09-2012, 23:53
55 bin de daha 2009 bakımları tam 4 kapı dinamik T-jet sport değil yani 1170 kg ağırlığı var.linea kaç kg.
55 bin de daha 2009 bakımları tam 4 kapı dinamik T-jet sport değil yani 1170 kg ağırlığı var.linea kaç kg.
benimde 2010 ağırlık 1190 kg.birde benim araç sac jant hafif biraz da onun payı olabilir.
volume16
19-09-2012, 23:58
Bende de sac jant var.Ama bagaj iptal çift amp li 38 bass kabin mdf panziyot +50 60 kg.
benim aracın 30 bin km deki dyno verisi 5250 devirde 128 hp 2050 devirde 230 nm tork verisi var.5500 devirde tork 160 nm.
volume16
20-09-2012, 00:05
benim aracın 30 bin km deki dyno verisi 5250 devirde 128 hp 2050 devirde 230 nm tork verisi var.5500 devirde tork 160 nm.
T-jet fabrika verisi 120hp 206 nm ama dediğin gibi fazlasını çıkartıyor.
evet genelde fazla çıkıyor.2-3 arkadaşımda punto t-jet ve yine linea t-jet 126-128 arası güçler çıktı.tork larda hemen hemen aynı gibi.
volume16
20-09-2012, 00:24
Chip yaptırmadı tavsiye ederim 2000 devirde dolmaya başladı turbo şehir içinde yakıt tasarrufu yapıyorum basıncada daha çabuk ivmeleniyor.
daha bir tane civic çıkmadı yav.
ilkercom
20-09-2012, 10:23
200 den sonra kimse basmadığı için deneyen çıkmaz.
avrupa yakasında olsan gel deneyelim diyecem ataşehir uzak bana.
200 den sonra kimse basmadığı için deneyen çıkmaz.
avrupa yakasında olsan gel deneyelim diyecem ataşehir uzak bana.
bi buluşup 60-200 yapın güzel deneme olur ilker...
bu tjet kaç hp benle dene olmazsa 110 bg dizel rio :D
anlasılırsa ilkerle deneyin bende merak ettim 1.8 ile ne olacak acaba
1.8 hondayida geciyor diye duydum ben:)
ilkercom
20-09-2012, 18:58
140 lık golfu geçiyorsa geçebilir.
200 den sonra kimse basmadığı için deneyen çıkmaz.
avrupa yakasında olsan gel deneyelim diyecem ataşehir uzak bana.
açıkçası bana da avrupa uzak.senin honda 1.8 ile ilgili olarak 170-180 den sonra sen alırsın.ama manuel ise otm.ise çok zor.
1,8i gecersn abi:)
kardeşim naber askerlik ne alemde.
ilkercom
20-09-2012, 19:10
160 da mı bırakıyorsunuz siz. Anasını satayım trafik yüzünden karşıya geçemiyoz :)
Varsa t-jet oynanmamış yarın akşam müsaitim. Sonrasında tatile çıkarım.
160 da mı bırakıyorsunuz siz. Anasını satayım trafik yüzünden karşıya geçemiyoz :)
Varsa t-jet oynanmamış yarın akşam müsaitim. Sonrasında tatile çıkarım.
200 e kadar yolu var.aynı yukarıda yazdığım gibi.aracın otm.ise denemeye değmez.manuel ise dediğim gibi 180 den sonra senindir.
Linea 2 kişi
Civic 1 kişi
Linea T-jet & Honda Civic - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=b8Q3zglBDRI&list=UUk7ykV07UK2UY5VJK86WPxw&index=5&feature=plcp)
videoda honda fazla yurumus nasıl olmuş oyle:)
videoda honda fazla yurumus nasıl olmuş oyle:)
linea benim linea club den forumdaşım linea 2 kişi ve ek olarak lpg sistemi mevcut ve lpg dolu.2 araç da zaten gitmesi gerektiği kadar gitmiş.
İbrahim33
20-09-2012, 20:38
Hondacilar cokmu korktu acaba tjetten:D valla bence 122 tsi ile dene derim. Ki onu bile gecebilirsin.
Bence 122'lik tsi'yıda rahat geçer...
Bence 122'lik tsi'yıda rahat geçer...
rahat rahat gecer yanı :)
bahar gelsınde deneyelım ankarada varsa yalnızca yazılımlı 120 tjet
ilkercom
20-09-2012, 21:12
videodaki gibiyse denemeye gerek yok. 1,6 fd6 160 dan sonra geçiyorsa 200 e kadar basmaya bile gerek yok. fd6 nın gidişi belli.
araç lpli lpg dolu artı linea 2 kişi hemen hemen 150 kg ek ağırlık farkı var,nasıl bir sonuç olabilirdi ki anlamadım.
araç lpli lpg dolu artı linea 2 kişi hemen hemen 150 kg ek ağırlık farkı var,nasıl bir sonuç olabilirdi ki anlamadım.
