20vinside
25-02-2013, 00:20
Öncelikle Merhaba!
2001 model Bravo HGT mk2 Kullanıcısıyım.
Bildiğiniz üzere Mk2 jenerasyon 155 hp olan bu motorlar modifiye konusunda biraz sıkıntılı.
elimden geldiği kadar oynamaya çalıstım. ancak hepinizin bildiği gibi hep daha fazlasını istiyoruz. :)
Emme Egsoz Port polish ve Sıkıstırma'yı 11' e kadar yükselttik
Dereceli egzantirik ve tepeli piston'u çok pahali oldugu için motor altına inmem pek mümkün olmadı
Şanzuman da ise' Alfa 156' 2.0 Ts ' larda cıkan 15/58 Defransıyel Kullandım
air cold intake Green Açık Filtre
Egzoz sistemin de ise Kat iptali 60 lık ara borular sustucular ise orjinal olarak duruyo
Gidişi Standart HGT ye Göre Oldukça tatminkar olsada. Kafamda olan birkaç projeyi sizinle paylaşarak fikir ve Görüşlerinizi almak istedim.
Chip Konusunda Halen Kafam karma karısık durumda.
Bildiğiniz gibi senelerdir bu motorların beyinlerinde Yazılım yapma durumu olmadı
Ankara'da bi firma yapıyor Ama devir kesici'siyle oynayamadıgı için o işe girmek istemiyorum Ancak chip işe yarıyor Alt devirlerde gozle gorulur şekilde Değişiklikler oluyor yazılımdan sonra fakat devir kesiciyle oynayamadıgı için beygir gücü almamız mumkun değil.
Ateşleme konusunda su an Denso IK22 Bujiler kullanıyorum
Fakat ateşleme bobinlerini Değiştirerek Audi 1.8 t nin Bobinlerini Takmayı düşünüyorum. Sizce olurmu ?
Bir diğer Soru ise Yine single throttle ??
Audi Quattro nun 5 silindir 20 v motoru için üretilimiş single throttle ları...
AUDI R5 20V 7A Einzeldrosselklappen / single throttle bodies by FLOW-IMPROVER - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=wRFLjWeW7uM)
Acaba AEM ems 4 ile bu single throttle'ları çalıstırmamız mumkunmu ? Güc alabilme şansımız varmı ?
2001 model Bravo HGT mk2 Kullanıcısıyım.
Bildiğiniz üzere Mk2 jenerasyon 155 hp olan bu motorlar modifiye konusunda biraz sıkıntılı.
elimden geldiği kadar oynamaya çalıstım. ancak hepinizin bildiği gibi hep daha fazlasını istiyoruz. :)
Emme Egsoz Port polish ve Sıkıstırma'yı 11' e kadar yükselttik
Dereceli egzantirik ve tepeli piston'u çok pahali oldugu için motor altına inmem pek mümkün olmadı
Şanzuman da ise' Alfa 156' 2.0 Ts ' larda cıkan 15/58 Defransıyel Kullandım
air cold intake Green Açık Filtre
Egzoz sistemin de ise Kat iptali 60 lık ara borular sustucular ise orjinal olarak duruyo
Gidişi Standart HGT ye Göre Oldukça tatminkar olsada. Kafamda olan birkaç projeyi sizinle paylaşarak fikir ve Görüşlerinizi almak istedim.
Chip Konusunda Halen Kafam karma karısık durumda.
Bildiğiniz gibi senelerdir bu motorların beyinlerinde Yazılım yapma durumu olmadı
Ankara'da bi firma yapıyor Ama devir kesici'siyle oynayamadıgı için o işe girmek istemiyorum Ancak chip işe yarıyor Alt devirlerde gozle gorulur şekilde Değişiklikler oluyor yazılımdan sonra fakat devir kesiciyle oynayamadıgı için beygir gücü almamız mumkun değil.
Ateşleme konusunda su an Denso IK22 Bujiler kullanıyorum
Fakat ateşleme bobinlerini Değiştirerek Audi 1.8 t nin Bobinlerini Takmayı düşünüyorum. Sizce olurmu ?
Bir diğer Soru ise Yine single throttle ??
Audi Quattro nun 5 silindir 20 v motoru için üretilimiş single throttle ları...
AUDI R5 20V 7A Einzeldrosselklappen / single throttle bodies by FLOW-IMPROVER - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=wRFLjWeW7uM)
Acaba AEM ems 4 ile bu single throttle'ları çalıstırmamız mumkunmu ? Güc alabilme şansımız varmı ?