PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TNB(Toshiba) Bilgisayar Dolandırıcılığı



eraslanb
13-11-2012, 15:45
Şubat ayında cihazım 3. sefer aynı arızadan tamir edilemedi ve bana P755-10g cihaz verdiler. ve buda arızalıydı girdi çıktı yaparak 2.5 ay serviste durdu sorunu çözemediler bu arada 23 iş günü geçti bir girişinde ama yine cihazı değiştirmediler bu arada cihazın ikinci el olduğunu öğrendim.bana şubat ayında sıfır olarak verilmesi gereken cihaz 24 aralık 2011 de Alanya alanyum avm teknosa dan satılıp müşterinin arızalı olmasından dolayı geri verdiği cihaz çıktı.fatura örneği elimde
ilk önce bunu normal bir durum olduğunu söylediler baskılar sonucu değişim yapacaklarını söylediler ama fiyat farkı alacaklarını fakat piyasa fiyatının çok altında ekonomik bi fark olacağını söylediler fakat piyasadan 200-300 lira daha fazla fark istediler ki bu benim 1350 tl den başlayan farkları ödemem anlamına geliyordu. ücret iadesi istedim vermediler ki benim muhatap olduğum kişiler şirket sahipleri Aytaç Biter ve Halil İbrahim Özer den sonra en yetkili 3 kişi.


*toshiba bilgisayarınızı değiştireceği zaman dikkatli olun cihazın online garanti tarihi size teslimden önce bir tarihse cihaz kesinlikle ikinci eldir.
*dava aç diyeceksiniz bu min. 6 aylık bir süreç ve bana sağlam bir cihaz lazım öğrenciyim patronlardan Aytaç bey borusan yarış ekibindeymiş ona ulaşabileceğim mail adresi veya telefon numarası olan varsa p.m. atabilir mi?
*birde bu olay dolandırıcılığa mı giriyor yoksa tüketici mahkemesi mi ilgilenir sitedeki avukatlardan yardım istiyorum bu konuda

evde net yok cevaplarınızı yarın okuyacağım şimdiden sağolun

Burak
13-11-2012, 16:04
İlçe kaymakamlıklarında bulunan tüketici hakem heyetine başvurun. Mutlaka sonuç alırsınız.

eraslanb
13-11-2012, 16:05
maalesef orası bakmıyor bin tl üstü diye tüketici mahkemesine gittim onlarda tam emin değiller dolandırıcılığa giriyor diye

volume81
13-11-2012, 16:13
cihazınızın modeli nedir ? ne zaman aldınız ? arızası ne ? bunlarıda söyleseydiniz :)

kiminle muhattap oluyosunuz ? TNB gerçekten garanti konusunda titiz çalışan bir firmadır

bu arada bilen arkadaşlar vardır belki Toshiba batı karadeniz toplama merkezinde servis sorumlusu olarak çalışıyorum şimdiye kadar garantiye gönderdiğim makina'dan 7 iş günü geçmeden sorunları çözüldü

bazen bazı parçalar TR'de bulunmuyor ne yazık ki onlarında gelmesi epey uzun sürüyor gümrük mevzusu var ( Hatta şuan 2metre karşımda makina için parça bekliyorum ) cihazınızın arızasını size ne olarak söylediler ?

Google'a aytaç biter yazsan zaten iletişim bilgilerini bulabilirsin

bu arada online garanti tarihi dediğin tarih seri numarasına göre bakılan tarihdir eğer elinde faturan yoksa seri numaranın TNB'den çıkış tarihi garanti sürecini başlatmış olur faturanı ibraz edersen aldığın tarihden itibaren 2 yıldır

eğer yardımcı olabileceğim birşey varsa pm gönderebilirsin yardımcı olmaya çalışırım :)

eraslanb
13-11-2012, 16:26
Türkiye Teknik Servislerinden sorumlu Mesut Bilgi Bey Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Sevgi Hanım ve Elçin hanım ilgilendi. Cihazı Mesut Beye gönderdim o çözemedi artık sıkıntıda önemli değil cihaz 2. el ve bana resmen itelediler cihazı asıl sıkıntı bu.

volume81
13-11-2012, 16:29
valla aklım almıyor bence mesut bey dediğin kişi ile irtibatta ol

cihazı alalı ne kadar oluyor ? hangi model ?

eraslanb
13-11-2012, 16:30
şu anda ailesiyle yazışıyorum Aytaç Beyin ailesi daha ilgili

eraslanb
13-11-2012, 16:38
cihazı şubat ayında verdiler. ve cihaz ikinci el bunu kabul ediyorlar değiştirmeyi kabul ediyorlar ama kazık bir fiyat farkı istiyorlar...

eraslanb
13-11-2012, 16:41
fiyat farkını ödemeyi kabul etmeyince git mahkemeye ver paranı alamazsın bir kaç sene diyorlar

onursumer
13-11-2012, 19:22
bu dediklerinin yazışması varmı ?

tnb kadar işi yokuşa suren bir firma yok kimse kalkıp bana savunmasında yaşadıklarımı yazıyım