Boş lpg teke tek 200e kadar ilkerle kafa burun gidersin 200den sonra allah kerim...
yavuz videodaki benim araç değil linea clubden forumdaşım video bursada çekilmiş ve 3 adet video içinde civic in iyi gittiği videoyu koymuş arkadaş benim araçta lpg yok tamamen standart ve gideri daha iyi.
kelalper
21-09-2012, 10:14
170 lik jetta tsi ı geçiyor belli bir yere kadar. gözümle gördüm denerlerken arkalarından izliodum.
yavuz videodaki benim araç değil linea clubden forumdaşım video bursada çekilmiş ve 3 adet video içinde civic in iyi gittiği videoyu koymuş arkadaş benim araçta lpg yok tamamen standart ve gideri daha iyi.
o videodaki linea senin zannettim, ilker in aracı manuel 140 lık bence çok zevkli ve çekişmeli olur 200 e kadar ...benim type s le olan denemeyi biliyorsundur 170 e kadar 3 boy fln öndeyim ,ben lastikleri değişince 220 ye kadar deneyeceğiz ama bu sefer 2 de 60 dan basacağız ,o denemede 2 de 70 de bastık type s in devrine göre yani...
170 lik jetta tsi ı geçiyor belli bir yere kadar. gözümle gördüm denerlerken arkalarından izliodum.
3 ün sonuna kadar olabilir belki t jet lerin 2 ve 3 ü iyi gerçekten sonra pısssss lamaya başiıyor...
3 ün sonuna kadar olabilir belki t jet lerin 2 ve 3 ü iyi gerçekten sonra pısssss lamaya başiıyor...
aynen öyle 3.vites sonuna kadar ancak direniyor ondan sonra olay kopuyor zaten.
o videodaki linea senin zannettim, ilker in aracı manuel 140 lık bence çok zevkli ve çekişmeli olur 200 e kadar ...benim type s le olan denemeyi biliyorsundur 170 e kadar 3 boy fln öndeyim ,ben lastikleri değişince 220 ye kadar deneyeceğiz ama bu sefer 2 de 60 dan basacağız ,o denemede 2 de 70 de bastık type s in devrine göre yani...
aynen öyle 2.vites 70 bizim araçlara fazla bizim ideal devir 2.vites 50-60 km.
170 lik jetta tsi ı geçiyor belli bir yere kadar. gözümle gördüm denerlerken arkalarından izliodum.
alper kardeşim senin araç şuan stok mu bi mini works var.arkadaşa yeni aldık senin araç stoksa bi denesek nasıl olur.
kelalper
21-09-2012, 13:32
stock yazılımı atarım problem değil ama bende intercooler downpipe cutout ve filtre var. Stock Rs den hızlıyımdır yinede. İsterseniz denerim. Sizle problem olmaz sabaha kadar deneriz.
stock yazılımı atarım problem değil ama bende intercooler downpipe cutout ve filtre var. Stock Rs den hızlıyımdır yinede. İsterseniz denerim. Sizle problem olmaz sabaha kadar deneriz.
sağol alper sen bi tanesin kardeşim her zaman hazır.ama bizim pek şansımız yok gibi şöle fazla ellenmemiş bi typ-r bulsak çok zevkli denemeler olabilir gibime geliyor.
kelalper
21-09-2012, 17:21
sağol alper sen bi tanesin kardeşim her zaman hazır.ama bizim pek şansımız yok gibi şöle fazla ellenmemiş bi typ-r bulsak çok zevkli denemeler olabilir gibime geliyor.
Ozelden haber ver deneriz arabaya bisey yapicaksa oncesi sonrasini gormus olur
yavuz videodaki benim araç değil linea clubden forumdaşım video bursada çekilmiş ve 3 adet video içinde civic in iyi gittiği videoyu koymuş arkadaş benim araçta lpg yok tamamen standart ve gideri daha iyi.
Videoda lineada 1kisi fazla var esit olsa linea direk onde olur ztn
Emrecan-R
21-09-2012, 17:29
Ehliyetim olsaydı denerdik ama 220 ye kadar
Ehliyetim olsaydı denerdik ama 220 ye kadar
düzde 220 yapmaz bizim araç max 210
Videoda lineada 1kisi fazla var esit olsa linea direk onde olur ztn
linea da artı lpg li ve dolu depo.17 inç 215-45-17 lastikler vardı.
anadolu yakası saat 17 den sonra bugün müsaitim deneyecek arkadaşlar ile deneme yapabiliriz
linea tjet stockmu ? stocksa ben daha yeni yazılım arttırdım bende bikaç hafta anadolu yakasında olacağım bendede tjet punto var istersen biz deneyelim ne dersin ?
volume16
23-09-2012, 23:44
Erhan hem stock la chip li t-jet arasındaki farkı anlarsın benim daha chip yaptıktan sonra deneme fırsatım olmadı drag roll fark var ama ne kadar hızlandı bilemiyorum .
aynen usta hiç deneme şansımız olmadı bursada ? hiç kapışan bi arabada görmedim millet bizi pek takmıyo punto die herhalde :D
volume16
24-09-2012, 00:07
Ben denedim de vtech le ies le onları zaten geçiyordum bize tsi t-jet lazım 140lık 160 lık
vtecleri zaten stockkende geçiyodun :D kötü örnek örnek değildir :D aynen bize 140lık astra turbo yada yazılımlı tsi 125lik lazım , 160 - 170 + dsglerle kapışabileceğimi sanmıyorum stock parça + yazılımla..
volume16
24-09-2012, 00:19
160 lık tsi lerle kafa burun gideriz gibi geliyor.dsg ye bişey diyemem denemek lazım ama 200 e kadar.:)
160lıklarda turbo + süpersarjda mevcut motor sürekli besleniyor :)bizim turbo onunla kapısmaya ayak uyduramaz gibi geliyo bana :) bizde kendini zor besleyen çin yapımı ıhı turbo varken ;) aslında dizel doblodaki gibi koy su puntoya gareti ne uğraşıtırıyosun bizi :)
volume16
24-09-2012, 00:26
Onuda biz koyalım erhan gerçi onu yapmak içinde motor içini forget lamak lazım.
