Orijinalini görmek için tıklayınız : ayna mahruti
accent blue 1.6 crdi ayna mahrutini daha kısa oranlı ayna mahruti ile değiştirmek mümkün mü otomatikteki oran kısa onunkini takabilir miyiz bu iş olabilir mi
yardımcı olacak biri yok mu
Dizellern sanzumani ztn kisa neden daha fazla kisalticaksnki? Ayica gucu ust devirlerde duser kisa mantiksiz.
Dizellern sanzumani ztn kisa neden daha fazla kisalticaksnki? Ayica gucu ust devirlerde duser kisa mantiksiz.
bu işlemi chip ile birlikte yapacağım 205 50 r17 jant lastik ile biraz daha iyileştirmeyi düşünüyorum otomatik şanzımanınki olabiliyor mu
Yapamazsin ozellikle otomatiginkini takamazsin ve zaten gerek yok
Yapamazsin ozellikle otomatiginkini takamazsin ve zaten gerek yok
biraz daha ayrıntılı açıklar mısınız?
bu işlemi chip ile birlikte yapacağım 205 50 r17 jant lastik ile biraz daha iyileştirmeyi düşünüyorum otomatik şanzımanınki olabiliyor mu
Chiple devir donemezsn egzantirik lazm. Sadece guc yukselr yine en fazla 4binlerden sonra guc duser. Lastik olayini sakin yapma geri dusurmekden baska yarari olmaz 15' jant lastk iyidir. Lastigi buyutup kucultmek sadece kadrani yaniltir.otomatigede taklmaz sistem farkli.manuellerde daha kisa varmi orasida ayri mevzu. Sen turbonu buyut chipini yap devam et:)
teşekkür ederim aklımda 3.7.. lik son dişlisini otomatiğinson dişlisi ile değiştrmek vardı bir yerde okumuştum uzun yolda sabit gittiğimiz zaman kısa oranlı son dişli daha ekonomik oluyormuş o yüzden sordum araç 1.vitesde 50km/h görüyorsa ayna mahrutile daha fazla görecek km/h ama ulaşma saniyesi azalacak yüksek devirlerde de dizellerin gücü bittiği için pek akıl karı bir olay olmayacak teşekkürler CRUEL
polo 1.6 tdi yın neden son dişlisi kısa 3.1.. accent blue ile neredeyse aynı kiloda ve bg i düşük
polo 1.6 tdi yın neden son dişlisi kısa 3.1.. accent blue ile neredeyse aynı kiloda ve bg i düşük
konuya hakim olan biri var mı acaba :)
konuyu aydınlatacak biri aranıyor
accent blue 1.6 crdi 3.7.. lik son dişli kullanıyor ve jant ölçüleri 14 ve 16 inçlik ceed de aynı motor ve son dişli 3.4 ve şanzıman oranlarıda aynı onda da 17 lik jant kullanılıyor
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.