Orijinalini görmek için tıklayınız : Hidrolik pompasi yada kayisinin islanmasi problemi
Arkadaslar dun aksam baya bi yagmur vardi o ara disardaydim baya derin bi suya girdim hemen akabinde direksiyon sertlesti fren filan tutmamaya basladi.
Cok yagdigi icin kaputu acipta bakamadim o an.
Kapattim motoru bi saat sonra calistidrim bi problem yoktu.
Baktim kayis filanda saglam. Acaba kayis islandigi icin pompayi cevirememis olabilirmi. Kullandim baktim dinledim bi problem yok ama insan killaniyor hidrolik pompasi sonucta olmadik bi yerde kitlerse yada kayis koparsa sikinti olur.
Nedir ne degildir bi fikri olan varmi.?
Arac golf 3 1.6 aft motor.
kayışını bıraz daha gerdır skıntı ordan :)
Arkadaslar dun aksam baya bi yagmur vardi o ara disardaydim baya derin bi suya girdim hemen akabinde direksiyon sertlesti fren filan tutmamaya basladi.
Cok yagdigi icin kaputu acipta bakamadim o an.
Kapattim motoru bi saat sonra calistidrim bi problem yoktu.
Baktim kayis filanda saglam. Acaba kayis islandigi icin pompayi cevirememis olabilirmi. Kullandim baktim dinledim bi problem yok ama insan killaniyor hidrolik pompasi sonucta olmadik bi yerde kitlerse yada kayis koparsa sikinti olur.
Nedir ne degildir bi fikri olan varmi.?
Arac golf 3 1.6 aft motor.
direksiyon sertleşmemesi ile fren tutmaması birbirine doğrudan bağlı olamaz sanırım..
hidrolik fren sistemi ayrı, kendi haznesi var ve vakum yardımıyla ve ayağımızı fren pedalına basmamızla çalışıyor..
hidrolik direksiyon ise, kendi pompası olan bir sistem, pompa hidrolik basıncını oluşturuyor, bu basınç ta direksiyonu döndürürken yardımcı oluyor..
direksiyon ağırlaşması dediğin gibi kayış ıslanmasından olabilir, motorun sıcağıyla kuruyup kendine gelecektir, ama frendeki sorun başka birşey olabilir ve fren olduğundan ciddi bir problem yaratabilir, sorun geçtiğinden emin olana kadar yavaş kullan arabanı..
direksiyon sertleşmemesi ile fren tutmaması birbirine doğrudan bağlı olamaz sanırım..
hidrolik fren sistemi ayrı, kendi haznesi var ve vakum yardımıyla ve ayağımızı fren pedalına basmamızla çalışıyor..
hidrolik direksiyon ise, kendi pompası olan bir sistem, pompa hidrolik basıncını oluşturuyor, bu basınç ta direksiyonu döndürürken yardımcı oluyor..
direksiyon ağırlaşması dediğin gibi kayış ıslanmasından olabilir, motorun sıcağıyla kuruyup kendine gelecektir, ama frendeki sorun başka birşey olabilir ve fren olduğundan ciddi bir problem yaratabilir, sorun geçtiğinden emin olana kadar yavaş kullan arabanı..
Daha öncede pompa kilitlenmişti kayış filan kopmuştu o zamanda frenler ve direksiyon gitmişti. Belki hidroliğin basıncıyla alakalıdır. Gündüz gözüyle bi inceliyim yarın işten güçten bakamadım hiç.
Fren tutmaz normaldir disk ve balatalar ıslanınca.. O hissi biliyorum çünkü ilk derin sudan geçip frene bastığımda yüreğim ağzımdan çıkıyordu az kalsın baya dibine kadar basınca tutar :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.