Orijinalini görmek için tıklayınız : cım vtec ws polo gti
KCANN_220
19-03-2013, 18:19
herkeze selamlar..bnden rica edildi wideoyu koymam icin
masAllah 2sinede..:icon_tup:
cım vtec fiitre egzoz headers gsr egzantik
polo gti all stock 4kapi sunrooflu
https://www.youtube.com/watch?v=gRQtpDRLVKc&feature=youtube_gdata_player
gRQtpDRLVKc
Polo 4 vites yerine 3 de bassaymış daha çekişmeli olurmuş.4. viteste basınca araç 3 çekmiş kendini.
halilcan9455
19-03-2013, 18:58
Her iki aracada Maşallah polo gti devrinde bassaymış bu kadar açılmazdı fark.
masallah cım vtece faruk abi yine gerekeni yapmıs
civ iyi yürümüş maşallah ama 4 ten 3 e çekmiş o kotu olmuş bide cam tavan 4 kapı agırlık ya :(
agungoren
19-03-2013, 20:08
Masallah araclara..
kaanpoyrazoglu
19-03-2013, 20:12
Maşallah her iki aracada .
vtec erken basmış ama ıyı yurumuş maşallah :)
her ıkı aracada masallah ama vıdeo'yu en eglencelı yerınde kesmişlerr!!
Polo 4 vites yerine 3 de bassaymış daha çekişmeli olurmuş.4. viteste basınca araç 3 çekmiş kendini.
benimde dikkatimi o cekti , o zaman bu kadar fark olmazdı :) deneyen araclara masallah
MAŞALLAH iki aracada...polo VTI ın rüzgarına girmese daha geç yetişirdi :) işi biliyor :)
maşallah ikisine de..cım sağlıklı güzel giden bir vtec :)
Vti erken basmış poloyu anlamadım neden okadar oynadı vitesle ve alt devirde bastı..
polo iki kişi kullanan adam otomatik arabayı bile kullanamamış :D
life is life
20-03-2013, 09:15
Maşallah iki aracada..
vtec gayet güzel yürümüş polonun tek dezavantajı bi vites üstte basmış olması neyse ki dsg var vites attığı bile belli bide rüzgar tüneli candır :) her iki aracada maşallah kazasız belasız
orhan_guney
20-03-2013, 09:42
Maşallah iki aracada bende bir polo gti stoc ile denemek istiyorum.
i-vtec07
20-03-2013, 11:54
maşallah her iki aracada :)
Polo işi bilmediği gayet belli ...adam 4 vites gazlamış.... Esp acık kapatmamış bile... Araç sararak gider ve araç sarmaması içinde gaz kelebeğini acıp kapatır.araç gitmez zaten . Bu video nun koyulması bence çok gereksiz ...vtec çok iyi giddiğini kendi sınıfında iyi olduğunu herkes çok iyi biliyor.. Maşşallah deneyen araçlara
Tholl-ga
20-03-2013, 12:35
polo 4 te basmış vtec temi 4 te basmış ?
serdarın dediği gibi çok sağlıklı bi deneme değil bir dahakine serdar kullansın aracı birde öyle video koyun bence
polo vites hatası yapmasaymış sonuç farkı olurdu diye düşünüyorum.
Sagliksiz deneme olmuş çünkü polo 'nun sürücüsü öylesine basmış polo detaya bakıyor vites esp vs ama 2 araca da masallah fakat net sonuç tekrar denenir se ortaya çıkar
eski kam yeni cim yürürü iyi olan vti lardan, daha sağlıklı bir deneme ile tekrardan izlemek isteriz :)
Rabbit33
20-03-2013, 14:24
Roll de sn ve aynı anda gazlama çok önemli sn gec basılınca anında 1 bay yersin üstelik denenen vtec te boru değil gerçekten giderliymiş :D polo S yerine kulakçıkta 3 yada 2 de denese sonuç kesinlikle böyle olmaz S modda iken ani basmalarda vites küçültür zaman kaybı :icon13: İki aracada maşallah diyelim özellikle vtec e :icon_tup:
Suleyman
20-03-2013, 14:57
Maşallah iki aracada bende bir polo gti stoc ile denemek istiyorum.
