PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : e manage ultimate sorunu



suprolla
07-10-2012, 20:07
harness sorunsuz kopuk vs yok ancak bi türlü çalıştırmadık
sorun marş sırasında enjektörler açılıyor çalıştıktan 1-2 saniye sonra enjektör sinyali kesiliyor
bogazdan balata spreyiyle çalışıyor devir yükseliyor...normal şekilde denediğimizde marş alıp yıgılıyor stop ediyor...
sorun yazılımsal mıdır başka problem mi?
enjektör jumperları 1-6 arası 18-19-20.jumper açık konumda....(kitapçıkta in out kullanımda açık yapın demiş onu uyguladık)
enjektör çıkışlarını kontrol ettik sorun yok çıkışlarda...

Spawn
07-10-2012, 20:16
saçma olacak belki ama, enjektör uçlarını orjinal tesisatın arasına (Seri) girdiğiniz değilmi ?

yavuz364
07-10-2012, 20:37
evet o şekilde bağladık

DENON
07-10-2012, 23:31
Arac nedir?

yavuz364
07-10-2012, 23:36
AE101 toyota corolla, 2001 model

Arac nedir?

suprolla
08-10-2012, 00:01
zze112 olcak yavuz teşekkürler :)

Oz`
08-10-2012, 00:51
sölediğin seyin açıklaması krank sinyalini kaybetme bakarmısın Devir 0 lanıyormu ? loglarmısın pls

suprolla
08-10-2012, 00:56
sölediğin seyin açıklaması krank sinyalini kaybetme bakarmısın Devir 0 lanıyormu ? loglarmısın pls

yarın geri takıp log alırım
bu arada devir sıfırlansa ateşlemeyide kesmesi gerekmez mi?

suprolla
10-10-2012, 14:57
devirde görüyor sorun yok log aldım mail adresi verirmisin gönderiyim...
bu arada wideband bağlı değil emu ya ondan olma ihtimali varmıdır?

bu arada ilk denediğimde enjektör açmıştı...o zaman 165cc orjinal enjektörler vardı....şuan sti pembe enjektörler takılı(550cc sanırım)
bunun bi etkisi varmıdır bilmem ama dip not olarak belirtmek istedim...araba orjinal beyinle bu halde sorunsuz çalışıyor

Mechanix
10-10-2012, 15:09
Emanage yazılım sürümünü değiştirip tekrar dene.Farklı sürümler farklı sorunlar çıkarıyor...

suprolla
10-10-2012, 16:03
şuan ki sürümü nasıl öğrenebilirim?

!KO
10-10-2012, 17:11
sag ustte help vardı orda version info var orda yazar

guncel surum yanlıs hatırlamıyosam 2.30 du

suprolla
10-10-2012, 20:11
emu 2.20
v manage update 1.13
f manage update 1.01
2.3 versiyonu deniyim

suprolla
10-10-2012, 20:24
v2.3 yükelttim şimdi

!KO
16-10-2012, 00:12
haloldu sanırım sorun ?

suprolla
16-10-2012, 00:21
malesef sorun devam değişiklik yok...daha önceden kullanmış birinin yanına gitmeden çözemicem sanırım...gözden kaçan bişey var :)

eticet06
29-10-2012, 20:50
Benımde boyle bır sorunum vardı dedıgın gıbı sacma gelebılır ama bujı kablosu ve bujılere bak bujılerını cıkar temızle sorun hallolur benım aracım clıo rsı aynı balata spreylıyle alıyordu gazdan kesılınce ıstop edıyordu arac bunu bırısı bujılerını soktuk ve ıclerını yaktık cunku fazla benzın basıyor ve arac boguluyor dedıgım gıbı yazdıgımı cok bılmıslık ıcın degıl basıma gelen sorunu boyle cozmustum sorun fazla benzın gelmesı bujılere .Bujı gozlerını yak dene bırde krank sensorune bak aracın.

dragstar
29-10-2012, 20:57
enjeksiyon sinyali komple kesiyor boğulma fln değil

sinyal kesiyor direk

suprolla
16-11-2012, 13:51
enjektör problemini çözdüm sanırım....akşama arabanın yanına gidince denicem
sorun şu galiba
enjektör ground alıncak yer için enjektör yada sensör ground demiş....benim aracımda sensör ground başka pin enjektör ground başka pin...ben enjektör ground'a bağladım o kabloyu ama şemada illa sensör ground olcak diyo...sanırım ilk montaj yapıp çalıştıramadığım zaman sensör ground'a bağlamıştım....akşama hatayı düzeltip denicem tekrar...
bide idle control bağlasam yada bağlamasam bi fark olur mu?
güncellemede yaptım 2.3 e yükselttim bakalım hayırlısı akşama artık

yavuz364
16-11-2012, 14:36
Eğer sorun oysa Groundların hepsini birbirine bağla zaten :) Ground (şase) ne kadar birbirine bağlıysa o kadar iyi..

