Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : TSI motor oem ve stg1 balata



mrtsnr
14-01-2013, 11:38
Forumda birçok konu okudum bakındım, genelde honda vs için bu konular mevcut, denk gelemedim bizim araçlar için bu konuya.

baskı balatayı değiştireli 37bin km geçti, ufaktan sinyal veriyor, yaklaşık 1 aya(3k-5k) sonra biticek gibi.
OEM ile STG1 arasında çok fazla bir fark yok diye okudum sağda solda. Öğrenmek istediğim ana şey, aynı kullanım şartlarında stg1, oem'e göre daha uzun süre gider mi? Ekstra bilgilere hayır demem tabiki de. :)

Fiyat olarak arada 2 kat fark var, oem işçilikle yaklaşık 1000 lira, stg1 işçilikle 1950 lira. Bu farka değer mi, aracım şuan stock fakat 2-3 aya yüklemeye başlarım gibime geliyor. Ayda rahat 3000km yapan birisiyim burada :)

Rocco'larda vs kullanan varsa kullanım yorumunu ve tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
Başka araçlardakiler de olur yani.

alp1903
14-01-2013, 11:58
Oem işçilik fiyatı servistemi 1000TL olarak gözüküyo? Birde ortalama ömürleri ne oluyor st1 ile arasındaki fark ne olabilir?

mrtsnr
14-01-2013, 12:07
Oem işçilik fiyatı servistemi 1000TL olarak gözüküyo? Birde ortalama ömürleri ne oluyor st1 ile arasındaki fark ne olabilir?

servis değil, parçayı dışarıdan alıp, özel serviste işçilik 1000TL gibi birşey oluyor. Daha doğrusu 560 lira mı ne set, 250 lirada işçilik işte. bunun gibi bişey olması gerek.

ömürlerini soruyorum bende zaten. OEM en fazla 40bin gider gibi duruyor ki, cooperS te kullandım, Leon'da kullandım leon 50bine kadar sıkıntı çıkarmadı. (Leon'da bi ara geri geri çıkmaya çalışırken zorlayıp duman bile çıkarttım ona rağmen titreme dahi yoktu) cooperS'te 70bine kadar sıkıntı olmadı. Ama bunda 30binde aracı aldım değiştirdim, 66700km deyim kalkışta titreme başladı. :)

audilover
14-01-2013, 13:12
servis değil, parçayı dışarıdan alıp, özel serviste işçilik 1000TL gibi birşey oluyor. Daha doğrusu 560 lira mı ne set, 250 lirada işçilik işte. bunun gibi bişey olması gerek.

ömürlerini soruyorum bende zaten. OEM en fazla 40bin gider gibi duruyor ki, cooperS te kullandım, Leon'da kullandım leon 50bine kadar sıkıntı çıkarmadı. (Leon'da bi ara geri geri çıkmaya çalışırken zorlayıp duman bile çıkarttım ona rağmen titreme dahi yoktu) cooperS'te 70bine kadar sıkıntı olmadı. Ama bunda 30binde aracı aldım değiştirdim, 66700km deyim kalkışta titreme başladı. :)

Murat selam,

Konuyla ilgili olarak ben olsaydim stage 1 balata takmazdim orijnal balatasi oldukca yeterli eger cok ciddi projelerin yoksa turbo buyutme motor ici gibi stock balata en ideali ..

O titreme ile ilgili olarak titremeyi genelde balatanin ortasinin hareket etmesinden oluyor baskida sikinti yokdur ama o orta malesef vagda kronik gibi ozelikle ayagini debrijayda cok tutmamaya bak titreme ise tek sikayetin hic dert etme kavrami engelleyici bir durum degil.

mrtsnr
14-01-2013, 13:17
Murat selam,

Konuyla ilgili olarak ben olsaydim stage 1 balata takmazdim orijnal balatasi oldukca yeterli eger cok ciddi projelerin yoksa turbo buyutme motor ici gibi stock balata en ideali ..

O titreme ile ilgili olarak titremeyi genelde balatanin ortasinin hareket etmesinden oluyor baskida sikinti yokdur ama o orta malesef vagda kronik gibi ozelikle ayagini debrijayda cok tutmamaya bak titreme ise tek sikayetin hic dert etme kavrami engelleyici bir durum degil.

Merhaba abi, sen diyosan sorun yok, ben zaten debriyajı çok kullanan biri değilim. Trafikte de durmam, şehriçinde tümsekli yollarda filan kullanırım yere yakın olduğu için ama genelde TEM'de geçer hayatım. Bu kadar erken bitmesi şaşırttı beni. Stg1'i de ömrü daha uzunsa takarım diye düşünüyordum. :)

onur_S
14-01-2013, 15:33
sachs ın spor serisimi ?

mrtsnr
14-01-2013, 22:42
sachs ın spor serisimi ?

Aynen o ;) pwrshop ddtune vs. satıyo.