Orijinalini görmek için tıklayınız : clio 1.6 16v sport Headers önerisi
Arkadaşlar clio 1.6 sport a en uygun ve en iyi performans alabileceğim headers hangisidir, bilgisi tecrübesi önerisi olan arkadşlar yardımcı olursa sewinirim..
Clio 172 headers'ı.
forumda uygulayan arkadaslar vardi, yazilimla felan guzel guc aldilar.
forumda uygulayan arkadaslar vardi, yazilimla felan guzel guc aldilar.
4-2-1 mi? 4-1 mi ? üst devirlerin daha verimli olması için
4-2-1 mi? 4-1 mi ? üst devirlerin daha verimli olması için
4-2-1'ini bulabiliyosan al :D Hadi buldun o nimeti nası kesip biçicen :)
4-2-1 mi? 4-1 mi ? üst devirlerin daha verimli olması için
4-2-1 zor dediği gibi.Çok tuzlu olur bulsan bile.En iyisi 172.4-2-1'e verilecek para ile düzgün egzos yaptırırsın standart borular ufak kalacak cızırdar.tecrübe ile sabit.:)
LIGHT RS
30-10-2012, 21:19
Army gerekli aciklamayi yapmis. Bi ara bende yapmak istiyodum. Ama ugrasmak gerekiyo zaman gerekiyo o sebepten olmadi. Ama bakarsin kafa atar yine...
murat_ileri
30-10-2012, 21:38
öncelikle tam olarak aklınızdan geçenler neler, yapılacak olan değişiklik sadece manifoldla sınırlımı kalacak susturucular ve ara boruda değişecekmi? yapılan her işlemde aracın tepkisi değişiyor.
öncelikle tam olarak aklınızdan geçenler neler, yapılacak olan değişiklik sadece manifoldla sınırlımı kalacak susturucular ve ara boruda değişecekmi? yapılan her işlemde aracın tepkisi değişiyor.
chip+hava filtresi+headers+ 51 lik düz boru otto son yapmayı planlıyorum ..
hedaers işini çözebilirsem gerisi kolay
headers bulmak çok zor heralde ?
murat_ileri
31-10-2012, 02:49
headers bulman hem zor hemde maliyet açısından seni çok üzer, benim araçta neredeyse denemediğim kombinasyon kalmadı eger sadece son susturucu kullanacaksan kesinlikle 4-2-1 equal lenght ( eşit uzunluktaki boru) şeklinde yaptır, bükümlerde potsuz olmaması gerekli onun için eski usul kullanarak büküm yapmıştım ben. rs headersı kullanı pek tavsiye etmiyorum flanş kısmını kesip tekrar kaynatırken çatlama kırılma ihtimali yüksek oluyor sonuçta uzun süre ısıya maruz kaldığından dolayı ilk halindeki esnekliği kalmıyor boruların. 4-1 üstlerde daha canlı götürür fakat orta susturucu ile kullanmazsan altlar çok ölüyor birde 4-1 için genelde boru mesafesini çok kısa tutukları için alt devirlerin oem manifolda göre aşırı zayıflama olur.
headers bulman hem zor hemde maliyet açısından seni çok üzer, benim araçta neredeyse denemediğim kombinasyon kalmadı eger sadece son susturucu kullanacaksan kesinlikle 4-2-1 equal lenght ( eşit uzunluktaki boru) şeklinde yaptır, bükümlerde potsuz olmaması gerekli onun için eski usul kullanarak büküm yapmıştım ben. rs headersı kullanı pek tavsiye etmiyorum flanş kısmını kesip tekrar kaynatırken çatlama kırılma ihtimali yüksek oluyor sonuçta uzun süre ısıya maruz kaldığından dolayı ilk halindeki esnekliği kalmıyor boruların. 4-1 üstlerde daha canlı götürür fakat orta susturucu ile kullanmazsan altlar çok ölüyor birde 4-1 için genelde boru mesafesini çok kısa tutukları için alt devirlerin oem manifolda göre aşırı zayıflama olur.