Deneyelim abi :hahaha:
By_HaNNibaLL
20-03-2013, 15:02
VTİ ses zaten gergin oldugunun habercisiydi maşallah 2 araçlara
cRc Ramo
20-03-2013, 15:24
vtı ses cok iyi :icon_tup: maşallah her iki aracada.
stoc polo gtı ile denemek bizede kısmet olur inşallah :)
ankarada denemk isteyen vtec varsa bu tarzda ben denerim.
ama sonucun bu sekilde olmayacagindan eminim
polo arac benim arkadaşlar yazmak istedim ben o zaman bilmiyordum nasıl kullanacagını birde kimseye sormadım ve göstermedi kimse anasının karnında ögren medi ben her zaman varım denemeye.o zaman arac daha1500 km deydi birkere bu videoda cim tek polo cift kişi birde işten geldigim için benim bagajımda mal var birdahaki sefere denemek isterlerse ben her zaman varım bakalım bu sefer olursa daha zevkli ve eglenceli olacak unutmadan arac hala stok iki aracada maşşallah:)
murat çelik
20-03-2013, 21:05
polo cu arkadaş bi nevi vites kacırmış sonuç belli vtec le polo arasında ilk basıldıgı vtec önde polo arkada tam tersi vtec arkada polo önde aca aca gider
CeM öZeR
20-03-2013, 22:16
Geçilecek polo gti ilk başta avans veriyor gibi bu kadar geride kalıp arkadan gelip geçemez uzunu daha sağlam bir aracı. İlk başta bir fark yerse o arta arta gider. Polo gti bir değil 2 vites üst basmış ve en ölü devri gayet tabiki...Eşit şartlardaki denemede polo gti'ın en etkili vitesi 3 olduğu için orda üstünlüğü sağlayabilirse sağlayıp öylede o farkı koruyarak gider.. Antipatinaj devrede gazladığı için o hızlarda aracın kesilmesi gayet normal ve doğal. İki aracada maşallah. gti'cı arkadaş biraz daha mesafe katedebilir. Vitesleri belirli devirlerde (6500 rpm) kendi atarsa fazladan 2 boy daha üstünlük sağlar antipatinaj kapatılmış ve normal basılması gereken devirde basılmış haline..
polo arac benim arkadaşlar yazmak istedim ben o zaman bilmiyordum nasıl kullanacagını birde kimseye sormadım ve göstermedi kimse anasının karnında ögren medi ben her zaman varım denemeye.o zaman arac daha1500 km deydi birkere bu videoda cim tek polo cift kişi birde işten geldigim için benim bagajımda mal var birdahaki sefere denemek isterlerse ben her zaman varım bakalım bu sefer olursa daha zevkli ve eglenceli olacak unutmadan arac hala stok iki aracada maşşallah:)
demmeki herkes boşa konuşmamis
bagaj dolu
2 ye tek basilmis
pilotaj yok
video üretilip
x araç x güçlü aracı geçtim diye hem boşa izletiliyor hem boşa seviniliyor ama suç ta sizde bu kadar dezavantaj la yarismayacaktiniz :)
serkanokan
21-03-2013, 06:37
ankarada denemk isteyen vtec varsa bu tarzda ben denerim.
ama sonucun bu sekilde olmayacagindan eminim
Filtre egsozlu vti imi, standart polo gti 4 boy geciyordu ankara rakiminda 2ye 2 denedigimizde..