üründe hata vardır arızalıdır işletim sistemi yükleme parasını müşteriden isterler ve yuzsuce prosedurumuz budur derler

wifi kartı arızalı diye urun gonderirsin klavyesi değişir üstüne ürün gelir gelmez mavi ekran verir açılmaz

değişim diye verdikleri tüm ürünler revizyon gormuş burda kutulanmış ürünlerdir vs vs vs diye sıralarım ben

eraslanb
13-11-2012, 19:39
onur abi tüm herşeyi telefonda konuşuyorlar mail atın diyorum yok diyorlar...
elimde benim değişime verdiğim qosmio cihazın faturası,servise 3-4 defa verdiğim p755 in formu,p755 in ilk sahibinin faturası var.

elimdeki bilgisayarı göndermemi istediler durduk yere cihazı alıp geri vermeyeceklerdi galiba saat altı gibi...
Aytaç Beyin twitter da bulduğum bir akrabası araya girmiş ve bir beyi sorunla ilgilenmesi için görevlendirmiş sorunu yarına kadar çözeceğim size bir cihaz vereceğim sıfır olacak dedi saat 6 buçuk gibi bakalım yarın ne önerecekler...

ama hep içimde bir kuşku olacak cihaz verseler bile acaba buda 2. el mi diye....



birde verdikleri 2. el cihaz teknosa çıkışlı olduğu için onlarıda olaya sokmaya çalıştım satın alma müdürü olmalı Deniz hanıma bile rest çekmişler siz kim oluyorsunuzda araya giriyorsunuz ne bilgi verilmiş ne de başka bir şey dava açılırsa bilgi veririz diye

onursumer
14-11-2012, 15:08
dediğim gibi müşeri memnuniyeti fikrinden yoksun bir firma

herturlu işi yokuşa suruceklerdir eminim bundan inş sorununu çözerler

eğer çözmezlerse dava aç kesinlikle

SGTI
14-11-2012, 16:36
En guzeli dava acmak zaten baska caren yok.Avukatlik bilgim fazla degildir ancak bu yaptiklari dolandiriciliga girer, tuketici haklariysa sifir makine alirsin gercekten sifirdir bi arizasi cikar kabul etmezlerse hatayi devreye girer.sen sifir fiyatina sifir denilen bir urunu ikinci el aliyorsun.tahminimce hem belli miktar tazminat alirsin hemde ucret iadesi.maddi durumun nedir bilemiyorum ama dava sureci sonrasi mukafatini alirsin.boyle insanlar hala var oldugu icin cok uzuluyorum.ek olarak toshibaya ayrica mail atmani ve forumlarda paylasmani(kanitin gercekten varsa) paylasmani tavsiye ederim.simdiden kolay gelsin

murat_ileri
14-11-2012, 19:39
siz bu cihazı nerden aldınız, direk tnb son kullanıcıya satış yapmıyor bildiğim kadarıyla.

hondafit
14-11-2012, 22:22
Nerden aldıysan ürünü senin konuşacağın kişi onlardır.
toshiba bitti artık hem fiyat konusunda hemde ürün konusunda artık yeniliğe pek açık bir firma değil artık.

onursumer
15-11-2012, 01:25
siz bu cihazı nerden aldınız, direk tnb son kullanıcıya satış yapmıyor bildiğim kadarıyla.

heryerde olmasada toshiba shoplar mevcut

her firmanın teknik servisinde sorun yaşayabilirsiniz sonuçta ordakide insan hata yapabilir ama bunlarınki hata değil

mahkemeye versen bile yüzsüzlük yaparlar farketmez onlar için ama hakkını kesinlikle ara

murat_ileri
15-11-2012, 03:21
heryerde olmasada toshiba shoplar mevcut

her firmanın teknik servisinde sorun yaşayabilirsiniz sonuçta ordakide insan hata yapabilir ama bunlarınki hata değil

mahkemeye versen bile yüzsüzlük yaparlar farketmez onlar için ama hakkını kesinlikle ara

toshiba shopları biliyorum fakat direk tnb tarafından satılmıyor, farklı bir satıcı firma adı ile satışı yapılıyor diye biliyorum.

konu aslında arkadaşımızın yetersiz bilgiye sahip olmasından kaynaklı, satıcı firma değişimi yaptıktan sonra dediği gibi 2. el ürün ile ücret talep edilerek değiştirildiği anda geri ücret iadesi alacaktı. bu aşamada yapacağı değişim raporu ve yeni verilen ürüne ait evraklarla birlikte avukatı aracılıyla tebligat yollamak. hakem heyetine başvurabilirsiniz ve sonuç size olumlu şekilde döner fakat, hakem heyetinin kararı yasal tutar sınırını aştığı için reddedebilirler, bu durumda mahkeme kanalı ile dava açmanız gerekir.

karsiyakaliozi
15-11-2012, 09:45
merak ediyorum japonyada bu işler boylemi yoksa burdaki şirket yöneticileri türk diyemi böyle oluyor türk türkü öpüyor yani

MCN21
15-11-2012, 09:57
merak ediyorum japonyada bu işler boylemi yoksa burdaki şirket yöneticileri türk diyemi böyle oluyor türk türkü öpüyor yani
Nerdeyse dunyanin hicbir yerinde ozelliklede avrupada yapamazlar zaten orda bizimki gibi davalar sakiz olmuyor , bu yuzden dava seviyesine gelmeden cozuluyor olaylar