0M42
19-02-2013, 23:40
Merhabalar.Bu ara tek silindir 4 zamanlı bir motor ile hobi olarak uğraşıyorum motor 15 - 20 senedir yatıyordu ateşleme sistemini güçlendirdim yeni mikuni karburatör aldım sağını solunu toparlayarak sorunsuz çalışır hale getirdim.
Ancak tek silindir ve 4 zamanlı olmasından ötürü özellikle rölantide inanılmaz sarsıntılı çalışıyor.Farklı bir uğraş proje olması adına bu motorun titreşimini minumum seviyeye indirmeyi düşünüyorum bir yandan da dediğim gibi maksat uğraş olsun.
***** üzerinde oldukça büyük bir volant var.Volant üzerine belirlenecek bir bölgeye ağırlık eklense bu şekilde titreşimi minumuma çekebilirmiyiz ? Yada bu bölgenin tam karşısından eklenecek parçanın ağırlığı kadar oyulsa talaş alınsa olurmu ? Hem bu şekilde volantta hafiflemiş olur.
Ancak tek silindir ve 4 zamanlı olmasından ötürü özellikle rölantide inanılmaz sarsıntılı çalışıyor.Farklı bir uğraş proje olması adına bu motorun titreşimini minumum seviyeye indirmeyi düşünüyorum bir yandan da dediğim gibi maksat uğraş olsun.
***** üzerinde oldukça büyük bir volant var.Volant üzerine belirlenecek bir bölgeye ağırlık eklense bu şekilde titreşimi minumuma çekebilirmiyiz ? Yada bu bölgenin tam karşısından eklenecek parçanın ağırlığı kadar oyulsa talaş alınsa olurmu ? Hem bu şekilde volantta hafiflemiş olur.