meto_106gti
21-03-2013, 13:32
araclara kocaman maşallah polonun 2.vıteste ölü devri nedır acaba
MrtYILDIZ
21-03-2013, 20:19
maşallah iki aracada yanılmıyosam eski kam vti herhalde
Polo işi bilmediği gayet belli ...adam 4 vites gazlamış.... Esp acık kapatmamış bile... Araç sararak gider ve araç sarmaması içinde gaz kelebeğini acıp kapatır.araç gitmez zaten . Bu video nun koyulması bence çok gereksiz ...vtec çok iyi giddiğini kendi sınıfında iyi olduğunu herkes çok iyi biliyor.. Maşşallah deneyen araçlara
Esp den kastınız nedir üstad ? ASR mi demek istediniz yoksa esp yi kapatmanın bi yolunu buldunuzmu ?
onursoytam
22-03-2013, 14:14
Esp den kastınız nedir üstad ? ASR mi demek istediniz yoksa esp yi kapatmanın bi yolunu buldunuzmu ?
ASR ESP Çoğu araçta ortak tek düğme (tuş) ,aynı beyin üzerinden ofline/online yapılıyor..
Tholl-ga
22-03-2013, 14:28
Tcs den bahsetmis serdar
inanmak bile güzel şey :) bence sağlıklı basılsa şansı hiç yok hondann
ASR ESP Çoğu araçta ortak tek düğme (tuş) ,aynı beyin üzerinden ofline/online yapılıyor..
dediğinizi biliyorum abimin s3 ündede ESP butonu üzerinden ASR + ESP kapatılıyordu.Fakat bizim araçlarda geçerli değil bu.ASR tuşu var ve sadece ASR kapatıyor.Defalarca denedim ASR kapalıyken aracı ESP açmaya yönelik bi hareket yapınca direk topluyor arabaıy ESP
yilmazcatalbas
22-03-2013, 16:06
rüzgar tüneli dediğiniz olay kaç km den sonra oluşuyor ve araçlar arasında ki mesafenin ne kadar olması gerekiyor? araçların aynı çizgide mi gitmesi gerekiyor? biraz bilgi verebilirmi o tünele girmiş diyen arkadaşlar çok merak ettim şimdi nasıl vardılar o sonuca
rüzgar tüneli dediğiniz olay kaç km den sonra oluşuyor ve araçlar arasında ki mesafenin ne kadar olması gerekiyor? araçların aynı çizgide mi gitmesi gerekiyor? biraz bilgi verebilirmi o tünele girmiş diyen arkadaşlar çok merak ettim şimdi nasıl vardılar o sonuca
belli bir hız limiti yok.Fakat yüksek hızlarda daha fazla dış kuvvete karşı geleceğinizden avantajı hız arttıkça artar.Ön taraftaki aracın rüzgarı delmesiyle siz herhangi bir dış kuvvet le karşılaşmassınız.Öndeki araca ne kadar yakın olursanız o kadar az miktarda karşı kuvvetle karşılaşırsınız.Yakıt tüketimini ciddi derecede farkettirir.Tabi az tüketim diyede kaza yapmakda var orası ayrı bi konu. 2 tane eş değer araç arka arkaya dip gaz başlasa.Arkadaki bi süre sonra daha yüksek hıza kavuşur ve öndeki aracı geçer yandan.NASCAR gibi ekip yarış videolarını izlerseniz görürsünüz.Şirkette olduğum için videoyu izleyemedim ama yüksek ihtimal benim dediğim olay.Konusuda illaki vardır ben genel olarak özetledim detaylarını öğrenebilirsiniz.
blowofff
22-03-2013, 17:08
maşalllah ses çok hoş
engin_ant
22-03-2013, 17:18
faruğum mahşallah..
