PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi A6 2.4 V6 vs E60 525ia



Sinan'S2k
23-01-2013, 08:57
55000tl param var bu iki araç arasında kaldım.
Açıkcası önceliğim A6 ***** ağırbaşlı duruşu içinin daha güzel olması beni ona itiyor.
Aslında e60 ı ısıtmalı soğutmalı webastolu bulsam onu alırım. Anlayacağınız işin içinden çıkılmıyor. Aslında 530 seçeneği de var ancak 2600tl vergi ödemek istemiyorum. Eğer onların 2003 modellerinin vergisi bir alt dilime düşüyorsa 530ia da alabilirim.
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Başka araç fikirlerinizi de bekliyorum

525ia

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-son-fiyat-2004-bmw-5.25i-mukemmel-temizlikte-109819643/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-masrafsiz-temiz-sifir-lpg-li-daha-ne-olsun-109785877/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-bmw-5.25i-emsalsiz-borusan-cikisli-full-plusfull-107309650/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikisli-direksiyon-isitmali-bmw-5.25i-112350989/detay/

530ia

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ilk-sahibinden-530-borusan-110205530/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-emsalsiz-bmw-5.30-i-e-60-kasa-prince-lpg-ve-beyaz-kaplama-108940528/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikisli-2004-m-paket-full-plus-full-530i-daha-dolusu-yok-112074585/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-lpg-li-spor-koltuk-isitma-plus-sogutma-agzina-kadar-dolu-70441314/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-2004-orjinal-temiz-530i-prins-marka-lpg-li-111591650/detay/

A6 2.4 V6

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2004-model-ilk-sahibinden-103.000-km-de-orjinal-111699176/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2005-audi-a-6-2.4-v6-tuplu-isli-110214093/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ares-den-2005-audi-a6-2.4-v6-full-plusfull-start-stop-dogus-bakimli-111323299/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-audi-a6-2.4v6-multitronic-full-plus-full-107032316/detay/

M3CSL
23-01-2013, 09:18
yol tutus surus zevkı gıbı konularda dırek bmw, 525 ara motor tutmama olayı oluyor bmwlerde 530d aslında cok ıyı oluyor vergısı yuksek olmasa..

sinanbaysal
23-01-2013, 09:19
Bmw nin 5 kasası daha karızmatik duruyor. Aam km de 80-90 kurus yakan araçlar vergilerde cabası.. :(

kıvancr
23-01-2013, 10:49
A62.0tdi alıp remap yapmanızı tavsıye ederim. Çekiş olarak yenı 5 serisi kadar tatmın edıcı ve guclu. Aynı zamanda donanım ve ıc mekan olarakta oldukça tatmın edıcı oluyor. Dış goruntusu bmw kadar gosterıslı tabıkı degıl ama cokda kotu degıl. Yol tutuş olarak kesınlıkle e60 ı aratmaz önden çekışlı olmasına rağmen çoğu ust sınıf araçtan daha ıyı tutuyor hatta bana çoğu zaman e60 ın bıle uzerınde dıyebılırım. m paketlı olanını bılmedıgım ıcın bahsettgm m paket olmayan ıcındır.
2.4 fazla yakar az gıder . 2.0 tdi alıp ecufast remaple hem sorunsuz hemde yeterınce guclu ve karısıkta 7 -8 lıtre yakıp keyıflı bır yolculuk yapabılırsınız. Sımdıden hayırlısı olsun

Görkem
23-01-2013, 11:11
sinan bmw yi almasıda bakmasıda satmasıda audi 2.4 v6 dan kolay olur,,,aynı sınıf araçlar zaten birbirlerine çok bi üstünlükleri yok diyebiliriz,,,daha önce a4 ünde vardı audi keyfini almıştın zaten bence bmw tercih etmelisin ;) ...

