Orijinalini görmek için tıklayınız : r56 egzost sistem tavsiyeleri
arkadaslar selam, konuyu dogru yere acıp acmadıgımdan emın olamadım yanlıs yere actıysam sımdıden yonetıcı arkadaslar ozur dılıyorum :confused: uzun zamandır forumu takıp edıyorum aracları, yapılan ıslemlerı ıncelıyorum masallah gercekten guzel araclar var en nıhayeetınde bende bır kac ekleme yapmaya karar verdım. stock '12 r56 cooper s kullanıcısıyım orjınallıgı cok bozmayacak sekılde yapmayı dusundugum ıslemlerın basında egzost gelıyor. hem forumdan hem de dısarıdan samımı bır arkadasım orta susturucu ıptalı + duz boru tavsıye ettı, bu ıslem sonunda arıza ısı yanmıyormus bıraz yakıt artarmıs, performansa etkısı olmasa da ses de degısım oluyormus vs.. sıze danısmak ıstedıgım ılk sey alacagım ses nasıl olur cırtlak-tız bır ses mı yoksa ugultulu tok bır ses mı ? bıraz arastırmıstım jcw son susturucuyla sanırım gercekten tok bır ses elde edılıyordu patırdamalar falan gayet ıyıydı, ılerıde jcw son susturucuyla kombıne edebılır mıyım?
Eğer maddi açıdan bi sıkıntı yoksa custom titanium tavsiye ederim komple
titaniumda mı kullanılıyor ilk defa duydum. bunu tavsiye etmenin sebebi ne hocam
ilk etapta downpipe orta sustrucu iptali yap.sese bak.sonra duz boru susturucu yaparsin
34tb9544
31-10-2012, 11:42
R56 da downpipe orta susturucu iptal düz boru sonda orjinal fazla maliyet olmadan yapılabilecek guzel bı sistemidir yada
Down pipe ve sonrasında komple İskender krom olabilir
Yada akrapovic downpipe düz boru ve sonda yine akrapovic son susturucu
titaniumda mı kullanılıyor ilk defa duydum. bunu tavsiye etmenin sebebi ne hocam
muhtemelen daha hafif ve tınısı daha farklı olduğundan olsa gerek
ben olsam jcw alırım
he tabi milltek te olabilir unuttum
gorus ve tavsıyelerınız ıcın cok tskler, uc asagı bes yukarı aynı seyler sanırım. downpıpedan sonra arıza ısıgı yanar mı ?
bır de alakasız olacak ama r56'larda acık hava fıltrelerı motorun arkasında bulundugu ıcın sıcak hva ceker performans dususu yasanır bunu gıdermek ıcın yarı kapalı olan kaputtakı scoop u acmak gerekır dıyorlar bu ıfade dogru mudur? r56 larda fıltre kullanımını engelleyecek bır ıfade gıbı gorunuyor cunku
yaniltici takiyolar dostum yanmiyo.motorlarimiz ayni senin aracinla.bi sikinti yasamadan keyifle kullaniyrm.sakim kullanimda sss bile cikmiyor
kelalper
31-10-2012, 12:11
bır de alakasız olacak ama r56'larda acık hava fıltrelerı motorun arkasında bulundugu ıcın sıcak hva ceker performans dususu yasanır bunu gıdermek ıcın yarı kapalı olan kaputtakı scoop u acmak gerekır dıyorlar bu ıfade dogru mudur? r56 larda fıltre kullanımını engelleyecek bır ıfade gıbı gorunuyor cunku
ne kadar soğuk çekerse o kadar iyidir genelde ama zaten çektiğin hava turbodan geçeceği için ısınacak. Fazla problem değil yani. O nedenle intercooler daha önemli motora giren havayı soğutma açısından.
-Günalp-
31-10-2012, 12:17
İşi bilen bir egsozcuya git downpipe + orta iptali yaptır. Düşük maliyetle ses ve performans alırsın. Arıza ışığında yanmaz.
İşi bilen bir egsozcuya git downpipe + orta iptali yaptır. Düşük maliyetle ses ve performans alırsın. Arıza ışığında yanmaz.
en iyisi dediğin şekilde sanırım tsk ederım
ne kadar soğuk çekerse o kadar iyidir genelde ama zaten çektiğin hava turbodan geçeceği için ısınacak. Fazla problem değil yani. O nedenle intercooler daha önemli motora giren havayı soğutma açısından.
sorumu soyle degıstıreyım o zaman ıntercooler dısında sadece fıltre kullanmak atıyorum yıne motorun arkasında olabılecegı yerde verım ve performans acısından kayda deger bır fayda saglar mı ?
kelalper
31-10-2012, 13:21
yok hayır sadece filtre zaten fazla bir güç katmıyor. Sadece üst devirlerde gaz tepkisi iyileşiyor. Çekilecek havanın önünde engel olmadığı için daha çabuk çekebiliyor havayı.
yok hayır sadece filtre zaten fazla bir güç katmıyor. Sadece üst devirlerde gaz tepkisi iyileşiyor. Çekilecek havanın önünde engel olmadığı için daha çabuk çekebiliyor havayı.
sımdı daha ıyı anladım tsk ederım :icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.