PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Seçkin E36 M3 Turbo - Dyno 600+WHP



Mechanix
19-11-2012, 14:35
1997 M3 Turbo


http://i386.photobucket.com/albums/oo309/JDM_Works/20121119_153617.jpg

Seçking E36 M3 Turbo - 600+whp by Jdm Works - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Uv8SPV63fZU)


Seçking E36 M3 Turbo - 600+whp by Jdm Works - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Uv8SPV63fZU)


Şu ana kadar yaptığımız en hızlı araba oldu sanırım.

Dyno her 500 devirde bir okuyor , son ölçümlerde 6500 den sonrasını okumadığı için 6500 devirdeki gücü görebiliyoruz.7800 dönüyoruz.
Tahmini olarak güç 600+WHP diye tahmin ediyorum , daha fazla olması da mümkün. Tekrar ölçüm yapacağız. 100-200 km ölçümü de yakında :)


WHP Grafiği

http://i386.photobucket.com/albums/oo309/JDM_Works/20121119_151041.jpg


Run 6 : 60 mm turbo ıle stok motor .6 bar dynosu 380 whp. 14 Aralık 2011
Run 2: 64mm turbo ıle 0.6 bar dynosu 19 Kasım 2012 .
Run 4 : 64 mm turbo ile 1 bar dynosu 19 Kasım 2012.
Run 5: 64 mm turbo ıle 1.4 bar dynosu 19 Kasım 2012. - 5000 Devir de Vanosu ile biraz oynadık ama sonuçtan memnun kalmadık , sonra bunu geri aldık.

life is life
19-11-2012, 15:05
Maşallah kazasız belasız..

ice
19-11-2012, 16:07
Tebrikler mustafa... Maşallah seçkin...

GökhanO
19-11-2012, 16:20
Mert bir 100-200 çek buna bir an önce, tebrikler.

sword
19-11-2012, 16:53
tebrıkler team :) run4 e gore bu araba devırı bıtırse 700+whp bence

Mert Bilaloğlu
19-11-2012, 18:32
Yarn denicez 100 200. Yeni turbo lokum maasallah.
600 cc ler yetmiyor 1.4 de. Sinirdayiz.

Kapak kaldirmassa 800 cc lerle 1.5 basariz.

Yok 1000whp sword :)

Mert Bilaloğlu
19-11-2012, 18:35
Yarn denicez 100 200. Yeni turbo lokum maasallah.
600 cc ler yetmiyor 1.4 de. Sinirdayiz.

Kapak kaldirmassa 800 cc lerle 1.5 basariz.

Yok 1000whp sword :)

lethaldoze
19-11-2012, 18:59
Maşşallah. İyi bi değer. 100-200 kaç olur bakalım merakla bekliyoruz.

Juggernaut
19-11-2012, 19:07
Tebrikler güzel güç çıkarmış.

Schumi
19-11-2012, 21:40
Tebrikler eğri güzel gerçekten. Daha hassas bir dynoda eğriyi görsek çok daha iyi olur devir kesiciye kadar. Güle güle gazlasın sahibi.

Ome_RS
19-11-2012, 21:53
maşallah canlıda gördük durus olarakta cok güzel

DoDo_hamann
19-11-2012, 21:54
Çok güzel güçler elinize emeğinize sağlık, 100-200 çok güzel rakam çıkartacaktır inşallah.

LAST_ZZ
19-11-2012, 22:45
elinize emegınıze saglık gercekten guzel degerler,aracın setup hakkında kısaca bılgı verebılırmısınız?

Mert Bilaloğlu
20-11-2012, 08:57
8.5 sıkıştırma forged pistonlar
forged kollar
arp saplama
s50b32 motor
powermod beyın
600cc enj
aeromotive pompa
precision 64mm turbo

RUF50
20-11-2012, 09:28
fazla kasmayın ıstersenız bence o basınclar cok ıyı sonra iki piston arasındaki block catlar bıraz ugrastım ıcın soyledım tafsıye tabıkı sız bılırsız

Mert Bilaloğlu
20-11-2012, 09:45
fazla kasmayın ıstersenız bence o basınclar cok ıyı sonra iki piston arasındaki block catlar bıraz ugrastım ıcın soyledım tafsıye tabıkı sız bılırsız

Stok motor uygulamalarımız 0.5 - 0.7 bar , forged motor düşük sıkıstırma uygulamalarımız 1 - 1.3 bar arası oluyor arac setupına gore. Bu arac drift spec arac, daha fazla basınca gerek duymayız, bu guc bıle fazla drift icin. 1.3bar yolda eglenmek icin olucak.

NoSaDdicT
20-11-2012, 09:56
biraz off-topic olacak ama drift için düşük devirli yüksek torklu amerikan v8'lerin yüksek devirli turbolara göre daha iyi olduğunu söyleyenler var, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Mert Bilaloğlu
20-11-2012, 10:07
v8 tabikide cok avantajlı. Hangı devirde basarsanız basın, driftte cok ihtiyacınız olan tork, yuksek oranda var. Ancak sase olarak eskı amerıkanlar uygun deıl drıfte, yenılerıde cok para veya otomatık. Turkıye'de düşük butcelıler ıcın en uygun araclar, yıllardır kullandıgımız s13 s14 nıssan ve e30 e36 bmw ler. Yıne bu araclara v8 swaplamak mumkun ancak swap ısıde pek ucuz deıl ve zaman alıyor.

S13 s14 de 4 sılındırlı motorları torksuz yada buyuk turbo ıle cok lag lı.