ACTPK
23-01-2013, 11:26
5 kasa derim

drago
23-01-2013, 11:32
quattro olacaksa a6 olmayacaksa e60 alırdım.

a6 2.4 amcamda var öncelikle artıları:

-esp kapalı olsa bile yol ıslak olsa bile aracı yoldan çıkartmak imkansıza yakın gibi bir şey.yaklaşık 1800 kilo quattro bir araç için sonuç tabi ki normal.

-konfor a4 ile kıyaslanamaz bile.aha amortisör kuleden çıkacak dediğim kaçamadığım çukurlarda bile kullanıcısına hissettirmemek için elinden geleni yapıyor.

-çok çok geniş bir bagaj hacmi ve çok geniş bir arka diz mesafesi var.şöför istediği gibi yatırsın koltuğu arkadakinin rahatu bozulmuyor.

-yakıtından gözünüz korkmasın tabi lpg ile kullanacaksanız.bizden önceki sahibi malesef atiker takmış ama araç yine de maşallah diyelim şehir içi 100 liralık lpg ile 300 km rahat gidiyor.yol bilgisayarı 12-14.5 litre arasında gidip geliyor.bu ağırlıkta ve bu motor-aktarma seçeneği için düzgün bir rakam.

-özellik olarak gerçekten dolu araçlar.f1 vitesiydi, katlanır aynasıydı, koltuk ısıtmasıydı derken doluluk tatmin edici.

eksileri

-bazı parçaları passatla bile aynıyken bazı parçalarını bulmak ölüm.mesela buji kablosu lazım oldu, parçacıların hiçbirinde yok, yetkili servis tanesine 100 küsür dedi, ebayde arattım 2.8 için 3.0 için var 2.4 için yok.ha belki uyuyodur onların kablosu ama bilemediğim için alamadım.2 gün internetten ankaranın bütün parçacılarını aradıktan sonra birinde sadece 4 tane vardı hepsini aldım :)

-sizin için artı mı eksi mi bilemedim ama eksiye yazdım.şanzıman çok uzun, yakıt konusunda avantaj ama performans konusunda dezavantaj.5. vites 110-120 arası gider 2500e yaklaşıyor devir.uzun yol için ideal ama rampa çıkmak araç sollamak için 2 vites birden düşmek gerekebiliyor.

-o motorda bir araç olunca yüksek performans sunabilir gibi duruyor ama bnim 1.8t gibi gidemiyor.tabi ki tamamen ağırlık ve quattro olması etkeni bu da.zaten gazlayacak adam o aracı da almaz.

Sinan'S2k
23-01-2013, 12:25
yol tutus surus zevkı gıbı konularda dırek bmw, 525 ara motor tutmama olayı oluyor bmwlerde 530d aslında cok ıyı oluyor vergısı yuksek olmasa..

Ankarada 530d var güzel ısıtma soğutma webastolu hemde aradığım fiyat aralığında ama 2600 vergide saçma oluyor. 525 ara motor ama 530 dan bariz bir farkı yoktur sanırım yanılmıyorsam 218hp eh birazda hafiftir kasayı kaldırır sanırım...

Sinan'S2k
23-01-2013, 12:32
Bmw nin 5 kasası daha karızmatik duruyor. Aam km de 80-90 kurus yakan araçlar vergilerde cabası.. :(

1500tl yıllık vergi limitim daha fazlası da abartı. Lpg takacağım yoksa ayda 800tl benzin masrafım olur :)

Sinan'S2k
23-01-2013, 12:34
A62.0tdi alıp remap yapmanızı tavsıye ederim. Çekiş olarak yenı 5 serisi kadar tatmın edıcı ve guclu. Aynı zamanda donanım ve ıc mekan olarakta oldukça tatmın edıcı oluyor. Dış goruntusu bmw kadar gosterıslı tabıkı degıl ama cokda kotu degıl. Yol tutuş olarak kesınlıkle e60 ı aratmaz önden çekışlı olmasına rağmen çoğu ust sınıf araçtan daha ıyı tutuyor hatta bana çoğu zaman e60 ın bıle uzerınde dıyebılırım. m paketlı olanını bılmedıgım ıcın bahsettgm m paket olmayan ıcındır.
2.4 fazla yakar az gıder . 2.0 tdi alıp ecufast remaple hem sorunsuz hemde yeterınce guclu ve karısıkta 7 -8 lıtre yakıp keyıflı bır yolculuk yapabılırsınız. Sımdıden hayırlısı olsun