Emrecan-R
24-09-2012, 00:29
Onuda biz koyalım erhan gerçi onu yapmak içinde motor içini forget lamak lazım.
turboyu biraz büyütsen motor icine girmene gerek yok
onu bizmi koyalım :D:D punto sc + turbo uff isme bak :D
turboyu büyütecez randıman verecekmi direk onunla uğraşacaz oohooo bi ton işimiz var daha :D
volume16
24-09-2012, 00:38
Bizim orj. Motorlar 220-230hp taşırmı ki?
volume16
24-09-2012, 00:43
onu bizmi koyalım :D:D punto sc + turbo uff isme bak :D
turboyu büyütecez randıman verecekmi direk onunla uğraşacaz oohooo bi ton işimiz var daha :D
Sadece turboyla tabiki randıman vermez.Ona göre monifolt + yazılım egzos değişmesi lazım bi ton masraf yurt dışında örnekleri var ama tr deki maliyet ne tutar astsrı boyasını geçer herhalde araştırmak lazım şöyle 4000 tl ile 230 hp olsa hiç düşünmem bile.:)
bizim arac 230 beygir olsa ne olur şu haliyle bile espden kurtulamıyoki garibim :D
kelalper
24-09-2012, 09:01
1000 tl manifold + çıkma 600 tl ye turbo 1000 tl de egzost. Intercooler büyütmek şart. 500 de o desen. 3100 liraya bayağı bir hızlanır. Haa enjektör yetmeyebilir yüksek basınç için onu bilemem.
esp'den nasıl kurtulcaz bide ona çözüm getirseniz :) kilitli diferansiyel demeyin o çok pahalı :)
punto_multijet
24-09-2012, 10:09
Bizim orj. Motorlar 220-230hp taşırmı ki?
400e kadar yolu vardı yanlıs biliyosam orjinal internalların
400e kadar yolu vardı yanlıs biliyosam orjinal internalların
öhhhh :/ orjinal 1.4 motorla 400 beygir çok güç , piston genişletilecek segmanlar yenilenecek ksıacası aracın motoru komple değiştirmeden 400 beygir = hayalpen :)
punto_multijet
24-09-2012, 10:30
öhhhh :/ orjinal 1.4 motorla 400 beygir çok güç , piston genişletilecek segmanlar yenilenecek ksıacası aracın motoru komple değiştirmeden 400 beygir = hayalpen :)
tjet ilgi alanım değil sanki biyerde oyle bişey okumustum ondan dolayı hatta yanlıs bilmiyorsam demiştim buarada nick in tanıdık geldi bana ;) bu forumda cok sey ogrenebilirsin ;)
punto_multijet
24-09-2012, 10:36
buarada orjinal internallar 260hpye kadar sorunsuzmus yanlıs kalmıs 400 olayı aklımda
sayın volume şu haliye stock 1.8t ile denediniz mi acaba? ya da stockken? sonucu merak ettim
Ertug_T.
24-09-2012, 10:55
Duzgun kullanimda yagini suyunu eksik etmezsen epey gider 220-230hp arasi orjinal internalla..o gucler icin orjinal parca degilde custom setup yaparsan 4-5 liraya alirsin..orj manifolda flans-tdo4-komple egzoz-filtre-yazilim-cooler..1.2-1.3 basarsin rahatca..bide guzel lastik tak fazlada sarmiyo turbo cok hizli dolmadigi icin..forged internalla 400+ lar gorulebiliyor cok kasmadan..piston,kol,egzantrik,yay,sapka,port polish..orj blok orj kapak!
Varmı Türkiyede iyi denilebilecek bir 1.4tjet setupı? vede kaç tl ye mal olabiliyor?
ankarada bir kaç tane var bildiğim kadarıyla ,ilerleyen dönemlerde 220-230 hp de bir çok t jet görebiliriz...
volume16
24-09-2012, 11:59
sayın volume şu haliye stock 1.8t ile denediniz mi acaba? ya da stockken? sonucu merak ettim
Yok hocam hiç denemedim ama 1.8 t rahat geçer hacim var bir kere.
Osman Bahadır
24-09-2012, 12:32
Varmı Türkiyede iyi denilebilecek bir 1.4tjet setupı? vede kaç tl ye mal olabiliyor?
T-jet'te setup hazır zaten. Stock internaller yüksek basınca dayanıklı. Sadece TD04'e geçilerek, yazılımla ve uygun downpipe'la başka hiçbirşeye dokunmadan 230hp'lerde stabil yürüyebiliyor. Ki bu da herşey dahil yaklaşık 1300TL'lik bir masraf demek. 1300TL'ye 120hp'den 230hp'ye yükselebilen başka bir motor yok sanırım :) Türkiye'de de, yurtdışında da yapılmış örnekleri dynolarıyla mevcut.
T-jet'te setup hazır zaten. Stock internaller yüksek basınca dayanıklı. Sadece TD04'e geçilerek, yazılımla ve uygun downpipe'la başka hiçbirşeye dokunmadan 230hp'lerde stabil yürüyebiliyor. Ki bu da herşey dahil yaklaşık 1300TL'lik bir masraf demek. 1300TL'ye 120hp'den 230hp'ye yükselebilen başka bir motor yok sanırım :) Türkiye'de de, yurtdışında da yapılmış örnekleri dynolarıyla mevcut.
