PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ecu ayarı hakkında fikir verebilecekler bir bakarmısnız?



h22ek
18-01-2013, 19:18
Anlam veremediğim birşey var :soru:

Video:

a9VS7ZL1QTM

Link:

20130118 192825 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=a9VS7ZL1QTM)

wideband sensörünü düzeltmenin ardından ufaktan ilk defa basıyım dedim.. 3. vites çok net ayar yok şu an (hondata s300) afr altlarda 13-14 arası, üstlerde fakir olduğunu biliyorum fakat videoda yürüdükten sonra, altlarda 16-17 lerde yürümeye ve avans vurmaya başladı.. eve geldim stop ettim bi 10 dakika sonra tekrar çıktım şu an yine 13-14 arası yürüyor.. neden yapar ? ecu problemi olabilir mi ?

** arıza ışığı shiftlight

MKT
18-01-2013, 23:42
Hep boylemiydi beyini yenimi taktiniz.normade bu sorun yokken bir anda olduysa benzin pomAsina bakin.yada s300 un ayarlarini elden gecirin.kullanmayi bilmiyorsaniz yada etrafinizda yaptiracak kimse yolsa arca bir pc baglayin uzaktan bakar yardimci olurum elden geldigince

h22ek
19-01-2013, 08:54
yok her zaman boyle degildi.. yani afr sensorum bozuktu ama hafif yuklendikten sonra avans vurmuyordu. fuel table da hersey normal gozukuyor, ignition da oyle ve kafami bulandiran sey stop edip tekrar yuklenince herseyin normale donmesi

xplod
19-01-2013, 20:49
eski sensör olduğundan zengin görüyormuş, o yüzden yakıtı kısıyormuş.
şimdi yeni sensör gerçek afr'yi düzgün okuyunca, yakıtı kısmıyor ve olması gerektiğinden fazla yakıt vuruntuya sebep oluyor. ilk vuruntudan sonra da fuel trim yakıtı kıstığı için afr yüksek kalıyor olmalı. besleme kesilip gelince de fuel trim sıfırlanıyordur. aynı durum ignition offset için de geçerli olabilir.
olur mu olur...

yeni sensörle tekrar tune lazım sanki?

h22ek
21-01-2013, 16:22
oksijen sensoru kapali onun icin otomatik ayar yapamaz gibime geliyor.. kontrol edene kadar rodaj modda gezmenin yollari gorundu bana yine :-)

MaXiGörKy
22-01-2013, 10:51
İzmit tarafina yolun duserse yardimci olurum.