PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Türkiyede bir ilk



nitrO_Oxide
29.Mart.2006, 01:25
19 inç jantı 235/40/19 lastiği ,lambo kapıları, AEM filtre kiti ve komple body kit var arac uzerinde :thumbsup:
Piyasa degeri yaklasık 110.000 € olan Nissan infinty Skyline 350 gt den bir kac resim :1newwink:


http://img75.imageshack.us/img75/7572/ali01328yg.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/4410/ali01413sf.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/2163/ali02722us.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/169/ali02817uy.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/5343/ali0365nv.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/9135/ali0389ih.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/2707/192er.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/6303/237cz.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/5793/173tj.jpg

nitrO_Oxide
29.Mart.2006, 01:26
http://img75.imageshack.us/img75/161/ali0507ae.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/9332/ali0586xy.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/2265/ali0609go.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/695/ali0612ti.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/7060/ali0662pl.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/305/ali0778fm.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/7313/ali0791xa.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/1241/ali0741il.jpg

nitrO_Oxide
29.Mart.2006, 01:27
http://img75.imageshack.us/img75/9917/ali0756wf.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/8268/ali0729kj.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/5561/ali0809if.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/3599/ali0824oq.jpg
http://img54.imageshack.us/img54/5438/ali0558ts.jpg

Tholl-ga
29.Mart.2006, 01:35
http://img75.imageshack.us/img75/9917/ali0756wf.jpg

bu resimdeki ana tema nedir :)

Oz`
29.Mart.2006, 01:42
sawaşta takıldı filitre felan kapılar

CTG
29.Mart.2006, 01:43
yok artık:D çok güsel walla maşallah

tyMu
29.Mart.2006, 01:44
güzel duruor :)

M_PROJECT
29.Mart.2006, 03:09
bıldıgımız g35 yalandan skylıne dıe satıolar :D guselmıs ama

MiaMi
29.Mart.2006, 07:03
florya girişinde görmüştüm. R34 RB26 RULEZZZ

T-MIVEC
29.Mart.2006, 07:26
jantları beğenmedim.

Cosmicboy
29.Mart.2006, 11:51
bende bağdat caddesi üzerinde gördüm jantları benimde hiç hoşuma gitmedi ya..

fastest
29.Mart.2006, 18:13
önü uzaktan 350z'ye benziyo

dragger35
29.Mart.2006, 20:34
acaba sahibi nerdn aldı bu arac burda yoqtur:confused:

VteC_MaNiaC
29.Mart.2006, 20:42
burda united auto dan alınmıştır %90 .... bu arada aracın çok tatlı bi yürümesi ve sesi var bide kapılar felan cafcaf lı olmuş :D

nitrO_Oxide
29.Mart.2006, 21:53
sawaşta takıldı filitre felan kapılar

A-C tuningtede söküldü :D suan orginal kapıları ;)


http://img75.imageshack.us/img75/9917/ali0756wf.jpg

bu resimdeki ana tema nedir :)


laf olsun torba dolsun ;)

Low-Rider
29.Mart.2006, 22:01
güsel araç güsel :)

Juggernaut
29.Mart.2006, 22:22
Güzel araba en son gördüğümde caddede gazlamaya çalışıyordu..

Future_King
29.Mart.2006, 22:50
maşallah cok tatlı araçç..bende birkaç kez SAhil yolunda gordum;)

nitrO_Oxide
30.Mart.2006, 18:13
bide sesini duysanız:)

Manimillion
30.Mart.2006, 20:00
Bence body kiti cok kotu olmush, fabrika cikisi daha guzel duruyor...

Yada direk Stillen Lip Kit alsaymis cok daha guzel duracakti... Bide arac otomatik sanirim ustunde Brembo frenler yok, sadece kaliperler boyanmis

nitrO_Oxide
30.Mart.2006, 23:47
arac otomatik.100 kişiden bitek sen begenmedin :) bence mukemmel bi goruntu :)

nitrO_Oxide
30.Mart.2006, 23:49
http://img75.imageshack.us/img75/161/ali0507ae.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/7572/ali01328yg.jpg

Manimillion
31.Mart.2006, 00:34
arac otomatik.100 kişiden bitek sen begenmedin :) bence mukemmel bi goruntu :)