230 hp için enjektör ve dump valve stock kalabiliyor mu? ve ayrıca cooler büyütmek gerekir sanırım...
audilover
24-09-2012, 12:51
122 lik yazilimli tsi ile denemek istersen avrupa yakasinda bekleriz:):)Ama ozgur gelmezse olmaz:)
Osman Bahadır
24-09-2012, 12:58
230 hp için enjektör ve dump valve stock kalabiliyor mu? ve ayrıca cooler büyütmek gerekir sanırım...
Oem enjektörler zaten büyük. Bahsettiğim güçlere kadar sorun olmuyor. Zaten üstünde rölantide 1.8ms'de çalışan enjektörler var. 230hp üstüne çıkılacaksa opel 1.6 turbo enjektörlerine geçiliyor genelde.
Arabada dump valve yok zaten. Shut-off valve var. O da elektronik kontrollü. Aynı şekilde n75 de ECU tarafından kontrol ediliyor. Yazılım sırasında her türlü düzeltme yapılır zaten. İlave bir donanım eklemeye gerek yok.
Yunanlılardan bir örnek;
Google Translate (http://translate.google.com/translate?sl=el&tl=tr&js=n&prev=_t&hl=tr&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Frevlimit.forumotion.net%2Ft133-topic)
T-jet'te setup hazır zaten. Stock internaller yüksek basınca dayanıklı. Sadece TD04'e geçilerek, yazılımla ve uygun downpipe'la başka hiçbirşeye dokunmadan 230hp'lerde stabil yürüyebiliyor. Ki bu da herşey dahil yaklaşık 1300TL'lik bir masraf demek. 1300TL'ye 120hp'den 230hp'ye yükselebilen başka bir motor yok sanırım :) Türkiye'de de, yurtdışında da yapılmış örnekleri dynolarıyla mevcut.
1300tl de mükemmel iyimser bir tahmin olmuş. Gerçekten enjektör ve cooler yetiyorsa bile; td04 2. eli 500tl, downpipe custom olarak minumum 250tl. yazılımda 750 tl. olur. Sanırım ben bile bu rakamlara zor çıkarabilirim bu sistemi :)
Osman Bahadır
24-09-2012, 14:19
1300tl de mükemmel iyimser bir tahmin olmuş. Gerçekten enjektör ve cooler yetiyorsa bile; td04 2. eli 500tl, downpipe custom olarak minumum 250tl. yazılımda 750 tl. olur. Sanırım ben bile bu rakamlara zor çıkarabilirim bu sistemi :)
Çevremde 400TL'nin üstüne td04 alan görmedim. Genelde 350TL'ye alındı hep. Kararımı TD04'den yana vermiş olsam hali hazırda birkaç tane 400TL'ye garantili satan var. Yazılımı daha önce bu işi yapmış, TD04'lü t-jet'e yazılım yapmış tecrübeli arkadaşlar 650TL'ye yapıyorlar. 200-250TL'ye de custom downpipe yapılıyor. Herşey piyasa fiyatlarıyla yapılırsa 400+650+250=1300TL maliyet çıkıyor. Neresi iyimser?
IC büyütmek, komple düz boru egzoz, daha ilerisi için enjektör büyütmek, FPR vs bunlar daha yüksek güçler hedefleniyorsa yapılabilecek ama 200-230hp için şart olmayan şeyler.
Burada vurgulamak istediğim zaten t-jet'in sadece turbo upgrade'i ile ne kadar güzel verim alınabilecek bir motor olduğu. Basınca ne kadar dayanıklı olduğu vs... Yoksa kimisi gider wrx çıkma turbosu td04-13T ile yapar, kimisi gider 2000TL'ye abarth SS garrett GT1446 alır takar. Maliyetler tamamen tercih meselesi.
Abi hani sen bir ara "VTI'a kaç para harcanırsa ne kadar getirisi olur" gibi bir başlık açmıştın ya. Hatta sonunda da "bu mudur VTI?" demiştin :) İşte mesele tam da bu. Piyasa fiyatı uygun olan t-jet motorlu bir araba alıp, sadece turbo upgrade ile çok güzel f/p getirisi elde edilebiliniyor. Üstüne üstlük stock ej20'lerde bile 1barın üstünde kırılmalar yaşanabilirken t-jet'te sorunsuz, kırımsız basınç açılabiliyor.
tjetlerin limiti 260 hp mi?stock motor
Çevremde 400TL'nin üstüne td04 alan görmedim. Genelde 350TL'ye alındı hep. Kararımı TD04'den yana vermiş olsam hali hazırda birkaç tane 400TL'ye garantili satan var. Yazılımı daha önce bu işi yapmış, TD04'lü t-jet'e yazılım yapmış tecrübeli arkadaşlar 650TL'ye yapıyorlar. 200-250TL'ye de custom downpipe yapılıyor. Herşey piyasa fiyatlarıyla yapılırsa 400+650+250=1300TL maliyet çıkıyor. Neresi iyimser?
IC büyütmek, komple düz boru egzoz, daha ilerisi için enjektör büyütmek, FPR vs bunlar daha yüksek güçler hedefleniyorsa yapılabilecek ama 200-230hp için şart olmayan şeyler.