Valla güzel diyorsun da 2.0 tdi a güç yetmiyor bütçem belli 55000tl. O fiyata var 2.0tdi ama hem manuel hem leş ötesi

Sinan'S2k
23-01-2013, 12:36
sinan bmw yi almasıda bakmasıda satmasıda audi 2.4 v6 dan kolay olur,,,aynı sınıf araçlar zaten birbirlerine çok bi üstünlükleri yok diyebiliriz,,,daha önce a4 ünde vardı audi keyfini almıştın zaten bence bmw tercih etmelisin ;) ...

Doğru diyorsun Görkem ama A6 larda daha adam gibi kullanılmış gibi duruyor bir de o mmi ekran kadranlar iç görüntü muhteşem. A4 ün keyfini çok çıkaramadan satmak durumunda kaldım. Audi ye karşı bir sempatim var :)

Nightfish
23-01-2013, 12:41
Tam da benim bütçe aralığı :) Laguna Coupe falan bakıyorum ben bu paralara, Alfa 159 falan ya da. KM çok yüksek olduğu içi ileride hem masraf hem de satışta üzer gibi geliyor.

2.4 A6larda sunroof yok, neden yok bilmiyorum. Sunroof genelde aradığım bir özellik benim. Genel olarak E60 kasalar daha dolu ve parça sıkıntısı daha az, piyasası daha canlı. O yüzden BMW tercih ederdim.

Sinan'S2k
23-01-2013, 12:45
quattro olacaksa a6 olmayacaksa e60 alırdım.

a6 2.4 amcamda var öncelikle artıları:

-esp kapalı olsa bile yol ıslak olsa bile aracı yoldan çıkartmak imkansıza yakın gibi bir şey.yaklaşık 1800 kilo quattro bir araç için sonuç tabi ki normal.

-konfor a4 ile kıyaslanamaz bile.aha amortisör kuleden çıkacak dediğim kaçamadığım çukurlarda bile kullanıcısına hissettirmemek için elinden geleni yapıyor.

-çok çok geniş bir bagaj hacmi ve çok geniş bir arka diz mesafesi var.şöför istediği gibi yatırsın koltuğu arkadakinin rahatu bozulmuyor.

-yakıtından gözünüz korkmasın tabi lpg ile kullanacaksanız.bizden önceki sahibi malesef atiker takmış ama araç yine de maşallah diyelim şehir içi 100 liralık lpg ile 300 km rahat gidiyor.yol bilgisayarı 12-14.5 litre arasında gidip geliyor.bu ağırlıkta ve bu motor-aktarma seçeneği için düzgün bir rakam.

-özellik olarak gerçekten dolu araçlar.f1 vitesiydi, katlanır aynasıydı, koltuk ısıtmasıydı derken doluluk tatmin edici.

eksileri

-bazı parçaları passatla bile aynıyken bazı parçalarını bulmak ölüm.mesela buji kablosu lazım oldu, parçacıların hiçbirinde yok, yetkili servis tanesine 100 küsür dedi, ebayde arattım 2.8 için 3.0 için var 2.4 için yok.ha belki uyuyodur onların kablosu ama bilemediğim için alamadım.2 gün internetten ankaranın bütün parçacılarını aradıktan sonra birinde sadece 4 tane vardı hepsini aldım :)

-sizin için artı mı eksi mi bilemedim ama eksiye yazdım.şanzıman çok uzun, yakıt konusunda avantaj ama performans konusunda dezavantaj.5. vites 110-120 arası gider 2500e yaklaşıyor devir.uzun yol için ideal ama rampa çıkmak araç sollamak için 2 vites birden düşmek gerekebiliyor.

