Orijinalini görmek için tıklayınız : vW amarok kullanıcıları
arkadaşlar 2013 model 4*4 amarok almayı düşünüyoruz ama bu pick up'a binen arkadaşlarımızın görüşleri nedir aracın artı ve eksileri nelerdir ve ikinci el piyasasıda bir o kadar çok satılık araç var 3000-5000 km'lerde acaba araçlarda her hangi bir sıkıntı falan mı var yardım için şimdiden teşekkür'ler
53k km dir 4x4 unu kullanıyorum çok memnunum kronik sorun yok sayılır tek can sıkıcı yaşadığım olay sol on camın 2 defa düşmesiydi. Bunun nedeni de cam krikosuna geçen pim çok hassas kapıyı birkaç kez sert çekince pim oynayıp düşüyor en kıl olduğum olay bu. Geri kalan büyük bir sıkıntı yaşamadım.
53k km dir 4x4 unu kullanıyorum çok memnunum kronik sorun yok sayılır tek can sıkıcı yaşadığım olay sol on camın 2 defa düşmesiydi. Bunun nedeni de cam krikosuna geçen pim çok hassas kapıyı birkaç kez sert çekince pim oynayıp düşüyor en kıl olduğum olay bu. Geri kalan büyük bir sıkıntı yaşamadım.
cevabınız için teşekkür ederim ***** sitede bir sürü satılık ilanı olunca insan ister istemez kuşkulanıyor
maskaran
20-02-2013, 15:38
4x4 tecrübeniz vara tepkilerini biliyorsanız pickup sıkıntı olmaz
Gayet ıyı tutuldu her yerde karsıma cıkıyor pederın deyısıyle muteahhıt arabası :)
4x4 tecrübeniz vara tepkilerini biliyorsanız pickup sıkıntı olmaz
aracın tepkilerinden ziyade kronik bir arıza yada herhengi sıkıntısı falan varmı onu merak ediyoruz zira ikinci eli kum gibi
Gayet ıyı tutuldu her yerde karsıma cıkıyor pederın deyısıyle muteahhıt arabası :)
evet iyi tutuldu gayet güzel kasa olarak ama 2.elide bir dünya satılık var
emirarslan34
20-02-2013, 16:20
komsumda var amarog hayvan gibi kullanıyor banamısın demıyor şimdiye kadar bir sorun cıkarmamıs.
Amarok bi arkadaşımda var çok güzel kullanımı falan ama yakıtı fazla...
Amarok bi arkadaşımda var çok güzel kullanımı falan ama yakıtı fazla...
mesela neye göre çok yakıtı bir navaradan fazla yakmıyordur mutlaka
oturuş pozisyonu binek gibi içi polo-golf arası kıvamda.Rcd teypsiz bir moka benzemiyor.Kol dayama ve çevresi plastik biraz dandik.Ama gaza oturunca tork çok eğlenceli.2tonluk bir makina ama tork çok güzel geliyor.Çok torklu bir makina.Ses yalıtımı azıcık eksik.
mesela neye göre çok yakıtı bir navaradan fazla yakmıyordur mutlaka
Navaradan çok yakmıyordur ama Navaradanda kalır yanı yoktur min 45-50 kuruş yakıyordu yanlış bilmiyorsam
oturuş pozisyonu binek gibi içi polo-golf arası kıvamda.Rcd teypsiz bir moka benzemiyor.Kol dayama ve çevresi plastik biraz dandik.Ama gaza oturunca tork çok eğlenceli.2tonluk bir makina ama tork çok güzel geliyor.Çok torklu bir makina.Ses yalıtımı azıcık eksik.