Burada vurgulamak istediğim zaten t-jet'in sadece turbo upgrade'i ile ne kadar güzel verim alınabilecek bir motor olduğu. Basınca ne kadar dayanıklı olduğu vs... Yoksa kimisi gider wrx çıkma turbosu td04-13T ile yapar, kimisi gider 2000TL'ye abarth SS garrett GT1446 alır takar. Maliyetler tamamen tercih meselesi.
Abi hani sen bir ara "VTI'a kaç para harcanırsa ne kadar getirisi olur" gibi bir başlık açmıştın ya. Hatta sonunda da "bu mudur VTI?" demiştin :) İşte mesele tam da bu. Piyasa fiyatı uygun olan t-jet motorlu bir araba alıp, sadece turbo upgrade ile çok güzel f/p getirisi elde edilebiliniyor. Üstüne üstlük stock ej20'lerde bile 1barın üstünde kırılmalar yaşanabilirken t-jet'te sorunsuz, kırımsız basınç açılabiliyor.
Şu VTI örneğinle beni can damarından vurdun :D Sana katılıyorum. Ucuza bulduk bokunu çıkarıyoruz. 1300tl olmasında 2000tl olsun genede bedavadan 110 hp alıyoruz .
Osman Bahadır
24-09-2012, 14:48
tjetlerin limiti 260 hp mi?stock motor
T-jet'in o güçleri elde edebilmesi için devir çevirmeye ihtiyacı var. Oem ekzantrik ve oem subap yayları ile yüksek devir çeviremez. O yüzden en azından ekzantrik ve subap yayları değişmeli ki o güçleri elde edebilsin.
Osman Bahadır
24-09-2012, 14:50
Şu VTI örneğinle beni can damarından vurdun :D Sana katılıyorum. Ucuza bulduk bokunu çıkarıyoruz. 1300tl olmasında 2000tl olsun genede bedavadan 110 hp alıyoruz .
Haklısın abi. Mesele 1300-2000 meselesi değil. Küçük ve ekonomik dokunuşlarla o ağırlık, hacim ve boyuttaki önden çeker bir arabayı limitlere taşıyabilmek güzel.
122 lik yazilimli tsi ile denemek istersen avrupa yakasinda bekleriz:):)Ama ozgur gelmezse olmaz:)
avrupa yakasında nerdesin ; ben bayrama kadar anadoludayım eğer işim düşer gelirim diyorsan gel , yada ben bayrama 1 hafta kala gelebilirim..
tjet ilgi alanım değil sanki biyerde oyle bişey okumustum ondan dolayı hatta yanlıs bilmiyorsam demiştim buarada nick in tanıdık geldi bana ;) bu forumda cok sey ogrenebilirsin ;)
teşekkür ederim en azından yanlış bir bilgiyi savunmuyorsunuz , evet bu forumdan geçtiğimiz marttan beri bayağı bişey öğrendim en çokta su mercedes amg vs sahin 500 hp hayal pen reklam filmini hatırlarım bana cok sey katmıstı asagıdada linkini vereyim belki lazım olur :D
HayalPen [Şahin vs Mercedes Amg] {Ramazan Ünlü} - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=8OiP4iyeiwk)
punto_multijet
24-09-2012, 15:35
teşekkür ederim en azından yanlış bir bilgiyi savunmuyorsunuz , evet bu forumdan geçtiğimiz marttan beri bayağı bişey öğrendim en çokta su mercedes amg vs sahin 500 hp hayal pen reklam filmini hatırlarım bana cok sey katmıstı asagıdada linkini vereyim belki lazım olur :D
HayalPen [Şahin vs Mercedes Amg] {Ramazan Ünlü} - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=8OiP4iyeiwk)
bu tarz geyiklerle işim olmaz sen oteki tarafta actıgın makaraya vurdugun millete biton laf soledigin dusuncelerinden burada konu olarak acsana bişeyler ogrenirsin hem. millete *** atıyodun burda bakalım ne dicek insanlar?
audilover
24-09-2012, 15:51
avrupa yakasında nerdesin ; ben bayrama kadar anadoludayım eğer işim düşer gelirim diyorsan gel , yada ben bayrama 1 hafta kala gelebilirim..
Teklifim Ozgurun kuzeni atits61 e idi tanisiklik var onceden tanimadigim kisilerle ben deneme yapmiyrum.
Ertug_T.
24-09-2012, 16:35
Orj internal ile 260 hpde deli risk olur ama idare eder..ic konusuna gelince butun avrupaninda yaptigi gibi 120hp de olsa 220hp de olsa buyuk ic sart orjinalo rezalet..
Ankarada osmanin ve benim aracin setup ornegi mevcut..osmanin bravoda kol-piston-egzantrik-manifold-ve tdo4 vardi..turbo kucuk olmasina ragmen 260hp civari cikariyordu..
