Orijinalini görmek için tıklayınız : kol çıkarmış araç hakkında
arkadaşlar kol çıkarmış bi araçta blok değişeceği zaman işletme işi nasıl oluyor.sadece yeniden muayeneye girmemiz yeterli oluyor mu yoksa başka yapmamız gereken şeyler olacak mı ?
Kardesim beni aramistin bugun konusmustuk sanirim.
Once satisini al blogun.
Sonra makina muhendisler odasinda projesini cizdir.
Iscilik faturasinida servisinden al.
Sonrasinda muayeneye gotur.
Sonra trafige.
mannerboy
04-01-2013, 22:30
Aynı hacimdeki aynı motordada projeye gerek varmı
_muhaRRem
04-01-2013, 22:37
çok iyi kaynakcılar var öyle bi yapıyolarki eskisinden iyi oluoo bi düşün bence
Kardesim beni aramistin bugun konusmustuk sanirim.
Once satisini al blogun.
Sonra makina muhendisler odasinda projesini cizdir.
Iscilik faturasinida servisinden al.
Sonrasinda muayeneye gotur.
Sonra trafige.
aynen aramıştım ama sende motor kodu falanda değişti ya bende aynı motor olcağı için projeye gtmene gerek kalmıomuş galba öle bişeyler diolardı blok araştırırken bi çıkmacı sölemişti bende bi emin olıyım dedm
çok iyi kaynakcılar var öyle bi yapıyolarki eskisinden iyi oluoo bi düşün bence
aracı sıkıştırınca falan sıkıntı olurmu kaynak yapıldığı zaman peki
mannerboy
04-01-2013, 22:41
çok iyi kaynakçıdan öte çok iyi rektefeci lazım kaynakla güzel doldurabiir evet hiç bellide etmez belki ama yağ kanalını kapatırsa eğer motor toplanır ve yatak sarar yada yağa su karışır kanallar arası delik varsa bu şekilde 2-3 tane blok biliyorum yenisi aldılar yada arıyolar. tamir edilmez demiyorum eğer ölü yerden kol çıkmışssa yapılır ama kanallardan birindeyse dikkatli olmak gerek
_muhaRRem
04-01-2013, 22:42
çok iyi kaynakçıdan öte çok iyi rektefeci lazım kaynakla güzel doldurabiir evet hiç bellide etmez belki ama yağ kanalını kapatırsa eğer motor toplanır ve yatak sarar yada yağa su karışır kanallar arası delik varsa bu şekilde 2-3 tane blok biliyorum yenisi aldılar yada arıyolar. tamir edilmez demiyorum eğer ölü yerden kol çıkmışssa yapılır ama kanallardan birindeyse dikkatli olmak gerek
kolun nereden çıktığı önemli. su kanalından ufak bi yaraysa hallolur.. stresli bi makinede değilse sorun olmaz.. o kadar evrak işlerndende kurtulunmuş olunur.
blok nerden kırılmış önemli olan o
kaynakla kurtarılır belki
blok aynıda olsa yaş olarak
ya senin aracının modelinde yada daha genç olması zorunlu
yani
98 model arabaya
97 model motoru atamıyorsun
kolun nereden çıktığı önemli. su kanalından ufak bi yaraysa hallolur.. stresli bi makinede değilse sorun olmaz.. o kadar evrak işlerndende kurtulunmuş olunur.
ince conta,polish,timing,egsoz, filtre ve yazılım olan bi 106 bu speclerde sıkıntı yaratırmı kaynak. işte asıl sıkıntı o evraklık iş oluomu sonuçta aynı motor bloğunu kullanıyoruz bloğun faturasıyla birlikte muayene gtmek yeterli olmuomu
blok nerden kırılmış önemli olan o
kaynakla kurtarılır belki
su kanalından kırılmış
Kardesim farkli motor kodu uzantili blok olacagi icin yinede proje gerekli.
Ayni motor turu olsada gerekli. Sonucta d16a9'dan sonrasi farkli numaralar ve bunu ruhsatta gostermen lazim.
esmerserseriler
05-01-2013, 14:53
pug a kaynak tuturamazlar:( başimiza geldi....ona vereceğin parayla faturalı blok al..kafan rahat etsin....
Aynen Peugeot blokta zor o iş. Hele 106 GTI'da felan olmaz o iş.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.