Orijinalini görmek için tıklayınız : Herşeyi normal aracın cekiş sorunu
Arac 206 gti yazılımlı iki hfta öncesine kadar superdi gidisi aracin ama ne olduysa 2-3 boydan fazla gectigim arac su anda beni geciyor
Aracin ilk calismasi normal rolanti hafif oynuyor calismasi normal yakıtı normal yokuslarda vs normal tekleme duman atma vs hcbsy yok motor sıfır hicbisey yok benzin en dipte bindim bi sure lpg oldugu icin eskiden benzin daha iyiydi cekis simdi fark yok
Oksijen sensoru - Hava ayaz mi ayaz ellerim ceplerimde filtresi - bujiler degistim hala aynı
berdoz76
04-12-2012, 13:47
aracını lpg de kullanmandan ötürü lpg de kullanım benzin ecu sunu etkilemiş olabilir.Bir süre aracını yaklaşık 150 km benzinde kullan normale döner kanısındayım.Bu süre zarfında aracı lpg de kullanma.
aracını lpg de kullanmandan ötürü lpg de kullanım benzin ecu sunu etkilemiş olabilir.Bir süre aracını yaklaşık 150 km benzinde kullan normale döner kanısındayım.Bu süre zarfında aracı lpg de kullanma.
150 km benzinde kullanmakta olabilir, veya akünün negatif kutbunu söküp 1 saat beklenirse, beyin fabrika çıkışı ayarlara geri döner.
SOMEONESPECIAL
04-12-2012, 16:52
Katalizatör var mı ?
berdoz76
04-12-2012, 18:18
150 km benzinde kullanmakta olabilir, veya akünün negatif kutbunu söküp 1 saat beklenirse, beyin fabrika çıkışı ayarlara geri döner.
Arkadaşlar bu beyin resetleme denen olayı sadece - kutbu çıkararak yapmamız halinde aracın eloktronik beynine zarar veriyoruz.bunu acı bir şekilde tecrübe ettim.Akü kutup başı sökülürken önce - kutup sökülmeli ardından + kutup.Takarkende önce + sonra - kutup takılmalı.Şimdi kardeşim ben - kutbu sök demiştim diyeceksin fakat + sökülmediği için takarken tekrar - yi takacağın için elektronik araçlarda devrelere ve beyne zarar verebiliyoruz.Saygılarımla
berdoz76
04-12-2012, 18:25
beyne reset atmak için önce - sonra + kutup başını çıkar.10 dakika kadar bekle sonra önce + sonra - kutubu tak.Sonra aracın kontağına geç.kontağı yarım aç.sonra geri kapat.Sonra aracını çalıştır.fan açana kadar rolantide benzinde çalışsın.sonra işlem tamam.dikkat etmen gereken akü kutup başlarını sökme takma işleminde parmağında yüzük olmasın.Allah göstermesin elindeki anahtar ile yüzük ve aracın şasesi temasında kısa devre olur parmak gider.Bu sebepten oto elektrikçiler yüzük takmazlar.2. dikkat edeceğin husus reset sonrasında yapacağın yarım kontak işleminde aracında hiçbir elektrik aksamının çalışmaması gerektiği.(oto teybi,tavan lambası ,farlar gibi)
tdipower
04-12-2012, 18:29
benzin en dipte kullandığın sürede benzin pompası bozulmuş olabilirmi??
beyne reset atmak için önce - sonra + kutup başını çıkar.10 dakika kadar bekle sonra önce + sonra - kutubu tak.Sonra aracın kontağına geç.kontağı yarım aç.sonra geri kapat.Sonra aracını çalıştır.fan açana kadar rolantide benzinde çalışsın.sonra işlem tamam.dikkat etmen gereken akü kutup başlarını sökme takma işleminde parmağında yüzük olmasın.Allah göstermesin elindeki anahtar ile yüzük ve aracın şasesi temasında kısa devre olur parmak gider.Bu sebepten oto elektrikçiler yüzük takmazlar.2. dikkat edeceğin husus reset sonrasında yapacağın yarım kontak işleminde aracında hiçbir elektrik aksamının çalışmaması gerektiği.(oto teybi,tavan lambası ,farlar gibi)
katılıyorum
Valla geçenlerde aynı olaydan dolayı bende çıldırmak üzereydim..