-o motorda bir araç olunca yüksek performans sunabilir gibi duruyor ama bnim 1.8t gibi gidemiyor.tabi ki tamamen ağırlık ve quattro olması etkeni bu da.zaten gazlayacak adam o aracı da almaz.

Bilgiler için teşekkür ederim.
Önceki a4 sline ımda önden çekişliydi çok memnun kalmıştım o yüzden önden çekişi dert etmiyorum. Hem ağırlık azalıyor hem araba daha az yakıyor hem de daha hızlı gidiyor. Yol tutuştanda biraz feragat ederim artık. Quattro 2.4 hiç yok zaten satılık hepsi önden çekişli.

Sizdeki a6 yı ne kadar kullandınız? Bu süre içinde tek ekstra buji kablosu sorunu çıktıysa çokta dert değil. Onun dışında bu da mı olur dediğiniz şeyler oldu mu?

Performans çok önemli değil benim için sakin sakin bineceğim. Uzun yolda sollamalarda rezil etmesin yeter. Lpg siz bulursamda lpg taktırıp bineyim diyorum.

Hem quattro hem de trafikte 12-14.5lt arası yakıyorsa hiç fena değilmiş. Quattro olmasa 10lt diyebiliriz yani lpg de o da 100 km de 5-5.5 lt benzine tekabül ediyor. Bence gayet başarılı.

Amcanızı aracını müsait olursanız görmek isterim konforu gidişi duruşunu merak ediyorum. :)

Sinan'S2k
23-01-2013, 12:46
Tam da benim bütçe aralığı :) Laguna Coupe falan bakıyorum ben bu paralara, Alfa 159 falan ya da. KM çok yüksek olduğu içi ileride hem masraf hem de satışta üzer gibi geliyor.

2.4 A6larda sunroof yok, neden yok bilmiyorum. Sunroof genelde aradığım bir özellik benim. Genel olarak E60 kasalar daha dolu ve parça sıkıntısı daha az, piyasası daha canlı. O yüzden BMW tercih ederdim.

Senin bilgine de güveniyorum baya araştırıyorsun. E60 ın ısıtmalı soğutmalı webastolusunu bulsak birde vergisi 1500 ü geçmese onu alırım zaten.

Nightfish
23-01-2013, 12:53
Teşekkürler abi. Bu arada yukarıda mesaj yazan drago nickli Alper'in bahsettiği araç senin baktığından bir eski kasa, onu da belirteyim.

Vergi konusunda sıkıntım yok, benim 2003 Chrysler'in şu an 2.300 lira senelik vergisi mesela.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ares-den-2005-audi-a6-2.4-v6-full-plusfull-start-stop-dogus-bakimli-111323299/detay

Bu galeri uzaktan da olsa tanıdık, bunu düşünürsen bilgi almaya çalışırım. Benim de tekrar aklıma soktun abi, teşekkürler :D

Sinan'S2k
23-01-2013, 13:01
Teşekkürler abi. Bu arada yukarıda mesaj yazan drago nickli Alper'in bahsettiği araç senin baktığından bir eski kasa, onu da belirteyim.

Vergi konusunda sıkıntım yok, benim 2003 Chrysler'in şu an 2.300 lira senelik vergisi mesela.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ares-den-2005-audi-a6-2.4-v6-full-plusfull-start-stop-dogus-bakimli-111323299/detay

Bu galeri uzaktan da olsa tanıdık, bunu düşünürsen bilgi almaya çalışırım. Benim de tekrar aklıma soktun abi, teşekkürler :D

Bu araç bir ara 54 lere kadar düştü sonra fiyat yükselttiler. Bu akşam göreyim diyordum bunu. Eğer tanıyorsan bilgi alırsan sevinirim. Bu arada laguna 159 u bırak bence. f10 520d sahibi arkadaşım bile webastolu masajlı 5 kasalar 55000TL iken verdiğim paraya acıdım dedi.

