Orijinalini görmek için tıklayınız : swap mı,turbomu?
izmirlicem
17-01-2013, 22:21
bende astra h 1.6 easytronic vites araç var.swap olarak c20let,k20 diye düşündüm.tabi manuele çevirmek gerekcek.yada motoru 1.6 turboyamı çevireyim opelin astra h lerindeki kitiyle?hangisi daha uygun olur acaba?başka araç al diyenler olucaktır 2.el araç pek sevmiyorum ayrıca bu aracın 2 tane kazası var ama pert olmadı hiç.satılsa ucuza gidecek bende elimdekini değerlendireyim diyorum.200-300 hp arası bişeyler olsa yeter bana.
200-300 şıp diye olmaz ki otomatik araba o hp lere dayanmaz istediğin güçleri 10-15 min tutar kararıa sen ver :)
halilkarakas
17-01-2013, 22:43
bence en iyisi astraya b16 swaplayın sonra alın 2 ye.
driftboy
17-01-2013, 22:46
k20 swaplayıp beni arayın deneyelim
63owen63
17-01-2013, 22:48
Şahsi fikrim astraya japon swap yapılmaması yönünde, ruhuna aykırı geliyor, yanlış kelime telaffuz etmiş gibi kulak tırmalıyor, İllaki astraya bir şey olacaksa üfleyin gitsin.
izmirlicem
17-01-2013, 22:56
200-300 şıp diye olmaz ki otomatik araba o hp lere dayanmaz istediğin güçleri 10-15 min tutar kararıa sen ver :)
şanzıman manuele döncek :)
k20 swaplayıp beni arayın deneyelim
inşallah :)
Şahsi fikrim astraya japon swap yapılmaması yönünde, ruhuna aykırı geliyor, yanlış kelime telaffuz etmiş gibi kulak tırmalıyor, İllaki astraya bir şey olacaksa üfleyin gitsin.
nasip artık :) k20 olursa çılgın olur ama sanki :)
başka marka , daha eski model veya dizel (benzinliye) motor swaplayamazsın..
10-15 liradan fazlasını harcarsın, satıp başka araç almak daha mantıklı her ne kadar 2. el sevmesen de..
oto. astra ya k20 hangisi yaa :)
kolay gelsin .
By_HaNNibaLL
17-01-2013, 23:46
Harcayabileceğin para ne kadar 5 10 20 50 kaç lira bütce ayirabilirsin bu işi daha mantikli şeyler cıkar o zaman
oto. astra ya k20 hangisi yaa :)
kolay gelsin .
Demeyelerdi iyiydi.
ümite katılıyorum fantaziye kaçmanın anlamı yok. Calibra motor şanzuman yürüyen vs deseniz tamam anlarım.ama k20 ne alaka ya.madem öyle alın bi 2002-2005 arası civic koyun k20 keyfine bakın.
izmirlicem
18-01-2013, 00:04
oto. astra ya k20 hangisi yaa :)
kolay gelsin .
manuele çevircem diyorum eğer herşey yolunda giderse :)
berkay_aydin
18-01-2013, 00:11
cebinizden çıkacak paraya astrayı satıp gidip typer alın daha mantıklı, illa swap olacaksa başka kasa bulun..
o arabaya o proje olmaz satılıp taypar alınacak :)
Emir_b16a
18-01-2013, 00:30
ayırdığınız bütçe nedir ? düşündüğünüzden pahalıya çıkmasın :)
Swap olacaksa kesinlikle C20LET
MPower's
18-01-2013, 01:22
vay arkadas ne motormus bu k20. Insanlar bu gıdısle el arabasına go karta falan swaplayacak :)
turkerrr
18-01-2013, 08:03
bu motorun turbosu zaten çeşitli opel modellerinde var turbosunu tesisatını alıp direk aracına uygulayabilirsin orjinale yakın olur ...
alperkirman
18-01-2013, 08:17
Swap olacaksa kesinlikle C20LET
:icon_tup:
astraya k20swaplamakdan çok daha mantıklı ve güçlü olur.
Hem aracın kazadan dolayı değer kaybedeceğinin hesabını yapıp, satarken zarar etmeyeyim diyorsun,
Hem swaptan, turbodan, 200-300 hp den bahsediyorsun :D 3-5 bini zarar olarak görüyorsan bu iş sana saç baş yoldurur dostum.
bır opel sahıbı olarak tamamen boşa masraf olur diyorum.satıp tayyar alın :)
Burda swap yapacagim,ne yapayim diyenlerden kac tanesi swap yapti acaba?
