Orijinalini görmek için tıklayınız : ESMOTOR Golf R P.Box Değerler
Levent Y.
13-12-2012, 13:58
Aracın şuanki setuıp'ı:
APR FMIC
BSH PVC Revamp
BSH Throttle Body Pipe
Custom BMC OTA Air Filter
Emre Levent ECU Upgrade
Forge DV
Forge Silicon Turbo Hoses
Greddy Neodymium Magdrain
HPFP Upgrade Rail Valve (142 bar)
K&N Oil Filter
Milltek TBE
Motul 300V 5W30
Sprintbooster
http://i1162.photobucket.com/albums/q526/Leventy/IMG-20121211-00521.jpg
Ayrıca araç 1550 kg yerine 1450 kg
Shell 97 Oktan pompa benzini
1,35 peak, 1,15 civarları redline. -1,99 eğimde 0-100: 4,2 sn, 100-200: 11,8 şuan için 0-200 16 sn
1. denemede eğim 100 den sonra arttığı için (-4,04) kurtarmıyor..
http://i1162.photobucket.com/albums/q526/Leventy/Be15F0ikta15F0-20121112-00365.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q526/Leventy/15E0i15F0li-20121212-00531.jpg
Yeni setup
APR Pompa
Aquamist Methanol Kit
DSG Yazılım
1,6 bar ECU Upgrade
Hedef 3,7 0-100 9,7-10 sn arası 100-200
Benzer setuplara sahip cupralar ne civarlarda hızlanıyor, paylaşırsanız sevinirim..
Juggernaut
13-12-2012, 19:32
Hafifletme 100-200'ü ne kadar etkiledi ölçemebildin mi?
BMK TypeR
13-12-2012, 20:22
Maşallah Levent, basınçı daha fazla basabılırsın,İki çeker oldugu için 0-100 ölçmedım, 100kg sökebilirsem 100-200 hedefim 7.5sec, dbn dosyasını Özgüne yolladım yayınlar yakınlarda,
Cupra ile GolfR karsilastirmasi haksiz olur Levent.
Hafifletmenin cok etkili oldugu gercek.
Levent Y.
13-12-2012, 21:32
Hafifletme 100-200'ü ne kadar etkiledi ölçemebildin mi?
OZ Jant - Karbon koltuklar ile 0-100 4,5 iken 4,2 sn ye düştü hatta bır ıkı kere 4,1 de yaptım ama maalesef 100-200 olcmedım heralde o da yarım sanıye cıvarında fark etmıstır.
Maşallah Levent, basınçı daha fazla basabılırsın,İki çeker oldugu için 0-100 ölçmedım, 100kg sökebilirsem 100-200 hedefim 7.5sec, dbn dosyasını Özgüne yolladım yayınlar yakınlarda,
Sağol reşit abi, sende advan jantlar vardı sanırım sırf deneme amaclı 17 lık oz ultrallegra taksan bırde arabayı komple sokup olcsen kı yolcu koltugu ve arkadakı koltuklar stepne vs heralde yeterlı olur. Bu 7,8 sn bu sekılde mı cıktı yoksa hersey takılı halde mı? Ne sekılde olursa olsun cıdden cok cok ıyı, tekrardan tebrık ederım... Heralde dunyadakı en hızlı k04 arac budur:)
Cupra ile GolfR karsilastirmasi haksiz olur Levent.
Hafifletmenin cok etkili oldugu gercek.
Tabiiki oyle Murat abı ama su da var bı kere resıt abının cuprasını baz almamak lazım, sebebı gercekten cok hızlı vıtes atıyo olması, arabanın tam olarak ust lımıtlerde gıtmesı, (basınc, avans olarak) net olarak bılmıyorum ama heralde 2 bar ustudur ve de bu surelerde yakıtta katkının da bulunması, yanı heralde normal bı stage 2+ 385 hp lık cupra 100-200 ü 8,5-9 sn cıvarlarında çıkarır. Boyle dusunecek olursak eger ben bı sonrakı setup ımla 9 lu sanıyelere ulasırsam 9,8-9,9 gibi, o zaman haldex, emme manıfoldu, hafıf kasnak, wastegate, ve greddy profec alıp sırf nereye kadar gıdıyo dıye deneyebılırım, Heralde bende o zaman bu 5 upgrade ıle 8,5-9 sn arası yaparım ve cupraları yakalamıs olurum.