Nightfish
23-01-2013, 13:06
Abi ne kadar kullanıyorsun bilmiyorum da, benim yolum uzun. Günde 100 km kullanıyorum. Şimdi bu araçların kmler zaten yüksek, ben 1 sene binsem sonrasında arabayı nüfustan evladım olarak kütüğüme işletmem gerekiyor :D Haklısın, araçlar efsane dolu, yakıtı falan da uygun ama son sahibi olacağım düşüncesinden bahsettiğim 159 vs gibi araçlara bakıyorum. Onların da piyasa yavaş ama en azından kmler düşük ve dizel o araçlar.

E60larda elektrik sorunu olabiliyormuş abi, alırken ekstra donanımlara dikkat etmekte fayda var.


A6 için tanıdığım abime söyledim, bilgi alınca dönüş yaparım.

Sinan'S2k
23-01-2013, 13:14
Abi ne kadar kullanıyorsun bilmiyorum da, benim yolum uzun. Günde 100 km kullanıyorum. Şimdi bu araçların kmler zaten yüksek, ben 1 sene binsem sonrasında arabayı nüfustan evladım olarak kütüğüme işletmem gerekiyor :D Haklısın, araçlar efsane dolu, yakıtı falan da uygun ama son sahibi olacağım düşüncesinden bahsettiğim 159 vs gibi araçlara bakıyorum. Onların da piyasa yavaş ama en azından kmler düşük ve dizel o araçlar.

E60larda elektrik sorunu olabiliyormuş abi, alırken ekstra donanımlara dikkat etmekte fayda var.


A6 için tanıdığım abime söyledim, bilgi alınca dönüş yaparım.

Ben günde 50 km yapıyorum. Baktığım araçları satmayı düşünerek almayacağım zaten uzun yıllar bineyim diye alıyorum. Binmişkende donanımlı konforlu araca bineyim istiyorum. Temiz araç alırsam da temiz araç her zaman satılır en kötü takasa gider diye düşünüyorum.

Donanımlı araçların her donanımı çalışıyor mu diye tek tek kontrol etmek lazım doğru diyorsun.

Şunun donanım felaket

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikisli-2004-m-paket-full-plus-full-530i-daha-dolusu-yok-112074585/detay/

Sinan'S2k
23-01-2013, 13:22
2003 model e60 530ia var mı? Bilgisi olan var mı?

Yoksa hepsi 2004 model midir?

2004 model 530ia nın kasko bedeli 52400tl bunun 0.05 i 2620tl
Yıllık vergisi ise 2610tl yani bir alt dilime düşmüyor. Bu 10 tl lik fark Temmuz ayına kadar gider ve bir alt dilime düşer mi sizce? Öyle olacaksa da 530ia alabilirim.

drago
23-01-2013, 13:25
Bilgiler için teşekkür ederim.
Önceki a4 sline ımda önden çekişliydi çok memnun kalmıştım o yüzden önden çekişi dert etmiyorum. Hem ağırlık azalıyor hem araba daha az yakıyor hem de daha hızlı gidiyor. Yol tutuştanda biraz feragat ederim artık. Quattro 2.4 hiç yok zaten satılık hepsi önden çekişli.

Sizdeki a6 yı ne kadar kullandınız? Bu süre içinde tek ekstra buji kablosu sorunu çıktıysa çokta dert değil. Onun dışında bu da mı olur dediğiniz şeyler oldu mu?

Performans çok önemli değil benim için sakin sakin bineceğim. Uzun yolda sollamalarda rezil etmesin yeter. Lpg siz bulursamda lpg taktırıp bineyim diyorum.

Hem quattro hem de trafikte 12-14.5lt arası yakıyorsa hiç fena değilmiş. Quattro olmasa 10lt diyebiliriz yani lpg de o da 100 km de 5-5.5 lt benzine tekabül ediyor. Bence gayet başarılı.