Su aralar en mantıklısı e36 325 yada m3 motorlarını turbolamak. v8 ın torkuna ulasıyorsunuz ve 2700 rpm den ıtıbaren pozitif basınc mumkun.

Mechanix
20-11-2012, 10:13
biraz off-topic olacak ama drift için düşük devirli yüksek torklu amerikan v8'lerin yüksek devirli turbolara göre daha iyi olduğunu söyleyenler var, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Heheh , oltaya gelmiş Mert =)

NoSaDdicT
20-11-2012, 10:29
Mert beyin bmw'ler üzerindeki çalışmalarını ilgi ile takip ediyorum, hazırladıgı araçlardan birkaçına binme fırsatım oldu, kendisinden yakında bolt-on kitler bekliyoruz...

100-200'de de tutunma problemleri halledilirse çok çok iyi zamanlar çıkacağını tahmin ediyorum. Ellerinize sağlık

mmert
20-11-2012, 11:58
emeğinize sağlık maşallah..

BMK TypeR
20-11-2012, 12:14
Maşallah çok güzel degerler, emegi gecenlerin eline sağlık.

arfy
20-11-2012, 13:48
mert durup durup çıtayı yükseltme ya :D

Mert Bilaloğlu
20-11-2012, 13:55
iki kişi 100 200 kmh en iyi 6.7 yapabıldık. Cok ruzgar ve trafık vardı. Tahminimizden yavas oldu ama 1.3 bar ıcın fena degıl sanırım.

Leş 25 in 6.3 luk 100 200 kmh skorunu egale edemedık ama memnunuz.

Videolar birazdan geliyor.



mert durup durup çıtayı yükseltme ya :D

abi mecburuz =)

Firat.M3
20-11-2012, 13:56
az kaldı ben de haramla helali karıştıracam birbirine. :)

stlegal
20-11-2012, 14:48
tebrikler..

Mert Bilaloğlu
20-11-2012, 16:13
seckın m3 turbo - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=sgi84Ju8qw8&feature=share)

karman corman oldu ama idarelik video

TAHİR SARIBAŞ
20-11-2012, 18:02
Ellerinize saglık 10 numara cokta güzel cikti sonuc ve bence daha da fazla alınabilir güç,ama drift için kullanılan araç olunca fazlası ile tatmin edici,ama sezonda draglarda görmek isteriz tabiki :)

Mert artık Prof bu iste dahada güzel projeler çıkaracak ins.Allah yolunu açık etsin

Çıta her gecen gün yükselecek KOZ M3 :)

Artık BMW turbolari draglarda güzel sonuclar yaparken göreceğiz ins.

M///maniac
20-11-2012, 18:07
iki kişi 100 200 kmh en iyi 6.7 yapabıldık. Cok ruzgar ve trafık vardı. Tahminimizden yavas oldu ama 1.3 bar ıcın fena degıl sanırım.

Leş 25 in 6.3 luk 100 200 kmh skorunu egale edemedık ama memnunuz.

Videolar birazdan geliyor.




abi mecburuz =)

6.3 lük süre çıkadıgında leş25 1,4 bardamıydı?

brs_odbs
20-11-2012, 18:35
maşallah araca

Mert Bilaloğlu
20-11-2012, 18:37
6.3 lük süre çıkadıgında leş25 1,4 bardamıydı?

100 200kmh 6.3 sn de 1.5 1.6bar arasıydı leş25, konya draglarına gıderken cuma gunu fılan olcmustuk. 2 kere denedık 6.3 cıkmıstı. 5 lere ınderdı belkı ama deneme fırsatımız olmadı. Cumartesi pazar konyada dragda slicksiz 12.1 yapmıstı en iyi sure 3 de bile sarmıstı malesef.


les 25 100 200kmh
les 25 100 200kmh - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/les-25-100-200kmh_2385964.htm)



konya drag les 25
Konya Drag Race - JDM Works Leş25 on Vimeo (http://vimeo.com/43110106)

Mert Bilaloğlu
20-11-2012, 18:44
Ellerinize saglık 10 numara cokta güzel cikti sonuc ve bence daha da fazla alınabilir güç,ama drift için kullanılan araç olunca fazlası ile tatmin edici,ama sezonda draglarda görmek isteriz tabiki :)

Mert artık Prof bu iste dahada güzel projeler çıkaracak ins.Allah yolunu açık etsin

Çıta her gecen gün yükselecek KOZ M3 :)

Artık BMW turbolari draglarda güzel sonuclar yaparken göreceğiz ins.

Bizim driftci tayfa drag istemiyor mudur ben cok gaz veriyorum ama olmuyor. Leş 25 i bile kacırdık, sahibi yoktu draglarda sen düşün durumu. Adamlar yancı.

Önümüzdeki sezon jdmworks olarak benim 325 i hem drift, hem drag icin hazırlıyoruz. Senin makinayıda gorucez orda insallah.

TAHİR SARIBAŞ
20-11-2012, 20:09
Bizim driftci tayfa drag istemiyor mudur ben cok gaz veriyorum ama olmuyor. Leş 25 i bile kacırdık, sahibi yoktu draglarda sen düşün durumu. Adamlar yancı.

Önümüzdeki sezon jdmworks olarak benim 325 i hem drift, hem drag icin hazırlıyoruz. Senin makinayıda gorucez orda insallah.

Aslında drift drag a göre daha eziyet bence o gün gördüğüm kadarı ile,adamlar 2 tur atmadan lastik değiştiriyo kaldırmayan kriko ile :)


inş sezonda sorunsuz sıkıntısız güzel başarılara imza atarız birlikte;)