PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : gittigidiyor da satıcı belası!!!



Germanci
15-10-2012, 20:46
Dün gece bi ürün satın aldım daha sonra satıcı ile mesajlaşmalarda ileri geri laflar etti ve ürünün elinde olmadığını anladım durumu desteğe bildirdim ama bi türlü cevap gelmiyor. bugun bi cevap geldi ben onayı durdurmustum, satıcının satışı iptal etmesi gerektiğini söylediler. satıcıya 50 tane mesaj gonderdim cevap gelmiyo iptalde etmiyo. parayı kaptıracaz bu gidişle güvenli ticaretinede sıfır riskinede alayına bişey derdim ama banlanmıyayım. ne yapayım su dakikadan sonra?

crused
15-10-2012, 20:50
hacim. gecmis olsun ne aldin.

McS_R53
15-10-2012, 20:50
bankanı ara ödemeyi iptal ettir. bilgin dışında olduğunu söyle :)

CTG
15-10-2012, 20:54
gittigidiyorun sistemini bilmiyorum ama paranın şu an gittigidiyorda olması lazım karşı tarafa yollamamış olması lazım mağdur olacağını sanmam

darkmoon
15-10-2012, 20:54
gg de seviye aşırı düşdü bir keresinde bir satıcıya bu tablette 3g varmı diye mesaj çekdim sonundada teşşekkür ederim ekledim adamın bana verdiği cevap ne biliyim git internette bak oldu.. böyle adam tableti bedava fiyatına verse güvenipde almam..

SErhat.
15-10-2012, 21:09
E-ticarette ürün size gelmedikten sonra onay vermezsiniz kredi kartı ile satışlarda. Onay vermediğiniz süreçte de para aracı tabir edilen GG'nin havuzunda kalır. Bu da sanırım 3 gün gibi bir süreydi. 3 gün içinde şayet onay vermemişseniz ve ürün geldiyse para aktarılıyor. Ama ürün gelmediyse ve bunu da bildirmişseniz para aktarımı olmaz. Zaten bu sorumluluğu almak da istemezler yasal olarak.

Bankanızla da iletişime geçin ve işlemin iptalini talep edin.

GG'de ise seviyenin düştüğüne katılıyorum. Satıcıların birçoğu ne sattığından habersiz resmen ve aşırı derecede ilgisiz birçoğu yine..

hak_on
15-10-2012, 21:52
düzgün bir dille yönetime mesaj at aynı mevzu benimde basıma geldi.onayı uzattılar ilk olarak msjıma cvp vermediği için belli bir müddet sonra para hesabıma geri aktarıldı.hiç bir sıkıntı olmaz mrk etme heleki gittigidiyorda....

onursumer
15-10-2012, 22:03
ürünün kargo takipbini sisteme girmeden zaten onay süresi başlamaz

haliyle kargo size gelicek siz bakıcaksınız ki onay verip paranın geçmesini sağlıcaksınız

acele etmenize gerek yok

eğer ürün kargoya verilmezse zaten otomatik olarak paranızı alıcaksınız kargo gelirsede kontrol edersiniz peşinden tekrar kargolayıp kargo takipi gittigidyor yonetimine bildirirsiniz iptal olur

ERY98
15-10-2012, 22:34
baktın olmuyo, forumca elemana cici mesajlar yağdırırız :) şaka bi yana bende mağdur olcağını düşünmeyenlerdenim, geri gelir bence para..

Germanci
15-10-2012, 23:19
buyur işte gelen mesaja bak şimdi :
Kullanıcı bilgilerinizi güncellemeniz yönündeki uyarı mesajlarını dikkate almayarak, gerekli düzenlemeleri yapmadığınız için üyeliğiniz askıya alınmıştır. Devam eden işlemleriniz tamamlandıktan sonra üyeliğinizle ilgili değerlendirme yapılarak size bilgi verilecektir.

adamlar resmen benden parayı alıp karsıya verecek bende havamı alıcam çıldırmak üzereyim az buz bi parada değil 1700tl

Germanci
15-10-2012, 23:23
ve şuan o işlemi bana özel sayfasında göremiyorum gayet güzel dolandırıldım gittigidiyor sayesinde 0 risk bayıldım buna

wrcsinan
15-10-2012, 23:30
gittigidiyorda satıcı kişi satmış olduğu ürünün kargo bilgilerini satışından 3veya5(tam hatırlamıyorum) gün içerisinde sisteme girmez ise sistem otomatik olarak satışı iptal eder ve sizden çekmiş olduğu miktarı geri iade eder (başıma geldi) ancak bu söylediklerim siz alımdan sonra onay vermediğiniz durumda. eğer verdiyseniz unutabilirisiniz o parayı. çünkü işleme onay verirken size "ürünü sıkıntısız bir şekilde teslim aldım" tarzı bi sözleşmeyi kabul ettirip onaylattıyor

darkmoon
15-10-2012, 23:33
gg yi mesaj niye çekiyorsunuz vakit kaybetmeyin direk telden arayın konuşun.

