Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.8t için Ankarada port-polish-teflon conta yapabilecek yer tavsiyesi



drago
06-10-2012, 00:19
aracımı satma durumu çok şükür ortadan kalktı, ben de aracım için yararlı ne var ne yok tekrar araştırma moduna girdim.bu aralar çok duyuyorum port-polish işini, az çok neye yaradığını bilmiyorum (ukalalık etmiş olmayayım herkes bildiğini yazarsa güzel bir istişare olur hatta) ama bunu ankarada neresi yapar ya da gerekli bir şey midir net bilmiyorum.önümüzdeki günlerde nasip olursa baskı balatayı indireceğiz, sağı solu sökülmüşken bir kere sökülsün, işçilik bir kere çıksın diyerek, turbo hortumları, intercooları falan da söküp temizleyeceğiz, sonuçta 11 yaşında araba diyerek.sağı solunu sökmüşken emme manifoldu ve gaz kelebeğine port polish işlemi yaptırsak nasıl olur?emmeyi geri takarken emme contasının yerine teflon conta kestirsek mesela?bu 2 işlemi yapabilecek yerler konusunda bilgi eksiğim var, yardımcı olursanız sevinirim, maliyetleri konusunda da yorum yapabilirseniz çok iyi olur

alperkirman
06-10-2012, 07:09
aracınızın motor kodu nedir?

CasabLanca
06-10-2012, 07:58
overboost mete usta tüm bu işlemler için yardımcı olur sana

MeRtCaN
06-10-2012, 08:16
overboost mete usta yapar en ıyı sekılde

drago
06-10-2012, 09:00
aracınızın motor kodu nedir?

aracım APU motor

teşekkürler arkadaşlar, nerededir bu mete usta?

osman 1.8t
06-10-2012, 12:18
turbo araçta port polish çok gerekli değil aracın turbo ile yürüyen bir araç fena olmaz ama bence gerekte yok at bir yazılım,komole egzoz,dv,dp,kapalı kutu filitre turbonun limitlerinde tatlı tatlı bin ama bende para çok daha güzel olsun diyorsan 2871 turbo,550 cc enjektör,intercooler,methanol,evc,vestegate,vs 350 hp civarları kullan bu böyle parana göre gt30 turbo seceneği ile yükselebilir tabi motor içine girmek şartı ile yazarken yoruluyor insan birde yaparken düşün :) :)

drago
06-10-2012, 12:32
para çok değil, para kısıtlı :) dediklerin için motor agu olsa neyse de apu motor, o yüzden öyle hard işlere girmeyeceğim sanırım.bir de lpg de kullanılan bir araç nihayetinde, o yüzden yazılımıyla oynayıp da risk almaya gerek yok.benim amacım 10-15 beygirlik gıdıklamak sadece.bunları sormamın sebebi, aracın baskı balatayı indireceğiz, sökmüşken elimizin girdiği yerlere de arabaya iyi gelecek dokunuşları yapmak.valla filtre bile yapmaya korkuyorum, çünkü filtre kutusunun olduğu yer inanılmaz ısınıyor, filtreyi sakınsam maf sensörünü nasıl sakınacağım merak konusu.sizin araç ile motor yerleşimim farklı ama yine de sorayım, siz açık filtre kullanıyor musunuz osman bey?

H22Power
06-10-2012, 13:44
1.8t port polish ne gerek var?
Açık filtre aem dry flow pamuklu versiyon kullanılabilir diğerleri maf a zararlı
lpg varmış :D şimdi okudum 1sn bile durması kabahat
lpg varken hiçbir şekilde arabayı koruyamazsın..

drago
06-10-2012, 14:04
a4 için 2. el kutu içi k&n leriniz değerinden alınır diye bi başlık açmalı o zaman :D

aem'in maf sensörünü bozacağını değil, konumundan dolayı o bölge çok ısınıyor, fazla ısıdan dolayı maf ın bozulabileceğini düşünüyorum.yanlız pek anlayamadım lpg varken filtrenin 1sn bile durması mı kabahat, lpgnin 1 sn bile durması mı kabahat? :D

port polishin gereğini falan bilmiyorum işte o yüzden soruyorum, işe yarar mı, sonuçta baskı balata değiştireceğiz, intercoolera kadar sökeceğiz, hortumlar falan temizlenecekse temizlenecek, değişecekse değişsecek, bir nevi araba genel bir check-up a gidiyor gibi düşünün.

