Orijinalini görmek için tıklayınız : 10.12@151 6262 Integra.. Getting closer to 9's
B.Aktepe
26-09-2012, 09:24
Sleeved 84mm GSR
10.5:1 JE pistons
Eagle rods
Supertech Valve springs/Retainers
Ferrea 6000 IN/EX valves
Ferrea Keepers
B16 head
GSC Power-Division Turbo Cams
Victor X intake mani
Stock TB
FIC 2150's
Stock sumped fuel tank
Twin 255's inline
ETS Forward Facing Turbo manifold
ETS 4x12x24" intercooler
Precision 6262, T3 .82A/R
The car made 690whp@26psi on E98
Tuned on Crome Gold with an AVCR for boost control.
http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/s720x720/541276_10151187740324113_2092887119_n.jpg
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/s720x720/550512_10150959910034113_1178014625_n.jpg
Turbo Integra 10.1 @ 151mph - English Racing - YouTube (http://youtu.be/_QVW0LXYRaM)
_QVW0LXYRaM
ademsezer
26-09-2012, 09:32
400 mt whtmi bilal burası
B.Aktepe
26-09-2012, 09:33
Emin değilim ama sanmıyorum.
ademsezer
26-09-2012, 09:39
Emin değilim ama sanmıyorum.
bu adamın lastık olçüsü sence nedır:D
B.Aktepe
26-09-2012, 09:40
bu adamın lastık olçüsü sence nedır:D
:) adem ne börek yollarsın ne baklava birde bedavaya lastik ölçüsü istersin olmuyor böyle :p
ademsezer
26-09-2012, 09:41
:) adem ne börek yollarsın ne baklava birde bedavaya lastik ölçüsü istersin olmuyor böyle :p
way arkadaş:D
B.Aktepe
26-09-2012, 09:44
way arkadaş:D
heheh :) yazmamış eleman lastik ölçüsünü. baktım foruma da.
ademsezer
26-09-2012, 09:55
heheh :) yazmamış eleman lastik ölçüsünü. baktım foruma da.
26 10 14 sanki:)
Adem bu araba senin yari paran degil :D sureye bak
B.Aktepe
26-09-2012, 10:43
http://www.techturkey.com/forum/yurtdisi-drag-dyno-pist-videolari/133939-k-powered-civic-eg-new-personal-best-882-168mph.html
K seriler buraya :P
ademsezer
26-09-2012, 10:51
Adem bu araba senin yari paran degil :D sureye bak
sen kendine bak yiğen:D
sen kendine bak yiğen:D
Fakirim oglum ben :D
ademsezer
26-09-2012, 13:17
Fakirim oglum ben :D
fakir adam 2.4 basarmı:D
adamların jantlar bıle özel ımalat hafif
cnc de jant yapılır ehehehe :D :D
ademsezer
26-09-2012, 13:32
adamların jantlar bıle özel ımalat hafif
cnc de jant yapılır ehehehe :D :D
cem bugun işi çok yarın soker bakarız yusuf:)
cem bugun işi çok yarın soker bakarız yusuf:)ne zaman dersen adem sana baglıyım :icon_tup:
ademsezer
27-09-2012, 10:58
Adem imza urkutucu :D
çalışırken aklıma geldi yazdım:D
rekorcu adem :D
benım turbo yaglama hortumuna bi rekor lazım yapabiliyon mu adem :D :D
çalışırken aklıma geldi yazdım:D
Yalanciyiiii :D
ademsezer
27-09-2012, 11:19
rekorcu adem :D
benım turbo yaglama hortumuna bi rekor lazım yapabiliyon mu adem :D :D
hortumun rekorunu kırarım istersen:D
ademsezer
27-09-2012, 11:22
Yalanciyiiii :D
rencide ediyosun:D
rencide ediyosun:D
Gelsene buraya deniyelim :D
kickbuttowski
27-09-2012, 12:53
Neden B16 kapak? B18 daha güçlü değil mi? Litre başıda en çok gücü B18 veriyor B serisinde..
kickbuttowski
28-09-2012, 01:33
Neden B16 kapak? B18 daha güçlü değil mi? Litre başıda en çok gücü B18 veriyor B serisinde..
Bilen yok sanırım :confused:
Neden B16 kapak? B18 daha güçlü değil mi? Litre başıda en çok gücü B18 veriyor B serisinde..
Sence p72 kapak yani b18 kapak takarsak ne olur?
kickbuttowski
28-09-2012, 06:47
Sence p72 kapak yani b18 kapak takarsak ne olur?
Hiç deneme fırsatım olmadı :)
Iki kapagida takabilirsin p72 inin yanma odasi daha ufak oldugu icin sikistirman biraz daha yukselir arti olarak p72 nin alt ve orta guc banndi daha iyidir flow olarak hemen hemen aynidirlar..
B.Aktepe
28-09-2012, 08:12
Neden B16 kapak? B18 daha güçlü değil mi? Litre başıda en çok gücü B18 veriyor B serisinde..
litre başına en güçlü B serisi B16B dir. 1.6 lt. 185hp. B16B motorun kapağı da pr3 yani B16A dır. Turbo araçta tercih edilmesinin nedeni bu kapağın, max gücü verdiği için değil port dizaynı ve yanma odası hacmidir.
PPR engineering
28-09-2012, 09:08
P72 b16a2 kapağa göre cok daha verimlidir daha fazla port hacmi ve b16 ya göre tasırımı cok daha iyidir short turn radius kısmı kesinlikle b16 ya göre daha race port gibidir takılabilir flow değerlerinden ziyade fps'te(air speed) cok önemlidir n/a arabada öte yandanda b16'nın kapağı etli bir kapaktır yüksek sıkıştırmalı ciddi setup'lı arbaların ihtiyac duyduğu flow değerlerine cevap verebilecek Şekilde portlana bilir.
adamların jantlar bıle özel ımalat hafif
cnc de jant yapılır ehehehe :D :D
16" vtec çalışmasına bu pazar başlıyorum usta hayırlısıyla:icon_tup:
16/15=1.06666666666666666666
15 X 1.06666666666 scale = 16" vtec jantı mınako :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.