Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4 8V Pug106 için Egzoz Tavsiyesi
Dün gece tek seferde muayeneden geçtim. Şuan arabada Katalitik konvertör +Orta susturucu+ Standart Son susturucu var.
Gerek performans, gerekse tatlı bir ses alabilemek adına,
1,4 8V için tavsiyeleriniz ne olur. GTI olsa 48 yada 51lik düz boru, sona güzel bir son tamam dicem ama Quicksilver için 51 performans kaybına sebep olur kanısındayım.
Komple düz boru mu olsun,
Kaçlık boru olmalı ?
Orta susturucu kulanmalı mıyım,
Son susturucuda silencerli egzoz tavsiyeleriniz ne olurdu ?
48 düz boru + otto spec kullan tarık abi.
brs_odbs
28-11-2012, 11:23
48 lik düz boru çektir bence
48 düz boru + otto spec kullan tarık abi.
48 lik düz boru çektir bence
48 çok geniş olmaz mı ?
Son susturucu kaçlık ve nasıl bişey olmalı sizce?
otto spec 63 giriş 114 çıkış . sesi mükemmel cıkıyor 106larda. 48 boru ile iyi sıkışır :)
otto spec 63 giriş 114 çıkış . sesi mükemmel cıkıyor 106larda. 48 boru ile iyi sıkışır :)
Yazdığın specler GTI için mükemmel ama Quick için emin değilim, endişem de bu zaten.
düz boru 48 liğin üstüne cıkma ve 'bence' son susturucu orjinal kalsın , ses istiyosan ottodan şaşma 1.4 8v de
Yazdığın specler GTI için mükemmel ama Quick için emin değilim, endişem de bu zaten.
kat iptal olcaksa ve 1 tane spor orta susturucu kullanırsan oluru var bence. tecrübeli birinin tavsiyesini bekle yinede.
Burak E.
28-11-2012, 11:40
abi 48 lik iş görür bence susturucu koyma sakın sona guzel son susturucu guzel olur.
YavuzNaz
28-11-2012, 12:03
pm dende söylemiştim kardeşim zaten quik orjinal boru çapı 42-45 bişi olması lazım, 48 düz sonada ojinal susturucu koyarsan performans yakalarsın, ancak düz boru ile 63 giriş çaplı free flow otto tarzı bir egsoz kullanırsan sadece ses alırsın.
Orjinali 38 filan, cidden çok ince.
Yok mu deneyip tavsiyede bulunabilecek birisi ...
Burak E.
29-11-2012, 12:00
abi 38 ise 45 lik yap yine performance verir ama orta sustucu felan koyma.
abi 38 ise 45 lik yap yine performance verir ama orta sustucu felan koyma.
İşte ezbere yapmiyim istiyorum kardeşim, daha önce tecrübe eden biri varsa akıl versin pls.
ulasoztas1
29-11-2012, 17:32
bence 45 olabilir 1,4 olduğu için alt devirleri düşürme ihtimali var. düz borunun soruna orj susutucu deneyin eğer isterseniz daha sonra otto koymanızı öneririm. ben 1,6 8v da duz boru+orj susturucu ile çok keyif alıyordum
45 iyidir. 48 bence fazla. ayrıca direk geçişli orta susturucuda koy derim. 8V makina zaten üstlerde değil alt ve ortada iddalı olmalı. Altları öldürme.
Selcuk_RoL
29-11-2012, 23:51
yerinde olsam sadece kat iptali yapar sonuna supersiprint takar gezerim orta susturucuyuda iptal etmem boruda çektirmem ben GTİ ide bu şekilde kullanıyodum rahatsız etmeyen kalite bi ses ve performans açısından 10 numaraydı
berkay_aydin
30-11-2012, 00:09
abi 38 ise 45 lik yap yine performance verir ama orta sustucu felan koyma.
Ses açısından mı söylüyorsun bunu ?
quicksilver aracımda orta susturucu ve kat iptali yaptırmıştım.. ses olarak aşırı kötü olmuştu.. quickten düzgün bi ses almak zor bence.
hazır konu varken bende 98 Doğan S için düz boru tavsiyesi alabilir miyim 48 mi 51 mi yapayım boruyu ?
aLperTunga
30-11-2012, 00:53
ortada katalizör veya orta susturucu varsa sadece onları iptal et araya aynı genizşlikte boru koydur sonada carbon otto koy çatara patara takıl.komple düz boru yaptırmanın hiç bir mantığı olmaz boşuna maliyet.dediğim gibi ortadakileri iptal et yerine boru koy.
Deepblue
30-11-2012, 00:58
48lik iskender düz boru+son susturucu olarakta otto spec derim.
Hiç anlamam, egzozun girişi çıkışı çapı çükü ne olmalı ?
Neye göre karar verilir buna ?
48'lik düz boru sonuna da hks hi power yapıştır :)
Burak E.
30-11-2012, 08:55
Ses açısından mı söylüyorsun bunu ?
ses için söylüyorum pampa performance demek daha cok sıkı demek degil mi :D la yani 38lik orginal 42 lige yukseltsen biraz rahatlar ama performance kaybı olmaz.
1.4 Quick için yaptım oldu diyecek yok mu ?
Şuayip hocam biraz daha açar mısın :)
45 iyidir. 48 bence fazla. ayrıca direk geçişli orta susturucuda koy derim. 8V makina zaten üstlerde değil alt ve ortada iddalı olmalı. Altları öldürme.
low&slow
10-01-2013, 12:14
42mm + katalizor iptali + orta susturucu + otto spec
48mm + katalizor + orta iptal + otto spec
Arkadaşlar, kat iptali orta susturucu iptali,
45lik düz boru, Sonda daha önce takıp söktüğüm 60lık Silencerli Abart egzoz yaptım.
Öyle uçmuyor şuan tabi araba ama sanki biraz canlandı gibi.
Fikir beyan eden herkese teşekkür ederim.
Biraz cızırtılı oldu, düz boru bir süre kurum bağlayınca daha da toklaşır umarım ses.
Burak E.
10-01-2013, 13:56
ben ses mes duyamıyorum nedense :P
şaka şaka abi cok guzel ses geliyor catırmalı paturtulu :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.