Ama tabı benım asıl amacım daha dusuk basıncla gıtmek o yuzden basıncı 1,6 da bırakıp turbo buyutmeyı dusunuyorum...
BMK TypeR
13-12-2012, 21:59
OZ Jant - Karbon koltuklar ile 0-100 4,5 iken 4,2 sn ye düştü hatta bır ıkı kere 4,1 de yaptım ama maalesef 100-200 olcmedım heralde o da yarım sanıye cıvarında fark etmıstır.
Sağol reşit abi, sende advan jantlar vardı sanırım sırf deneme amaclı 17 lık oz ultrallegra taksan bırde arabayı komple sokup olcsen kı yolcu koltugu ve arkadakı koltuklar stepne vs heralde yeterlı olur. Bu 7,8 sn bu sekılde mı cıktı yoksa hersey takılı halde mı? Ne sekılde olursa olsun cıdden cok cok ıyı, tekrardan tebrık ederım... Heralde dunyadakı en hızlı k04 arac budur:)
Tabiiki oyle Murat abı ama su da var bı kere resıt abının cuprasını baz almamak lazım, sebebı gercekten cok hızlı vıtes atıyo olması, arabanın tam olarak ust lımıtlerde gıtmesı, (basınc, avans olarak) net olarak bılmıyorum ama heralde 2 bar ustudur ve de bu surelerde yakıtta katkının da bulunması, yanı heralde normal bı stage 2+ 385 hp lık cupra 100-200 ü 8,5-9 sn cıvarlarında çıkarır. Boyle dusunecek olursak eger ben bı sonrakı setup ımla 9 lu sanıyelere ulasırsam 9,8-9,9 gibi, o zaman haldex, emme manıfoldu, hafıf kasnak, wastegate, ve greddy profec alıp sırf nereye kadar gıdıyo dıye deneyebılırım, Heralde bende o zaman bu 5 upgrade ıle 8,5-9 sn arası yaparım ve cupraları yakalamıs olurum.
Ama tabı benım asıl amacım daha dusuk basıncla gıtmek o yuzden basıncı 1,6 da bırakıp turbo buyutmeyı dusunuyorum...
Advan jantlar benİm 7.5kg 18ler, 17 oz yerıne 17advan taksak daha ıyı olcaktır:) Denemelerde sadece recora koltuk taktım(13kg kızaklarıyla recora, oemlerde cok agır degıl zaten 22kg çıvarı) istepnede sökuk, araç 30-35kg hafif(jant harıç) ama ben 110kiloyum:D basınc 2bar üstünde, yakıtta 97oktan+yüzde 15 ethanol koydum+methanol kit, 4.vites deneme yaptım, volantım debriyajım oem 65bin kmde onların durumu kötü biraz sıfırlayıp araçı ciddi sökup 100kg atarsak güzel deger cıkarcak gıbı duruyo,
güzel düşüncelerin için sagol,inşallah yaparsın istedigin süreleri sende yardımcı olmaya çalışırım bende.
eee neden 100-200 bölümünde dğeil bu sen dbn i bana yollasan nasıl olr?
Levent Y.
13-12-2012, 23:46
Advan jantlar benİm 7.5kg 18ler, 17 oz yerıne 17advan taksak daha ıyı olcaktır:) Denemelerde sadece recora koltuk taktım(13kg kızaklarıyla recora, oemlerde cok agır degıl zaten 22kg çıvarı) istepnede sökuk, araç 30-35kg hafif(jant harıç) ama ben 110kiloyum:D basınc 2bar üstünde, yakıtta 97oktan+yüzde 15 ethanol koydum+methanol kit, 4.vites deneme yaptım, volantım debriyajım oem 65bin kmde onların durumu kötü biraz sıfırlayıp araçı ciddi sökup 100kg atarsak güzel deger cıkarcak gıbı duruyo,
güzel düşüncelerin için sagol,inşallah yaparsın istedigin süreleri sende yardımcı olmaya çalışırım bende.
17 advan da görüntütü çok bozar ya:) dediğin gibi reşit abi, söylediklerinle heralde 7 sn yı düzlersin ki bu da inanılmaz bi başarı olur, 458 le yan yana gidersin 100-200 daha ne olsun, bence bobin ve emme manifoldu alsan, volant ve debriyaj bakımı ve de kilo atmayla belki 6.xx saniyelere bile inebilir, ciidden cok hızlı olur hemde stock turboyla..
eee neden 100-200 bölümünde dğeil bu sen dbn i bana yollasan nasıl olr?