100 kishiden arabanin yurumeden yada sesini duymadan otomatik oldugunu ilk anlayanda bendim sanirim ;)

Begenmedim cunku kiti biraz abarti olmush, zaten burada G35 Coupe leri kizilay dagitiyor masallah... Bizim gozumuz alishtigindan begenmedim ;)

M_PROJECT
31.Mart.2006, 03:21
100 kishiden arabanin yurumeden yada sesini duymadan otomatik oldugunu ilk anlayanda bendim sanirim ;)

Begenmedim cunku kiti biraz abarti olmush, zaten burada G35 Coupe leri kizilay dagitiyor masallah... Bizim gozumuz alishtigindan begenmedim ;)

oeldeme olm benım alasım var bı kac seneye :D

Tuner
31.Mart.2006, 11:55
100 kishiden arabanin yurumeden yada sesini duymadan otomatik oldugunu ilk anlayanda bendim sanirim ;)

Begenmedim cunku kiti biraz abarti olmush, zaten burada G35 Coupe leri kizilay dagitiyor masallah... Bizim gozumuz alishtigindan begenmedim ;)


Fren kaliberlerinden bende anladım yakın bir arkadaşım da 350 Z var aşağa yukarı aynı paketlerde satılıyor oda otomatik.

100 kişiden ikinci beğenmeyende benim G35 alıyorsun orjinal tampon yaptırmıyorsun.

bu nasıl mani sence

Ön alt dil gri olan kırılınca siyah olarak getirildi.
http://img93.imageshack.us/img93/3682/grnt012rk.jpg
http://img93.imageshack.us/img93/7269/grnt023kn.jpg
http://img520.imageshack.us/img520/5992/grnt0tj.jpg

T-MIVEC
31.Mart.2006, 13:15
inifinitinin tampon ne marka?

Manimillion
31.Mart.2006, 16:09
Bence tamponlar vede lip kitler arabaya uymuo, kanat cok kotu, arabaya kanat takmak bence gereksiz.. Ama renkler ve zewkler tartisilmaz... Bi ara zamanim oldugunda, kuzenimin G35 Cuope sinden resim cekerim yollarim buraya, full show car arabasi, go car i e46 m3 u war zaten, s4 ude wardi motor + suspansion du sadece oda, ama calindi arabasi.

levent
31.Mart.2006, 20:45
bıldıgımız g35 yalandan skylıne dıe satıolar :D guselmıs ama
aynen katılıyorum..

aracın az bulunur olması güzel ama daha kaliteli jantlar takılabilirdi..:o

Tholl-ga
01.Nisan.2006, 01:42
beğenmeyen 3. de benım :)

grkm
01.Nisan.2006, 01:58
yaz 4 e abi.. ciddi anlamda orj. hali daha güzel

Tholl-ga
01.Nisan.2006, 02:30
ben hiç bi türlü beğenmiorum :)

M_PROJECT
01.Nisan.2006, 02:56
ben hiç bi türlü beğenmiorum :)


aha bunada vur dedık oldurdu :D

nitrO_Oxide
01.Nisan.2006, 11:27
pes valla:cool: :rolleyes:

http://img84.imageshack.us/img84/2301/11285153187rh.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/9813/11190166795cx.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/2556/11141051898ka.jpg
http://img93.imageshack.us/img93/2469/11167030010zl.jpg

Low-Rider
01.Nisan.2006, 17:49
bikerede beenin yaw ne çıksa beenmiorum beenmiorum :)

cem
02.Nisan.2006, 12:16
Önden çok tatlı maşallahh çok guzel .

miniks
05.Nisan.2006, 09:57
maasallah. arab guzel. hyrlı olsun. ama uzerıne gecırılenler kotu. bnde begenmedım.

Maxiboost
09.Nisan.2006, 14:58
hiç beğenmiyorum bu aracı sanırım skyline diye cıkarmalarından kaynaklanıyor infinity de maşallah her modele aynı motoru çakıyo bu motor sadece 350z ye gidiyor bence. kit güzel jantları düzgün seçememiş bencede sanırım beğenmeyen 4. oldum?

Selçuk
09.Nisan.2006, 15:05
orjinal hali daha güzel ama tamponda berbat ötesi değil yani.Bide Türkiyede bu kadar sevilipte hiiiiç haz almadıgım bi araç varsa 350 Z dir. Bi arabanın tipi bu kdar mı çekimsiz olur?