teşekkürler dostum, ustayla bi konuşucam bakalım istediğimizi yapabilecekmi :)
tayreep_john
03-11-2012, 02:56
üniveristeden çok yakın bi arkadaşım geçen hafta manifoldundan kaçaklar olduğu için sanayiye gitti ve şansına sorunsuz çıkma ph1 ( 172 rs ) headersı buldu çok uygun bi fiyara kapatıp almış 250 milyon gibi bi paraya aldı yanlış hatırlamıosam 48lik düz boruyu da yaptırmış ucuna remus egsozu takıp okula döndü... bi deneme yaptık sabah denediğimizde kafa kafaya giderken bide bu haliyle denedik 6 boy geçti beni :) bulabilirsen sende yap derim
murat_ileri
03-11-2012, 04:35
üniveristeden çok yakın bi arkadaşım geçen hafta manifoldundan kaçaklar olduğu için sanayiye gitti ve şansına sorunsuz çıkma ph1 ( 172 rs ) headersı buldu çok uygun bi fiyara kapatıp almış 250 milyon gibi bi paraya aldı yanlış hatırlamıosam 48lik düz boruyu da yaptırmış ucuna remus egsozu takıp okula döndü... bi deneme yaptık sabah denediğimizde kafa kafaya giderken bide bu haliyle denedik 6 boy geçti beni :) bulabilirsen sende yap derim
arkadaşının arabasının specler neler, sadece son susturucu bile tek başına çok etkiliyor aracı. isteyenler için rs oem headersı ***** sitede var.
benim araç için konuşuyorum. sadece filtre ile 1 boy, filtre artı son susturucu 4 boy fark ettiriyor. tabiki bunu kıstas almak ne kadar dogrudur orası tartışılır. denemelerde lastiklerin patinaja kalması değiştiği için saglıklı bir kıstas olmuyor. benim tavsiyem bu işi iyi bile bir ustanın yapması zaten maliyeti yüksek ama iyi bir getirisi olur yada headers için vereceğiniz paraya yazılım yaptırıp daha fazla güç alabilirsiniz ( son susturucu değişmesi gerekli)
tayreep_john
04-11-2012, 01:09
arkadaşının arabasının specler neler, sadece son susturucu bile tek başına çok etkiliyor aracı. isteyenler için rs oem headersı ***** sitede var.
benim araç için konuşuyorum. sadece filtre ile 1 boy, filtre artı son susturucu 4 boy fark ettiriyor. tabiki bunu kıstas almak ne kadar dogrudur orası tartışılır. denemelerde lastiklerin patinaja kalması değiştiği için saglıklı bir kıstas olmuyor. benim tavsiyem bu işi iyi bile bir ustanın yapması zaten maliyeti yüksek ama iyi bir getirisi olur yada headers için vereceğiniz paraya yazılım yaptırıp daha fazla güç alabilirsiniz ( son susturucu değişmesi gerekli)
murat abi specler simota filtre kiti ph1 headers düz boru remus son susturucu ...
murat_ileri
04-11-2012, 01:30
murat abi specler simota filtre kiti ph1 headers düz boru remus son susturucu ...
bilgilendirme için teşekkür ederim. dogru kombinasyon ve güzel sonuçlar almışsınız.
tayreep_john
07-11-2012, 13:33
bilgilendirme için teşekkür ederim. dogru kombinasyon ve güzel sonuçlar almışsınız.
arkadaşa fikir verme konusunda yardımcı olmuşuşuzdur umarım..
4-2-1 alt devirlere biraz daha güç verir ama 4-1 altı öldürüp üst deviri getirir şehir içi giderken çok gücüm olmasın dersen 4-1 tavsiyemdir armağan kardeşimin dediği gibi rs in orjinal headersını alıp flansh ile yapabilirsin armağan ankarada bunu uyguladı gerekli bilgileri o kardeşimizden al bence kendisi gayet güzel bi şekilde kendi arabasına uyguladı onu :icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.