ici ve yuksekligi guzel gidiside test surusunde tatminkardi birde 2012ler 163hp 2013ler ise180hp olmus
Navaradan çok yakmıyordur ama Navaradanda kalır yanı yoktur min 45-50 kuruş yakıyordu yanlış bilmiyorsam
Vallhi cdti 2012model 95hp astra bile ortalamasi 8lt amarok icin 45kr bence normal
180likler otomatikler diyebiliyorum eğer manuelede 180lik geldiyse çok iyi
Jön Türk
20-02-2013, 20:50
2013ler 180 olarak gelecekti özcan abi alvine başarana git test et bipper 30 kr yakıyor tertemiz 50 yakar sanıyorum amarok
180likler otomatikler diyebiliyorum eğer manuelede 180lik geldiyse çok iyi
artik manuellerde 180lik gelicekmis
2013ler 180 olarak gelecekti özcan abi alvine başarana git test et bipper 30 kr yakıyor tertemiz 50 yakar sanıyorum amarok
valla osman test surusunu 163luk ile yapmistik 180lik nasil olur acaba
Evet arkadaslar varmidir amaroklarin kronik bir sorunu arizasi onu merak ediyorum ben birde 2.eli niye bu kadar cok acaba
Amarokta o kadar kornik bir sorun denk gelmedi. Yakıt olarak o kasaya rağmen sakin kullanımda 40 Kr altına düşüyor fabrika verileri ama kullananlar daha iyi bilirler.
Nightfish
20-02-2013, 21:08
Sorun ya da sıkıntı değil aslında ama yine de yazmak istedim. İçinin bej olmamasına dikkat edin. Nedense Amarok'un içindeki bej döşeme normalden 5 kat hızlı kirleniyor.
takipteyim, kullanıcı yorumlarını merakla beklyorum
takipteyim, kullanıcı yorumlarını merakla beklyorum
Kullanici ve varsa servis calisani yorumlari benim icinde onemli
Gayet basarili ve sinifinin en az yakani. Konforu cok iyi,arazi iyi,kullanimi cok basit.
Kronik sorunu henuz yok,basarili bir pick up.
amcam da 2012 4*2 si var sahane bi arac bosken savrulma pek olmuyor bundan onceki 4*4 navarasini o yuzden satmisti bun navara kadar savrulma yok diyor ben de dusunmuyor degilim 4*2 bi amarok. haddin den fazla yakisikli amaroklar :-)
Boş dolu 4 çeker kar yağmur çamur her şekilde kullandım :) 4*2 sini de kullandım. Savrulma diye bir durum yok esp çok başarılı ve sen direksiyona müdahaleyi düşünürken devreye girip çıkıyor. 40 cm kar da standart lastikle yollar geçtim yada dere geçişleri. Kısacası yolda ne kadar sıkıntılı durum varsa hepsinde denedim. Kesinlikle çok başarılı. Uzun yolda binek arabadaki konfor direksiyonun rahatlığı ve güvenlik donanımı ile sınıfın bence lideridir. Ha bunları yazarken de piyasadaki bütün pickup ları sıfır olarak alıp kullanmış biri olarak yazıyorum ;) Yakıt olarak da diğerlerinden daha düşüktür...
Gayet basarili ve sinifinin en az yakani. Konforu cok iyi,arazi iyi,kullanimi cok basit.
Kronik sorunu henuz yok,basarili bir pick up.
aracın tasarımı falan güzel konfor zaten güzel işte insanın kafasını kılçıklandıran araç yeni olmasına rağmen 2.eli kum gibi ***** sitede yorumunuz için teşekkürler
amcam da 2012 4*2 si var sahane bi arac bosken savrulma pek olmuyor bundan onceki 4*4 navarasini o yuzden satmisti bunea navara kadar savrulma yok diyor ben de dusunmuyor degilim 4*2 bi amarok. haddin den fazla yakisikli amaroklar :-)
pick up için önemli olanda araç boşken savrulma durumu zaten sizde yok diyosunuz teşekkürler
Boş dolu 4 çeker kar yağmur çamur her şekilde kullandım :) 4*2 sini de kullandım. Savrulma diye bir durum yok esp çok başarılı ve sen direksiyona müdahaleyi düşünürken devreye girip çıkıyor. 40 cm kar da standart lastikle yollar geçtim yada dere geçişleri. Kısacası yolda ne kadar sıkıntılı durum varsa hepsinde denedim. Kesinlikle çok başarılı. Uzun yolda binek arabadaki konfor direksiyonun rahatlığı ve güvenlik donanımı ile sınıfın bence lideridir. Ha bunları yazarken de piyasadaki bütün pickup ları sıfır olarak alıp kullanmış biri olarak yazıyorum ;) Yakıt olarak da diğerlerinden daha düşüktür...