Maxiboost
09.Nisan.2006, 21:27
walla 350z ye bakinca standart olarak görmüyorum beyin otomatik olarak ekliyo bişiler :D

sLcK_VTI
30.Nisan.2006, 18:20
çok güzel olmuş maşşşallahh

rojbass
01.Mayıs.2006, 13:40
ben bu nissan'ın aynısını görmüştüm ama rengi başkadı...:D

Manimillion
09.Mayıs.2006, 19:58
Bir soru, burada Nissan mi, Infiniti mi?

Vede Skyline mi G35 mi?

haha Infiniti G35 Coupe yi getirip, orada Skyline amblemi takip millete satiolar. Pazarlamaciliga bak bea

T-MIVEC
09.Mayıs.2006, 20:06
bildigim kadariyla, inifiniti G35

skyline 4.5L galiba

nitrO_Oxide
09.Mayıs.2006, 22:40
Bir soru, burada Nissan mi, Infiniti mi?

Vede Skyline mi G35 mi?

haha Infiniti G35 Coupe yi getirip, orada Skyline amblemi takip millete satiolar. Pazarlamaciliga bak bea


Nissan Skyline 350 gt :heyoo:

M_PROJECT
09.Mayıs.2006, 22:44
Bir soru, burada Nissan mi, Infiniti mi?

Vede Skyline mi G35 mi?

haha Infiniti G35 Coupe yi getirip, orada Skyline amblemi takip millete satiolar. Pazarlamaciliga bak bea

4 kapısınıda maxima dıe satarlar tam olur

T-MIVEC
10.Mayıs.2006, 07:16
nissan skyline?

amblem infiniti?

tunERkan
10.Mayıs.2006, 15:03
evt g35 den bi farkı yok...

tunERkan
10.Mayıs.2006, 15:04
nissan skyline?

amblem infiniti?


infiniti skıyline:D:D

şöle diyelim çakma g35:D

fastest
10.Mayıs.2006, 15:15
önü güzel ön tamponda güzel ama arka ışıklarda hayır yok:o

Manimillion
10.Mayıs.2006, 18:18
Cakma Nissan Skyline 350 gt :heyoo:

Mesajini duzelttim.

H_nDa
18.Haziran.2006, 17:38
usta aldırmaa yaa jantlarr ıı bencee dogruu secımmm bı kere o arabaya ınce jant gıtmezz rapcıı jantıda yapmıcannn tamm oturmusss;););)

Yuregi-R
18.Haziran.2006, 17:52
Araç guzel, ama bi insan niye lambo kapı takar yani benim zevkime çok aykırı. Ne gerek var yani kınıyorum lambo kapı yapanları.

emir
19.Haziran.2006, 18:47
G35 nezamandan beri skyline olarak geçiyor

vtecGS
25.Haziran.2006, 10:44
g35 araba yaaa milleti kandiriyorlar işte bende gördüm bu arabayı GOP ta AC tuningte sade hali daha güzel.

nitrO_Oxide
28.Haziran.2006, 14:13
G35 nezamandan beri skyline olarak geçiyor

tuning sitelerinde o sekilde geciyor


Mesajini duzelttim.


komik :hahaha:

cursed
10.Temmuz.2006, 21:43
güzel olmuş valla maşallah

Acedriver
12.Temmuz.2006, 21:59
maşallah kazasız belasız...

streetracer
13.Eylül.2006, 18:48
ali abi yine döktürmüş

Dodo-FB
07.Ekim.2006, 03:06
-Belki o kadar zaman geçmiş konunun üstünden ama bişey

soracam , bu aracı bir çok kişi söyledi bende bir kaç defa

yeşilköy civarında olup bir kaç kerede anadolu yakasında

gördüm ben bildiğim kadarıyla G35 şimdi bu skyline mıymış ?

-Gerçekten bilmediğimden soruyorum dalga falan maksatlı değil

body-kit'i fena değil lambo kapıları bende sevmiyorum allah

kaza bela vermesin sahibine ..

-Bu arada Nitro dostum bir G35 koymuşsun sanırım beyaz olan fenalarda ..

nitrO_Oxide
07.Ekim.2006, 09:25
bircok sitede Nissan » Skyline 350 gt olarak geciyor.

yiit
07.Ekim.2006, 09:32
güzel duruo kazasız belasız.

