PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tüketici Hakları ile ilgili bilgi.



egeturbo
03-05-2008, 20:44
01.03.2008 tarihinde bir alışveriş mağazasından cep telefonu satın aldım.Telefonu satın alırken bana düşmeye kırılmaya ve çalınmaya karşı bir sigorta yaptılar ücretini ödedim yaptırdım.Aradan 1 hafta sonra cep telefonumu köşeye çarparak ekranını kırdım.Satın aldığım yere giderek problemimi anlattım onlarda bana telefonumu İstanbula göndermemin gerektiğini belirttiler.Bende onların göndermesini istedim onlarda ben gönderirsem daha kısa sürede benim elime ulaşacağını söylediler.İstanbul merkese telefon açtım konuyu belirttim poliçemde telefon düşmesi kırılmasını karşılamadığını söylediler.Hemen satın adlığım yere koştum ve olanları anlattım onlarda bana telefonumun gasp edilirken yere düştüğünü gidip polise anlat rağor tuttur git telefonun yenisini al dediler.Bende böyle yalan söylemek istemediğimi ve benim telefonumun nasıl garantilediklerini söyledim.Firmanın ana merkezini aradım ve telefonda bi küfretmedikleri kaldı.Sonra aldığım yere giderek telefonumu garantilediklerini ve telefonumu yaptırmalarını istedim .Onlarda yapamayız dediler ozaman sigortamın iptal edilmesini ve ücretin geri ödenmesini rica ettim.Sonra azcık dişli çıkınca telefonumu yaptıraaklarını söylediler.Telefonu 25.03.2008 Tarihi itibari ile elden fatura alarak onlara teslim ettim.(30 İş günü içinde teslim edlilecek.)Her aradığımda telefo numun Perşembe geleceğini söylediler.En son perşembe günü aradım ve bana dedikleri bu telefonun ydek paröçası olmadığı için suan yaptıramayız daha 30 gün beklemeniz gerekiyor.Telefonumu teslim ettiğim fatura ile Tüketici Haklarına gidersem Telefonumun yenisinimi alırım yoksa ekranı kırık haldemi?Eğer telefonumun ekranı kırık geldiği taktirde bunun masrafını kim karşılar?Ve bu Firmayı Tüketici haklarına vermek için gerekli belgeler nelerdir acaba?

tool
03-05-2008, 21:16
Cepkask, üretici garantisi (Epidemik hatalar) dışında kalan ve hırsızlık dahil her türlü kullanıcı hatalarını kapsamaktadır.

Cepkask, faturalı ve yeni Cep Telefonlarına hizmet vermektedir.

Cepkask marka model ayırmaz.

Cepkask teminatları; Kırılma,Hırsızlık,Gasp,Kapkaç,Sıvı teması,Yüksek voltaj,Doğal afetler v.s dir.

Cepkask, çalınan veya onarılamayacak derecede hasarlı olan cep telefonlarının yenisini veya üretimden kalkmış ise aynı marka muadilini müşterilerine sunmaktadır.

Cep telefonu sıfır ve faturalı olmalıdır.

Cep telefonunu piyasa değerine göre sigortalar ve hizmet verir.

Cep telefonu çalındığında Karakol tutanağını Cepkask A.Ş ye gönderin.
Cep telefonu kırıldığında kırık cihazı Cepkask A.Ş ye gönderin.





Hasar İhbar Hattı : (0212) 639 54 54 pbx

Hırsızlık Hasarlarında İstenecek Belgeler

Poliçe veya Fatura aslı
Kimlik fotokopisi
Polis veya Savcılık tutanağı
Cep Telefonunun aksesuarları

Kısmi Hasarlarda İstenecek Belgeler

Poliçe veya Fatura aslı
Kimlik fotokopisi
Sigortalı beyanı



yukardakileri cepkask yapildigini dusundugum icin ekledim;
"kismi hasar" eger ekliyse senin policende senin basvurman gerekliydi, aldigin yerle alakasi yok cunku kasko servis hizmetinin.

telefonun modeli nedir bu arada?

konuyu gidip tuketici haklarindan yetkiliyle gorusmen lazim oncelikle...

egeturbo
03-05-2008, 21:31
telefonum nokia 5200 değerli bir cep telefonu değil zaten ama ben sırf işi inada bindirdim abi