Peki bu aracın roll yada dyno çıktısı mevcutmu? araç satılıkmı?
punto_multijet
24-09-2012, 16:56
Ertuğ satıyor diye biliyorum
bu tarz geyiklerle işim olmaz sen oteki tarafta actıgın makaraya vurdugun millete biton laf soledigin dusuncelerinden burada konu olarak acsana bişeyler ogrenirsin hem. millete *** atıyodun burda bakalım ne dicek insanlar?
kimseye bişey attıgım yok :) kimseyede bişey atmadım şimdiye kadar ;) hgtnin orjinal motoruna turbo ekleyip korveti geçenler utansın ;)
ayrıca bukadar sinir yapmanızada gerek yok ;) arabayı yapanlar laf etmiyor siz laf ediyorsunuz çok enterasan işin ilginç tarafı arabayı yapan adamlar yok öyle bişey , kimseye öyle bişey demedim öyle bi iddaa da etmedim diyor al sana bi enterasanlık daha :D bu arada unutmayalımki ben biyerlerden okuyup burda laf etmiyorum ;) siz kendi parmağınızla yazdınız ben biyerde okudum orjinal motorla 400'e kadar yolu var gibi ;) bende onun üstüne hayalpen reklamı örneği verdim ;)
Teklifim Ozgurun kuzeni atits61 e idi tanisiklik var onceden tanimadigim kisilerle ben deneme yapmiyrum.
yok usta ben anlamadım yazından ona söylediğini yanlış anlaşılma olmasın ben daha yeni yazılım attırdımda oyüzden acaba ne kadar fark etti diye merak ettiğimden bu şekilde dedim..
Arkadaşlar denemek isteyenlerle seat ibiza 1.2 tsi dsg aracımı deneyebilirim ataşehirdeyim. araçta sadece cutout var tamamen stock
Arkadaşlar denemek isteyenlerle seat ibiza 1.2 tsi dsg aracımı deneyebilirim ataşehirdeyim. araçta sadece cutout var tamamen stock
bu akşam müsaitsen buluşalım bi deneme yapalım ?
bu akşam müsaitim olabilir. yalnız aracım tamamen stock denemeye değecekse deneyelim :)
bu akşam müsaitim olabilir. yalnız aracım tamamen stock denemeye değecekse deneyelim :)
en azından tanışmış oluruz yahu :) en başta benim araca binersin sen karar verirsin.. :)
tjetler tsi kadar fazla gücü kaldırmıyormus o zaman
122 lik yazilimli tsi ile denemek istersen avrupa yakasinda bekleriz:):)Ama ozgur gelmezse olmaz:)
geleyimmi yeni motor yaptım o sebepten 0.6 barı geçmiyorum 0.6 barda denerseniz deneyelim :)
yusufbatırel
24-09-2012, 19:08
bır fd6 kullanıcısı olarak multıjet gecer dıyorum fd6 konfor uzerıne yapılmıs devır yok:)
geleyimmi yeni motor yaptım o sebepten 0.6 barı geçmiyorum 0.6 barda denerseniz deneyelim :)
olur :) ataşehirde buluşalım deneyelim :) bende herşey stock bitek hava filtresi ve yazılım var turbonun kaç bar bastıgını bile bilmiyorum şu an açıkçası :D
bır fd6 kullanıcısı olarak multıjet gecer dıyorum fd6 konfor uzerıne yapılmıs devır yok:)
usta multijet dizel yahu :) benimki tjet :D
tjetler tsi kadar fazla gücü kaldırmıyormus o zaman
250 hp daha ne olsun t jet vs tsi yapmayalim konuyu bence ..t jet örnekleri cogalsin o konu da acilir zaten:-)
250 hp daha ne olsun t jet vs tsi yapmayalim konuyu bence ..t jet örnekleri cogalsin o konu da acilir zaten:-)
270 civarı stock motor tsi lar var ama nereye kadar gidiyor bi bilgim yok açıkçası
270 civarı stock motor tsi lar var ama nereye kadar gidiyor bi bilgim yok açıkçası
tsi ile tjet karşılaştırması zor iki motor ama hernekadar tjet kullansamda stock motor güç artışında tsi tjetten daha fazla güç üretir kanatindeyim ama şu var mesela tjeti kullanan fiat markası tjete sadece turbo beslemesi koyarken vw grubu tsi motora 125'lik seri üstü motor seçeneklerine sc + t koyuyor oyüzden karşılaştırma biraz zorlaşıyor..
audilover
24-09-2012, 19:53
geleyimmi yeni motor yaptım o sebepten 0.6 barı geçmiyorum 0.6 barda denerseniz deneyelim :)
Gel gel sen gel 5 boy min :)
Osman Bahadır
24-09-2012, 19:57
tjetler tsi kadar fazla gücü kaldırmıyormus o zaman
T-jet ve TSI sadece hacim ve güç olarak benzer araçlar. Yoksa teknolojileri, üretimleri, çalışma mantıkları tamamen farklı.
T-jet fiat'ın eldeki fire motorunu güçlendirilip turbolanmışı. Manifolddan enjeksiyonlu, klasik ama sağlam ve sorunsuz bir tasarım.
TSI ise downsizing, direkt enjeksiyon, aşırı besleme mantığı ve amacıyla sıfırdan geliştirilmiş, direkt enjeksiyonlu, daha modern teknolojiye sahip bir motor. Sadece direkt enjeksiyonlu yakıt sistemi bile başlı başına daha yüksek güçlere ulaşabilmesine olanak tanıyor. Ama T-jet kadar basit ve klasik bir yapıda olmaması müdahaleleri zorlaştırıyor ve motoru kırılganlaştırıyor.