savrulma olayı önemli bir pick up için ***** özellikle arkası boşken arazidede yetenekli olması bir artı yakıtta rakiplerinden az diyorsunuz teşekkürler
alacağınız araç pick-up yani binek bir araç değil bunu unutmayın arkada makas var yani konfor ister istemez düşer zıplamalar olur. Yük olunca daha güzeldir kasa boşken arkanın makas olmasının dezavantajları olur. Yakıtı normal araçlara göre yüksektir çünkü ağırlığı yüksektir. park yerinde hep sıkıntı yaşarsın çünkü uzundur.
Kısaca işim içinde gerekli demezseniz pick up kişisel fikrim olarak tavsiye etmem. Zodiac botum için navara almıştım yazlımını yaptırıp kadranda 210-220 civarlarını gördüm hiç savrulma yaşamadım arkada oturan arkadaşlarım uzun yolda hızlı gidersem hep dertliydi!!!
Bir kere tam yükledim 800-900 kg yük ile 4 kişi 300km yol yaptım çok keyifliydi.
alacağınız araç pick-up yani binek bir araç değil bunu unutmayın arkada makas var yani konfor ister istemez düşer zıplamalar olur. Yük olunca daha güzeldir kasa boşken arkanın makas olmasının dezavantajları olur. Yakıtı normal araçlara göre yüksektir çünkü ağırlığı yüksektir. park yerinde hep sıkıntı yaşarsın çünkü uzundur.
Kısaca işim içinde gerekli demezseniz pick up kişisel fikrim olarak tavsiye etmem. Zodiac botum için navara almıştım yazlımını yaptırıp kadranda 210-220 civarlarını gördüm hiç savrulma yaşamadım arkada oturan arkadaşlarım uzun yolda hızlı gidersem hep dertliydi!!!
Bir kere tam yükledim 800-900 kg yük ile 4 kişi 300km yol yaptım çok keyifliydi.
evet arkası makas olmasına rağmen arka kabin konforu güzel binek bir araçtan biraz daha fazla yakıcaktır park olayı falan bunların hepsini göz önünde bulunduruyoruz zaten bzim için önemli olan kronik arıza sorun aracın artı eksi yönleri nelerdir yorum için teşekkürler sağolun
180hp sürekli 4x4 olanlarda ZF marka 8 ileri şanzıman kullanmışlar, yeni bmwlerde kullanılanla aynı sanırım.
180hp sürekli 4x4 olanlarda ZF marka 8 ileri şanzıman kullanmışlar, yeni bmwlerde kullanılanla aynı sanırım.
evet otomatik olanlar sürekli 4 çeker biz manuel almayı tercih ediyoruz bilgi için teşekkürler
Navara vb. Modellere pek benzemeyen bir yapısı vardır. 5 kişi 1400 km yol yaptım normalde diğer Pickup larda arkada oturan virajlarda ve bozuk yollarda pert olur :) Bunda bugüne kadar etkilenip sorun yaşayan olmadı. Arkası konfor amaçlı biraz yumuşak kalıyor ama bu yumuşaklık ne yol tutuş nede güvenlik anlamında bir sorun teşkileetmiyor. zaten en ufak bir problemde direk esp devreye girip gerekli müdahaleyi yapıyor. Bence test araçlarını gidip kullanın hatta imkanınız varsa aracı kiralayin kullanın sonuç olarak bana hoşgelen bbaşkasına sıkıntı olabilir :) Ben hepsini kiralık olarak sıfır alıp kullandım en son 2012 2 tane amarok u sıfır bayiden kendim aldım.
İlk çıktığı zamanlar deneme fırsatım olmuştu çok detaylı olmayaraktan
Ama en son geçen aylarda bi arkadaşım niyetlenmişti, beraber acarlarda test sürüşüne çıktık sırayla sürdüğümüz araç 4x4 manuel versiyondu
Pick-up lar içerisinde konfor olarak açık ara en iyisi denilebilir bu tarz araçlara göre yol tutuşu iyi ama standart binek araçlarlarla alakası yok özellikle arkası boşken ciddi salınıma girebiliyor ama korkutucu seviyelerde değil.