osman 1.8t
06-10-2012, 19:22
dostum takacağın filitre kutu içi kn dir bende açık filitre kitide var aracı aldığımda üstündeydi fakat benim mantığıma açık filitre uymuyor o yüzden kapalı kutu kullanıyorum ve memnunum açık filitre markası ne olursa olsun araca zarar vermekten başka bir işe yaramaz sıcak hava aracı herzaman yorar başka işe yaramaz benim düşüncem tabi .

drago
06-10-2012, 20:45
çok teşekkürler osman

diğer sorularım için hala güncel

ahmetesay
06-10-2012, 20:56
portpolişte tek isim kaan kullanıcı adı:PPR engineering

drago
06-10-2012, 21:05
yer uzak be hacım, bana ankara lazım, çok sağol yine de

LAST_ZZ
06-10-2012, 22:24
port polısh yerınde baska ıslemler dusun derım :)stand alone ecu al mesela bu ısın bası bu,sondan baslamak cok gereksız,

freeman
07-10-2012, 12:03
apu motorda agu kadar sağlam sayılır, gereksiz ugulamalar yerine paranızı doğru yerlere harcayın bence.
dik motorda açık filtre kullanmak yerine kutu içi kullanmak mantıklı(sıcaklıktan dolayı) ama kutu içi yada açık filtre mafın ömründe çok fark ettirmiyor sonuçta her ikiside orjinal filtreye göre daha hızlı kirletiyor mafı.
ben aracı aldığımdan buyana yaklaşık 3 yıldır aem dry flow kullanıyorum filtre tamponun içinde hiç bi zararını görmedim.
Teflon manifold contasını kesinlikle tavsiye ederim.
yazılım ile lpg olayı ise, doğru lpg kiti ve doğru ayar ile stage1 yazılım sorunsuz kullanılabiliyor, arkadaşımın b5.5 passatında kit mtm lpg kiti ve superchips yazılım var kadranın sonuna kadar hiç sorunsuz çevirebiliyordu lpg de.(haa kendi aracımda kullanıyormuyum diye sorarsan kullanmıyorum, kullanmayıda düşünmüyorum :) )
forge dv ve n75H diğer tavsiyelerim arasında

alperkirman
07-10-2012, 23:12
apu motorda agu kadar sağlam sayılır, gereksiz ugulamalar yerine paranızı doğru yerlere harcayın bence.
dik motorda açık filtre kullanmak yerine kutu içi kullanmak mantıklı(sıcaklıktan dolayı) ama kutu içi yada açık filtre mafın ömründe çok fark ettirmiyor sonuçta her ikiside orjinal filtreye göre daha hızlı kirletiyor mafı.
ben aracı aldığımdan buyana yaklaşık 3 yıldır aem dry flow kullanıyorum filtre tamponun içinde hiç bi zararını görmedim.
Teflon manifold contasını kesinlikle tavsiye ederim.
yazılım ile lpg olayı ise, doğru lpg kiti ve doğru ayar ile stage1 yazılım sorunsuz kullanılabiliyor, arkadaşımın b5.5 passatında kit mtm lpg kiti ve superchips yazılım var kadranın sonuna kadar hiç sorunsuz çevirebiliyordu lpg de.(haa kendi aracımda kullanıyormuyum diye sorarsan kullanmıyorum, kullanmayıda düşünmüyorum :) )
forge dv ve n75H diğer tavsiyelerim arasında

özgür abinin dediklerine aynen katılıyorum sadece n75 yerine mbc derim ben :)

freeman
08-10-2012, 07:35
N75 biraz daha soft ve kontrollu oluyor stage1 icin ustune bide lpgli arac icin mbc pek gerekli degil gibi alper. Ben kendimede hic dusunmedim. Suan 17-18psi basiyor n75h forge dv ile mbc olsa stage1 yazilimla saglikli olarak daha ne kadr basilabilir ki k03e

onurdestan
17-10-2012, 19:16
ben a4 te aem dry flow uda kutu içinide kullandım aracımda superchips n75 forge dv ve kat iptali var prins marka map sensörlü lpg kiti taktırdım aracım 95 oktan benzinden daha iyi yürüyor bu konuda hiç şüphen olmasın a4 gibi uzunlamasına 1.8t lerde malesef hava filtresi turbonun dibinde olduğundan açık filtre tam bir felaket oluyor hiç tavsiye etmem ben söküp kutu içine geri döndüm 2-3 ayda bi açar temizlersin mafı olur biter

06 ANIL 38
18-10-2012, 03:22
2 işlemde gereksiz dostum..parana yazık