Emme manifoltundan hava alıyormuş.. Öyleki ne rölanti ne çalışmada bişey vardı.. Şans eseri arkadaş eliyle kelebeği kapattı araç stop etmedi.. Kaçağı bulduk düzeldi..
Fikir verir umarım..
beyne reset atmak için önce - sonra + kutup başını çıkar.10 dakika kadar bekle sonra önce + sonra - kutubu tak.Sonra aracın kontağına geç.kontağı yarım aç.sonra geri kapat.Sonra aracını çalıştır.fan açana kadar rolantide benzinde çalışsın.sonra işlem tamam.dikkat etmen gereken akü kutup başlarını sökme takma işleminde parmağında yüzük olmasın.Allah göstermesin elindeki anahtar ile yüzük ve aracın şasesi temasında kısa devre olur parmak gider.Bu sebepten oto elektrikçiler yüzük takmazlar.2. dikkat edeceğin husus reset sonrasında yapacağın yarım kontak işleminde aracında hiçbir elektrik aksamının çalışmaması gerektiği.(oto teybi,tavan lambası ,farlar gibi)
Yazilim var su an aracta performans amacli bunun etkisi olurmu reset olayinda
benzin en dipte kullandığın sürede benzin pompası bozulmuş olabilirmi??
Benzin pompasi arizalarina bakiyorum gec calisma falan diyor Oyle bisey yok bencede olabilir ama nasil anlcaz blmyrm oksijen sensoru dediler bosuna degistim
Bobin takiliyor kafama birde sente atlamis olabilirmi
berkay_aydin
04-12-2012, 23:23
havalandırmayı açtığınızda rolantide düzensizlik oluyor mu ? Emme'de kaçak olabilir ...
Katalizatör var mı ?
Katalizor yok ancak cakma katalizor var uzerinde orta susturucunun biraz daha ici dar olani yani orta susturucunun ortasinda delik dumduz bos bunda o delik daha dar
havalandırmayı açtığınızda rolantide düzensizlik oluyor mu ? Emme'de kaçak olabilir ...
Havalandirma acinca cok az oynama oluyor ama emmede kacak oldugunu zannetmiyorm bende kelebegi kapatarak anlarm varsa
Egsoz manifoldunda hirilti oluyor gaza yuklenince bariz ses iceri geliyor egsoz manifoldunun ici bozuk diyor egsozcu
berkay_aydin
04-12-2012, 23:33
Havalandirma acinca cok az oynama oluyor ama emmede kacak oldugunu zannetmiyorm bende kelebegi kapatarak anlarm varsa
Egsoz manifoldunda hirilti oluyor gaza yuklenince bariz ses iceri geliyor egsoz manifoldunun ici bozuk diyor egsozcu
Abi balata spreyiyle dene bence, egzoz manifoldunun içinde ne var ki bozulsun :confused:
düşük devirde şiddetli teklediyse, ileri geri sarsıntı..( ben buna kerkinme diyorum ) sente atlamış olabilir..ayrıca bilgin olmadan arabanı ittirerek çalıştırdılarsa sente atlamış olabilir..benzin pompasının gerilimi düştüyse yeterli yakıt gitmediği için performans düşer..
tofaşların 5 barlık benzin pompasını taktırıp deneyebilirsin..60 lira civarı..ucundaki filtreyi de taksınlar..aynı zamanda aracın sentede olup olmadığını da kontrol ettirirsin..
