PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : turbo besleme hakkında acıl yardım



muratakdag
22-03-2013, 22:30
selam arkadaslar kısıtlı ımakanlarla turbo uygulamamızla ılgılı bır sorum olacak. Yardımcı olan arkadaşlara sımdıden tesekurler. yuksek devırlerde arac yuke bındıgınde yıgılma gıbı problemlerımız var.
0,6 barda kaç bar benzın basmamız gerekıyor motora aracımız e30 m10 b18 standart halı ıle turbo beslemelı

1.24
23-03-2013, 20:21
beyin orijinal ise bunu yapması çok normal. istediğin kadar benzin basıncını arttır. enjektör acmadıktan sonra regulator geri gönderecek zaten yakıtı. yazılımla oynaman gerekiyor. yada beyin takacaksın

muratakdag
23-03-2013, 22:41
sımdı enjektorler benzın pompalamıyormu hava basıncı çok oldugu ıçın standart beyıne ne gıbı ıslem yapılabılır çok buyuk gucler beklemıyoruz tatlı bır sekılde yurusun yeter 2500 ve 3000 devırden sonra araba tamamen duruyor stop edecek ken tekrar gaz yemeye baslıyor bu kesınlıkle beyınmıdır?

berkay_aydin
23-03-2013, 22:46
wideband göstergeniz var mı ?

muratakdag
23-03-2013, 22:46
bu arada turboyu ıptal edıp orjınal halınde denedıgımızdede aynı sorun var

muratakdag
23-03-2013, 22:47
afr gostergem yok

akın
24-03-2013, 00:12
Arkadaşlarımızın dediği gibi afr göstergesi olmadan biraz zor ama benzin reguletoru gibi duruyor yada benzin pompası. Belli bir devri var mı yoksa turbo doldururken mi yapıyor. Biraz daha açıklayıcı bilgi verebilirsen daha net birşeyler söyleyebiliriz.

muratakdag
24-03-2013, 07:37
turbo doldururken 3000 devır cıvarlarında bazende devir satının sonunu goruyor.
dun turboyuda ıptal ettık ama yıne aynı sorun var.
pompayı passat pompası taktık 5 bar gıbı bır sey bastıgını soyledı parcacı ronatideyken daha guzel gaz yemesı var ama yuke bınınce bogulma gercekleşıyor sanırım bır afr bırde regıletör alacaz afr olayını lpg cılerdekı olçum cıhazı ıle kontrol ettırebılırmıyız.

Maxi
24-03-2013, 07:42
kisitli imkan ile turbo uygulamasi olmaz.
malesef bu hayatin ve modifiyenin gercegi
yol yakinken vazgecin yada bir yerlerden para bulup eksiksiz is yapin.

boyle devam ederseniz ne demek istedigimi yakinda anlarsiniz.
kolay gelsin

muratakdag
24-03-2013, 07:50
kısıtlı ımkan derken parayla alakalı degil parça konusunda sıkıntılar var
en kuçuk ornegı turbo manıfold borularını bıle sehır dışından getırttık. bunun sonucunda blok patlasada razıyız çunku bunu sıvas gıbı bır yerde uygulamak ayrı bır zevk sımdı arkadaslar afr ve reguletor dedı alacaz yapacak bır sey yok bu aractan 600 veya 700 hp gıbı bır guç beklemıyoruz bekledıgımız guç 200 hp uzeri
http://www.facebook.com/photo.php?v=446429082097053

Maxi
24-03-2013, 09:05
kısıtlı ımkan derken parayla alakalı degil parça konusunda sıkıntılar var
en kuçuk ornegı turbo manıfold borularını bıle sehır dışından getırttık. bunun sonucunda blok patlasada razıyız çunku bunu sıvas gıbı bır yerde uygulamak ayrı bır zevk sımdı arkadaslar afr ve reguletor dedı alacaz yapacak bır sey yok bu aractan 600 veya 700 hp gıbı bır guç beklemıyoruz bekledıgımız guç 200 hp uzeri
10. März 2013 09:46 | Facebook (http://www.facebook.com/photo.php?v=446429082097053)

okey o zaman önce "ne yapmak istiyorsunuz ve size ne gerekecek??"
diye bir soru sormanız sizin yararınıza olacaktır
o zaman eksikleriniz çıkacak daha sonra güncel probleme dönersiniz.

bu videonun amacı nedir anlamadım bu arada?
bunu yapabilen araçmı lazım size? yada bunu yapsın yeter mi ?
80hp lik şahine kilitli diff takın aynısını yaparsınız zaten

muratakdag
24-03-2013, 11:33
Oncelıkle o vıdeo dakı arac turboladıgımız araç video nun sonuna dogru yıgılma yaptıgı ıçın paylaştım çok buyuk paralarımız olsa gıder bır m3 alırdık yardımcı oldugun ıçın tesekurler sorunda halloldu benzın reguletorunde sorun çıktı tesekurler