DBN emrede zaten bende sadece ekrandan resim çektim, daha iyilerini yollarım artık ınsallah:)
Guzel degerler kanka ins istedigin gibi olur
Levent Y.
11-02-2013, 22:56
http://i1162.photobucket.com/albums/q526/Leventy/Ka11F01310thane-20130211-00784_zpsc64d7e1e.jpg
1,7 bar peak 1,3 redline
1500 kg net ağırlık (hafif jant, stepne, egzoz)
Methanol+Shell 97 Oktan
Launch yaparak çıktı bu süre. Yazılımı bir kez daha güncellikten sonra dbn de paylaşıcam.
Bir sonraki aşama dsg yazılım + daha büyük cai
Hedef ise stock turbo ile 0-100 3,xx 100-200 9,0 sn
pompa vs yok dimi
basarili gercekten..
Levent Y.
11-02-2013, 23:20
pompa vs yok dimi
basarili gercekten..
Var var apr pompa, apr ıntercooler da var... Ama wastegate yok
Ertug_T.
12-02-2013, 01:13
Cok guzel degerler masallah :) K&n oil
filter ve Greddy Neodymium Magdrain i kullanma sebebin nedir? Gerekli ve olumlu etkisi olan parcalarmi?
maşallah levent.tebrik ederim iyi süre.
kaç bin devir dönüyosun , redline dediğin yer neresi ???dsg yazılımdan sonra döndüğün devir biraz yükselecek mi ???
Greddy Neodymium Magdrain = bu parça nedir ???
wg ve biraz daha basınctan sonra sanırım 9.5-9.4 sec civarına düşüceksindir :)
Levent Y.
12-02-2013, 09:15
Cok guzel degerler masallah :) K&n oil
filter ve Greddy Neodymium Magdrain i kullanma sebebin nedir? Gerekli ve olumlu etkisi olan parcalarmi?
maşallah levent.tebrik ederim iyi süre.
kaç bin devir dönüyosun , redline dediğin yer neresi ???dsg yazılımdan sonra döndüğün devir biraz yükselecek mi ???
Greddy Neodymium Magdrain = bu parça nedir ???
wg ve biraz daha basınctan sonra sanırım 9.5-9.4 sec civarına düşüceksindir :)
Teşekkür ederim, oem yağ filtresi yerine bunu kullanıyorum hiissedilir bi farkı yok tabiki ama sonuçta daha performansa yönelik bi ürün olduğundan arabanın sağlığı açısından yararlı oluyodur. Greddy nın parcası ise bir tür mıknatıs yağın içine karışan metalleri çekip topluyo bu sayede motora onlar karışmıyo. 20 Dolarlık bi parça. Onuda motorun sağlığı için takmıştım. Wg ye gerek kalmayabilir, stage 3 yapıcağım için almayabilirim, zaten daha iyi bi yazılımla basınc acmadan, dsg yazılımı, haif kasnak daha büyük filtre ve 90 dan basmaya baslayarak 9,5 u her zaman denediğim düzlükte (-1,99 eğimi) yaparım diye düşünüyorum.
typermelih
12-02-2013, 10:17
maşallah levent.tebrik ederim iyi süre.
kaç bin devir dönüyosun , redline dediğin yer neresi ???dsg yazılımdan sonra döndüğün devir biraz yükselecek mi ???
Greddy Neodymium Magdrain = bu parça nedir ???
wg ve biraz daha basınctan sonra sanırım 9.5-9.4 sec civarına düşüceksindir :)
Dsg yazilim stok oldugu icin 6800 ceviriyor arac umitcim...
Kesici diye bisey yok suan
dsg yazilim yapildimi devir inecek tabi ama burda araci daynoya cikarip devir bandima bakmak lazim 6500 de egri asagi dogru iniyorsa aracin 7500 cevirmesi sureyi dusurecektir.
Benim yapmaya calistigim sacmalik gibi
arac 8050 ceviriyor ama 7500 lerde bitiyor arac hissedilir bir sekilde...