VWci
07.Ekim.2006, 09:39
Araç guzel, ama bi insan niye lambo kapı takar yani benim zevkime çok aykırı. Ne gerek var yani kınıyorum lambo kapı yapanları.

Dar yerlerde arabaya binmesi daha kolay oluyor...:) ......

VWci
07.Ekim.2006, 09:47
Bir de G35 lerin 2+2 oturuma sahip olmasi lazim..350 ler de 2 kisilik *****..daha uzun bir sasi var bunlarda....

herm10
07.Ekim.2006, 19:56
jantlar krom olsa daha güzel olurdu bence

Tholl-ga
08.Ekim.2006, 00:22
Dar yerlerde arabaya binmesi daha kolay oluyor...:) ......

o arabayı dar yere bırakıosa helal

dupdup
08.Ekim.2006, 12:47
ben hergün goruorm bu aracı sahibi bzm burda oturuo aracın sesi cok gusel her infinti gibi

yusufcan_1982
09.Ekim.2006, 07:56
jantlara hoş durmuyor yah aslında daha yırtıcı bir jant dakılabilirdi

cursed
09.Ekim.2006, 21:08
:surucu: yok ya yusuf bence gayet hoş doldurmuş jantlar daha pahalı bişeler olabilirdi demek istedin sanırım:surucu:

emir
09.Ekim.2006, 21:48
heralde 7.kez yazıyorum buaraba için güzel olmuş

T-MIVEC
09.Ekim.2006, 22:17
ben olsam sooole bi jant takardim http://www.takumiproject.com/web%20photo/c0601016.JPG

bodoff
11.Ekim.2006, 12:36
INFINITY G35 ile nissan skyline 350 gt arasında fark var g35 ler 4 kapı serı genelıkle
ancak g35( infinity ) coupeler ıle 350gt (nissan) arasında hicibr fark yok ıkısıde aynı araba ve satıs olarak tek fark ısım pazarlaması yanlıs bılmıorsam infinity coupe g35 bıras daha luks sınıf aracı olarak ıc doseme ve aksesuar standartları var skylıne da ıc karoser sport tarzda tutuluor ..

Spawn
11.Ekim.2006, 12:56
http://img75.imageshack.us/img75/9917/ali0756wf.jpg

bu resimdeki ana tema nedir :)

Des-T = Destraction Tool :D

Spawn
11.Ekim.2006, 12:58
INFINITY G35 ile nissan skyline 350 gt arasında fark var g35 ler 4 kapı serı genelıkle
ancak g35( infinity ) coupeler ıle 350gt (nissan) arasında hicibr fark yok ıkısıde aynı araba ve satıs olarak tek fark ısım pazarlaması yanlıs bılmıorsam infinity coupe g35 bıras daha luks sınıf aracı olarak ıc doseme ve aksesuar standartları var skylıne da ıc karoser sport tarzda tutuluor ..


abi yanlış anlama da yazdıklarının hepsi yanlış. nissan 350Gt dediğin araba bu kasanın japonyadaki satılan versiyonudur ki skyline die de satılmıştır. infiniti G35 ise amerika pazarında satılmıştır.

emre yeşil
10.Aralık.2006, 05:38
yuh be kardeşim buna binipte body kitini fiberci ali de mi yaptırsın yuhhhhh yuhhhhhhhh be yazık yazık

sülüman
10.Aralık.2006, 10:04
yuh be kardeşim buna binipte body kitini fiberci ali de mi yaptırsın yuhhhhh yuhhhhhhhh be yazık yazık



nie neoldu ki:beuj: :beuj: :beuj:

nitrO_Oxide
10.Aralık.2006, 10:18
yuh be kardeşim buna binipte body kitini fiberci ali de mi yaptırsın yuhhhhh yuhhhhhhhh be yazık yazık


yazdığın seylere dikkat et ok? :ofk:

Mrt
10.Aralık.2006, 12:48
adamım esnaflıgı güzel işciligi güzelse neden olmasın?

merttepe
10.Aralık.2006, 12:55
eger bu fibercide yapılmış bi tamponsa, helal valla harika yapmış... böyle yapabilecekse neden fibercide yaptırmayayımki...