Germanci
15-10-2012, 23:33
yok be üstad ne onaylaması onay monay yok ama suan askıya alındıgı için ben o işlemle ilgili hiçbirşey yapamıyorum kafamda saç kalmadı nerden bulaştım bu belaya........

Germanci
15-10-2012, 23:34
gg yi mesaj niye çekiyorsunuz vakit kaybetmeyin direk telden arayın konuşun.

abicim bi bilsem tel nosunu arayıp ne diyecegimi iyi biliyorumda yok bi tel numarası var arıyosun bize destek hattından ulasın siteden diyo kapatıyo okadar.

darkmoon
15-10-2012, 23:37
+90 (216) 687 02 99 buradan teknik destek yapmıyorlarmı.

Germanci
15-10-2012, 23:40
hayır dediğim gibi ses kaydı sitedeki destek hattından ulaşın diyo kapatıyo

darkmoon
15-10-2012, 23:42
bu kullanıcı bilgisi güncelleme dediği nedir neyi eksik girdin yada güncellemedin onu bir güncellesen üyeliğini aktif hale getirsen

wrcsinan
15-10-2012, 23:51
hocam şu olayın detayını bi ö.m. at bana yardımcı olmaya çalışayim. bir dönem satış yaptım biraz hakimim konuya

Schumi
15-10-2012, 23:58
Telefon açmadınız mı gittigidiyor'a ?

Germanci
15-10-2012, 23:59
yok babacım telefonu olsa acıcam da yok telefonu gittigidiyorun bu arada zaten bilgilerim guncel bana ulasılamama imkanı yok ev telefonuma kadar var ve guncelledim

levent
16-10-2012, 00:07
kargoya vermek için belli bir süresi var, o süre içinde kargo bilgilerini sisteme girmezse otm olarak alışveriş düşüyor diye biliyorum ben.

darkmoon
16-10-2012, 00:08
biz senin tarafındayız rahat ol mağdur olmanı istemeyiz yarına kadar hesabın aktif olup çözümlenmesse bende kendi hesabımdan senin için yardım isterim. gg paranı kaptırmaz için ferah olsun sen alışverişini gg üstünden yapdıysan paran onların kasasındadır ve sen onay vermediğin sürece paran karşı tarafa gitmez iade ederler..

R_Kaptan
16-10-2012, 00:26
bende gg den devamlı alışveriş yaparım fakat siz ürünü onaylamazsanız satın aldığınız ürünün parası gg havuzda kalıyor ve istemezsenız paranızı geri alabilirsiniz diye biliyorum..

onursumer
16-10-2012, 00:34
ürünü aldığınzdan bu zamana nekadar sure geçti ?

tam olarak detaylar neler


0 risk sistemi şu şekilde çalışıyor

parayı gg ye oduyorsunuz ilan sahibine mesaj gidiyor ürün parasını aldık ürünü gonderin diye

gg ye kargo takip numarası girerek karşı taraf kargoya verdiğini bildiriyor

sen ürünü alıp açıp kontrol ediyorsun ve gg ye girip onaylarsan ücret karşı tarafa geçiyor

onaylamazsan hem satıcıya hemde gg ye mesaj bırakıyorsn urunu tekrar kargo ile gonderip takip nosunu gg müşteri hizmetlerne gonderiyorsun

bu işleyişten hangi kısmındasın şuan ?

satıcı tam olarak ne dedi ?

verdiğin bilgiler yüzeysel olduğundan yorum yapması zor oluyor

ayrıca gg hemen donuş yapmayabilir acele etmene gerek yok bu konuda

ben defalarca ürün aldım geri gonderip paramı aldım

Germanci
16-10-2012, 00:41
ürün online teslimat sistem yok bununla ilgili online teslimatta bile yalandan kargo bilgileri girmeniz isteniyor satıcıda aynen yalandan yere bir kargo numarası vesair bilgiler girmiş durumda ben üyeliğim askıya alındığı için hangi aşamada bunu göremiyorum. olmadı yarın çıkıp istanbula gideceğim merkezine gittigidiyorun..

ERTAN
16-10-2012, 00:45
Geçmiş olsun. Gg sizi mağdur etmez gibi:)

Burak K.
16-10-2012, 00:55
geçmiş olsun inşaallah mağdur olmazsınız

onursumer
16-10-2012, 10:54
bugun gün içerisinde donuş yapmadılarmı ?

MCN21
16-10-2012, 10:56
Benim bildigim onay vermediginiz surece odeme saticiya gecmiyor