Emrecan-R
19-01-2013, 11:29
illaki astraya bişey yapcaksanız turbo yapın uğraşmaya değmez
DetailEF
19-01-2013, 11:33
Arkadaşın canı sıkılmış bence :D
swap yapılcak arac var turbolancak arac var ıllada astra nıye :)
Once turbo yap, sonra komple at bi kenara bu motoru swap yap viteside tam otomatik yapmalisin bi abimiz tavsiyeme uyup yapti dedigim sirayla karisi bosadi cocuklari terk etti. sokaklara dustu. Bense cok memnunum hayatimdan. Senin gibi olamadim reyiz diyor bana
En az uğraşacağın iş satmak olur.
maliyet umrunda değilse corsa opc nurbiring motorunu swaplayın derim ama konu hesap olursa satın ikinci el astra j 1.6 turbo alın yada 1.4 turbo chip yaptırırsınız gerekli performansı verir
abdullah songür
24-01-2013, 20:12
herkezde bi swap bi turbo projesi var:D
YunusCan
26-01-2013, 01:25
200-300 şıp diye olmaz ki otomatik araba o hp lere dayanmaz istediğin güçleri 10-15 min tutar kararıa sen ver :)
supraların 500 hp veripte otomatik olduklarını bılırım :) dayanıklılık degılde güç meselesi
supraların 500 hp veripte otomatik olduklarını bılırım :) dayanıklılık degılde güç meselesi
supradaki motora göre otomatik sanz yapmıs adamlar sımdı benım yazdıgımla alakası yok bu yazdıgızın astra 1.3 - 1.6 otomatiğiyle supra otomatiği aynı kefeye mi koyuyosun . o zaman astrayada 2jz koyalım :heyoo:
kelalper
26-01-2013, 10:41
Harbiden swap işi çok kolay zanneden arkadaşlar var aramızda. Sanki üzerinden motoru çıkarıosun hoop öteki motoru üzerine koyuyorsun iş bitiyor. Kablolama, beyin, motorun konumlanması, motor kulakları şanzımanın oturması aksların poryaların değişmesi gerekmiyor. Amortisöre girmiyorum bile ki 1.6 lt motor ile 2 litre motorun ağırlıkları farklıdır. Muhakkak viraj demirine kadar değişmesi gerekir bence. Yani diyeceğim şu ki bekara karı boşamak kolay derler. Çok da doğrudur.
Gunes G.
26-01-2013, 11:29
Bu işlerden kendin çok iyi anlamıyorsan hiç bulaşmayacaksın. Açık söylüyorum sürünürsün...
Lego sanmaya başladı yeni jenerasyon bu işleri iyice, eh tabi insanlar sorun yaşadığı zaman anlatmak yerine gizlemeyi seçtiği için sektöre dışardan bakınca sanki "herşey problemsiz, parayı ver parçayı tak, gazla" gibi gözüküyor ama maalesef öyle değil. Kendi anlamayan ya da ortalama anlayan ama para verip çok ciddi araçlar yaptırıp memnun olan pek insan yoktur bu camiada eğri oturup doğru konuşalım şimdi. Memnun olanlar var tabi bunun sebebide adamlarn teknik bilgisi çok olmasada bu işte neler yaşandığını biliyorlar, buna hazırlıklı başlıyorlar zaten araçlarını yaptırmaya. Sebebi budur yani.
f/e/h filan yapılabilir, ufaktan bir piggyback sistem filan olabilir, ama swaptır, N/A to FI filandır, bu tarz hareketler oyuncak değil, süründürme ihtimali yüksektir bilin sonra hayal kırıklığına uğrayıp üzülmeyin...
Bu konuya geri dönersek, "swap mı turbo mu" diye konu açtığın için bulunduğun durumu net olarak anlayabiliyorum ve diyorum ki uğraşacak vaktin, paran ve sabrın varsa devam et, bu üçünden biri eksikse sakın bu bahsettiğin işlere girme, üzülürsün...
mechanic
26-01-2013, 11:47
...