Amcanızı aracını müsait olursanız görmek isterim konforu gidişi duruşunu merak ediyorum. :)

araç bir kaç aydır bizde, bizdeki 2004 model c5 kasa, yani ilandakilerden c6lardan bir önceki kasa.bu aralar bende zaten, yarın da 1-2 ufak işi var yapılacak sonra kendi aracımı geri alacağım.yani yarın şaşmaz taraflarında olursanız istediğiniz gibi deneyebilirsiniz.

biz 225binde aldığımız için tabi ki bize ufak tefek masrafı olmadı değil.Araç ilk aldığımızda çok baygındı performans olarak, ama 5. silindirin buji kablosundan yaptığını farkedince bir de 3 katalitikten 2sini iptal edince araç amblemini taşımaya başladı.tek buji kablosu o kadar etkiler mi demeyin, v motor olduğundan olsa gerek, 4-5-6. silindirlerin hepsinde misfire veriyordu.5i değiştirdik diğer misfirelar da silindi.onun dışında ön takımda sadece 1 rot kolu, motor takozlarından biri değişti.yağ pompası ilk aldığımızdan bikaç gün sonra kendini koyverdi ama galerici değiştirdi.şu an sol cam biraz yavaş iniyor, onu da yarın yaptıracağım. yani bize çıkarttığı keyfe keder olmayan, olmazsa olmaz masraflar bunlar oldu 225binden sonra.geri kalanı lpg bakımı, rutin bakımı ıvır zıvır.

uzun yol sollamalarında rezil etmez o kadar da değil. :) hatta f1 vites çok keyifli oluyor sollamaya çıkarken, 2 vites birden düşürünce özellikle v6 sesini duyuruyor.aracın alt deviri ile üst deviri arasında uçurum var.hani heralde yani diyen arkadaşlar olacaktır tabi ki de, demek istediğim kimi araç alt devirde güçlü olduğunun hissiyatını verir, bu öyle değil. bu araç alt devirde 1.8 20v otomatik passat-a4 karakteristiğinde kedi gibi ama üst devirde çok hissettiriyor.zaten amcam kullandığında şehir içi 12lerde geziyor 2 gündür bende sıfırladım 14.8e geldi :)

Nightfish
23-01-2013, 13:27
2003 model de 530 var abi, nadir de olsa. Ben E39 bakarken sıkça denk geliyordum.

Sinan'S2k
23-01-2013, 13:50
araç bir kaç aydır bizde, bizdeki 2004 model c5 kasa, yani ilandakilerden c6lardan bir önceki kasa.bu aralar bende zaten, yarın da 1-2 ufak işi var yapılacak sonra kendi aracımı geri alacağım.yani yarın şaşmaz taraflarında olursanız istediğiniz gibi deneyebilirsiniz.

biz 225binde aldığımız için tabi ki bize ufak tefek masrafı olmadı değil.Araç ilk aldığımızda çok baygındı performans olarak, ama 5. silindirin buji kablosundan yaptığını farkedince bir de 3 katalitikten 2sini iptal edince araç amblemini taşımaya başladı.tek buji kablosu o kadar etkiler mi demeyin, v motor olduğundan olsa gerek, 4-5-6. silindirlerin hepsinde misfire veriyordu.5i değiştirdik diğer misfirelar da silindi.onun dışında ön takımda sadece 1 rot kolu, motor takozlarından biri değişti.yağ pompası ilk aldığımızdan bikaç gün sonra kendini koyverdi ama galerici değiştirdi.şu an sol cam biraz yavaş iniyor, onu da yarın yaptıracağım. yani bize çıkarttığı keyfe keder olmayan, olmazsa olmaz masraflar bunlar oldu 225binden sonra.geri kalanı lpg bakımı, rutin bakımı ıvır zıvır.

