Orijinalini görmek için tıklayınız : 2JZGTE VVTI için piggyback veya standalone
Merhabalar,
2JZGTE VVTI motorumu single turboya cevirmek istiyorum aynı zamanda 500hp hedefimiz var motor full stock, turbo precision pt6262sp, enjektörlerimiz 800cc olacak bu hedefte kullanabileceğim öncelikle VVTI ile birlikte problem çıkarmayacak piggyback tavsiyesi ve ilerisi için standalone tavsiyesi olan var mı ? Teşekkürler.
Piggybacke boşuna para verme abi
piggy ıı ıh :) tavsiye etmem
Standalone bişiye geçmeni öneriyorum vipec yada motec istrsen verebilrim vipecin pnp si mevcut sıkıntı çekmeyeceğin hakkında garantiverebilirim
orjinal Tesisatamı sahipsin ? yoksa tesisatın yokmu 800 CC tavsiye etmiyorum senin yerinde olsam benzin rayı ve Topfeed enjektor kullanırım 1000 cc giibi
6262 çok güzel bir seçim
vvtı olmasının hp olarak dezavantajı oldugunu bılıyorum, buna sebep olan sey ne oz?
bozkurt_5007
03-02-2013, 13:23
Bizde konyada 2jz gte mk4 üzerinde çalışıyoruz.ilk olarak motor içine girmeden gt 3788r turboyla yürümeyi düşünüyorum.aracın üzerine koyma aşamasındayız.kendi enjektörleri bu setap için yeterli olurmu ve en üst güçte sıkıntısız yürümek için dışardan neler yapılabilir.uzman arkadaşlarımız paylaşırsa bizde bilgi sahibi oluruz.
Bizde konyada 2jz gte mk4 üzerinde çalışıyoruz.ilk olarak motor içine girmeden gt 3788r turboyla yürümeyi düşünüyorum.aracın üzerine koyma aşamasındayız.kendi enjektörleri bu setap için yeterli olurmu ve en üst güçte sıkıntısız yürümek için dışardan neler yapılabilir.uzman arkadaşlarımız paylaşırsa bizde bilgi sahibi oluruz.
Muhtmelen enjektörlerin yetmeyecek benzin pompan ne ve yeni benzin hattı cekiyormusunuz birkaç malzeme var elimde isine yarayabiliecek istersen p.m atarsın
bozkurt_5007
03-02-2013, 15:13
Muhtmelen enjektörlerin yetmeyecek benzin pompan ne ve yeni benzin hattı cekiyormusunuz birkaç malzeme var elimde isine yarayabiliecek istersen p.m atarsın
pompa olarak walbro 400 lph ve aem fuel regülatörümüz mevcut.benzin hattıda e30 un mevcut sistemini düşünüyoruz.
piggy ıı ıh :) tavsiye etmem
Standalone bişiye geçmeni öneriyorum vipec yada motec istrsen verebilrim vipecin pnp si mevcut sıkıntı çekmeyeceğin hakkında garantiverebilirim
orjinal Tesisatamı sahipsin ? yoksa tesisatın yokmu 800 CC tavsiye etmiyorum senin yerinde olsam benzin rayı ve Topfeed enjektor kullanırım 1000 cc giibi
6262 çok güzel bir seçim
Ok, konuştuğum herkes 2jz için piggyback alma diyor özellikle 800cc enektör ile yürüteceksem, m3 te piggyback çok başarılıydı fakat 2jz için standalone şart gibi gözüküyor. Orjinal tesisat üzerinde motorun, 6 adet sıfır 800cc elimde değerlendirmek için kullanmak istiyorum, zaten büyük bir beklentim yok 800cc de duty cycle nerelere çıkar ? Bu arada Özgün, Vipec (V88) elinde hazır var mı yoksa getirecek misin ?
Not: Benzin rayının avantajı veya bana ne sağlayacağı ayrıca topfeed enjektör hakkında, hatta ne olduğu ile ilgili bir fikrim yok :) Teknik olarak aydınlatan olursa sevinirim.
Bizde konyada 2jz gte mk4 üzerinde çalışıyoruz.ilk olarak motor içine girmeden gt 3788r turboyla yürümeyi düşünüyorum.aracın üzerine koyma aşamasındayız.kendi enjektörleri bu setap için yeterli olurmu ve en üst güçte sıkıntısız yürümek için dışardan neler yapılabilir.uzman arkadaşlarımız paylaşırsa bizde bilgi sahibi oluruz.
enjektor kesinlikle yetmez 540 cc üstündekiler
1000 Tavsiyemdir gerçi konuştuk ama :)
Ok, konuştuğum herkes 2jz için piggyback alma diyor özellikle 800cc enektör ile yürüteceksem, m3 te piggyback çok başarılıydı fakat 2jz için standalone şart gibi gözüküyor. Orjinal tesisat üzerinde motorun, 6 adet sıfır 800cc elimde değerlendirmek için kullanmak istiyorum, zaten büyük bir beklentim yok 800cc de duty cycle nerelere çıkar ? Bu arada Özgün, Vipec (V88) elinde hazır var mı yoksa getirecek misin ?
Not: Benzin rayının avantajı veya bana ne sağlayacağı ayrıca topfeed enjektör hakkında, hatta ne olduğu ile ilgili bir fikrim yok :) Teknik olarak aydınlatan olursa sevinirim.
side feeed e karşıyım düşüncem 1 kere uğraş birdaha canını sıkmasın 67mm bir turbo ile 1000cc ler yetemeyecektir 1.3 1.4 barlara tek pompa ile tavsiyem 2 wallbro 1000cc dir sıkıntı ysamazsssın
id 1000 mevcur bro elimde yarın telefonda sana yardımcı olurum Yusuf abiyede olucam ehe :=)
v88 1 haftaiçinde elimde olur sıkıntı yok fiyat bilgilendirmesini telden yaparım bro sana
2jz-gte enjektörlar iki çeşit oluyor. JDM supralarda, aristolarda 440cc. USDM supralarda 540cc.
Buraya gelen motorlar genelde ARİSTO.
fark etmez 62 mm bir turbo ile 1 barlarda bitiyor
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.