Lego sanmaya başladı yeni jenerasyon bu işleri iyice, eh tabi insanlar sorun yaşadığı zaman anlatmak yerine gizlemeyi seçtiği için sektöre dışardan bakınca sanki "herşey problemsiz, parayı ver parçayı tak, gazla" gibi gözüküyor .....
ayın sözü olmalı bence.:icon_tup:
2.el arac sevmiyorum yazmıssınız ama döküceginiz paranın üstüne arabayıda satarsınız , daha hızlı bir arac alabilirsiniz , en azından sonradan yaptıgınız turbonun risklerini almamıs olursunuz yada motoru ve sanzımanı uydurmakla ugrasmassınız ... kısacası cok daha saglıklı ve uzun ömürlü olur
Sercanius
26-01-2013, 22:18
satıp üzerine para ekleyip daha başka birşey alırsanız mantıklı hareket etmiş olursunuz.. maceraya girerseniz sonu hüsran ve zarar ziyan olabilir..
izmirlicem
27-01-2013, 02:59
Hem aracın kazadan dolayı değer kaybedeceğinin hesabını yapıp, satarken zarar etmeyeyim diyorsun,
Hem swaptan, turbodan, 200-300 hp den bahsediyorsun :D 3-5 bini zarar olarak görüyorsan bu iş sana saç baş yoldurur dostum.
kısmet :)
Arkadaşın canı sıkılmış bence :D
yok,fikirlerinizide almak istedim ondan dolayı konu açtım :)
swap yapılcak arac var turbolancak arac var ıllada astra nıye :)
değişiklik olsun be abi :)200-300 hp astra sedan fenamı olur :)
Harbiden swap işi çok kolay zanneden arkadaşlar var aramızda. Sanki üzerinden motoru çıkarıosun hoop öteki motoru üzerine koyuyorsun iş bitiyor. Kablolama, beyin, motorun konumlanması, motor kulakları şanzımanın oturması aksların poryaların değişmesi gerekmiyor. Amortisöre girmiyorum bile ki 1.6 lt motor ile 2 litre motorun ağırlıkları farklıdır. Muhakkak viraj demirine kadar değişmesi gerekir bence. Yani diyeceğim şu ki bekara karı boşamak kolay derler. Çok da doğrudur.
kolay zannetmiyorum abi :) herşeyin farkındayım :)
Bu işlerden kendin çok iyi anlamıyorsan hiç bulaşmayacaksın. Açık söylüyorum sürünürsün...
Lego sanmaya başladı yeni jenerasyon bu işleri iyice, eh tabi insanlar sorun yaşadığı zaman anlatmak yerine gizlemeyi seçtiği için sektöre dışardan bakınca sanki "herşey problemsiz, parayı ver parçayı tak, gazla" gibi gözüküyor ama maalesef öyle değil. Kendi anlamayan ya da ortalama anlayan ama para verip çok ciddi araçlar yaptırıp memnun olan pek insan yoktur bu camiada eğri oturup doğru konuşalım şimdi. Memnun olanlar var tabi bunun sebebide adamlarn teknik bilgisi çok olmasada bu işte neler yaşandığını biliyorlar, buna hazırlıklı başlıyorlar zaten araçlarını yaptırmaya. Sebebi budur yani.
f/e/h filan yapılabilir, ufaktan bir piggyback sistem filan olabilir, ama swaptır, N/A to FI filandır, bu tarz hareketler oyuncak değil, süründürme ihtimali yüksektir bilin sonra hayal kırıklığına uğrayıp üzülmeyin...
Bu konuya geri dönersek, "swap mı turbo mu" diye konu açtığın için bulunduğun durumu net olarak anlayabiliyorum ve diyorum ki uğraşacak vaktin, paran ve sabrın varsa devam et, bu üçünden biri eksikse sakın bu bahsettiğin işlere girme, üzülürsün...
3 üde var abi :)
2.el arac sevmiyorum yazmıssınız ama döküceginiz paranın üstüne arabayıda satarsınız , daha hızlı bir arac alabilirsiniz , en azından sonradan yaptıgınız turbonun risklerini almamıs olursunuz yada motoru ve sanzımanı uydurmakla ugrasmassınız ... kısacası cok daha saglıklı ve uzun ömürlü olur
onunda farkındayım abi :)taktım 1 kere artık kafayı,ztn motor turboda olsa swapta olsa şanzıman manuele dönecek mecburen :)
satıp üzerine para ekleyip daha başka birşey alırsanız mantıklı hareket etmiş olursunuz.. maceraya girerseniz sonu hüsran ve zarar ziyan olabilir..
şu an araştırıyorum ztn:) kısmet artık :)
Gunes G.
28-01-2013, 00:24
Ucude varsa devam o zaman sonuna kadar :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.