Vu sebeple dayno verisi senin vites atacagin yeri iyi soyler :)
Teşekkür ederim, oem yağ filtresi yerine bunu kullanıyorum hiissedilir bi farkı yok tabiki ama sonuçta daha performansa yönelik bi ürün olduğundan arabanın sağlığı açısından yararlı oluyodur. Greddy nın parcası ise bir tür mıknatıs yağın içine karışan metalleri çekip topluyo bu sayede motora onlar karışmıyo. 20 Dolarlık bi parça. Onuda motorun sağlığı için takmıştım. Wg ye gerek kalmayabilir, stage 3 yapıcağım için almayabilirim, zaten daha iyi bi yazılımla basınc acmadan, dsg yazılımı, haif kasnak daha büyük filtre ve 90 dan basmaya baslayarak 9,5 u her zaman denediğim düzlükte (-1,99 eğimi) yaparım diye düşünüyorum.
stage 3 derken turbomu büyüteceksin? yani external wg ye mi gececeksin ?
eger bu setupta kalacaksan neden daha büyük filtreye ihtiyaç duyuyosun ?
hafif krank kasnağının artı veya eksileri konusunda neler düşünüyosun ?
tekraradan maşallah , güzel süre..
audilover
13-02-2013, 08:12
Masallah Levent cok guzel adimlarla gidiyorsun kazasiz belasiz..
Levent Y.
13-02-2013, 16:02
stage 3 derken turbomu büyüteceksin? yani external wg ye mi gececeksin ?
eger bu setupta kalacaksan neden daha büyük filtreye ihtiyaç duyuyosun ?
hafif krank kasnağının artı veya eksileri konusunda neler düşünüyosun ?
tekraradan maşallah , güzel süre..
Evet ama gtx2867r almaya karar verdim. Arabamı gündelik kullanıyorum turbo lag olsun istemiyorum bu turbo 3500 lerde doluyo, wg tial 44 olucak. Filtreyi şimdilerde alırım resimlerini paylaşırım başarılı bi ürün bence baya. Onun dışında recaro koltuklar ve porsche fren kiti falan da olucak. Sene sonunda turboyu alıp başlamayı planlıyorum. DSG de değişecek. Bu stage 2+ setup ı ile bi kaç eksiğimi giderip dsg yazılımı daha iyi bi filtre kasnak vs gibi 9,5 sn yapmak istiyorum. ( Ki golf r için bence gayet iyi bi süre, aracı söküp wg takıp daha çok basınc ve yakıtla 8,9xx civarlarınada inilirde gerek yok o kadar, gündelik kullanım amacından çıkarmıycam hiç bi zaman o yüzden yakıt vs istemiyorum) Kasnak daha hafif olduğundan heralde daha rahat dönüyo bu da ekstra 3-5 hp sağlıyo diye düşünüyorum ben, daha teknik bilgiye sahip olanlardan da duymak isterim tabi... Şimdilik durum bu yani:)
Masallah Levent cok guzel adimlarla gidiyorsun kazasiz belasiz..
Teşekkür ederim raşit abi bi ara yine hep beraber görüşürsek sizle paylaşmak istediğim şeyler var...
sana şimdiden kolay gelsin güzel gidiyosun.
konu dışında ama merak ettim.
cupra:revo stage2+ metenol-evc-wasgate-etenol haricinde turboyu degiştirmeden ne yapabiliriz.veya yazılımı başka costum yazılım ile degiştirsem nasıl olur.
sana şimdiden kolay gelsin güzel gidiyosun.
konu dışında ama merak ettim.
cupra:revo stage2+ metenol-evc-wasgate-etenol haricinde turboyu degiştirmeden ne yapabiliriz.veya yazılımı başka costum yazılım ile degiştirsem nasıl olur.
hafif kasnak vs var ama ne denli faydalı onu bilmiorum..
başkada bişi yapmana gerek yok :)
zaten turbonun son demlerine geliosun bu şekilde ...
turbonun nefesi daha fazlasına yetmez bence :)
typermelih
15-02-2013, 07:39
rs3 enjektör ?
Stage2+ aracin benzine ihtiyaci yokki..turboya ihtiyaci var daha fazla guc ve kuvvet alabilmesi icin ondan sonra rs4 enjwktorler gerekwcek tabi...k04 turbo neler yapilabilecegi ortada zaten...yada araci bosaltip 17 jant takacaksin.ozaman 2 boy one gecersin herhal...