Kullandığım araçtan mıdır nedir ama şu ana kadar kullandığım en rahatsız debriyaja sahipti az daha yukarda kavrasa direksiyona kadar gelecekti ayağım ikimiz muazzam rahatsız olduk
Yakıt tüketimi yine bu sınıf için normal seviyelerde ama tüketim az buz falan değil şehir içinde 10 lt üstü garantisi var zaten fabrika verisi dahi 10 lt ye yakın (manuel :9.6 lt otm :10.0 lt )
Ben kasıtlı olarak 80-90 km hızlarda sabit gittim bi ara ama anlık tüketim hiç bir zaman 10 lt nin altına inemedi indikten sonrada 14 küsürat lt test ortalamsıyla bitirdik zaten.
Herşeyden önce böylesi bi araca ihtiyacınız varmı bence onu düşünün sürekli şehir içi dolaşımı sağa sola gidilmesi söz konusu ise aman çok iri park sorun tüketim ciddi
ama biz dağa kara kışa gideriz severiz böyle olayları derseniz alınmalı kesinlikle
Ama alınacaksa şu an mutlaka otm versiyon alınmalı 2.elde çok ciddi avantajlı konuma gelir şu an manuel versiyonlar değer kaybettikçe kaybetmeye devam edecektir otm lerin yayılmasıyla birlikte
Navara vb. Modellere pek benzemeyen bir yapısı vardır. 5 kişi 1400 km yol yaptım normalde diğer Pickup larda arkada oturan virajlarda ve bozuk yollarda pert olur :) Bunda bugüne kadar etkilenip sorun yaşayan olmadı. Arkası konfor amaçlı biraz yumuşak kalıyor ama bu yumuşaklık ne yol tutuş nede güvenlik anlamında bir sorun teşkileetmiyor. zaten en ufak bir problemde direk esp devreye girip gerekli müdahaleyi yapıyor. Bence test araçlarını gidip kullanın hatta imkanınız varsa aracı kiralayin kullanın sonuç olarak bana hoşgelen bbaşkasına sıkıntı olabilir :) Ben hepsini kiralık olarak sıfır alıp kullandım en son 2012 2 tane amarok u sıfır bayiden kendim aldım.
evet arka makaslı olmasına rağmen arkada oturan için konforu bana gayet güzel geldi test sürüşünü yapmıştık tek kafamızı kurcalayan 2.elinin kum gibi olması cevapların için teşekkürler
İlk çıktığı zamanlar deneme fırsatım olmuştu çok detaylı olmayaraktan
Ama en son geçen aylarda bi arkadaşım niyetlenmişti, beraber acarlarda test sürüşüne çıktık sırayla sürdüğümüz araç 4x4 manuel versiyondu
Pick-up lar içerisinde konfor olarak açık ara en iyisi denilebilir bu tarz araçlara göre yol tutuşu iyi ama standart binek araçlarlarla alakası yok özellikle arkası boşken ciddi salınıma girebiliyor ama korkutucu seviyelerde değil.
Kullandığım araçtan mıdır nedir ama şu ana kadar kullandığım en rahatsız debriyaja sahipti az daha yukarda kavrasa direksiyona kadar gelecekti ayağım ikimiz muazzam rahatsız olduk
Yakıt tüketimi yine bu sınıf için normal seviyelerde ama tüketim az buz falan değil şehir içinde 10 lt üstü garantisi var zaten fabrika verisi dahi 10 lt ye yakın (manuel :9.6 lt otm :10.0 lt )
Ben kasıtlı olarak 80-90 km hızlarda sabit gittim bi ara ama anlık tüketim hiç bir zaman 10 lt nin altına inemedi indikten sonrada 14 küsürat lt test ortalamsıyla bitirdik zaten.