livelydog
10.Aralık.2006, 14:17
bu araca sahip olupta fiber&polyester vb. malzemelerle aracın orjinalliğinin bozulmasına anlam veremiyorum ,bu işlemler yapıldıktan sonra aerodynamiği olumlu yönde değişti mi aracın merak ediyorum .

nitrO_Oxide
10.Aralık.2006, 22:10
bire bir tampondan kalıbı alınmıs bi model olduğu için bu modeli yurt dısında yapan firmanın bu hesaplamaları goz ardı ettiğini dusunmek sacma olur bence :)

nitrO_Oxide
10.Aralık.2006, 22:15
http://img477.imageshack.us/img477/3115/11570223442631jg1.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/7296/11572336061845io8.jpg

sülüman
10.Aralık.2006, 22:19
bire bir tampondan kalıbı alınmıs bi model olduğu için bu modeli yurt dısında yapan firmanın bu hesaplamaları goz ardı ettiğini dusunmek sacma olur bence :)



:icon_tup: :icon_tup: doru sölüyosun arda abiii:icon_tup:

Low-Rider
10.Aralık.2006, 22:34
349739 tane araçta bu bodykit'ten var
ac tuning sağolsun:D

nitrO_Oxide
10.Aralık.2006, 22:47
349739 tane araçta bu bodykit'ten var
ac tuning sağolsun:D

arz talep meselesi desek :rolleyes:

Low-Rider
10.Aralık.2006, 22:49
peki öyle diyelim:)
ama biraz farklı modellere yönelmesi gerek
eskiden m3 tamponuydu seri üretimi,şimdide bu tampon

nitrO_Oxide
11.Aralık.2006, 08:02
peki öyle diyelim:)
ama biraz farklı modellere yönelmesi gerek
eskiden m3 tamponuydu seri üretimi,şimdide bu tampon


haklısın biraz cılkı cıktı :) ama enfes bi model oldğu için herkez kendi arabasında gormek istiyor.suana kadar arabalar içerisinde bu tamponun yakısmadığı araba yok desem yeridir :)

Eriador
11.Aralık.2006, 12:55
bence ön tampon gzl benmde aklımda öle sade gzl bişi war ... ne kadr mal oldu fiyat ı pm den atabilrmsn ? kazasız belasız

nitrO_Oxide
11.Aralık.2006, 16:32
ozelinde mesaj

STeaM
11.Aralık.2006, 22:30
valla bu mu bilmiyorum ama benden dün lastik istediler nissan infinity G35 dediler, hatta getirdim 2 tabe 235/35/19 üzerinde 225/40/19 var dediler ebat bulamadım 235/35/19 verdim, yarın sabah gelecekler taktırmaya sölerim bu mu diye :)

STeaM
12.Aralık.2006, 12:48
arkdaşlar araç bugün geldi ve kullanma fırtsaTI BULDUM, gücü fena değil (otomatik vitese göre) araç hilminin söyledği gibi p.oğlunda kapıları takılmış ve aem filtre kiti mevcut, ancak şimdi kapı kitleri yok araçta.

ayrıca bu araçtan türkiye'de 3 adet daha varmış, tamponun kalıbı ilk kez bu araçta çıkarılarak çoğaltılmış ;)

yinede sıkı makine...

http://img380.imageshack.us/img380/8462/steam386ne3.jpg


http://img528.imageshack.us/img528/9990/steam388ev5.jpg

sülüman
12.Aralık.2006, 22:13
ilk bu arabaya sonra rover'a bide bizim tipoya yapılıp kalıcaktı ama olmadı ....

Low-Rider
12.Aralık.2006, 22:21
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3267431

satılık

sülüman
12.Aralık.2006, 22:24
burdada model 350z yazıyoo....:D:D:

STeaM
12.Aralık.2006, 22:57
özgür bu araba o araba değil ama :)
bu araç bi ayakkabı firmasının sahibi, bize gelen, diğer 2 tanesinden biridir ilandaki, bunuda satcaklar doğuş oto (DOD) 65.000$ değer verdi araca...

nitrO_Oxide
12.Aralık.2006, 23:13
aynı araç :)

arabanın on tamponunu kırmıs sahibi ali abi ön tamponu kısalttı :)