RCkid
16-11-2012, 14:52
Aslinda tum groundlar birbirine bagli ama direkt degil. Arada capacitor ve ferrite beadler vardir.
Sensor ve enjektor/ bobinlerin groundlarinin ayri olmasi sensorlerin degerlerinin dogru okunmasi acisindan fayfasi vardir. enjektor ve bobinler acildiklarinda toprakta nalik dalgalanma yaratabilir. o yuzrn beynin karti uzerinde groundlar ayridir. yukarida arkadasin yazdigi gibi sensor groundu ve enjektorlerin ayri olmasjnin nednei budur

suprolla
16-11-2012, 16:07
peki ground u nerden aldığımın bu kadar önemi var mı?açıkçası hiç aklıma gelmedi bundan olcağı ama şemayı kontrol edince farkına vardım sensor ground kullan dediğini....şimdi inip denicem bakalım nolcak...

suprolla
16-11-2012, 19:41
yine gol değil :(

RCkid
16-11-2012, 19:45
Standalonelarda test amacli enjeksiyonu kapatma gibi bir ozellik var atesleme calisirken
Boyle birsey olabilirmi?

suprolla
16-11-2012, 20:33
hiç bir fikrim yok
şöle bişey olabilir mi?kullandığım kablolar biraz kalın ondan olabilir mi?
http://resim.donanimhaber.com/upfiles/666239/80CC1E1AB94C48B9BE74B400CB802FB7.jpg

Osman Bahadır
18-11-2012, 16:01
Muhtemelen MAF kullanıyorsun. MAF sinyali marş sonrası rölantide aralık dışı(out of range)'de kalıyor olabilir. Veya MAF sinyali(input ve/veya output) tamamen yanlış olabilir. MAF sinyalini mümkünse log alarak kontrol edebilir misin? MAF'ın input&output sinyallerini loglayabilirsen emin oluruz.

levent
18-11-2012, 16:20
yine gol değil :(

bence sat e-manage'yi, git adam gibi bi aem ems al kanka :)

suprolla
18-11-2012, 23:46
Muhtemelen MAF kullanıyorsun. MAF sinyali marş sonrası rölantide aralık dışı(out of range)'de kalıyor olabilir. Veya MAF sinyali(input ve/veya output) tamamen yanlış olabilir. MAF sinyalini mümkünse log alarak kontrol edebilir misin? MAF'ın input&output sinyallerini loglayabilirsen emin oluruz.
evet maf kullanıyorum....elimde bi log vardı ama artık işe yaramaz diye sildim geçenlerde...tekrar montaj yapmam şu sıra zor bişiler daha değiştirip montaj yaparım çünkü beyin konsolun içinde ve aracın yarısını söküyorum :(
ancak şöle bi durum oluyor....araç çok kısa süreliğine çalışıyor(5saniye civarı) elimdeki log dosyasından bakmıştım...gördüğüm en yüksek devir 1400devirdi....maf voltajı sürekli 1v giriş ve çıkış...hiç değişiklik olmuyordu...zaten arıza ışığı sürekli yanıyor emu denerken...acaba maf sinyalinde sorun mu var?varsa bu yüzden mi enjektörler kapanıyor?

bence sat e-manage'yi, git adam gibi bi aem ems al kanka :)

kanka aradaki yaklaşık 800$ lık farkı nasıl yaparız onu bilemiyorum işte :)

Osman Bahadır
19-11-2012, 09:13
evet maf kullanıyorum....elimde bi log vardı ama artık işe yaramaz diye sildim geçenlerde...tekrar montaj yapmam şu sıra zor bişiler daha değiştirip montaj yaparım çünkü beyin konsolun içinde ve aracın yarısını söküyorum :(
ancak şöle bi durum oluyor....araç çok kısa süreliğine çalışıyor(5saniye civarı) elimdeki log dosyasından bakmıştım...gördüğüm en yüksek devir 1400devirdi....maf voltajı sürekli 1v giriş ve çıkış...hiç değişiklik olmuyordu...zaten arıza ışığı sürekli yanıyor emu denerken...acaba maf sinyalinde sorun mu var?varsa bu yüzden mi enjektörler kapanıyor?


Ben özellikle MAF giriş voltajından şüpheleniyorum. Marş basıp birkaç saniye içinde sinyal kesmesi "bence" MAF'a işaret.

suprolla
19-11-2012, 17:18
dediğim gibi sürekli 1v maf voltajı....sanırım orda bi hata yaptık bi daha kontrol edeyim inşallah kablolamada hata yapmışımdır

levent
19-11-2012, 17:56
o yanlarda olsam yardım etmeye çalışıcam da, uzağız malesef :) halledin şu işi de artık ayara/gazlamaya gelelim

suprolla
19-11-2012, 18:25
turbışon yapmadan gazlamam kanka ama yardıma gelirsen bekliyorum :)

suprolla
22-08-2014, 18:12
nerdeyse iki yıl geçmiş ama hala çalıştıramadım :)
bugün log aldım...artık enjektör ve ateşlemenin de olduğunu gördüm
arıza ışığı yanıyor sürekli....birde fark ettim ki devir 1000rpm üstüne çıktığında enjektörler kapanıyor ve stop ediyor...
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10622752_10152599789401358_9185169199983706563_n.j pg

suprolla
29-10-2015, 20:42
hort olacak ama sorunu çözdüm.uzun bir araştırma sonucu benimle aynı sorunu yaşayanların olduğunu gördüm.1 ve 3. silindirlerde ateşleme olmayışıydı sorun.kimisi ateşlemin giriş kimisi çıkış entegresini değiştirerek sorunu çözmüş.garanti olsun diye ikisini de değiştirdim ve sorun çözüldü...
4 yıl kadar beklemenin ardından turbo yapabileceğim :)

bad cat
29-10-2015, 21:23
Hadi hayırlısı. Launch kontrollü bi video atarsın artık:)