Herşeyden önce böylesi bi araca ihtiyacınız varmı bence onu düşünün sürekli şehir içi dolaşımı sağa sola gidilmesi söz konusu ise aman çok iri park sorun tüketim ciddi
ama biz dağa kara kışa gideriz severiz böyle olayları derseniz alınmalı kesinlikle
Ama alınacaksa şu an mutlaka otm versiyon alınmalı 2.elde çok ciddi avantajlı konuma gelir şu an manuel versiyonlar değer kaybettikçe kaybetmeye devam edecektir otm lerin yayılmasıyla birlikte
aracı zaten genellikle yaylaya gitmek için alacağız şehir içinde kullanmaya fiesta var o yüzden sorun olmayacak şehir içinde babamda manuel alışkanlığı olduğu için mecbur manuel olacak teşekkürler cevap için
baska kullanip test edenlerin yorumlari nelerdir
yokmu aramızda vw servis çalışanı falan
mesela neye göre çok yakıtı bir navaradan fazla yakmıyordur mutlaka
yok Navaradan fazla yakmıyor ama bi L200 e Hiluxa göre fazla 6.viteste 90-100 arası giderken anlık yakıtı en aşağı 8.4 falan gösteryo ama sınıfının en güzel aracı bence Amarok...
yok Navaradan fazla yakmıyor ama bi L200 e Hiluxa göre fazla 6.viteste 90-100 arası giderken anlık yakıtı en aşağı 8.4 falan gösteryo ama sınıfının en güzel aracı bence Amarok...
yakıtını biraz göz ardı ediyoruz çünkü grubundaki en güzel araç amarok
Kullanan ve sahıp olanlaryazmıs.Yeterlı degıl mı?
yok Navaradan fazla yakmıyor ama bi L200 e Hiluxa göre fazla 6.viteste 90-100 arası giderken anlık yakıtı en aşağı 8.4 falan gösteryo ama sınıfının en güzel aracı bence Amarok...
Hilux'dan fazla yakacagini sanmiyorum Amarok'un.5800 kilometredir Hilux kullaniyorum İstanbul icinde 10 litreden asagi pek dusmedi ortalamasi.2 yil once Navara vardi otomatik o da sehirici 11 litre yakiyordu.:)
Park sorunu,arkasinin gereksiz salinimi,kapali bir bagajinin olmamasi vs sizi uzmeyecekse tercih edebilirsiniz.:)
ademsezer
22-02-2013, 07:55
ben 2011 4x2 nawara kullanıcısıyım bastığımda oluyor basmadığımda yakıt ortalaması 7,8 şuan
üstündeki motor 2500 163 hp yeni wersiyon bunlar eskilere göre daha az yakıyor.arabadan memnunum şuan ama bidaha almam turbosu 13000 tl serviste şuan tamir takımı yok.
Banamı denk geldi bilmiyorum 4.000 km kullandım 2011 4m 163 inanılmaz fazla yakıyodu,ekonomi kasarsam 9,5 falan yakıyodu,şehir içi 13-14 gördüğüm en fazla yakan araçlardan birisiydi
ben 2011 4x2 nawara kullanıcısıyım bastığımda oluyor basmadığımda yakıt ortalaması 7,8 şuan
üstündeki motor 2500 163 hp yeni wersiyon bunlar eskilere göre daha az yakıyor.arabadan memnunum şuan ama bidaha almam turbosu 13000 tl serviste şuan tamir takımı yok.
:) Adem abi şanzıman 8binTL bilgine
Bizde 5 navara 12 l200 var amarok'un düz vites olanina bindim fakat bence kesinlikle dsg olan alinmali.düz vitesin geçişleri gereksiz sert geldi bana.Birde o torpido kalitesini düzelttiklerinde tam süper olacak.