Bu sebeplerden bence ikisi üst limitleri açısından karşılaştırılmamalı.
punto_multijet
24-09-2012, 20:06
kimseye bişey attıgım yok :) kimseyede bişey atmadım şimdiye kadar ;) hgtnin orjinal motoruna turbo ekleyip korveti geçenler utansın ;)
ayrıca bukadar sinir yapmanızada gerek yok ;) arabayı yapanlar laf etmiyor siz laf ediyorsunuz çok enterasan işin ilginç tarafı arabayı yapan adamlar yok öyle bişey , kimseye öyle bişey demedim öyle bi iddaa da etmedim diyor al sana bi enterasanlık daha :D bu arada unutmayalımki ben biyerlerden okuyup burda laf etmiyorum ;) siz kendi parmağınızla yazdınız ben biyerde okudum orjinal motorla 400'e kadar yolu var gibi ;) bende onun üstüne hayalpen reklamı örneği verdim ;)
ayni konu bu forumdada var ayni yorumlari eklesene o konuyada.
www.techturkey.com/forum/videolar/41306-bravo-hgt-turbo-bmw-e92-m3-420hp.html
ayni konu bu forumdada var ayni yorumlari eklesene o konuyada.
www.techturkey.com/forum/videolar/41306-bravo-hgt-turbo-bmw-e92-m3-420hp.html
bırak şimdi m3 falan şu korveti geçtiği zamanki videoyu bi görek biz :) ki ben hgtnin stock 5 silindir 2000cc 150hplik motora turbo takarak geçtiğinede inanmıyorum ;) şu arşivleri birazdaha yoklarmısın sana zahmet mutlaka bulursun korvetle bi kapışma :D
punto_multijet
24-09-2012, 20:17
bırak şimdi m3 falan şu korveti geçtiği zamanki videoyu bi görek biz :) ki ben hgtnin stock 5 silindir 2000cc 150hplik motora turbo takarak geçtiğinede inanmıyorum ;) şu arşivleri birazdaha yoklarmısın sana zahmet mutlaka bulursun korvetle bi kapışma :D
corvette ben demedim videosuda bende yok sen yaz o konuya. o konuyu acan arac sahibi zaten varsa elinde paylasir ya da yorumlari oku corvette disindaki araclarida ogren. bu sana son msjim zaten tjet konusu pic olmasin.
corvette ben demedim videosuda bende yok sen yaz o konuya. o konuyu acan arac sahibi zaten varsa elinde paylasir ya da yorumlari oku corvette disindaki araclarida ogren. bu sana son msjim zaten tjet konusu pic olmasin.
aynen bu konu daha fazla dağılmasın bosuna ;) ama son kez bişey söyliyim konu o hgt sadece turbo + yazılım + egzos 'la m3 memuc gecemez o motor garanti piston kol değiştirmiştir ;) ayrıca o konuyu açıp o hgt korveti geçen arkadaş mutlaka bu konuyuda takip ediyodur ona bi iyilik yapıp aşağıdaki linki veriyorum az bi baksın korvete ;)
2013 Chevy Corvette | Sports Cars | Chevrolet (http://www.chevrolet.com/corvette-sports-cars.html)
he bu arada eğer o arkadaş 1953 model korvetten bahsediyorsa ozaman geçer :D ama gerisi gene hayalpen :D
ataşehirdeki arkadaş vazgeçtiği için daha doğrusu kapışmaya gerek olmadıgını düşündüğü için bir karşılaştırma yapamıyoruz... ama ben hala stock tjetle bi karşılaştırma denemek istiyorum denemek isteyen arkadaşlar varsa deneyebiliriz..
punto_multijet
24-09-2012, 20:31
aynen bu konu daha fazla dağılmasın bosuna ;) ama son kez bişey söyliyim konu o hgt sadece turbo + yazılım + egzos 'la m3 memuc gecemez o motor garanti piston kol değiştirmiştir ;) ayrıca o konuyu açıp o hgt korveti geçen arkadaş mutlaka bu konuyuda takip ediyodur ona bi iyilik yapıp aşağıdaki linki veriyorum az bi baksın korvete ;)
2013 Chevy Corvette | Sports Cars | Chevrolet (http://www.chevrolet.com/corvette-sports-cars.html)
he bu arada eğer o arkadaş 1953 model korvetten bahsediyorsa ozaman geçer :D ama gerisi gene hayalpen :D
oncelikle oteki forumdada bu aracta coupe turbo motoru oldugunu yazmistik. birde ders vermeye calistigin kisi Turan abi emin ol neyin ne oldugunu senden milyon kat daha iyi bilen bir kisi. hatta forumda ders msjini gorenler simdiden sana gulmeye baslamislardir :D
oncelikle oteki forumdada bu aracta coupe turbo motoru oldugunu yazmistik. birde ders vermeye calistigin kisi Turan abi emin ol neyin ne oldugunu senden milyon kat daha iyi bilen bir kisi. hatta forumda ders msjini gorenler simdiden sana gulmeye baslamislardir :D
öncelikle ben kimseye ders vermeye çalışmıyorum ayrıca o hgtnin motorunun değiştiğini yazan hatta söz eden bile olmadı konuyu bi araştır öyle gel :) ayrıca korvetle bravo hgtnin karşılaştırılması bile aha gene aklıma geldi dur bekle ;
http://www.youtube.com/watch?v=8OiP4iyeiwk :D :D :D
punto_multijet
24-09-2012, 20:47
öncelikle ben kimseye ders vermeye çalışmıyorum ayrıca o hgtnin motorunun değiştiğini yazan hatta söz eden bile olmadı konuyu bi araştır öyle gel :) ayrıca korvetle bravo hgtnin karşılaştırılması bile aha gene aklıma geldi dur bekle ;
HayalPen [Şahin vs Mercedes Amg] {Ramazan Ünlü} - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=8OiP4iyeiwk) :D :D :D
hem bilgisiz hemde korsun
forum.grandepuntotr.com/genel/40299-bravo-hgt-turbo-vs-bmw-m3-5.html
bak bakalim yazmis miyim yazmamis miyim motorun farkli oldugunu?