Mechanix
13.Aralık.2006, 09:27
Nissan ın Amerikadaki markasının adı Infiniti.Nissan Skyline Coupe modeli Amerikada Infiniti G35 olarak satılıyor.Amma karışmış mevzu .
Motor olarak da 350Z de ki 3.5lt atmosferik VQ35DE var.280 hp.RB26DET değil yani.
Aslen 350 Z in lüks modeli olarakda söylenebilir.Makyajlı ve daha ağır.

nitrO_Oxide
13.Aralık.2006, 23:44
tesekkurler bilgi için

merifast
21.Mart.2007, 16:31
Valla O Arabayi Modifiye Etmek Yürek Ister

umut01
04.Nisan.2007, 17:26
sağlam olmuş.

Yiğit G.
31.Mayıs.2007, 16:32
ıh ıh olmamış.Yani daha iyi olabilirdi.

hkn_vtech
06.Haziran.2007, 01:45
güzel olmuş ;)

pordgar
16.Haziran.2007, 20:49
kaza bela vermesn bence ne derlerse desinler sonuçta bi emek var o bile yeter...

B!Rtan
27.Haziran.2007, 15:02
ellerine sağlık güzel olmuş ama o arabaya o yatırım gereksiz bence..

yiit
27.Haziran.2007, 17:03
yaz 4 e abi.. ciddi anlamda orj. hali daha güzel

yaz 5 e standartı iidir hele otomatik olması :heyoo:

onlywolf83
06.Ağustos.2007, 12:37
ustanın ellerine sağlık...süper olmuş...

JaSoN
06.Ağustos.2007, 13:46
Tamponlar güzel ama bi dünya araba da görünce özelliği kalmıyo... Ayrıca böyle bi arabaya fiber bodykit yaptırmam ben... Kendi arabama da yaptırmam böyle bi arabaya hiç yaptırmam...

Alp
06.Ağustos.2007, 14:03
Tamponlar güzel ama bi dünya araba da görünce özelliği kalmıyo... Ayrıca böyle bi arabaya fiber bodykit yaptırmam ben... Kendi arabama da yaptırmam böyle bi arabaya hiç yaptırmam...

zaten TR'ye bu tamponları ilk bu araç getirdi bunun kalıplarını almışlar ondan sonra çil yavrusu gibi çoğaldı ortalıkta...

nitrO_Oxide
06.Ağustos.2007, 15:09
zaten TR'ye bu tamponları ilk bu araç getirdi bunun kalıplarını almışlar ondan sonra çil yavrusu gibi çoğaldı ortalıkta...

çil yuvası?

kelimere biraz dikkat pls

nitrO_Oxide
06.Ağustos.2007, 15:10
Tamponlar güzel ama bi dünya araba da görünce özelliği kalmıyo... Ayrıca böyle bi arabaya fiber bodykit yaptırmam ben... Kendi arabama da yaptırmam böyle bi arabaya hiç yaptırmam...

arz talep ilişkisi deyip konuyu kapatıorum abi :)

sülüman
06.Ağustos.2007, 15:23
zaten TR'ye bu tamponları ilk bu araç getirdi bunun kalıplarını almışlar ondan sonra çil yavrusu gibi çoğaldı ortalıkta...



:icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup: benim bilidigim sahibi bu tamponları sahibi amerikdan geitrtti o araca yapıldı ondan sonra cok yakın arkdası olan bi transportra yapıldı 3, olarak ta imzmadaki tipoya yapılıp kalacaktı ama olmadı ankarada sahine bile yapmışlar

nitrO_Oxide
06.Ağustos.2007, 15:48
:icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup: benim bilidigim sahibi bu tamponları sahibi amerikdan geitrtti o araca yapıldı ondan sonra cok yakın arkdası olan bi transportra yapıldı 3, olarak ta imzmadaki tipoya yapılıp kalacaktı ama olmadı ankarada sahine bile yapmışlar

tek tek hepinize cvp yazmıcam arz talep olayını anlamanız için buyumeniz gerekiyor sanırım(nokta):icon_tup:

eser
06.Ağustos.2007, 16:03
sankı bu aracı bahcesehırde goruyorum bence basarılı olmus orjınal kıt gıbı

JaSoN
06.Ağustos.2007, 16:40
tek tek hepinize cvp yazmıcam arz talep olayını anlamanız için buyumeniz gerekiyor sanırım(nokta):icon_tup:

Anlamadım???

nitrO_Oxide
06.Ağustos.2007, 16:57
Anlamadım???

sana demedim :)

Dragger
06.Ağustos.2007, 17:29
G35 bir tane de havaalanında var, beyaz renkte, jantları bununla aynı, gerisi standart ve bence bundan daha güzel duruyor.