CeM öZeR
22-02-2013, 08:13
Hem satıcısıyım hem binicisi. Amatörce yaptığım offroad tecrübesinin sayısını hatırlamıyorum. Ağzına tükürdüğüm halde çıt ses gelen biryeri olmadı. Test aracımızı 31.000 km de sattık. Gerçekten parasının hakkını sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum. 2012 Türkiye pazarında zaten en fazla satan pickup oldu. Yeni 180 ps modelleri hem daha az yakıyor hemde performans olarak 163 den ciddi anlamda üstün. :) Tavsiye ederim. Bayisi olarak Mayıs 2011'den itibaren yaklaşık olarak 80 tane sattık. Yaşadığımız sıkıntılardan bir tanesi turbo valfinin kablosunda temassızlık olmasıydı. Müşterimiz 2 defa geldi gitti bu sıkıntıdan ve sorun kabloda olduğu belirlenip kablosu yenilenerek sorun giderildi. 4x4 manuellerdeki 105-115 kilometre hız civarında arkada taraftan rüzgarla karışık uğultu sesi şikayeti vardı. Bu sorun değil normal olduğu belirlendi. Arka differansiyelden geliyormuş. :) Her ne olursa olsun. Hayırlı olsun..
:) Adem abi şanzıman 8binTL bilgine
Bizde 5 navara 12 l200 var amarok'un düz vites olanina bindim fakat bence kesinlikle dsg olan alinmali.düz vitesin geçişleri gereksiz sert geldi bana.Birde o torpido kalitesini düzelttiklerinde tam süper olacak.
evet manuelde geçişler biraz sert ama babamda manuelcilerden
Hem satıcısıyım hem binicisi. Amatörce yaptığım offroad tecrübesinin sayısını hatırlamıyorum. Ağzına tükürdüğüm halde çıt ses gelen biryeri olmadı. Test aracımızı 31.000 km de sattık. Gerçekten parasının hakkını sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum. 2012 Türkiye pazarında zaten en fazla satan pickup oldu. Yeni 180 ps modelleri hem daha az yakıyor hemde performans olarak 163 den ciddi anlamda üstün. :) Tavsiye ederim. Bayisi olarak Mayıs 2011'den itibaren yaklaşık olarak 80 tane sattık. Yaşadığımız sıkıntılardan bir tanesi turbo valfinin kablosunda temassızlık olmasıydı. Müşterimiz 2 defa geldi gitti bu sıkıntıdan ve sorun kabloda olduğu belirlenip kablosu yenilenerek sorun giderildi. 4x4 manuellerdeki 105-115 kilometre hız civarında arkada taraftan rüzgarla karışık uğultu sesi şikayeti vardı. Bu sorun değil normal olduğu belirlendi. Arka differansiyelden geliyormuş. :) Her ne olursa olsun. Hayırlı olsun..
teşekkür ederim cem verdiğin bilgiler için burdaki bayiler 180lik lerin martta geliceğini söylemişti iyi oldu bu bilgiler
CeM öZeR
22-02-2013, 08:41
evet manuelde geçişler biraz sert ama babamda manuelcilerden
teşekkür ederim cem verdiğin bilgiler için burdaki bayiler 180lik lerin martta geliceğini söylemişti iyi oldu bu bilgiler
Martta mı dediler? Ne yani hiç satmamışlar mı 180 ps manuel :beuj: 3 tane sattım teslim ettim. :) Bi yanlış anlaşılma var. Şu an ellerinde araç yoktur. Yoksa gelipte teslim edilen 2013 modeller baya oldu :) Aşağı yukarı Şubat 5-10 civarında bayilere teslim edilmeye başlandı ilk 2013'ler..
Martta mı dediler? Ne yani hiç satmamışlar mı 180 ps manuel :beuj: 3 tane sattım teslim ettim. :) Bi yanlış anlaşılma var. Şu an ellerinde araç yoktur. Yoksa gelipte teslim edilen 2013 modeller baya oldu :) Aşağı yukarı Şubat 5-10 civarında bayilere teslim edilmeye başlandı ilk 2013'ler..
geçen ay sorduğumuzda manuel 180ps mart ayında gelicek demişlerdi bilmiyorum belkide ellerindeki 2012 stoklardan dolayı söylemişlerdir
Yeni konu açmadım buradan soracaklarım var. Öncelikle ufak bir tespit;
Yeni GLK 220 CDI Dizel liste fiyatı 61.054 TL vergiler dahil satış fiyatı 167.800 TL
Amarok highline otomatik liste fiyatı 63.000 TL vergiler dahil satış fiyatı 78.950 TL
Elbette ticari-özel kullanım farkları var ancak ne olursa olsun aracın kendi değerinden fazlasını vergi olarak verilmesi kabul edilebilir değil. Teknik olarak amarok highline global fiyatı mercedes glk 220 prime den daha pahalı.. her neyse;
Kullanıcılara şu sorum olacak,
Amarok kullanımı için bir kaç belge gerekiyormuş, benim adıma vergi levhası var, nedir bu belgeler zorunlu mudur?