uzun yol sollamalarında rezil etmez o kadar da değil. :) hatta f1 vites çok keyifli oluyor sollamaya çıkarken, 2 vites birden düşürünce özellikle v6 sesini duyuruyor.aracın alt deviri ile üst deviri arasında uçurum var.hani heralde yani diyen arkadaşlar olacaktır tabi ki de, demek istediğim kimi araç alt devirde güçlü olduğunun hissiyatını verir, bu öyle değil. bu araç alt devirde 1.8 20v otomatik passat-a4 karakteristiğinde kedi gibi ama üst devirde çok hissettiriyor.zaten amcam kullandığında şehir içi 12lerde geziyor 2 gündür bende sıfırladım 14.8e geldi :)

Teşekkür ederim. Bende A6 alırsam baya detaylı inceleyeceğim. Çalışmayan aksesuarı olmadığına emin olacağım. Elektriksel sorun çıkarmazsa bana sorun yok. Benim baktıklarımda motor elden geçmiş kasa değişikliğiyle değişiklikler yapmışlar. Auto Bild testinde min. 8lt max 15-16 lt yakmışlar 100km de . Performansı e240 ve 520i den daha iyi. Kalitesi de her ikisinden yüksekmiş. A6 kafama yatıyor gibi iyicene.

efe_
23-01-2013, 14:59
Bence cesursunuz yani 150 bin km yi geçmiş 2.ele düşmüş bmw'ler bana sadece masraf kelimesini hatırlatıyor donanım konfor gözüm görmüyor. Bu tarz araçlarda bence geçmişi temiz , meraklısından bir mercedes daha mantıklı.

Sinan'S2k
23-01-2013, 15:20
Bence cesursunuz yani 150 bin km yi geçmiş 2.ele düşmüş bmw'ler bana sadece masraf kelimesini hatırlatıyor donanım konfor gözüm görmüyor. Bu tarz araçlarda bence geçmişi temiz , meraklısından bir mercedes daha mantıklı.

100000 altı zaten imkansız gibi. 150000 km olursa da nasıl kullanılmış o çok önemli kesinlikle. Genellikle uzun yol sakin mi kullanılmış üzerinde mi tepinilmiş asıl soru o.
Bmw lerin üzerinde tepinilme ihtimali daha fazla. Ama temiz bakılmışları da var.
Mercedesler çok güzel gerçekten. e320 bambaşka ama 2000tl vergi düşündürüyor beni...

Görkem
23-01-2013, 16:12
2003 model e60 530ia var mı? Bilgisi olan var mı?

Yoksa hepsi 2004 model midir?

2004 model 530ia nın kasko bedeli 52400tl bunun 0.05 i 2620tl
Yıllık vergisi ise 2610tl yani bir alt dilime düşmüyor. Bu 10 tl lik fark Temmuz ayına kadar gider ve bir alt dilime düşer mi sizce? Öyle olacaksa da 530ia alabilirim.

kasko bedelleri yıllık açıklanıyor diye biliyorum,,,yani temmuzda değilde seneye ocakta düşer yüksek ihtimalle :icon_tup:

997TT
24-01-2013, 00:36
Km si ilerlemis iki arac arasinda,Audi daha sorunsuzdur.
Quatro almayin,cok yakar.2,4 ve Lpg ile mutlu olursunuz.
A6 cok iyi yol tutar,5 den geri kalmaz.
Daha genis ve kullanislidir.
Parca sikintisi hic cekmedik,suan 2005 A6 2.4 220.000 km de ve cokk memnunuz.
2005,520 mimiz,146.000 km de,daha yorgun.

efe_
24-01-2013, 01:13
Vallahi madem böyle uzun süre bineceğiniz amiral gemisi bakıyorsunuz bence mercedes'lere yönelin , audi almaktansa yolun sonu mercedes E320

Nightfish
24-01-2013, 06:18
Vallahi madem böyle uzun süre bineceğiniz amiral gemisi bakıyorsunuz bence mercedes'lere yönelin , audi almaktansa yolun sonu mercedes E320

Hacı onun vergisini kim ödeyecek :)

Megane dizel parasına A6 alıyorsun, çok yüksek rakamlar değil 50.000 küsür liralar. Golf 7 daha pahalı :P
Durum böyle olunca mümkün olduğunca az yaksın vs düşünüyorsun haliyle. Tamam Mercedes çok güzel de, vergisi ciddi üzer 3.0 motorun. Benim araç kasko bedelinden kurtarıyor yine bi nebze mesela. Yoksa benim senelik vergi 5.500 TL.

