Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio rs



CNT RS
08-03-2013, 08:32
Merhaba arkadaşlar aracımın alt devirleri mütiş ama üst devirlerde beni tatmin etmiyor alt devirlere göre çok düşük kalıyor. Aracımda wımmer yazılım komple (headers vs.) ss var. Ama diğer tüm aksam filtre vs. Full orjinal. Sizce bir sorun var mıdır yoksa mk1ler böyle mi?

63owen63
08-03-2013, 08:35
Yazılımsal da olabilir, aftermarket parçalarında etkisi olabilir. Headers gibi mesela. daha açık yazsanız daha net cevap alabilirsiniz.

Birde bu karara bir başka rs 'le kıyaslayarak mı vardınız ? psikolojik mi ?

Cliosportve
08-03-2013, 09:04
Wimmer 8000 dv doner
Orjinal yazilim 7000 dv
Sen 7000-8000 arasindan bahsediyorsan oralar bos doner zaten egzantrik yetmedigi icin
Birde speclerini tam anlamadim
Arabada orjinal olan 4-1 headirs yerine mi SS var yoksa headirs normal duz boru sonda mi SS var

NakkaSss
08-03-2013, 09:23
Aracın specleri tam olarak nedir. Birde eğer denediğiniz bi clio rs varsa onun specleri nelerdir? Belkide aracınız normaldir diğer rs in üst devirleri specleri sayesinde daha iyidir?

mechanic
08-03-2013, 10:21
arabayı kimden aldın plakası nedir.
ona göre reçete yazalım ;)

CNT RS
08-03-2013, 10:34
Arkadaşlar şimdi bir clio rsle denemedim zaten bursada bir tane daha var cihan arkadaşım da f4r rumuzlu o yüzden böyle bir fırsat minimum düzeyde:) doğrudur wımmer 8000 rmp yazılım ama sıkıntı 7000 ila 8000arası değil zaten 5,500rmpden sonra 3.vites bir nebze iyi 4. Vites devri bulması yani 150den sonra ağır hızlanma başlıyor. Denediğim araçlar bir 185bg 306gti headers düz boru otto spec ve filtre vardı onunla rollde 2 de açıyorum arayı 3de yanyana kalıyoruz 4 yaptığımda uzuyor gidiyor yani. 2.araçta saxo vts onla ugrasmıslar baya da arkadas soylemiyor fazla bildiğim specleri chips,headers düz boru ss sonda,kapak port polish varmış ,kn filtre kit, gaz kelebeğini aldırmışlar falan filan. Rollde direk başlamamızla adam koyuyor gidiyor yani bu kadar fark olamaması lazım diye düşünüyorum bu da rs yani normal bir şey değil ki :)

sanki aracımı yüksek devirlerde sıkan bişeyler var gibi turbo sesi gibi tıss diye ses çıkartıyor.çok yüksek değil ama kulağım iyidir motor konusunda bunu hissediyor duyuyorum yani. Bu arada aracımın egsoz bilgiside : Headers tan sonra düz boru bir 20cm kadar sonra gerisi arkaya kadar ss tir.

akif52
08-03-2013, 18:06
aracın sentesine baktır ama aparatlar ve senteyi ii bilen bir kişiye

filtren varsa 5 bin devirden sonra ses değişiyormu bak yaglı kasnagın calışmıyor olabilir
onu denemen için

3 vites 3 bin devirde yada daha altında bas kulagını fltreye ver 5 binden sonra vti açarmış gibi olur sesi ve cekişi on kontrol et.

benzin pompanda yetiştrmiyor olabilr

ama benim tahminim sentedir milim kaçık olsa yürümez aracın bende daha önce rs vardı 1 yıl bindim 3 kere sente ayrladım sonuncuda tam yakaladım müthiş olmuştu .

rs için fltre ve egzos candır 63lük dz boru yap ve sonada istediğini tak sıkmicak bi sustrucu ile ss egzos var yazmışsın 51 lik değildir umarım girişi..

F4R
08-03-2013, 22:01
Arkadaşlar şimdi bir clio rsle denemedim zaten bursada bir tane daha var cihan arkadaşım da f4r rumuzlu o yüzden böyle bir fırsat minimum düzeyde:) doğrudur wımmer 8000 rmp yazılım ama sıkıntı 7000 ila 8000arası değil zaten 5,500rmpden sonra 3.vites bir nebze iyi 4. Vites devri bulması yani 150den sonra ağır hızlanma başlıyor. Denediğim araçlar bir 185bg 306gti headers düz boru otto spec ve filtre vardı onunla rollde 2 de açıyorum arayı 3de yanyana kalıyoruz 4 yaptığımda uzuyor gidiyor yani. 2.araçta saxo vts onla ugrasmıslar baya da arkadas soylemiyor fazla bildiğim specleri chips,headers düz boru ss sonda,kapak port polish varmış ,kn filtre kit, gaz kelebeğini aldırmışlar falan filan. Rollde direk başlamamızla adam koyuyor gidiyor yani bu kadar fark olamaması lazım diye düşünüyorum bu da rs yani normal bir şey değil ki :)

sanki aracımı yüksek devirlerde sıkan bişeyler var gibi turbo sesi gibi tıss diye ses çıkartıyor.çok yüksek değil ama kulağım iyidir motor konusunda bunu hissediyor duyuyorum yani. Bu arada aracımın egsoz bilgiside : Headers tan sonra düz boru bir 20cm kadar sonra gerisi arkaya kadar ss tir.

cüneyt hocam gaz kelebeğin tam açılmıyor olabilir. buluştuğumuzda bakarız. gaz kelebeğinden ise ben ayarını yaparım. sente olayı ise bursa'da düzgün bir tamirci veya servis bulmak lazım. 1-2 yer biliyorum. konuşuruz buluşunca.

chiefkadir
08-03-2013, 22:28
Arkadaşlar şimdi bir clio rsle denemedim zaten bursada bir tane daha var cihan arkadaşım da f4r rumuzlu o yüzden böyle bir fırsat minimum düzeyde:) doğrudur wımmer 8000 rmp yazılım ama sıkıntı 7000 ila 8000arası değil zaten 5,500rmpden sonra 3.vites bir nebze iyi 4. Vites devri bulması yani 150den sonra ağır hızlanma başlıyor. Denediğim araçlar bir 185bg 306gti headers düz boru otto spec ve filtre vardı onunla rollde 2 de açıyorum arayı 3de yanyana kalıyoruz 4 yaptığımda uzuyor gidiyor yani. 2.araçta saxo vts onla ugrasmıslar baya da arkadas soylemiyor fazla bildiğim specleri chips,headers düz boru ss sonda,kapak port polish varmış ,kn filtre kit, gaz kelebeğini aldırmışlar falan filan. Rollde direk başlamamızla adam koyuyor gidiyor yani bu kadar fark olamaması lazım diye düşünüyorum bu da rs yani normal bir şey değil ki :)

sanki aracımı yüksek devirlerde sıkan bişeyler var gibi turbo sesi gibi tıss diye ses çıkartıyor.çok yüksek değil ama kulağım iyidir motor konusunda bunu hissediyor duyuyorum yani. Bu arada aracımın egsoz bilgiside : Headers tan sonra düz boru bir 20cm kadar sonra gerisi arkaya kadar ss tir.Kompresyonu bi ölçtürün ,laguna pistonu vs takmış olabilirler ,bursada mtm garajda dynoya bi girin dyno sonucuna göre konuşalım.. Araba zır stock bile ola 180 e kadar kesilmeden iner..