Simdi eksiyi soktum sonra arti aoktum 15 dk bekledim sonra calistirdim benzinde fan acana kadar bekledim garajda :)
düşük devirde şiddetli teklediyse, ileri geri sarsıntı..( ben buna kerkinme diyorum ) sente atlamış olabilir..ayrıca bilgin olmadan arabanı ittirerek çalıştırdılarsa sente atlamış olabilir..benzin pompasının gerilimi düştüyse yeterli yakıt gitmediği için performans düşer..
tofaşların 5 barlık benzin pompasını taktırıp deneyebilirsin..60 lira civarı..uYcundaki filtreyi de taksınlar..aynı zamanda aracın sentede olup olmadığını da kontrol ettirirsin..
Bu dediklerin oldu sartinti falan yanliz sente atlama sorunlarina bakiyorum yokuslarda cekmez cok yakar vs. Deniliyor oyle bsy olmadi ama yarin baktiracam
Benzin pompasina gelince ustama soyledim ama dogan pompasi deyince hic sicak bakmadi birde parcaciya gittim bosch marka 80 lira fiyat verdi pompaya pazarlik yapariz sen bi sok getir cikani dedi 60 a verir o fiyata çakma bosch olabilirmi
Abi balata spreyiyle dene bence, egzoz manifoldunun içinde ne var ki bozulsun :confused:
Bende onu anlamadm ama iki egsozcuya gittim ikiside aynisini dedi egsoz manifoldu degismesi gerekir dediler . Arabaya binenler manifold patlamis diyor oyle bi tirilti geliyor gaza yuklenince ama kacak yok baktirdim ici bozuk diyorlar
Havalar soğudu benimde motor sıcak soğuk farketmiyo titremeye başladı benzinde rolanti sabit ama lpg ye geçince rolanti sabit durmuyor hatta stop ediyor gecen gün gittim bilgisayara bağladılar oksijen sensörün arızalı dediler sanada aynısını demişler ama birşey değişmemiş napcaz biz ya :D
Bu dediklerin oldu sartinti falan yanliz sente atlama sorunlarina bakiyorum yokuslarda cekmez cok yakar vs. Deniliyor oyle bsy olmadi ama yarin baktiracam
Benzin pompasina gelince ustama soyledim ama dogan pompasi deyince hic sicak bakmadi birde parcaciya gittim bosch marka 80 lira fiyat verdi pompaya pazarlik yapariz sen bi sok getir cikani dedi 60 a verir o fiyata çakma bosch olabilirmi
sente olayı düşük bir ihtimal ama 1 diş atladıysa çok belli de olmaz..baktırırsın onada..orjinal bosch pompayı kullan birşey olmaz aynı görevi görecek..biz vtec e almıştık bosch marka 5 barlık 60 tl ye sende alırsın..sıkıntısız kullanılıyor..veka marka olanlar da var 30-40 tl civarı..
Havalar soğudu benimde motor sıcak soğuk farketmiyo titremeye başladı benzinde rolanti sabit ama lpg ye geçince rolanti sabit durmuyor hatta stop ediyor gecen gün gittim bilgisayara bağladılar oksijen sensörün arızalı dediler sanada aynısını demişler ama birşey değişmemiş napcaz biz ya :D
Bnm arac ariza lambasi yakiyordu oksijeni degistm yakmiyor artik
LPG kullanımdan dolayı STFT ve LTFT değerlerini yeniden oluşturmuştur orjinal beyin. 1 saat kadar akü sökülü kalsın sıfırlayacaktır. Yada sabit gaz kullanımı ile 100 km kadar benzin kullanımı.
LPG kullanımdan dolayı STFT ve LTFT değerlerini yeniden oluşturmuştur orjinal beyin. 1 saat kadar akü sökülü kalsın sıfırlayacaktır. Yada sabit gaz kullanımı ile 100 km kadar benzin kullanımı.
Bide bunu deneyim simdi cakma katalizor vardi uzerinde onu sokturdum
Birde sabahlari ilk calismada 10 dk kdr benzinde calisiyr araba yinede o degerler bozulurmu
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.