Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi a3-s3 intercooler yardım!!
Merhabalar audi a3 1.4 tfsı 2011 model aracıma s3 intercoolerı uygulayabilir miyim ?
watercooling'le çalışan bir sisteminiz bulunmakta. Aracınızda hava soğutmalı intercooler bulunmamaktadır. Sistemi uygulayan var mı bilmiyorum da, yağ çok mu ısınıyor araç çabuk mu şişiyor, soğutma yetmiyor mu ki böyle birşey düşünüyorsunuz.
Ayrıca bunun cevabı biçok konuda yazıyor forumda :)
aynen arac cok sısıyor ve s3 ıntercoolerı takarsam aractan bı performans falan alabılırmıyım arabada yazılım var ve sısıyor bastıktan sonra beygır yukseltmek ıcın ve verımlı guc almak ıcın soruyorum bunları
sistem maliyetli olur bence size çünkü muratında dediği gibi watercooling ile aracınız soğutulyor. Yaparsanız elbet pozitif yanını görrsünüz ancak anlamadığım bi nokta var hava 3-4 derecelerdeyken bile cok mu sısıyor ?
sistem maliyetli olur bence size çünkü muratında dediği gibi watercooling ile aracınız soğutulmuyor. Yaparsanız elbet pozitif yanını görrsünüz ancak anlamadığım bi nokta var hava 3-4 derecelerdeyken bile cok mu sısıyor ?
Evet bu havalarda bile şişme oluyor Nasıl bi çözüm bulamirim nasıl verimli güç alacagımı bilmiyorum bi iki arkadas intercooler önerdi bi dannışayım bilenlere dedim
aracın gücü ve bakımda kullanılan yağ nedir?bu havalarda bu kadar şişmemesi lazım?
1.4 tfsı 122 bg castrol edge 5w-30
Gokhan43
17-02-2013, 23:17
Araçtaki yazılım nedir ?
btg maslak superchıps yazılım bmc hava fıltresı force sprıntbooster var aracta
Fındık kadar turbo var şişmesi normal
Fındık kadar turbo var şişmesi normal
Peki herhangi bir sekilde turbo buyutme veya degistirme sansim ve oneriniz nedir eger turboyu degistirirsem baska hangi parcalari gelistirmem gerekir ve bunu ne kadar mal ederim ve ne kadar guc alabilirim
yağı şunun için sordum
ben 1.8t aracımda mobil 1 0w-40 kullanıyorum, ama castrol 5w-30 kullandığım zamanlarda optimum yağ sıcaklığına çok daha çabuk ulaşıyordu.genelde yağ sıcaklığım 100ün az altında sabitleniyor, bulunduğu noktaya castrol 5w-30 ile ulaşması daha kısa zaman alıyor.40lık yağ mantıken daha geç ısınır zaten, belki de yazılımdan sonra 5w-40 kullanman daha geç şişmeni sağlayabilir ama aracın için önerilip önerilmediğinden emin değilim.
edit: castrolün sitesinde 5w-40 da kullanabileceğin yazılı, bir de 5w-40 ile dene istersen.
bide o sekılde denerım hıc olmadı servıse soracagım
Peki herhangi bir sekilde turbo buyutme veya degistirme sansim ve oneriniz nedir eger turboyu degistirirsem baska hangi parcalari gelistirmem gerekir ve bunu ne kadar mal ederim ve ne kadar guc alabilirim
k03 veya k04 takılabilir diye biliyorum ancak güç ne olur fikrim yok
Maliyet 4000-5000 civarı olur turbo değişim egzoz yazılım filtre gibi parçalarla
Aracınızda turbo büyütme yapacağınıza 1.8 TFSI alın. Yakıt çok farketmez yada 160lık 1.4 TSI'a geçin. 125lik motorda yaptığınız değmeyecek. Gaz tepkimesi uzicak, lag daha fazla olacak. Turbonuz büyürse, dolması gecikecek, yine lag olacak. Bu işlerle uğraşmak keyifli fakat verdiğinin yanında aldıklarına bakman gerek. 1.4 TSI 160 bile bir süre sonra verdiğini alamıyorsun. stg2'den sonrası verdiğinin karşılığını net alamıyorsun. hız istiyorsan değiştir aracını. Yoksa filtre egzoz ve yazılımla kullanmaya devam et, daha fazlası gereksiz onlara.
benim araba hiç şişmiyor bu havalarda bendede a3 var,vagcomla bi log alın iat ne düzeyde ?O cooler o arabaya yeterli öyle aman aman şişen bi araba değil.
yağ sıcaklıgın için 5-40 yağ koyabilirsin en uygun yöntem olarak.İyice şikayetçiysen motul v300 5-40 öneririm.
s3 cooler çok çok saçma.
araba yazılımdan sonra da pek basınc basmıyor o yuzden basıncla alakalı bı sısme sıkıntın oldugunu sanmıyorum.Superchips yazılımlı aracı da inceledim öyle bişey görmedim.
sen bizzat şiştiğini gözlemledinmi ? bi arabayla denedin de 2-3. denemede yavasladımı aracın ? yoksa intercooler yok ısınıyor ,arkadaslar filanda verdi gazı ondan dolayımı s3 cooler takma düşüncesine geldin ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.