Orijinalini görmek için tıklayınız : boyle turbo manifoldu olur mu?
k-tec racing in sitesinde turbo manifoldu olarak bunu satıyorlar, sizce yanlıs bi tasarım deil mi turbo icin? hani nerde tibular tip, hani nerde log tip?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2114
cast manifoldun maliyeti eğer yüksek sayıda yapılıcaksa tubulara göre daha az olucaktır, tasarımda çoğu cast maniyi andırıyor
cast manifoldun maliyeti eğer yüksek sayıda yapılıcaksa tubulara göre daha az olucaktır, tasarımda çoğu cast maniyi andırıyor
peki perfonmans acısından?
peki perfonmans acısından?
runnerların kısa olması belki spool açısından biraz etkili olabilir ama döküm malzeme biraz daha sıcak çalışıcak diğer tubulara göre o biraz performansı etkileyeblir, ayrıca bi tubular manifold gibi üst devierlerde turbonun daha etkili olmasını engelleyebliir biraz
runnerların kısa olması belki spool açısından biraz etkili olabilir ama döküm malzeme biraz daha sıcak çalışıcak diğer tubulara göre o biraz performansı etkileyeblir, ayrıca bi tubular manifold gibi üst devierlerde turbonun daha etkili olmasını engelleyebliir biraz
bn bunu kendim yaptırmak istiyorum headers gib uzatıym mı boruları? yoksa boyle hemen hepsini teke mi indiriym?
bn bunu kendim yaptırmak istiyorum headers gib uzatıym mı boruları? yoksa boyle hemen hepsini teke mi indiriym?
tubulrsa eğer aslında oturup hesap kitap yapıp kapak/turbo , güç özelliklerine göre uygun bi tasarıma gitmek uygun olur, eğer çok uraşmak istemiyosan uygun tasarımdaki bi manifoldun tasarımını kullanabilirsin
tubulrsa eğer aslında oturup hesap kitap yapıp kapak/turbo , güç özelliklerine göre uygun bi tasarıma gitmek uygun olur, eğer çok uraşmak istemiyosan uygun tasarımdaki bi manifoldun tasarımını kullanabilirsin
cok soru soruorm ama, bu 4 cıkıstan cıkan boruların uzunlugunu neye gore yapacagıs? ılk once 2ser tanesini 2 ye sonra onları teke indrlm diorum, ama bu resmdeki is gorurse bunu yaptrym diorum..
cok soru soruorm ama, bu 4 cıkıstan cıkan boruların uzunlugunu neye gore yapacagıs? ılk once 2ser tanesini 2 ye sonra onları teke indrlm diorum, ama bu resmdeki is gorurse bunu yaptrym diorum..
boru uzunluğunu eşit tutmaya bak, kıvrımların çok dar açılı olmasın,eğer tubular yapıcaksan böle tasarım yerine runnerların biraz daha uzun olsun turbonu bilmyorum eğer twin scroll ise divided bi manifold yapabilirsin
ama boru uzunluklarının eşit olması gerekir başlıca tasarım özelliği olarak(hesap vs girerse tabi biraz daha farklı durumlar söz konusu) eğer uraşırsan güzel hoş çapaksız güzel bi manifold yaparsın,şu an bu motora uygun bi tasarıma gidemiceksin sanırım mevcut benzer hacimdeki motorlara yapılan manifold tasarımlarından yola çıkabilirsin
boru uzunluğunu eşit tutmaya bak, kıvrımların çok dar açılı olmasın,eğer tubular yapıcaksan böle tasarım yerine runnerların biraz daha uzun olsun turbonu bilmyorum eğer twin scroll ise divided bi manifold yapabilirsin
ama boru uzunluklarının eşit olması gerekir başlıca tasarım özelliği olarak(hesap vs girerse tabi biraz daha farklı durumlar söz konusu) eğer uraşırsan güzel hoş çapaksız güzel bi manifold yaparsın,şu an bu motora uygun bi tasarıma gidemiceksin sanırım mevcut benzer hacimdeki motorlara yapılan manifold tasarımlarından yola çıkabilirsin
tskrr ederim:)
tubular bırazda ust devırler ıcın.araban devır cevırıyorsa yanı..yoksa kalıtelı ıc boru capı genıs bı cast senın ısını haylı haylı gorur..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.