BMK TypeR
15-02-2013, 10:45
Stage2+ aracin benzine ihtiyaci yokki..turboya ihtiyaci var daha fazla guc ve kuvvet alabilmesi icin ondan sonra rs4 enjwktorler gerekwcek tabi...k04 turbo neler yapilabilecegi ortada zaten...yada araci bosaltip 17 jant takacaksin.ozaman 2 boy one gecersin herhal...
Melihcim benim stg2+ cupram rs4 enjektrörde istiyo, arkaya çift pompada:D
Melihcim benim stg2+ cupram rs4 enjektrörde istiyo, arkaya çift pompada:D
gaddar bey ne biz nede dünya revo piyasası senin aracını stage2+ tan saymıyo :D
sen farklı bişeysin :D
Hafif kasnak orjinalin yaklasik 4te 1i agirlinda.7-8hp civari artisi yaninda bide daha rahat ve cabuk devirlenmesini sagliyo.daha buyuk turbo ile 1.6 basinc max hedefim yazinca cok yuksek hp hedefin olmadigi icin gtx2867r tak dicektimki sonradan yazmissin zaten dogru karar vermissin onunla birlikte dokum degil tubular manifold ve emme manifoldu takip direct port methanol injection yaparsan iyi bi yazilimle epey ileri gidersin cokta hizli ve keyifli olur gündelik kullanimdanda cikmamis olursun.
Levent Y.
15-02-2013, 18:28
Kasnak hakkında gerekenleri yigitte açıklamıs her firma minimum 5 hp güc artısı oldugunu söylüyo. Valla yigit benim için şuanlık olay 450 hp olmak, bana göre bu seviye motor içine girmeden güzel risksiz bi sınır. Bu hp ler için atp nin manifoldu ve apr ın runner flapper delete ı yeterli olur diye düşünüyorum tabii suan teoride konusuyoruz. HEP manifoldlar da sıkıntı oluyo onun dısında bi tek benim bildiğim bizim arabaya direk uyumlu olan hgp nın ki var ama zaten ben 500 hp hedeflemiyorum ve hiç bi zaman motor ıcıne gırmıycem o yuzden emme manifoldundan alıcagım beygirin bi bolumunu apr ın runner flapper delete ı ıle kapatıp kalanınıda bıraz da basınc acarak saglarım diye düşünüyorum. Zaten dyno da olcum yaparak basınc ayarlanıcak 440 da kalırsak da 450 ye tamamlanır. Projeme hayırlısı ile yazdan sonra baslamayı planlıyorum, listemide yakın zamanda sizlerle paylaşırım...
Levent Y.
15-02-2013, 18:35
Stage 2+ ın uzerıne yapılabilecekler
ECS Tuning ve ya Neuspeed Hafif Kasnak
Neuspeed HI-FLO Turbo Discharge Conversion ( Turbo lag ı azaltan bi parca, tepkiyi arttırıyo)
Sprintbooster ( olcumlerde 0,1-0,2 sn hızlandırıyo )
R8 Bobinler, okadayla neredeyse aynı özelliklere sahipler ve son derece ucuzlar
APR Runner Flapper Delete, stage 3 de 10 beygir 20 tork mu ne veriyomus yüklü bi stage 2+ ta da benzer guclerı verebilir. Denemeden kesin birşey demek yanlıs olur tabi
Benim aklıma gelenler bunlar. Bu parcalar ve revo stage 2+ 2,0 bar peak 1,4 devir sonu 400 hp cıkar dıye dusunuyorum.
Yigit emme manifold unu methanol nozzle larını throttle pipe yerıne dırekt olarak emme ye baglamak ıcın mı dedın bunun dısında tubular manifold sanırım turbonun daha erken dolmasını saglıyo değil mi? Turbo zaten ufak oldugundan 3500 de dolucak, bı suru dyno verisine baktım yurtdısı sıtelerinde hepsi 3500 lerde doluyo kı bu yeterli zaten bence..
Stage 2+ ın uzerıne yapılabilecekler
ECS Tuning ve ya Neuspeed Hafif Kasnak
Neuspeed HI-FLO Turbo Discharge Conversion ( Turbo lag ı azaltan bi parca, tepkiyi arttırıyo)
Sprintbooster ( olcumlerde 0,1-0,2 sn hızlandırıyo )
R8 Bobinler, okadayla neredeyse aynı özelliklere sahipler ve son derece ucuzlar
APR Runner Flapper Delete, stage 3 de 10 beygir 20 tork mu ne veriyomus yüklü bi stage 2+ ta da benzer guclerı verebilir. Denemeden kesin birşey demek yanlıs olur tabi
Benim aklıma gelenler bunlar. Bu parcalar ve revo stage 2+ 2,0 bar peak 1,4 devir sonu 400 hp cıkar dıye dusunuyorum.
