Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda H22 Prelude "open deck" vs "closed deck"
selamlar, ne zamandır yazacağım aklımda, bir türlü yazamadım. Honda prelude'lerdeki (H22) "open deck" ve "closed deck" arasındaki farklılıklar, avantajları - dezavantajları hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
Kabaca tabir edersem
Open deckler de blok yüzeyine üstten baktıgında su kanallarını görürsün
close deckler de göremezsin
Open deck olan bloguna block guard takarsan bir nevi close deck olur yüzeysel :)
örnek resimleri H22 bloklardan koyuyorum
http://img.photobucket.com/albums/v245/WIKKEDV16/H23A%20HEAD%20SWAP/F22AH23BLOCKs.jpg
Block guard
http://realstreetperformance.com/store/supertech-block-guard-honda-prelude-h22-h22a-h22a1-h22a4-486.html
tabi yapıcagın setupta önemli eğerki turbo setup yapıcaksan seni çok alakadar etmez bu olay opendeck bloguna darton mid sleeves çakar kullanırsın
İngilizceniz varsa Closed Deck vs Semi Closed Deck vs Open Deck Blocks - BMW 3-Series (E90 E92) Forum - E90Post.com (http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=196558) okumanızı tavsiye ederim.
Yada özetle;
open deck= üretici açısından üretmesi kolay daha hafif, ancak yüksek silindir basınçlarında zayıf kalıyor (diğerlerine göre)
semi closed deck= üretmesi bir parça daha zor, ancak blok tarafından daha fazla noktadan destekleniyor haliyle yüksek silindir basınçlarına daha elverişli (open decke göre)
closed deck= üretmesi diğer ikisine göre daha zor daha çok vakit alıyor, üretildikten sonra daha ağır, ancak yüksek silindir basınçlarına dayanımı çok daha fazla.
linktekileri olduğu gibi çevirdim basitçe.
teşekkürler.. şu an için hatta 2008 den beri stock kullanıyorum.. yavaş yavaş kaşınmaya başlar gibi oldum :) stock internal ile 0,4-0,5 barda close deck te gömlek vs olmadan kullanma gibi bir fantazim oluştu son günlerde.. sc mi turbo mu kararsız kaldım..
teşekkürler.. şu an için hatta 2008 den beri stock kullanıyorum.. yavaş yavaş kaşınmaya başlar gibi oldum :) stock internal ile 0,4-0,5 barda close deck te gömlek vs olmadan kullanma gibi bir fantazim oluştu son günlerde.. sc mi turbo mu kararsız kaldım..
T3-T4 muadili turbo ile stock engine H22 open deck sadece blok guard ile 0.8 - 1 bar arası sorunsuz binersin 300 hp gibi
sonrası biraz sıkıntı bilgin olsun
:) sonrasına gerek yok 0,8 fazla bile bana 5 senedir 1 kere rolling bile yapmadım aradayla :D ev-iş-ev arası günde sabit 15 km yapıyorum zaten.. motor hazır close deck.. peki bu bahsi geçen su kanalları olmadığında hararet ya da ne bilim egt sıkıntısı çıkar mı
edit: araba 2002 den beri bende, değişeni yok tampon ve b16a2 , b18c5 ve h22den başka.. bi swap daha kaldırmaz benim bünye :D
İkisinde de su kanalı var zaten conta kapak basıyor cogu yerine
close deck tabiki daha iyidir
sulama ile alakalı birşey değil
iki blok arasındaki gömleklerin mukvemeti fark ediyor
1 indr yekpare tek parcayken digerinde gömlekler blokta arası açık yani koyuvermye daha müsait kaba tabirle
bilirim o koyuvermeyi.. b16 da 4 pistondan 2.5 tane çıkmıştı motordan.. önce bi şu ateşleme sıkıntısının içinden çıkıyımda ilersine bakarız... arada tekleme yapıyor afr 10.0 a geliyor biraz basında dönüyor normale.. teklemeyi tps ilk %10 luk dilimdeylen yapıyor.
Arızayı bulmuşssun bile :)
:) modülüm torpidoda bi zamanı yakalasam halletcemde pehhh nerdeee
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.