Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4i s civic guclendirme
aracimi guclendirmek istiyorum aracimda suanda mevcut olanlar
crx headers
51 komple duz boru
acik hava filtresi
son susturucu
bunlarin disinda aracimin gucunu arttirmak icin en cok verim alabilecegim modifiye islemleri sirasiyla neler olabilir? nereden baslamaliyim sizce?
tesekkur ederim..
buarada cogu kisi ugrasma git bi vti al dicek biliyorum ama bana 10 15 hp artsa yeter :)
D serisi diye arat, "bladerk" nicknameli erkut abi bu konunun üstadı..
o konu da D serisine yapılacak neredeyse herşey anlatılmış, anlatılmamışsa bir mesaj atarsan yardımcı olur kesinlikle.. ;)
kadir jdm civic
15-10-2012, 11:34
erkut abi her türlü yardımcı olur.
ama söylıyeyım 3 veya 4 bın harcarsanız shoc vtec kapakla çok güzel sonuçlar alırsınız
vtec gecenıde var en kötü kafa kafaya yürürsün vtecle
konuyu inceledim biraz profesyonele kacmislar aracim 52000 de oyuzden kapak acmak istemiyorum pek aslinda dedigim gibi 10-15 hp yetecek bana daha
ufak dokunuslarla bu gucu almam mumkun diilmi acaba
bLackModeL
15-10-2012, 12:02
kapak acmıcaksan oynama speclerın yeterlı ama emme kelebek guzel olabılır port polısh lı
hiim ilk isim bu olsun ozaman
BAHADIR24
15-10-2012, 13:04
kapak açmadan her haltı denedik:) şimdi turbo biniyoruz, ama bence en önemli parça d16 emme;)
d16 emme uyarmi benim aracima
onn_dear
15-10-2012, 15:55
hepsinden önce ies emme al tak çok farkediyor sonra da headers filtre egzoz yap safc ve wideband al ayarını yap çok keyifli olur başka da bir şeye gerek yok...
ozaman satiliklara bakmaya basliyalim
:)
4.90 kısa en ıyı modıfıye olur bence:) vıtes oranları cıddı uzun 1.4un kanser etmelık
evet o konuyuda inceledim ozellikle torku cok yukseliyomus aracin
hepsinden önce ies emme al tak çok farkediyor sonra da headers filtre egzoz yap safc ve wideband al ayarını yap çok keyifli olur başka da bir şeye gerek yok...
safc konusunu biraz açabilir miyiz?
Takipteyim.
d14z2 motor kodları dırek chıpleneılıyrmu bahadırcım
BAHADIR24
15-10-2012, 17:10
4.90 kısa en ıyı modıfıye olur bence:) vıtes oranları cıddı uzun 1.4un kanser etmelık
Tadından yenmez;)
d14z2 motor kodları dırek chıpleneılıyrmu bahadırcım
malesef... ama harness ve p28 veya 30 la oluyor, bende p30 var bağladım geyiğine 8500 çevirdi söktüm:D turbo yapınca şimdilik yatıyor:(
BAHADIR24
15-10-2012, 17:15
safc konusunu biraz açabilir miyiz?
Takipteyim.
safc ile güzel bir afr ayarından sonra güzel yürür...
cok isimiz var daha desenize
BAHADIR24
15-10-2012, 17:33
f/e/h zaten varmış aracınızda bunun yanına bir d16 emme (al tak kolay iş;) safc ve wideband le ayar ile 4 rahat biter 5 dede hızlanır;) emmenin sesini duyunca niye daha önce yapmadım diyeceksiniz;)
Tadından yenmez;)
malesef... ama harness ve p28 veya 30 la oluyor, bende p30 var bağladım geyiğine 8500 çevirdi söktüm:D turbo yapınca şimdilik yatıyor:(
yk abı anlatmak ıstedıgım obd1 to obd2 almamız sartmı yoksa dırek p 3o takılabılıyrmu
BAHADIR24
15-10-2012, 17:51
harness lazım yoksa soketler karşılamıyor, birde eprom yuvası hazır beyin varsa iş yazılıma kalıyor...senin eski ej9 dan en büyük avantajın bu tesisat biliyorsun...