ASR ESP Çoğu araçta ortak tek düğme (tuş) ,aynı beyin üzerinden ofline/online yapılıyor..
onur ağzımdan aldın desem yanlış anlarsın kanka :D:D o yüzden bende onu dicektim diyim ama tuşa basdığın da TCS DE ACTİVE gibi bişey yazıyor
polo gti ın sahibi araca alışmaya aracı tanımaya çalışıyor olur böyle şeyler
belli bir hız limiti yok.Fakat yüksek hızlarda daha fazla dış kuvvete karşı geleceğinizden avantajı hız arttıkça artar.Ön taraftaki aracın rüzgarı delmesiyle siz herhangi bir dış kuvvet le karşılaşmassınız.Öndeki araca ne kadar yakın olursanız o kadar az miktarda karşı kuvvetle karşılaşırsınız.Yakıt tüketimini ciddi derecede farkettirir.Tabi az tüketim diyede kaza yapmakda var orası ayrı bi konu. 2 tane eş değer araç arka arkaya dip gaz başlasa.Arkadaki bi süre sonra daha yüksek hıza kavuşur ve öndeki aracı geçer yandan.NASCAR gibi ekip yarış videolarını izlerseniz görürsünüz.Şirkette olduğum için videoyu izleyemedim ama yüksek ihtimal benim dediğim olay.Konusuda illaki vardır ben genel olarak özetledim detaylarını öğrenebilirsiniz.
NFS Carbonda hep yapardık :D
NFS Carbonda hep yapardık :D
he yav ağdi abim söylemezdi ben daha 15 yaşındayken önce gazı bırakırdı arkamdan gelip kazanırdı şerefsiz :D öğrenene kadar çok dalga geçtiydi :D
yilmazcatalbas
23-03-2013, 08:30
belli bir hız limiti yok.Fakat yüksek hızlarda daha fazla dış kuvvete karşı geleceğinizden avantajı hız arttıkça artar.Ön taraftaki aracın rüzgarı delmesiyle siz herhangi bir dış kuvvet le karşılaşmassınız.Öndeki araca ne kadar yakın olursanız o kadar az miktarda karşı kuvvetle karşılaşırsınız.Yakıt tüketimini ciddi derecede farkettirir.Tabi az tüketim diyede kaza yapmakda var orası ayrı bi konu. 2 tane eş değer araç arka arkaya dip gaz başlasa.Arkadaki bi süre sonra daha yüksek hıza kavuşur ve öndeki aracı geçer yandan.NASCAR gibi ekip yarış videolarını izlerseniz görürsünüz.Şirkette olduğum için videoyu izleyemedim ama yüksek ihtimal benim dediğim olay.Konusuda illaki vardır ben genel olarak özetledim detaylarını öğrenebilirsiniz.
kesinlikle haklısın ancak sonuç olarak bu bir yakıt tasarruf durumu değilde yarış olduğundan hız limitleri aslında var.ayrıca araçların çok yakın ve aynı çizgide yürümesi gerekiyor rüzgar tünelinden verimli bir sonuç alabilmek için.nascar araçlarının zorladığı hız limitleri ve aerodinamik yapıları cadde araçlarına göre çok üst düzey.. benim söylemek istediğim arkadaşlar burda rüzgar tüneli demişler demişler de acaba bunu hakkıyla ne kadar denediler, tecrübelerini paylaşmalarını istedim. videoyu izlediğinde ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın ;)
serdar_07
23-03-2013, 14:32
maşşallah araçlara allah kaza bela vermesin...amacım tartışma yaratmak felan değil ama araç bendeyken bende stock poloyla denedim aynı yolda ilk denemde devirler tutmadı demişti araç sahibi ikincide karşı şeritten 3.vites 80 de bastık doğal olarak önüme çıktı arka tamponuna düştüm 4.cü vitesin sonunda polo arka tamponumdaydı 5 viteste yakalamaya başlamıştı doğal olarak..:)
KCANN_220
24-03-2013, 14:07
polonun gececıgını herkez bılıyor lafa gelınce tayyara kafa tutuorlar vtec e mı gecılcekmısss...:D nysee wıdeoyu rıca ustune koydum zaten ama ne olursa olsun dewır bandı yanlıs olsa bıle daha erken gelıp gecmelı 230 ta deıl..gereklı gereksız herkez yorum yapmıs ota b.ka wıdeo koyanlar tutupta gelıp burda kelıme yapmasın bos yere yancılıktan waz gecın artık...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.