Sinan'S2k
24-01-2013, 08:47
Km si ilerlemis iki arac arasinda,Audi daha sorunsuzdur.
Quatro almayin,cok yakar.2,4 ve Lpg ile mutlu olursunuz.
A6 cok iyi yol tutar,5 den geri kalmaz.
Daha genis ve kullanislidir.
Parca sikintisi hic cekmedik,suan 2005 A6 2.4 220.000 km de ve cokk memnunuz.
2005,520 mimiz,146.000 km de,daha yorgun.

Bende sizle aynı düşünüyorum. Quattro sunu TR ye getirmemişler sanırım hiç satılık örnek görmedim çünkü. Testleri karşılaştırmalarının hepsini okudum. 520i ve e240 dan daha başarılıymış birçok konuda. Sizin A6'nın 220000km sini de siz mi yaptınız? Bakımları ve diğer zorunlu ödemeleri dışında masraf olarak neler çıktı bilgilendirebilirmisiniz?

HaKo
24-01-2013, 08:50
525 kullanmıştım bir ara çok hantal bir araç.

Sinan'S2k
24-01-2013, 08:53
Vallahi madem böyle uzun süre bineceğiniz amiral gemisi bakıyorsunuz bence mercedes'lere yönelin , audi almaktansa yolun sonu mercedes E320

E320 lerde çok güzel ama hem model olarak eski hemde 2003-2004 leri 2600tl vergisi var. 2002 ler ise yıldan dolayı 1979tl vergisi var.
A6 2.4 ün vergisi ise 1562tl. Fiyatları da aşağı yukarı aynı. Çok beğendiğim 100-150km bir e320 bulursam belki düşünebilirim. Ama temiz Audi daha mantıklı gibi. Şu an için hem tüketim hem vergiler bakımından. İç güzelliği de ayrı bir konu.

Sinan'S2k
24-01-2013, 08:57
Hacı onun vergisini kim ödeyecek :)

Megane dizel parasına A6 alıyorsun, çok yüksek rakamlar değil 50.000 küsür liralar. Golf 7 daha pahalı :P
Durum böyle olunca mümkün olduğunca az yaksın vs düşünüyorsun haliyle. Tamam Mercedes çok güzel de, vergisi ciddi üzer 3.0 motorun. Benim araç kasko bedelinden kurtarıyor yine bi nebze mesela. Yoksa benim senelik vergi 5.500 TL.

Valla bir de 3200cc yani. Audi den de fazla yakar sanırım. Ama 300000km örneklerinin içleri bile çok temiz. Mercedes özellikle deri kullanımı konusunda hem bmw hem de audi den çok daha başarılı.

efe_
24-01-2013, 11:47
Valla bir de 3200cc yani. Audi den de fazla yakar sanırım. Ama 300000km örneklerinin içleri bile çok temiz. Mercedes özellikle deri kullanımı konusunda hem bmw hem de audi den çok daha başarılı.

Vallahi aradaki fark sizi ne zengin nede fakir eder vergi açısından.Yeterki alacağınız araç , yarın öbürgün masraf çıkarmayacak birşey olsun arbaasını önemseyen masrafdan kaçmamış kullanıcı tarafından binilmiş olsun.Mercedes deki kalite hiçbirinde yok.

Eworen
24-01-2013, 12:29
Audi yedek parça ve bakım maliyetleri konusunda çok çok avantajlı hatta selefi birçok markaya göre.
Bunun en büyük nedeni vw group içerisinde kullanılan ortak parçalar
Audi nin bi parçasını skoda da seat ta vw de görebilirsiniz..

easy_rider
28-11-2013, 22:10
Konu hortlatmak gibi olacak v6 2.6 audi 80ler hakkinda bilgisi olan varmi