Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : flash s turbomda avans problemim var nasıl çözerim



kosse
22-04-2008, 00:28
selam arkadaşlar aracım flash turbo ve enjeksiyonludur.ısındıgı zaman avans vurmaktadır nasıl çözerim bilgisi olan arkadaşların mesajlarını beklerim saygılar

BigBoss
22-04-2008, 10:00
pistonların sıkıstırma oranını olctunmu? eger sıkıstırman cok fazla ıse ondan da vurur.. 8,5 olması lazım bı kontrol et.

Oz`
22-04-2008, 10:22
1 dk enjektorlu sıstemmi yoksa tek enjektormu ?

yusufcan_1982
22-04-2008, 10:50
1 dk enjektorlu sıstemmi yoksa tek enjektormu ?
4 noktadan enjektörlü araba sogukken hiç bir şey cok ısı artınca vuruyor

Duke
22-04-2008, 22:02
Öncelikle avans ayarlarına bakman gerekir. Eğer manuel kontrol şansı veriyorsa, rötara alıp denemende fayda var. Vuruntu noktasına kadar açarak ayarı bulabilirsin.

Bunun yanında hava yakıt karışımın fakir kalıyor olabilir. Yakıt regülatöründen AFR ölçer eşliğinde ayar yapabilir , sorun varsa giderebilirsin. Soğuk motorda karışım zengin olacağından vuruntu olmayabilir daha sonra fakirleşiyorsa bunu özmemen durumunda vuruntudan daha beter sorunlarla karşılaşabilirsin.

Tam gaz pozisyonunda yüksek devirlerde 11.5:1 oranına düşen bir ayar yakalaman sağlıklı olacaktır. :)

kosse
26-04-2008, 16:05
araç flash s bunlarda avans ayarı manuel olmuyor başka ne yapa bilirim enjektörler orjinal biz bar ı yükseltiyoruz .ondan olabilirmi veya ateşleme güçlü geliyor olabilirmi

kosse
26-04-2008, 16:08
öncelikle bilgi veren arkadaşlara teşekür ederim bilgi paylaşmak isteyen arkadaşlarla görüşe bilirim mustafakose_1979@hotmail.com

Duke
28-04-2008, 10:56
araç flash s bunlarda avans ayarı manuel olmuyor başka ne yapa bilirim enjektörler orjinal biz bar ı yükseltiyoruz .ondan olabilirmi veya ateşleme güçlü geliyor olabilirmi

Yakıt basıncı aksine karışımı zenginleştirme amacıyla yapılır.

Senin problemin ya fakir karışım ya da ateşleme avans değerleri. Ateşlemeyi rötara alamıyorsan ve aracın orjinal turbo pistonları ile uygun sıkıştırmada ise mutlaka ayarlı bir avans mekanizmasına dönmen veya ateşleme kontrolüne elektronk müdahale yapman gerekir. Vuruntu motorunu götürebilir...

Serkan.S
29-04-2008, 01:01
Enjektörler orjinal mi ?

Hızlı_Fransız
29-04-2008, 02:03
ilk öncelikle millete aracın motorunu dogru söyle araçın üstünde volvo 440 motor var sadece blok flash s le aynı kapak vsvs geri kaln intenllerden herşeye kadar farklı :D

miniks
29-04-2008, 10:43
engelleyemessiniz basıncı orjinale alın o şekilde gezin

bir piggyback cihaz baglayın bu mutlaka AEM fıc olsun daha sonra basıncı acarsınız ateşleme olursa tabi

yoksa ugraşmayın benden size dost tavsiyesi anında kırabilirsiniz

kosse
04-05-2008, 23:02
enjektörlerim orjinal

kosse
04-05-2008, 23:03
miniks sen lagunada bu problemi yaşadınmı

miniks
06-05-2008, 00:25
3 motor kırdım dersem anlarsın herhalde :)

ondan sonra AEM fıc bagladık 2 ay ugraştıktan sonra düzgün bir şekilde çalıştırmayı başardık aracı ve şu anda avans vurmadan 0.7 bar basabiliyorum 1.3 te bastık ama 16 derece falan rotara cekmek zorunda kaldıgımızdan 0.7 barda yürüdügü kadar bile yürümüyor

ama bende superchips li beyin var onu iptal ettirmem gerekiyor avansı düzgün ayarlıyabilmek ve avans vurmasını engelleyip basınc acabilmek için

sende ki problemde bu zaten basıncı acınca ateşlemeyi kontrol edemediginden direk avans vuruyor hatta içerden cok rahatlıkla 3 ncü viteste oturunca gaza duyuyorsundur:)

distrubutorlu olmadıgı içinde mekanik olarak geri cekmek cok zor bir yöntem var ama bana pek mantıklı gelmedigi için hiç denemedim büyük bir ihtimal de zaten olmaz öle bişi :)

beyin baglıyalım dertlerinden kurtul hocam en iyisi bu

FIR@T
10-05-2008, 17:36
selam arkadaşlar aracım flash turbo ve enjeksiyonludur.ısındıgı zaman avans vurmaktadır nasıl çözerim bilgisi olan arkadaşların mesajlarını beklerim saygılar

Yusuf tam yazsana sorununu kanka.Arkadaşlar araçta Volvo 440 ın 1900 cc motoru ve düşük basınçlı pistonları var.araçta yüksek devirde çiğ atma ve avans sorunu var.ama arabanın ecusu orjinal.bence direk ecudan.bir piggy back bu işi görür.benzin yetersiz kalıyor olabilir.yada ateşleme yetersiz kalıyor.vafc2 var bende onu deneyelim bir yusuf.

FIR@T
10-05-2008, 17:37
bide basıncı 0.6 bardan yukarı çıkarınca oluyor avans vuruntusu onuda söyleyim..

kosse
11-05-2008, 09:33
çok teşekkür ediyorm miniks bu avans öldürecek beni neyse kardeşim standart barda geziyorum zatn kimse benle yarışmıyor. en mantıklısıda senin söyledigin

kosse
11-05-2008, 09:34
fıratcıgım sanada teşekür

metin01
11-05-2008, 14:54
çok teşekkür ediyorm miniks bu avans öldürecek beni neyse kardeşim standart barda geziyorum zatn kimse benle yarışmıyor. en mantıklısıda senin söyledigin

az kaldı yufus yarışırız canum :p:p:p

umut01
11-05-2008, 17:17
bizde izleriz o zaman. :D
en kısa sürede çözülür inş. sorun.

tyMu
11-05-2008, 17:49
En kısa sürede çözersin işallah yusuf bayadır var sanırım bu sorun
özledim toplantıları yaw :)

yusufcan_1982
12-05-2008, 19:37
ilk öncelikle millete aracın motorunu dogru söyle araçın üstünde volvo 440 motor var sadece blok flash s le aynı kapak vsvs geri kaln intenllerden herşeye kadar farklı :D herkez biliyo zaten volvo oldugunu
dememe gerek yok

yusufcan_1982
12-05-2008, 19:39
konularla ilgili abime bilgi verdiginiz için herkese teşekkür ederim