f/e/h zaten varmış aracınızda bunun yanına bir d16 emme (al tak kolay iş;) safc ve wideband le ayar ile 4 rahat biter 5 dede hızlanır;) emmenin sesini duyunca niye daha önce yapmadım diyeceksiniz;)
ozaman ilk is d16 emme safc ve wideband le ayar ve port polish
bLackModeL
16-10-2012, 18:26
ne istediginiz öncelikli ben en bastan yaptım ılk once emme taktım skunk2 olmadı vti kelebek taktım
afc neo ile ayarladım olmadı .. yetmedı bana sonra headers aldım yetmedı :D sonra sohc yaptım arabayı hala yetmıyo sımdı fınal sıparıs verdım yıne yetmıcek egzantırık olcak yıne yetmıcek ınsanoglu hep fazlasını ıstıyor
emmeyi takmadan gaz kelebegi ile birlikte port polish yaptirin ;)
ne istediginiz öncelikli ben en bastan yaptım ılk once emme taktım skunk2 olmadı vti kelebek taktım
afc neo ile ayarladım olmadı .. yetmedı bana sonra headers aldım yetmedı :D sonra sohc yaptım arabayı hala yetmıyo sımdı fınal sıparıs verdım yıne yetmıcek egzantırık olcak yıne yetmıcek ınsanoglu hep fazlasını ıstıyor
ıste dıyruz ya dırek turbo yapın yazık bu paralara atmosferık zordur 1.4 te:)
bLackModeL
17-10-2012, 09:40
onun zevkını yasamakta ayrı bı zevk n/a iyidir
ne istediginiz öncelikli ben en bastan yaptım ılk once emme taktım skunk2 olmadı vti kelebek taktım
afc neo ile ayarladım olmadı .. yetmedı bana sonra headers aldım yetmedı :D sonra sohc yaptım arabayı hala yetmıyo sımdı fınal sıparıs verdım yıne yetmıcek egzantırık olcak yıne yetmıcek ınsanoglu hep fazlasını ıstıyor
Allah iyiliğinizi versin.Öyle bir yazmışsınız ki aklıma direkt Şener Şen'in Çıplak Vatandaş filmindeki repliği geldi :Yetmedi,yetiremedim...:D:D
crx si headers yerine 4 2 1 no name headers 300 350 gibi fiyatklara sıfırı mevcut
d16y4 ies emme manifoldu + cai + istege gore port polish
51mm düz boru + headersden 1 karıs sonra orta susturucu sona otto tarzı bi son susturucu
bide safc alıp guzel bı afr ayarı
yeterli ama gereksiz uzun vitesler için final drive da olabilir :)
final drive hariç bunları yapan Jeandan-R a sorabılırsın nasıl oldugunu :)
JusticeForAll
17-10-2012, 22:32
yanlış anlamayın emeğe saygım sonsuz aracınız 65bin kmdeymıs bıraz daha bınıp yerınızde olsam satıp vti alırdım tabı bu kendı fikrim size projenizde başarılar
ıste dıyruz ya dırek turbo yapın yazık bu paralara atmosferık zordur 1.4 te:)
turbolomayi kesinlikle dusunmuyorum cunku eğer orijinal turbo degilse araç sonradan turbolamak mutlaka sorun çıkarıyor surekli, bide zevk meselesi var tabi :)
ne istediginiz öncelikli ben en bastan yaptım ılk once emme taktım skunk2 olmadı vti kelebek taktım
afc neo ile ayarladım olmadı .. yetmedı bana sonra headers aldım yetmedı :D sonra sohc yaptım arabayı hala yetmıyo sımdı fınal sıparıs verdım yıne yetmıcek egzantırık olcak yıne yetmıcek ınsanoglu hep fazlasını ıstıyor
diyorumya ben 10-15 olmadi 20-25 hp alsam yeter :)
yanlış anlamayın emeğe saygım sonsuz aracınız 65bin kmdeymıs bıraz daha bınıp yerınızde olsam satıp vti alırdım tabı bu kendı fikrim size projenizde başarılar
aslinda benim hedefimde oydu ama 4 sene once 19 a almadigim vti icin suanda 25 istedikleri icin vazgectim :(
crx si headers yerine 4 2 1 no name headers 300 350 gibi fiyatklara sıfırı mevcut
d16y4 ies emme manifoldu + cai + istege gore port polish
51mm düz boru + headersden 1 karıs sonra orta susturucu sona otto tarzı bi son susturucu
bide safc alıp guzel bı afr ayarı
yeterli ama gereksiz uzun vitesler için final drive da olabilir :)
final drive hariç bunları yapan Jeandan-R a sorabılırsın nasıl oldugunu :)
aslinda manifolda tekrar para vermek istemiyorum ama ordan sonrasini cok ciddi sekilde dusunuyorum :)
aslinda manifolda tekrar para vermek istemiyorum ama ordan sonrasini cok ciddi sekilde dusunuyorum :)
crx headers varsa zaten ustunde gerek yok değiştirmemek mantıklı :)
mevcut olarak;
-SAFC
-Wideband
-Filtre kiti (kendisi satılıklarda sizde biliyorsunuz :D )
-4-2-1 Headers
-51 egzoz
-free flow son
-iridium buji ve kablo var
önümüzdeki ay başında d15b3 emmesi takılırken valf ayarı yapılacak değişimleri yazarım :)
elimden geldiğince yardımcı olmak isterim size eğer ihtiyacınız olursa
iridyum buji demisken hondalara oem disinda buji takinca sorun cikariyo diye duymustum sizde herhangi bir sikinti oldumu simdiye kadar acaba?
serdar_yuksel06
19-10-2012, 02:21
Bende p28 - 4.40 final taktik araç cok rahatladi
iridyum buji demisken hondalara oem disinda buji takinca sorun cikariyo diye duymustum sizde herhangi bir sikinti oldumu simdiye kadar acaba?
orj bujinin iridium olanını koydum bir sorun yok şimdilik yaklaşık 20k km oldu
d14z2 lere chıp ıcın gereklı olanlar neler
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.