ChtArdARSL
24-12-2012, 22:16
Aramızın bugun Ecufast'e dynosu yapıldı oncesini gormek adına bekledıgımde az cıktı,orjinal 25 senelik motoru var aracın ustunde 154.000 kmde.. K-jet ayarsız ve zengin calıstıgında oturu araba cıg atıyor performansını veremıyor.Garajda calıstırdıgımda genzım yanıyordu o bıcım :D
Extra olarak,
PPR kapak port polish
PPR emme port polish
Sebring son susturucu
130 Bg cıvarı cıktı Dyno Dynamics 1.14 carpanla 149 bg cıvarı yapıyor bu da benım ıcın k-jet ıcın yeterli.. Test pipe/Aem v2 fıltrelı s2k nın 223 Bg cıktıgını var sayaksak ;)
Dyno ıcın Ozgun abı ve Tayfun abıye Tşk.
Video:
TLAmO9hkH80
Link:190E Cosworth 2.3 16V K-jet - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=TLAmO9hkH80&feature=youtu.be)
Extra olarak,
PPR kapak port polish
PPR emme port polish
Sebring son susturucu
130 Bg cıvarı cıktı Dyno Dynamics 1.14 carpanla 149 bg cıvarı yapıyor bu da benım ıcın k-jet ıcın yeterli.. Test pipe/Aem v2 fıltrelı s2k nın 223 Bg cıktıgını var sayaksak ;)
Dyno ıcın Ozgun abı ve Tayfun abıye Tşk.
Video:
TLAmO9hkH80
Link:190E Cosworth 2.3 16V K-jet - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=TLAmO9hkH80&feature=youtu.be)