ChtArdARSL
14-03-2013, 14:04
Yeni konu açmadım buradan soracaklarım var. Öncelikle ufak bir tespit;
Yeni GLK 220 CDI Dizel liste fiyatı 61.054 TL vergiler dahil satış fiyatı 167.800 TL
Amarok highline otomatik liste fiyatı 63.000 TL vergiler dahil satış fiyatı 78.950 TL
Elbette ticari-özel kullanım farkları var ancak ne olursa olsun aracın kendi değerinden fazlasını vergi olarak verilmesi kabul edilebilir değil. Teknik olarak amarok highline global fiyatı mercedes glk 220 prime den daha pahalı.. her neyse;
Kullanıcılara şu sorum olacak,
Amarok kullanımı için bir kaç belge gerekiyormuş, benim adıma vergi levhası var, nedir bu belgeler zorunlu mudur?
bizde ticari arac var 2 tane.. 2 sıde farklı sahıslara kayıtlı. mal olmadıgı zaman sahıs aracı ıse bır sıkıntı yok ben bu zamanda kadar yasamadım.
sırket atına olucaksa belgeler gerekıyor.
bizde ticari arac var 2 tane.. 2 sıde farklı sahıslara kayıtlı. mal olmadıgı zaman sahıs aracı ıse bır sıkıntı yok ben bu zamanda kadar yasamadım.
sırket atına olucaksa belgeler gerekıyor.
Şahıs adına alınsa bile o kişinin vergi levhası var ise yine belgeler gerekiyormuş
Bu arada ben de şirket adına almak isterim kdv sini kullanırdım tadından yenmez ancak hukuk bürosuna pickup ihtiyacı hasıl oldu falan yediremeyiz kimseye :)
K belgesi onemli su an 2615 TL cezasi var
Arac sirket uzerine ise kesinlikle alinmali direkt ceza yazarlar
Sahsi olarakta ceza yazabilirler biraz daha esnek olsada ihtimal mevcut..
ChtArdARSL
14-03-2013, 14:16
Şahıs adına alınsa bile o kişinin vergi levhası var ise yine belgeler gerekiyormuş
Bu arada ben de şirket adına almak isterim kdv sini kullanırdım tadından yenmez ancak hukuk bürosuna pickup ihtiyacı hasıl oldu falan yediremeyiz kimseye :)
Bence ıhtıyac oldugu ıcın sorun etmezler.. bızdede vergı levhası oldugu ıcın mecbur annemı kuzenlerın adına aldık. K belgesi fıyatı yuksek oyuzden boyle bır yola basvurmustuk.
k belgesi 3 000 tl tutuyor yakıt uzun yolda cruise kontrolde 110 km sabit hızda 10 litre yakıyor :)
bi s2000 kadar yakıyor diyebilirim :D şehir içinde 13-14 litreden aşağı inmiyor
Navaradan çok yakmıyordur ama Navaradanda kalır yanı yoktur min 45-50 kuruş yakıyordu yanlış bilmiyorsam
Sallamasyon olmuş biraz bizim iki tonluk 105 hp uzun şase yüksek tavan araba o kadar yakmıyor
mechanic
19-08-2013, 14:37
Martta mı dediler? Ne yani hiç satmamışlar mı 180 ps manuel :beuj: 3 tane sattım teslim ettim. :) Bi yanlış anlaşılma var. Şu an ellerinde araç yoktur. Yoksa gelipte teslim edilen 2013 modeller baya oldu :) Aşağı yukarı Şubat 5-10 civarında bayilere teslim edilmeye başlandı ilk 2013'ler..
hort!
mrb. Kayseri bayisi misiniz? 4x4 trendline fiyatı alabilir miyim , elinizde siyah var mı?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.