Yigit emme manifold unu methanol nozzle larını throttle pipe yerıne dırekt olarak emme ye baglamak ıcın mı dedın bunun dısında tubular manifold sanırım turbonun daha erken dolmasını saglıyo değil mi? Turbo zaten ufak oldugundan 3500 de dolucak, bı suru dyno verisine baktım yurtdısı sıtelerinde hepsi 3500 lerde doluyo kı bu yeterli zaten bence..
levent dediğin gibi APR flap delete'in 10hp + 15 tork civarı güç artışına etkisi oluyor..
yanlız atp dısında bsh tarzı tubular manifoldlar bikaç yüz devir daha gec dolduruyo turboyu bilgin olsun , tecrübeyle sabittir , ama bu tip manifoldlar atp ye göre biraz gec dolmasına karşın üstlerde daha verimli oluyor...
TYPERHAKAN
15-02-2013, 22:11
levent dediğin gibi APR flap delete'in 10hp + 15 tork civarı güç artışına etkisi oluyor..
yanlız atp dısında bsh tarzı tubular manifoldlar bikaç yüz devir daha gec dolduruyo turboyu bilgin olsun , tecrübeyle sabittir , ama bu tip manifoldlar atp ye göre biraz gec dolmasına karşın üstlerde daha verimli oluyor...
tubular manifoltu test etme imkanı buldunuzmu? ,bizimle paylaşırmısın ,bilgi amaçlı arkadaşlar da faydalansın tecrübelerinizden,tavsiye edermisiniz.
tubular manifoltu test etme imkanı buldunuzmu? ,bizimle paylaşırmısın ,bilgi amaçlı arkadaşlar da faydalansın tecrübelerinizden,tavsiye edermisiniz.
evet hakan bey test etme şansı bulduk...sesini çok begendik...ama biraz external wastegate sesi gölgede kalıyo...atp manifold gibi değil atp manifoldda daha fazla hatta cok daha fazla external wg sesini duyabiliyorsunuz..verimlilik açısından birşey diyemeyeceğim çünkü ben kendim bizzat test etmedim , fakat kullananlar daha verimli oldugunu söylüyolar ne derece dogru orasını bilmiorum . saygılar ,hürmetler hakan bey görüşmek üzere...
typermelih
15-02-2013, 23:37
evet hakan bey test etme şansı bulduk...sesini çok begendik...ama biraz external wastegate sesi gölgede kalıyo...atp manifold gibi değil atp manifoldda daha fazla hatta cok daha fazla external wg sesini duyabiliyorsunuz..verimlilik açısından birşey diyemeyeceğim çünkü ben kendim bizzat test etmedim , fakat kullananlar daha verimli oldugunu söylüyorlar ne derece dogru orasını bilmiorum :) saygılar , hürmetler hakan bey , görüşmek ümidiyle...
ya ümit çok fırıldakşın :)
5. rs4 enjektörü takanlar mevcut onun hakkında fikirleriniz neler?
Ertug_T.
16-02-2013, 15:31
Apr RFD i kullanan oldumu aranizda hic? Yorum veya onerisi olan varmidir bende yapicam galiba.
Levent bmc ota yı satmayı düşünürsen alabilirim
herkes enjektörden yakınmış ama yunanlılar bunu çoktan 5.enjektör kiti ile çözmüşler.dynamics te 600 hp almışlar.Yüzeysel bilgim var fazla araştırmadım fakat bunu araştıran varmı ? Yaramaz bir sistemmi kimse bahsetmemiş.
BMK TypeR
18-02-2013, 11:27
herkes enjektörden yakınmış ama yunanlılar bunu çoktan 5.enjektör kiti ile çözmüşler.dynamics te 600 hp almışlar.Yüzeysel bilgim var fazla araştırmadım fakat bunu araştıran varmı ? Yaramaz bir sistemmi kimse bahsetmemiş.
Savaş paşaoğlu yapıcak sanırım bana daha önce bahsetmişti, ilerde yiğitlerin golf R yaparlar sanırım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.