Tugral
04-05-2008, 22:24
kız arkadasımın k750 marka sonyericsson cihazı 2. katın balkonundan düştü. Servise götürdük aynı şekilde istanbula bizim göndermemiz gerektiğini belirttiler. (CEPKASKlı idi telefon) İstanbula gönderdik. 30 gün sonra w810i sıfır cihazı yanında faturası ve kaskosuyla gönderdiler. Kesinlikle mükemmel bir olay. Seninki cepkask değildir muhtemelen

egeturbo
05-05-2008, 07:17
kız arkadasımın k750 marka sonyericsson cihazı 2. katın balkonundan düştü. Servise götürdük aynı şekilde istanbula bizim göndermemiz gerektiğini belirttiler. (CEPKASKlı idi telefon) İstanbula gönderdik. 30 gün sonra w810i sıfır cihazı yanında faturası ve kaskosuyla gönderdiler. Kesinlikle mükemmel bir olay. Seninki cepkask değildir muhtemelen

keşke ole olsa techno bişidi ama bugun telefon acacağım tüketici haklarına bakalaım ne gibi belgeler gerekli.

Serencebey
05-05-2008, 10:26
ne olursa olsun cepkask veya technokask su anda telefonun senın elınde degil ve teslim ettigine dair bir fatura var ise 30 iş günü içerisinde telefonunu tamir edemezler ise urunun yenisini / muadilini veya parani evrmek zorundalar.

egeturbo
05-05-2008, 10:53
ne olursa olsun cepkask veya technokask su anda telefonun senın elınde degil ve teslim ettigine dair bir fatura var ise 30 iş günü içerisinde telefonunu tamir edemezler ise urunun yenisini / muadilini veya parani evrmek zorundalar.

yani ne olursa olsuyn sorunu gidermek zorundalar ozaman bi telefobn açayım su aldığım yere bi fırça çekeyim

KSK-VTEC
05-05-2008, 14:50
Ardacım bu tip konularını otomobil forumuna değilde başka forumlara sorsan daha iyi olmazmı bunun gibi tonlarca konun var. Kusura bakma yazmıyım yazmıyım dedim ama

egeturbo
05-05-2008, 18:00
abi ben diğer forumlar aüye olmadığım için buraya yazdım en azından başına gelmiş olnlar vardır diye

Istilldo
05-05-2008, 19:39
01.03.2008 tarihinde bir alışveriş mağazasından cep telefonu satın aldım.Telefonu satın alırken bana düşmeye kırılmaya ve çalınmaya karşı bir sigorta yaptılar ücretini ödedim yaptırdım.Aradan 1 hafta sonra cep telefonumu köşeye çarparak ekranını kırdım.Satın aldığım yere giderek problemimi anlattım onlarda bana telefonumu İstanbula göndermemin gerektiğini belirttiler.Bende onların göndermesini istedim onlarda ben gönderirsem daha kısa sürede benim elime ulaşacağını söylediler.İstanbul merkese telefon açtım konuyu belirttim poliçemde telefon düşmesi kırılmasını karşılamadığını söylediler.Hemen satın adlığım yere koştum ve olanları anlattım onlarda bana telefonumun gasp edilirken yere düştüğünü gidip polise anlat rağor tuttur git telefonun yenisini al dediler.Bende böyle yalan söylemek istemediğimi ve benim telefonumun nasıl garantilediklerini söyledim.Firmanın ana merkezini aradım ve telefonda bi küfretmedikleri kaldı.Sonra aldığım yere giderek telefonumu garantilediklerini ve telefonumu yaptırmalarını istedim .Onlarda yapamayız dediler ozaman sigortamın iptal edilmesini ve ücretin geri ödenmesini rica ettim.Sonra azcık dişli çıkınca telefonumu yaptıraaklarını söylediler.Telefonu 25.03.2008 Tarihi itibari ile elden fatura alarak onlara teslim ettim.(30 İş günü içinde teslim edlilecek.)Her aradığımda telefo numun Perşembe geleceğini söylediler.En son perşembe günü aradım ve bana dedikleri bu telefonun ydek paröçası olmadığı için suan yaptıramayız daha 30 gün beklemeniz gerekiyor.Telefonumu teslim ettiğim fatura ile Tüketici Haklarına gidersem Telefonumun yenisinimi alırım yoksa ekranı kırık haldemi?Eğer telefonumun ekranı kırık geldiği taktirde bunun masrafını kim karşılar?Ve bu Firmayı Tüketici haklarına vermek için gerekli belgeler nelerdir acaba?

poliçeni okusana bi gerçekten böyle bir şey varsa bence kırık halini geri alırsın