hem bilgisiz hemde korsun
forum.grandepuntotr.com/genel/40299-bravo-hgt-turbo-vs-bmw-m3-5.html
bak bakalim yazmis miyim yazmamis miyim motorun farkli oldugunu?
konunun en basında ; motor değişmemişse motorla oynanmamışsa var olan motorun üzerine turbo takıp yazılım atıp egzos yapıp 500beygire cıkarıp korveti gecemezsiniz diye yazmıştım ben senin son yazdıgını görmedim bile :) konun sonunda motorun değiştiğini yazmışsın ben onu konunun en başında söylemiştim zaten ;) ayrıca fiat coupe motoruda olsa korveti geçemez oyüzden fazla kasmaya gerek yok ;) konuyu daha fazla dağıtmadan bundan sonraki yazacaklarını bana direk mesaj olarak gönderirsen daha iyi olur :) güzelim konu çöpe gitmesin..
Coupe turbo motoru stok internal ve gt28 ve gt30 büyüklüğü bir turbo ile 400 hp lere dayanıyor. Bu haliyle bile vetteye şaka yapar emin ol.
benim rvr tmcattede gt28 turbo vardı 2.0 16 valf 280 beygiri zor bela görmüştü 20 valve 2000 + 5 silindiri hesaba katarsak max görecegi 400 hadi bendende 100 etti 500 korveti kalkısta ilk 400 metrede geçer sonra korvet ağlatır :) bahsettiğimiz araç 6.2litrelik v8 motorlu 600+ beygir üstü bir araç ;) biraz daha gerçekçi olsak..
Benim Gc8 im td04 le bile 280 HP. Senin aracın zayıf kalmış. Umarım bigün hem hafif 400 HP bir araca biner deneme şansın olur
Gel gel sen gel 5 boy min :)
gelcem gelcem :D
oysaki bnm tomcatte hafifti 1210 kiloydu kalkışta allah için on numaraydı ama şimdi kalkışım iyi die süper spor serisi araçlarla hiçbir zaman karşılaştırma yapmadım bu hiç bir araç için geçerli değil tabi bu benim fikrim herkesin fikri kendine , ben butur araçların motorları buyutulmeden yada nitro kullanmadan süper spor serisi aracları geçebileceğine pek inanmıyorum inananlarada lafım yok zaten :)
Senin geçme olarak nitelendirdiğini sadece topspeed ise haklı olabilirsin. Ancak dünyada o klasman sadece Amerika tuz çölünde kullanılıyor. Geri kalan her yerde a–b mesafeleri arası hızlanma önemlidir. Allah sana süper spor versin inşallah. Yoldada başka birşey denk getirmeain
Senin geçme olarak nitelendirdiğini sadece topspeed ise haklı olabilirsin. Ancak dünyada o klasman sadece Amerika tuz çölünde kullanılıyor. Geri kalan her yerde a–b mesafeleri arası hızlanma önemlidir. Allah sana süper spor versin inşallah. Yoldada başka birşey denk getirmeain
tek bana değil inşallah herkes süperspora geçsin top speed demiyorum ilk 400 metreden sonraki geri kalan tum yolları kastetmiştim , her neyse konuyu dağıtmayalım ben sizin fikirlerinize saygı duyuyorum hgtnin üstündeki 2000lik motor + gt28le corvete şaka yaparsın sözünüzede saygı duyuyorum herkesin kendi fikri , benim fikrimde tam tersi yönünde .. hulk yapıldıgı zamanda 1.6 vti motoru çıkarmış bilmem kaç beygire dendi atıldı tutuldu sonra adam kendi yapılış videosunda 2000lik acura motorunu kullandıgını videoda hem yazdı hemde gösterdi :) dediğim gibi herkesin düşünsene saygım sonsuz he ben sizin düşündüğünüz gibi düşünmüyorum o ayrı , konu daha fazla dağılmadan birtane stock tjeti olan arkadaşımız yokmu hiç ? bi deneyip yazılımın ne kadar etkili oldugunu görelim..
bursa da t jet çok diye biliyorum biri çıkar illaki
bursa da t jet çok diye biliyorum biri çıkar illaki
yok abi ben şuanda bursada değilim istanbul anadoludayım bayrama kadar ; bursada otobanda bazen birebir kapıştıgım oluyo ama geçsemde geçilsemde hevesim kaçıyo bizim otobanı hayabusalar mesken beylemiş adam vınnnn die geçiyo ben o an kapıştıgım kişiye farkta açsam yada yenilsemde moralim diplere iniyo :) hazır istanbuldayken istanbulda deneyeyim dedim ama oda yok olmucak galiba ; çipi yaptırdık ama ne değişti bilmiyoruz yani gaz tepkisi hızlanması illaki değişti ama fark ne ben daha çok işin orasındayım :soru:
aynı bendeki yazılım ise cemal abinin yaptığı 3 boy kadar iyileşme ve 100 km de 0.7 lt kadar tasarruf var ..bir çok kez ölçtüm...
aynı yazılım ozmn abi benim araçtada cemal abinin yazılım mevcut..
arkadaşlar denk yakın araçlar olsun daha zevkli olur.denemek isteyen arkadaşlar anadolu yakası olabilir.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.