Bodykit inanılmaz alakasız olmus.

Ön tampon tamam da o arka tamponun rezilligi nedir yahu?

Böyle bir otomobile sahip ol git çakma Ferrari tamponu yaptır fiberden...Hic yakısmamıs.

Ali usta zevkli adam derdim ama bu arabada pek basarılı olamamıs.

Arabaya yazık olmus acıkcası...

nitrO_Oxide
06.Ağustos.2007, 17:34
önde arkada kit zaten :)

http://img84.imageshack.us/img84/2301/11285153187rh.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/9813/11190166795cx.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/2556/11141051898ka.jpg
http://img93.imageshack.us/img93/2469/11167030010zl.jpg

sülüman
06.Ağustos.2007, 19:17
arz taleptentir tutturmuş gidiyosunuz benims sanabi lafım yok bensadece ankaraya kadar gitmiş dedim bady kit sadece bu eger buysa arz talep daha büyümeme gerek ozman bu kiti adam yurtdısından parayla getirtti adam parasıyla rezil oldu:icon13:

nitrO_Oxide
06.Ağustos.2007, 22:03
arz taleptentir tutturmuş gidiyosunuz benims sanabi lafım yok bensadece ankaraya kadar gitmiş dedim bady kit sadece bu eger buysa arz talep daha büyümeme gerek ozman bu kiti adam yurtdısından parayla getirtti adam parasıyla rezil oldu:icon13:

o kısmı snei ilgilendirmez sen dahil kimseyi ilgilendirmez bu 1

2. si ise o adamında getireninde hepsinin onayı alınıp yapılan bi işlem ;)

sülüman
06.Ağustos.2007, 22:16
ya amacım benim polemik yaratmak veya kimsenin ustalıgına laf sölemek deil. sadece benim bilidigim cokyakın bi abimiz (adı bülent trasporteri vardı ) onun arakadası imiş kalıbı yurt dısından getirip ali ustaya yaptırmışlar olaya bu sonra bizim tipoda gördü .dedi sahibi görse dava bile acardedi olaya bundan ibaret

ReFiK
07.Ağustos.2007, 00:06
ya amacım benim polemik yaratmak veya kimsenin ustalıgına laf sölemek deil. sadece benim bilidigim cokyakın bi abimiz (adı bülent trasporteri vardı ) onun arakadası imiş kalıbı yurt dısından getirip ali ustaya yaptırmışlar olaya bu sonra bizim tipoda gördü .dedi sahibi görse dava bile acardedi olaya bundan ibaret

Tamponun kalıbını veren araç sahibi razı, tamponu yapan razı, yaptıran razı daha varmı ötesi uzatmaya gerek yok...:icon_tup:
Ustalığa laf atan olursa, araç sahibi body kit'in kendi arabasından daha iyi durduğunu söylediği arabalar var...:icon_tup:

Buğra A.
07.Ağustos.2007, 01:03
Değişik bir stil olmuş o filtre :) Zaten arabaya laf söyleme hakkı yok kimsenin.Doğan görünümlüde olsa sonuçta G35 :)

Alp
07.Ağustos.2007, 14:50
çil yuvası?

kelimere biraz dikkat pls

çil yuvası değil çil yavrusu dedim yani demek istediğim bir anda çoğaldı aynı body-kit'e sahip araçlar, yanlış anlamışsın ALi usta'nın işçiliğine ve yaptığı arabalara bir lafım yok :icon_tup:

sülüman
07.Ağustos.2007, 15:16
çil yuvası değil çil yavrusu dedim yani demek istediğim bir anda çoğaldı aynı body-kit'e sahip araçlar, yanlış anlamışsın ALi usta'nın işçiliğine ve yaptığı arabalara bir lafım yok :icon_tup:



aynene bende bunu dedim işte:icon_tup::icon_tup: